Volgens de nieuwsgeving verblijven ze gewoon in Deurne hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Oja, en waarom worden ze dan in Marokko begraven? Nou?
http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_in_moskee__.htmlquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:07 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Volgens de nieuwsgeving verblijven ze gewoon in Deurne hoor
Ditmaar dan anders verwoordt zodat het politiek correct isquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:18 schreef doggy112 het volgende:
WEER DIE ROT MAROKKANNEN!!!!!!11!!!!1!!1!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ALLEMAAL HET LAND UIT!! STELLETJE HAAT ZAAIERS!!!
>:(
Fijn dat je het met mij eens bent.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Ditmaar dan anders verwoordt zodat het politiek correct is
Als je dat roept gaan alle brave marocs_want die heb je ook_ huilen. 70procent is het volk wat je liever kwijt dan rijk bent, maarr dat is met nederlanders ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:18 schreef doggy112 het volgende:
WEER DIE ROT MAROKKANNEN!!!!!!11!!!!1!!1!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ALLEMAAL HET LAND UIT!! STELLETJE HAAT ZAAIERS!!!
>:(
Nederland heeft geen tijd om uit te zoeken wie de brave "marocs" zijn, dus als we ze allemaal het land uit sturen zijn we er gelijk vanaf.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:33 schreef mergbot het volgende:
[..]
Als je dat roept gaan alle brave marocs_want die heb je ook_ huilen. 70procent is het volk wat je liever kwijt dan rijk bent, maarr dat is met nederlanders ook.
Daar komt het idd wel op neer. Ik vind gewoon de uitkering flink verlagen en straffen van misdaad flink verhogen het beste. Ook pvv standpunten maar daar hoor je niemand overquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:35 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Nederland heeft geen tijd om uit te zoeken wie de brave "marocs" zijn, dus als we ze allemaal het land uit sturen zijn we er gelijk vanaf.
Verwoordt, ja?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef Tripledutch het volgende:
[..]
Ditmaar dan anders verwoordt zodat het politiek correct is
omdat dat ook gewoon uitermate debiel en kortzichtig is. hoor je wel wat over trouwens, genoeg zelfsquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:45 schreef mergbot het volgende:
[..]
Daar komt het idd wel op neer. Ik vind gewoon de uitkering flink verlagen en straffen van misdaad flink verhogen het beste. Ook pvv standpunten maar daar hoor je niemand over
Die 'mocro's' zijn net als jij en alle andere Hollandse pedofielen hier geboren en getogen. Waar sturen wij al die pedo's naartoe? Heeft nl wel tijd om uit te vogelen welke hollanders kinderen misbruikt hebben en welke niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:35 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Nederland heeft geen tijd om uit te zoeken wie de brave "marocs" zijn, dus als we ze allemaal het land uit sturen zijn we er gelijk vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
Kun jij straks in de koffiekamer een goed woordje doen voor me bij Mortaxx?quote:Op woensdag 2 april 2014 08:40 schreef Pharkus het volgende:
Minder minder minder, mensen die overvallen plegen.
Ligt eraan, wat scheelt eraan?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kun jij straks in de koffiekamer een goed woordje doen voor me bij Mortaxx?
Misschien komt dat omdat je nog in een relatie zit met je vriend en dat je ook je vriends ondergeschikte af en toe in de bezemkast neemt?quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hij wil maar niet met me uit en reageert niet op mijn liefdesdm's.
Oh.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je nog in een relatie zit met je vriend en dat je ook je vriends ondergeschikte af en toe in de bezemkast neemt?
Pics ter beoordeling van de (on)terechtheid van het niet reageren.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hij wil maar niet met me uit en reageert niet op mijn liefdesdm's.
Dat is goed, mevrouw P. klaagt al een week dat ik viooltjes moet poten in de tuin.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oh.
Zullen wij anders een keer de bloemetjes buiten zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |