Dat is een feit, maar ik hoef geen Alfa.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Een 146 begint al redelijk uniek te worden.
En autodrop.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef Zeetakje het volgende:
Speciaal voor mensen zoals jij hebben ze het ov uitgevonden
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef spiritusbus het volgende:
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=63143
Op welk forum nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:13 schreef SadPanda het volgende:
Hoeveel topics heb jij daar al wel niet over geopend? En op dat autoweek forum zei je de keus al gemaakt te hebben.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef Braddie het volgende:
Bedankt ook voor de serieuze reactie`s...
Je hebt op verschillende forums al vele topics gemaakt waarin de mensen veel moeite hebben gedaan om op je te reageren. Vervolgens verander je weer van mening ondanks dat je het zeker zou weten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef Braddie het volgende:
je weet niet wat je wil, als je het weet, is het twaalf uur later anders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef Braddie het volgende:
Ik heb ook inderdaad op veel forums gezegd dát ik een auto wilde kopen, maar toen was het puur om te orienteren en niet om daadwerkelijk te kopen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je hebt op verschillende forums al vele topics gemaakt waarin de mensen veel moeite hebben gedaan om op je te reageren. Vervolgens verander je weer van mening ondanks dat je het zeker zou weten.
Tevens krijg je nooit een rijbewijs.
Ik weet inderdaad nog niet wat ik wil, daarom heb ik wél die eisen gesteldquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je weet niet wat je wil, als je het weet, is het twaalf uur later anders.
En je bent altijd blut. Koop gewoon iets saais en degelijks. Zoals een 323.
Godsamme man, kijk eens in die topics dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb ook inderdaad op veel forums gezegd dát ik een auto wilde kopen, maar toen was het puur om te orienteren en niet om daadwerkelijk te kopen.
Nu is het ook daadwerkelijk om te KOPEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |