Ja was veel leuker in de wd, ynuhh, jumi, zosk, bobbytijd.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso laatste tijd duf hier. Geen flikker meer aan
ik eigenlijk helemaal nietmeer Op fokquote:Op woensdag 2 april 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit nog meer in R&P dan KLB manwtf
Ik moet wel, werk.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik eigenlijk helemaal nietmeer Op fok
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was veel leuker in de wd, ynuhh, jumi, zosk, bobbytijd.
zie die player mortaxx alles en iedereen hosselenquote:Op woensdag 2 april 2014 12:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kun jij straks in de koffiekamer een goed woordje doen voor me bij Mortaxx?
Doe niet lullig, toen was ik er niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja was veel leuker in de wd, ynuhh, jumi, zosk, bobbytijd.
shots firedquote:Op woensdag 2 april 2014 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe niet lullig, toen was ik er niet.
Wel met WD tochquote:Op woensdag 2 april 2014 12:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe niet lullig, toen was ik er niet.
Ja met WD, Zosk en Bobby wel. Maar die andere niet dus ik denk jij hebt het over verder terugquote:
Nouja mwah, jaartje geleden bedoel ikquote:Op woensdag 2 april 2014 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja met WD, Zosk en Bobby wel. Maar die andere niet dus ik denk jij hebt het over verder terug
Ja, toen kwam ik net binnen. Toen was het hier echt leuk iddquote:Op woensdag 2 april 2014 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja mwah, jaartje geleden bedoel ik
hey playerquote:
Idd rip KLB SC.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, toen kwam ik net binnen. Toen was het hier echt leuk idd
Nee, niet nodig. Beetje die zooi postenquote:
eensquote:Op woensdag 2 april 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Beetje die zooi posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |