Ja Mortie was m'n hubby dacht ik en nu mij zomaar ineens second class noemen weet je hoeveel pijn auw my heartquote:
*komt wel goed, schatje*quote:Op woensdag 2 april 2014 11:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja Mortie was m'n hubby dacht ik en nu mij zomaar ineens second class noemen weet je hoeveel pijn auw my heartSnif
Hoezo is dat nou weer goed voor me?quote:Op woensdag 2 april 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
mortie was goed bezig idd, tientallen wifeys op FOK! en ze hebben het van elkaar niet door. Je bent geplayed veergoed voor je hehaherha
Gewoon. Zelfs als je zo knap bent word je nog geplayedquote:Op woensdag 2 april 2014 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer goed voor me?
Ben overigens nog nooit geplayed hahahaahah losers on this world
Ik play, maar word niet geplayedquote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon. Zelfs als je zo knap bent word je nog geplayed
en
#veerplsquote:Op woensdag 2 april 2014 11:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik play, maar word niet geplayed
#realchicks #BADASS #knowhowboyswork HAHAHAH![]()
![]()
![]()
#cheapasslockquote:Op woensdag 2 april 2014 11:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik play, maar word niet geplayed
#realchicks #BADASS #knowhowboyswork HAHAHAH![]()
![]()
![]()
Is dit een soort van FREE CHOCOLATEBEAR ofzo?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dit een soort van FREE CHOCOLATEBEAR ofzo?
Want dan had ik toch een wat kleinere slurf uitgekozen.
Hartverzakking gekregen door je ui.quote:
Ook hoi fassie.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hartverzakking gekregen door je ui.
Welk mooie weer, het is grijs hierquote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef VeerEli het volgende:
Je komt wel op het meest dooie moment van de week. Geeezz wat een stilte hier. Ik ga zo ook maar weg, #genieten () van het mooie weer
Haha klopt wel beetjequote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso laatste tijd duf hier. Geen flikker meer aan
Srs? Zonnetje hier hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welk mooie weer, het is grijs hier
best wel jaquote:Op woensdag 2 april 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso laatste tijd duf hier. Geen flikker meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |