Dat is een feit, maar ik hoef geen Alfa.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Een 146 begint al redelijk uniek te worden.
En autodrop.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef Zeetakje het volgende:
Speciaal voor mensen zoals jij hebben ze het ov uitgevonden
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef spiritusbus het volgende:
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=63143
Op welk forum nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:13 schreef SadPanda het volgende:
Hoeveel topics heb jij daar al wel niet over geopend? En op dat autoweek forum zei je de keus al gemaakt te hebben.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef Braddie het volgende:
Bedankt ook voor de serieuze reactie`s...
Je hebt op verschillende forums al vele topics gemaakt waarin de mensen veel moeite hebben gedaan om op je te reageren. Vervolgens verander je weer van mening ondanks dat je het zeker zou weten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef Braddie het volgende:
je weet niet wat je wil, als je het weet, is het twaalf uur later anders.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef Braddie het volgende:
Ik heb ook inderdaad op veel forums gezegd dát ik een auto wilde kopen, maar toen was het puur om te orienteren en niet om daadwerkelijk te kopen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je hebt op verschillende forums al vele topics gemaakt waarin de mensen veel moeite hebben gedaan om op je te reageren. Vervolgens verander je weer van mening ondanks dat je het zeker zou weten.
Tevens krijg je nooit een rijbewijs.
Ik weet inderdaad nog niet wat ik wil, daarom heb ik wél die eisen gesteldquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je weet niet wat je wil, als je het weet, is het twaalf uur later anders.
En je bent altijd blut. Koop gewoon iets saais en degelijks. Zoals een 323.
Godsamme man, kijk eens in die topics dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb ook inderdaad op veel forums gezegd dát ik een auto wilde kopen, maar toen was het puur om te orienteren en niet om daadwerkelijk te kopen.
Nu is het ook daadwerkelijk om te KOPEN.
Ja. Gewoon een saaie degelijke auto. Comfortabel is het niet. Maar dat vind ik ook niet snel van een auto.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad nog niet wat ik wil, daarom heb ik wél die eisen gesteld
Het gaat mij er trouwens gewoon om dat de auto aan die eisen voldoet, doet een 323 dat? Dan is dat al een overweging
Dat ziet iedereen anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja. Gewoon een saaie degelijke auto. Comfortabel is het niet. Maar dat vind ik ook niet snel van een auto.
Gelul. Dit jaar zei je nog op een ander forum dat je wel daadwerkelijk zou kopen. Hoe autistisch kan je zijn, snap je nou echt niet dat als je na 5 jaar nog geen rijbewijs hebt dat het ook dit jaar niet gaat lukken. Ook erg zonde van je geld en tijd maar jij zal wel niks beters te doen hebben en een wajong krijgen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb ook inderdaad op veel forums gezegd dát ik een auto wilde kopen, maar toen was het puur om te orienteren en niet om daadwerkelijk te kopen.
Nu is het ook daadwerkelijk om te KOPEN.
Peug 306 1.6, comfortabel maar nog wel leuk om mee te sturen, goedkoop in aanschaf, onderhoud en vaste lasten. Niet uniek, maar ook weer geen Golf.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef Braddie het volgende:
Die Fiat Cinquecento, dat ding was zo krokant als een stuk kroepoek man, die heeft overigens nooit op mijn naam gestaan, want 3 weken nadat ze hem aan mij "Gaf" moest ie naar de sloop.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:37 schreef SadPanda het volgende:
Je had trouwens toch al een 'schattige' auto van je moeder gekregen?
Dat is inderdaad ook wel een goede.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Peug 306 1.6, comfortabel maar nog wel leuk om mee te sturen, goedkoop in aanschaf, onderhoud en vaste lasten. Niet uniek, maar ook weer geen Golf.
Persoonlijk vind ik de Phase 1 (t/m 1997) het mooiste door het hoekige, pak een XS en je hebt leuke aankleding in interieur en exterieur.
Kan zijn moeder er in rijden. Die zal ook t onderhoud en de mrb en verzekering moeten betalenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:47 schreef delano.888 het volgende:
Tering kerel je gaat toch never nooit niet je rijbewijs halen dus ik snap niet waarom je moeite doet..
Is z'n hobby hij heeft niks beters te doen..quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:47 schreef delano.888 het volgende:
Tering kerel je gaat toch never nooit niet je rijbewijs halen dus ik snap niet waarom je moeite doet..
Type IV heb je het dan over he?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:50 schreef ecktebaas123 het volgende:
VW Golf 1.6 iets voor jou? Gecombineerd verbruik ligt ongeveer op 1 op 16, best ruim en tweedehands te krijgen voor ongeveer ¤1700.
Wat ben je toch weer lekker motiverend man.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:47 schreef delano.888 het volgende:
Ja de IV, zijn prima wagens voor die prijs, ziet er ook niet al te pauper uit als bijvoorbeeld een Alto ofzoquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Type IV heb je het dan over he?
Tering, die was ik helemaal vergetenDat is een toffe wagen en schijnt ook vrij comfortabel te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |