abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2014 @ 18:30:56 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138442981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nou dan ben je blijkbaar nooit in Games of thrones topic geweest, daar is het ook elke dag raak met huilebalken zoals jij. Misschien was jij wel 1 van hun, weet ik ff niet meer.

In andere topicjes waar het volgens jou zo geweldig gaat mbt spoilertags zullen vast geen comics van verschenen zijn en valt er dus niet zoveel te spoileren.
Die reeks lees ik idd niet meer.
2000 light years from home
  woensdag 2 april 2014 @ 18:31:34 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138443001
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:30 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aangezien jij doordramt en geen strobreed toegeeft denk jij ook dat jouw mening de enige juiste is.
Er is niemand die inhoudelijk op mij ingaat of mij van mijn mening probeert te veranderen. Enkel flauwe grappen en :')-smilies. Super volwassen.
pi_138443023
Oh, ik heb dit topic trouwens vermeden omdat ik eerst de laatste aflevering wilde zien voordat ik 1 en ander hier te lezen zou krijgen. Zo kan het natuurlijk ook gewoon.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 2 april 2014 @ 18:33:06 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138443051
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Oh, ik heb dit topic trouwens vermeden omdat ik eerst de laatste aflevering wilde zien voordat ik 1 en ander hier te lezen zou krijgen. Zo kan het natuurlijk ook gewoon.
Goh, dat lijkt me logisch. Dat gespoiler over kannibalisme vond plaats alvorens de aflevering uitgezonden was.
pi_138443052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die flauwe grappen zijn enorm hinderlijk. Blijf gewoon serieus aub.

Waarom denken de pro-spoilerdudes hier dat hun mening de enige juiste is? Speculeren met voorkennis = spoilers = spoilertags. Klaar. Simpele regel, iedereen blij. Wat is daar de moeite van?

[..]

Dat zijn ook spoilers ja, de serie is gebaseerd op de comics. Waarom zou ik mijn internet moeten afsluiten? Jullie doen net alsof ik "alles" een spoiler vind. Helemaal niet. Speculeren op basis van informatie die de gewone kijker niet heeft is gewoon spoileren :{ . Spoilertags zijn er niet voor niets. Ik ga mijn internet niet afsluiten omdat een paar comicboeklezers zichzelf te stoer vinden voor spoilertags.
Maar waarom hoor ik je dan enkel over het kannibalisme zeuren? Niemand heeft het nog over die andere 'spoiler' gehad. Het gaat hier enkel om het kannibalisme. Daarnet wordt Sanctuary besproken en daar hoor ik ook niemand over. Constant is het dat gezeik over kannibalisme.

Jij vind het kut --- > Duidelijk
Comic mensen niet ---> ook duidelijk

Let's agree to disagree.
  woensdag 2 april 2014 @ 18:34:12 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138443078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:33 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Maar waarom hoor ik je dan enkel over het kannibalisme zeuren? Niemand heeft het nog over die andere 'spoiler' gehad. Het gaat hier enkel om het kannibalisme. Daarnet wordt Sanctuary besproken en daar hoor ik ook niemand over. Constant is het dat gezeik over kannibalisme.

Jij vind het kut --- > Duidelijk
Comic mensen niet ---> ook duidelijk

Let's agree to disagree.
Laat ik het zo stellen: wat is de moeite van een spoilertag?
pi_138443181
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:34 schreef Merkie het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen: wat is de moeite van een spoilertag?
Geen, al is het niet altijd even duidelijk wanneer je aan het spoileren bent.
Ik heb al zat dingen voorbij zien komen die nu nog niet als spoiler benoemd worden. Maar o wee als die dalijk in de serie komen en de lichtjes weer gaan branden bij de zeikers. Zo van :'Hey, dat heb ik ooit eens gelezen. Even zeiken dat ze gespoilerd hebben'

En wanneer ga je nou eens in op de andere voorbeelden die ik noem? want die blijf je doodleuk negeren.
  woensdag 2 april 2014 @ 18:39:33 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138443236
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:37 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Geen, al is het niet altijd even duidelijk wanneer je aan het spoileren bent.
Ik heb al zat dingen voorbij zien komen die nu nog niet als spoiler benoemd worden. Maar o wee als die dalijk in de serie komen en de lichtjes weer gaan branden bij de zeikers. Zo van :'Hey, dat heb ik ooit eens gelezen. Even zeiken dat ze gespoilerd hebben'

En wanneer ga je nou eens in op de andere voorbeelden die ik noem? want die blijf je doodleuk negeren.
Ik weet niet echt waar die andere voorbeelden over gaan.
pi_138443260
Nee en dat bedoel ik dus. Als je het dalijk dus wel weet, omdat je het in de serie gezien hebt, kom je zeuren dat we het gespoilerd hebben.
pi_138445123
ben nu begonnen aan de eerste twee episodes van season 4. Begint al lekker :D
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 19:58:07 #211
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_138446857
Genoeg over de 'spoilers' nu, dit topic hoort over TWD te gaan. Speculatie moet altijd mogelijk zijn natuurlijk, voor spoilers is geen plek. Bewuste spoilers leveren een ban op. Verder ligt het er natuurlijk aan jullie aan of dit topic leesbaar blijft, wat de laatste tig posts duidelijk niet meer het geval is. Eventuele discussie kan in het FTR-feedbacktopic, in dit topic worden verdere offtopic posts verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 2 april 2014 @ 22:28:00 #212
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138454367
voor spoilers is geen plek.

Niet echt een duidelijk standpunt mbt kannibalisme. Wat is het nou?
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 2 april 2014 @ 23:06:17 #213
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_138456149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef matthijst het volgende:

Laat niemand dat vooral bevestigen of ontkennen.
pi_138457912
Wel spannende slotaflevering, dat gedoe in terminus geeft er wel een nieuwe en spannendere wending aan vergeleken met walkers die plots uit een kamer verschijnen. :Y

Jammer dat toen het echt spannend werd het seizoen ook gelijk afgelopen was, dat had ik het hele seizoen een beetje dat gevoel. Wel goede stukken maar het kwam maar niet op gang. Nu begon het eindelijk te lopen, spannend, iedereen weer bij elkaar en bam; seizoen afgelopen. }:|

Nu dus weer een half jaar wachten. Anyway, ik denk dat volgend seizoen wel het wachten waard is, heb er nu al zin in dus kom maar op! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_138457965
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 22:28 schreef matthijst het volgende:

Dat is nou een cliffhanger... even wachten dus voor het antwoord. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_138458857
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Toch zijn er in de geschiedenis veel gevallen van kannibalisme bekend, terwijl er in die gevallen net zo goed eten verbouwd kon worden.
Nee, niet waar. Je haalt ceremonieel sporadisch kannibalisme in de war met het structurele kannibalisme van Terminus. Het is in principe gewoon ongeloofwaardig dat de Termians geen alternatiefve manier van voedselvergaring hebben, maar goed : suspension of disbelief...
pi_138461992
Dus in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gaat iedereen op de barbecue?

Hoop dat ze met Koooorl beginnen :D
Amen.
pi_138462538
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 18:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ze mogen ook wel eens leren schieten want dat kunnen ze nog steeds niet

[..]

Die houden chillings
Als je goed kijk dan zie je dat ze expres missen om ze naar die hoek te krijgen, als de verkeerde kant op wilden gaan schoten ze daarheen en draaien ze om naar de juiste richting. Daarom zaten er ook zoveel mensen achter dat hek, dat is gewoon hun plan om lekkere hapjes bij elkaar te drijven. Een schaapsherder kan daar nog een puntje aan zuigen ;-)
  donderdag 3 april 2014 @ 09:25:30 #219
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_138462659
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 08:40 schreef Jivis het volgende:
Dus in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gaat iedereen op de barbecue?

Hoop dat ze met Koooorl beginnen :D
Denk dat Beth er al op heeft gelegen :Y)
pi_138463621
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:18 schreef GuRu_80 het volgende:

[..]

Als je goed kijk dan zie je dat ze expres missen om ze naar die hoek te krijgen, als de verkeerde kant op wilden gaan schoten ze daarheen en draaien ze om naar de juiste richting. Daarom zaten er ook zoveel mensen achter dat hek, dat is gewoon hun plan om lekkere hapjes bij elkaar te drijven. Een schaapsherder kan daar nog een puntje aan zuigen ;-)
volgens mij waren het er ook niet zo heel veel achter het hek, stuk of 5. Het was denk ik vooral om de illusie te scheppen dat ze kansloos waren
  donderdag 3 april 2014 @ 10:16:33 #221
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138463724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Nee, niet waar. Je haalt ceremonieel sporadisch kannibalisme in de war met het structurele kannibalisme van Terminus. Het is in principe gewoon ongeloofwaardig dat de Termians geen alternatiefve manier van voedselvergaring hebben, maar goed : suspension of disbelief...
Russische Burgeroorlog, Holodomor, Tweede Wereldoorlog, allemaal vrij recente voorbeelden van kannibalisme. Het verschil met de echte wereld, is dat orde en gezag altijd slechts tijdelijk wegvielen of verzwakten. Dit is in the Walking Dead niet het geval. Daarom kan het door blijven gaan. En als men zich eenmaal over de morele bezwaren heen heeft gezet, is het makkelijker om daar op terug te blijven vallen. Ik geloof ook wel dat ze enigszins bezig zijn met alternatieve manieren van voedselvergaring, maar niet met dezelfde noodzaak als de mensen in de Prison.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_138464355
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Russische Burgeroorlog, Holodomor, Tweede Wereldoorlog, allemaal vrij recente voorbeelden van kannibalisme. Het verschil met de echte wereld, is dat orde en gezag altijd slechts tijdelijk wegvielen of verzwakten. Dit is in the Walking Dead niet het geval. Daarom kan het door blijven gaan. En als men zich eenmaal over de morele bezwaren heen heeft gezet, is het makkelijker om daar op terug te blijven vallen. Ik geloof ook wel dat ze enigszins bezig zijn met alternatieve manieren van voedselvergaring, maar niet met dezelfde noodzaak als de mensen in de Prison.
Dit dus :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_138465394
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Akkoord, goede voorbeelden, maar het blijft ongeloofwaardig dat ze geen alternatieve voedselbronnen zoeken. Kannibalisme is volgens mij ook medisch onverantwoord, (heb ik ergens gelezen).
  donderdag 3 april 2014 @ 11:27:41 #224
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138465562
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:20 schreef AmaninFull het volgende:

[..]

Akkoord, goede voorbeelden, maar het blijft ongeloofwaardig dat ze geen alternatieve voedselbronnen zoeken. Kannibalisme is volgens mij ook medisch onverantwoord, (heb ik ergens gelezen).
Het grootste medische risico zit in het eten van hersenen. Het eten daarvan kan Kuru veroorzaken.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_138465600
in de serie Hannibal is ook een of andere dr die regelmatig mensenvlees eet, maar dan culinair klaar gemaakt. Misschien is Dr Lecter wel de oprichter van Terminus
  donderdag 3 april 2014 @ 11:30:54 #226
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138465642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef planethugo het volgende:
in de serie Hannibal is ook een of andere dr die regelmatig mensenvlees eet, maar dan culinair klaar gemaakt. Misschien is Dr Lecter wel de oprichter van Terminus
En heeft hij alle mensen opgegeten die aandrongen op andere voedselbronnen. :P
  donderdag 3 april 2014 @ 11:47:17 #227
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138466060
Ik zie geen reden waarom je ziek zou worden van mensenvlees. Volgens mij zijn er sowieso geen specifieke vleessoorten waar je ziek van wordt.
pi_138466197
Oh maatjes wat een einde weer. Ik hoopte zo dat het nog een half uur door zou gaan en dat we nog net konden zien hoe verder ging!

Jammer dat er nu een half jaar gewacht moet worden...

Ben vooral benieuwd naar hoe groot de gemeenschap in Terminus nu eigenlijk is. Hoe bepaalt men ook wie er echt mag komen 'wonen' en wie er in de slachtveewagens gaat? Zouden ze een groep zijn die al de gehele tijd bij elkaar is? Gaat Tyreese Rambo in het volgende seizoen samen met Carrol? moeilijk moeilijk moeilijk
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 11:55:31 #229
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_138466275
in 7 dagen tijd 4 seizoenen van the walking dead bekeken :P en nu plots een halfjaar wachten voor seizoen 5 :'(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_138466287
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 7 dagen tijd 4 seizoenen van the walking dead bekeken :P en nu plots een halfjaar wachten voor seizoen 5 :'(
Vakantie ?
  donderdag 3 april 2014 @ 12:05:51 #231
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138466509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Merkie het volgende:
Ik zie geen reden waarom je ziek zou worden van mensenvlees. Volgens mij zijn er sowieso geen specifieke vleessoorten waar je ziek van wordt.
quote:
Het werd een geheimzinnige ziekte genoemd, omdat alleen vrouwen en kinderen de ziekte kregen. Later werd ontdekt dat de Papoea's een ritueel hadden waarbij zij overleden familieleden opaten. Alleen vrouwen en kinderen aten de hersenen, de bron van de ziekte. Kuru is daarmee de eerste en enige ziekte waarvan aannemelijk is dat hij vooral overgebracht wordt door menselijk kannibalisme. Tijdens de Syrische burgeroorlog meldt de Syrische media dat zeker acht Syriërs Kuru hebben opgelopen.
Wiki
  donderdag 3 april 2014 @ 12:15:46 #232
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_138466795
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:25 schreef lipjes het volgende:

[..]

Denk dat Beth er al op heeft gelegen :Y)
Aangezien ze er waarde aan hechten dat de groep een toekomst heeft, zou ik (mijn bescheiden mening) Beth liever voor de voortplanting in leven houden. 8-)
  donderdag 3 april 2014 @ 13:26:49 #233
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138468749
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[..]

Wiki
Die mensen, waarvan je de hersenen eet, moeten dan wel prionen hebben. Rick en co hebben die niet. Dus in principe zouden de mensen in Terminus hen gewoon kunnen eten.

Bovendien zou ik persoonlijk hersenen toch laten staan, dat kan toch nooit goed smaken. Kan je beter een lapje vlees hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 3 april 2014 @ 15:14:17 #234
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138471635
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef OMG het volgende:
Bij deze speculeer ik dat er mensen dood gaan door andere mensen en door walkers die bijten. Zo, de hele serie voor je gespoilered. :').
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:21 schreef Smoofie het volgende:
Als je in een topic komt over de serie mag je ook spoilers verwachten, moet je maar niet meelezen.
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:18 schreef Max23 het volgende:

[..]

Tja, nog een "spoiler" dan:
Andrea leeft nog en wordt de vriendin van Rick :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:00 schreef Cheiron het volgende:

[..]

In de comics komt ook een honkbalknuppel voor. Hoop niet dat dit de rest van de tv-serie voor je verpest :'(
Jullie zijn stuk voor stuk allemaal kleuters met geen greintje inlevingsvermogen. Ik vind de manier waarop jullie zonder ook maar een enkele vorm van begrip met een terechte klacht omgaan echt te triest voor woorden, wat een droeftoeters zijn jullie. Jullie verpesten dit hele topic. Echt zeer triest gedrag.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Zijn er mensen echt gespoilerd door het kannibalisme? Het is zo voor de hand liggend, daar hoef je geen game voor gespeeld te hebben. :?
Het is alleen maar voor de hand liggend als je het weet. Ik heb het topic niet gelezen en had er dan ook totaal geen benul van.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 3 april 2014 @ 15:17:47 #235
53267 TC03
pi_138471730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Want kannibalisme in een serie over "een post-apocalyptische wereld met zombies waarin mensen verschrikkelijke dingen moeten doen om te overleven" is zo moeilijk te verzinnen?

Echt waar?
Werkelijk ongelofelijk dat je dit uit je toetsenbord krijgt.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:18:39 #236
53267 TC03
pi_138471750
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:30 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aangezien jij doordramt en geen strobreed toegeeft denk jij ook dat jouw mening de enige juiste is.
Zijn mening is ook de enige juiste. Er wordt al ver van tevoren gehint op kannibalisme in dit otpic terwijl je dat met geen mogelijkheid had kunnen weten als je enkel de serie kijkt. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dat geen spoiler is? Denk ff na.
pi_138471926
Nou, voor de allerlaatste keer dan maar, hopelijk.

Ik vind het geen spoilers om de volgende reden:

Het zou gaan om voorkennis op basis een locatie, personages, en gebeurtenissen die niet eens in de comic voorkomen. ( :'( ) Het werd zelfs tijdens Talking Dead gezegd dat Terminus een locatie was waarvan niemand ooit gehoord had tot dan toe.

Als iemand in dit topic had geroepen "Oh, Terminus, daar zit Gareth!", ja, da's een spoiler. Of als ze ooit naar Washington gaan en vervolgens hier iemand post "Ja, dan komen ze personage X tegen, en persoon Y uit de groep gaat dood!", da's ook een spoiler.

Nu gaat het om een onderwerp dat op een willekeurig moment de serie in kan worden gegooid. Voor hetzelfde geld hadden de makers van de serie van de governor een kannibaal gemaakt. Als iemand dan tijdens het eerste seizoen het woord "kannibaal" had laten vallen had ik dat niet als spoiler opgevat. Als het zou zijn gebracht als "Oh, in Woodbury zit de governor, en da's een kannibaal", ja, dat zou ik een spoiler vinden.

We zullen nog steeds moeten wachten tot ergens in volgend seizoen om het zeker te weten, want er is nog niet expliciet gezegd dat Gareth en z'n groep kannibalen zijn. Veel wijst erop, maar wie weet is het alleen een rare cult. Misschien zijn het vampieren, drinken ze alleen bloed, en voeren ze de lijken aan een stel opgesloten wolven. Misschien voeren ze de gevangenen aan hun varkens, a la Snatch (wat de berg botten niet verklaart, maar goed). Misschien gebruiken ze de gevangenen als slaven om elektriciteit op te wekken om zo die radio boodschap te sturen. Weet ik het. Totdat Gareth, of iemand anders van die groep, daadwerkelijk aan Rick en z'n groep duidelijk maakt dat zij op het menu staan is het nog steeds speculeren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 3 april 2014 @ 15:32:30 #238
53267 TC03
pi_138472092
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:26 schreef OMG het volgende:
Nou, voor de allerlaatste keer dan maar, hopelijk.

Ik vind het geen spoilers om de volgende reden:

Het zou gaan om voorkennis op basis een locatie, personages, en gebeurtenissen die niet eens in de comic voorkomen. ( :'( ) Het werd zelfs tijdens Talking Dead gezegd dat Terminus een locatie was waarvan niemand ooit gehoord had tot dan toe.

Als iemand in dit topic had geroepen "Oh, Terminus, daar zit Gareth!", ja, da's een spoiler. Of als ze ooit naar Washington gaan en vervolgens hier iemand post "Ja, dan komen ze personage X tegen, en persoon Y uit de groep gaat dood!", da's ook een spoiler.
Iets is een spoiler als de verrassing weg is omdat iemand het al min of meer verklapt heeft. Door de opmerkingen over kannibalisme was de verrassing weg. Dit was geen speculatie, dit was een inschatting op basis van gebeurtenissen uit de comic waarvan het bekend is dat de schrijvers daar inspiratie uit halen (goh).

Eigenlijk is alles een spoiler als je de uitspraak baseert op informatie buiten de uitgezonden afleveringen om. Als de makers je die informatie hadden willen geven, hadden ze het wel in de aflevering gestopt.
pi_138472183
O god, krijgen we dit weer. Toppie hoor TCO3, help deze topic maar ook om zeep, je weet donders goed dat je ergens anders moet klagen ipv hier.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:36:07 #240
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138472184
Je hebben gewoon zitten spoileren, klaar.
Anders had niemand gedacht dat het kannibalen waren tot de botten scene.

En nu is het topic trouwens toch niks waard de komende 6 maanden, wat wil je gaan bespreken?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_138472326
Kannibalisme ligt er in de laatste ep nogal dik bovenop. Ik heb de strips niet gekeken maar toen de samurai-negerin over honger begon (en nog wat andere knipoogjes) wist ik dat het daarover zou gaan. TWD is voorspelbaar genoeg wat dat betreft :P

quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:36 schreef MouzurX het volgende:

En nu is het topic trouwens toch niks waard de komende 6 maanden, wat wil je gaan bespreken?
Gewoon, lekker klagen over hoe slecht de aflevering weer was 8-)
Conscience do cost.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:45:23 #242
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138472476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef ems. het volgende:
Kannibalisme ligt er in de laatste ep nogal dik bovenop. Ik heb de strips niet gekeken maar toen de samurai-negerin over honger begon (en nog wat andere knipoogjes) wist ik dat het daarover zou gaan. TWD is voorspelbaar genoeg wat dat betreft :P

[..]

Gewoon, lekker klagen over hoe slecht de aflevering weer was 8-)
Maar niet in de voorlaatste aflevering en daar gaat het nou om heh mensen je snappen het toch wel?

Het is een beetje als zeggen "oooh er gaat iemand dood volgende aflevering".. dan is het nog wel een verrassing wanneer het gebeurt, maar toch niet zoals met psycho lizzy.
pi_138472516
Zonder FOK! had ik nu nog niet aan kannibalisme gedacht.
Zelfs niet na de laatste aflevering :@ we zien een hok met mensen(?)botten dat kan zoveel betekenen. Alleen dat vrouwtje die 24/7 aan het bbq'en is is opvallend. :')
  donderdag 3 april 2014 @ 15:48:13 #244
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138472556
quote:
4s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef Mike het volgende:
Genoeg over de 'spoilers' nu, dit topic hoort over TWD te gaan. Speculatie moet altijd mogelijk zijn natuurlijk, voor spoilers is geen plek. Bewuste spoilers leveren een ban op. Verder ligt het er natuurlijk aan jullie aan of dit topic leesbaar blijft, wat de laatste tig posts duidelijk niet meer het geval is. Eventuele discussie kan in het FTR-feedbacktopic, in dit topic worden verdere offtopic posts verwijderd.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138472574
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:45 schreef MouzurX het volgende:
en daar gaat het nou om heh mensen je snappen het toch wel?
Die zin snap ik niet nee.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef ems. het volgende:
Kannibalisme ligt er in de laatste ep nogal dik bovenop. Ik heb de strips niet gekeken maar toen de samurai-negerin over honger begon (en nog wat andere knipoogjes) wist ik dat het daarover zou gaan. TWD is voorspelbaar genoeg wat dat betreft
Gezien de omgeving lijkt het me nou ook niet dat ze vee kunnen hebben.
Ja je kan ze wel ergens in een schuurtje stoppen, maar ze moeten toch eten/water hebben. :P

Of ze moeten toevallig ergens wat koeien hebben gevonden en die toevallig hebben klaargemaakt toen zowel Glenn als Rick hun groepen aankwamen.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:49:10 #246
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138472601
Want als ze geen vee hebben zijn het meteen kannibalen. Kunnen ze gewoon uit het bos hebben gehaald.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:51:31 #247
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138472666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die mensen, waarvan je de hersenen eet, moeten dan wel prionen hebben. Rick en co hebben die niet. Dus in principe zouden de mensen in Terminus hen gewoon kunnen eten.

Bovendien zou ik persoonlijk hersenen toch laten staan, dat kan toch nooit goed smaken. Kan je beter een lapje vlees hebben.
Waaraan kun je dat merken eigenlijk?
pi_138472750
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef MouzurX het volgende:
Want als ze geen vee hebben zijn het meteen kannibalen. Kunnen ze gewoon uit het bos hebben gehaald.
Als dat vlees niet belangrijk was dan hadden ze het ook niet laten zien.
Zou kunnen hoor dat ze toevallig een ronddwalende kudde koeien hebben geslacht, maar dan zou het waarschijnlijk niet zo nadrukkelijk in beeld zijn gebracht.

Dat ze mensen in containers hebben versterkt het idee ook alleen maar.
De makers hebben genoeg hints naar kannibalisme laten zien.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:54:40 #249
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138472765
quote:
Quote voor de mensen die dit blijkbaar gemist hebben of een slechte korte termijn-geheugen hebben.
pi_138472777
Maar op die vloer stonden toch allemaal kaarsen met wat leek op mensennamen? Ik vond dat de voornaamste aanwijzing dat het zou gaan om kannibalen.

Wat ik wel opmerkelijk vond was dat ze ze niet meteen doodschoten, did duidt er dus op dat ze nog iets moeten doen voordat ze dan opgegeten zouden worden. Misschien inderdaad allemaal op een fiets zitten en stroom opwekken?
pi_138472895
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Maar niet in de voorlaatste aflevering en daar gaat het nou om heh mensen je snappen het toch wel?
Ik snap het, maar lees per definitie geen topics als ik het hele verhaal nog niet weet. De enige reden dat ik er nu over meepraat is omdat ik gister toevallig in het topic keek en toen de spoilerdiscussie ook al aan de gang was. En zoals gezegd, kannibalisme valt in zekere zin wel te voorspellen bij TWD.

Neemt niet weg dat het lukraak spoileren dat het 'sowieso' over kannibalisme gaat binnenkort een beetje stout is, verder. Wel blijf ik bij serietopics, ookal is het een voorspelbare serie als TWD, zeggen dat als je -echt- geen spoilers wilt je beter gewoon de topics kan vermijden. Het kan zo lang goed gaan maar uiteindelijk is er altijd wel een of andere knakker die (al dan niet per ongeluk) net iets teveel verklapt.
quote:
Het is een beetje als zeggen "oooh er gaat iemand dood volgende aflevering".. dan is het nog wel een verrassing wanneer het gebeurt, maar toch niet zoals met psycho lizzy.
Zeker.

Even los van het hele spoiler-gezeik: De laatste paar afleveringen waren relatief goed te doen. En dat zeg ik niet snel. Splitsing van de groep doet wonderen wat mij betreft. We zullen zien hoe het gaat nu ze weer grotendeels compleet zijn.
Conscience do cost.
pi_138472936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:55 schreef Haikantje het volgende:
Wat ik wel opmerkelijk vond was dat ze ze niet meteen doodschoten, did duidt er dus op dat ze nog iets moeten doen voordat ze dan opgegeten zouden worden. Misschien inderdaad allemaal op een fiets zitten en stroom opwekken?
Het lijkt mij aannemelijker dat ze gewoon een generator hebben voor hun radio.
Zoveel stroom zou het toch niet verbruiken?
pi_138473025
quote:
Maar op die vloer stonden toch allemaal kaarsen met wat leek op mensennamen? Ik vond dat de voornaamste aanwijzing dat het zou gaan om kannibalen.

Dan verf ik maar nooit voor de lol m'n naam op de grond, want ik zou dan zomaar een kannibaal kunnen zijn. :P. Misschien is het wel 1 of andere ruimte voor maffe rituelen die los staat van alles.

Als het kannibalen zijn, dan kan ik me bedenken dat ze niet meteen iedereen willen neerschieten, omdat ze dan in walkers zouden veranderen als ze niet meteen zouden worden opgegeten / verwerkt tot biefstuk. Tenzij ze er human jerky van maken. Anders gewoon mensen 1 voor 1 doden. Tenminste, zo zou ik het aanpakken als ik kannibaal was in de zombie apocalypse.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_138473045
Haha tja, dat klopt.. Maar waarom dan niet meteen dood maken? Wat moeten ze dan nog 'doen'?
pi_138473134
Haha. Het zullen toch niet hun eigen namen zijn ofwel? Leek me vrij duidelijk dat ze daar een lekkere 'cult shrine' gemaakt hadden.

Meteen doodmaken is toch veel effectiever? Hoofd eraf en het is geen walker. Als ze ze levend houden moet men ze voeden, doen ze het niet vermager je en is er ook weer minder te eten.. Dan kan men ze beter nu vermoorden en het vlees roken, zo heb je meer en hoef je de mensen ook niet te onderhouden.

Het kan dan 2 dingen zijn: - ze moeten nog iets doen (bijvoorbeeld stroom opwekken)
- het zijn geen kannibalen.
pi_138473189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Haikantje het volgende:
Haha tja, dat klopt.. Maar waarom dan niet meteen dood maken? Wat moeten ze dan nog 'doen'?
Als ze leven zou je ze nog vet kunnen mesten. :P. Daarnaast, zoals ik al zei, dode mensen veranderen in walkers, da's iets wat we wel weten. En ik denk niet dat ze vriezers hebben waar ze de lijken kunnen bewaren.
pi_138473222
Een mens kan wel een paar dagen zonder eten, en water lijkt me nou niet zo moeilijk om aan te komen.
Dan zouden ze langer meegaan dan wanneer ze meteen al die mensen af zouden maken.
pi_138473240
Vetmesten lijkt me een beetje voorbij gaan aan het idee van kannibalisme. Je gaat er dan eten indoen om er eten uit te krijgen, beter nu gebruik van maken dan toch?

Veranderen dode mensen ook in walkers wanneer ze hun hoofd kwijt zijn? Ik heb nog geen enkele keer een hoofdloze walker gezien (of toch wel?)
pi_138473277
Nee. Ze hebben een brein nodig om te functioneren.
Geen hersenen=geen zombie.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:08:51 #260
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_138473279
quote:
Laatste keer, alles wat hierna nog over spoilers gaat, wordt gewoon verwijderd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_138473338
Daarom. Kop eraf en roken dat fleisch!
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 16:11:32 #262
Belg
pi_138473371
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 3 april 2014 @ 16:12:19 #263
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138473397
quote:

Of het vlees moet vers blijven? Klinkt een stuk logischer.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waaraan kun je dat merken eigenlijk?
In het begin stadium merk je weinig. Zodra je de eerste symptomen begint te zien is het snel afgelopen, zowel bij Kuru als bij Creutzfeldt-Jakob.

CJD is op oudere leeftijd, en aangezien Hershell de pijp uit is zou dit geen probleem moeten zijn :+ Kuru weet ik niet zeker, maar er is volgens mij niemand die rare trekjes vertoont qua trillende spieren etc.
pi_138473453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILER
Zal waarschijnlijk wel gebeuren. Of Rick's groep moet op een goed moment de overhand weten te krijgen.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:15:12 #265
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138473493
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Of het vlees moet vers blijven? Klinkt een stuk logischer.

[..]

In het begin stadium merk je weinig. Zodra je de eerste symptomen begint te zien is het snel afgelopen, zowel bij Kuru als bij Creutzfeldt-Jakob.

CJD is op oudere leeftijd, en aangezien Hershell de pijp uit is zou dit geen probleem moeten zijn :+ Kuru weet ik niet zeker, maar er is volgens mij niemand die rare trekjes vertoont qua trillende spieren etc.
Ah, ik ging ervan uit dat je van Kuru bij de persoon die een maaltijd werd niks zou merken, aangezien deze ziekte meestal als aanwijzing wordt gezien dat er sprake is geweest van kannibalisme. :P

Ik heb ook totaal geen medische achtergrond, ik heb het alleen een keer op TV gezien.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:17:32 #266
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138473572
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:13 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk wel gebeuren. Of Rick's groep moet op een goed moment de overhand weten te krijgen.
SPOILER
pi_138473607
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ze gaan allemaal aan het plafond van de treinwagon hangen. :P
SPOILER
  donderdag 3 april 2014 @ 16:19:48 #268
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138473657
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:18 schreef Syntos het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_138473717
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 3 april 2014 @ 16:22:38 #270
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138473746
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah, ik ging ervan uit dat je van Kuru bij de persoon die een maaltijd werd niks zou merken, aangezien deze ziekte meestal als aanwijzing wordt gezien dat er sprake is geweest van kannibalisme. :P

Ik heb ook totaal geen medische achtergrond, ik heb het alleen een keer op TV gezien.
Ik ben geen expert op het gebied van prionen. Ik weet wel dat als je een prion (eigenlijk gewoon een eiwit dat in een 'verkeerde' conformatie is) binnen krijgt, in dit geval degene die kuru veroorzaakt, de andere 'gezonde' eiwitten ook aanzet tot het verkeerd vouwen. Dit zorgt weer voor een hoop problemen omdat het gezonde eiwit nodig is om normaal te functioneren, zenuwen sterven af etc.

Daardoor gaat het zo snel, en ik ben er vrij zeker van dat in het geval van kuru dit ook zo is. Aangezien er niemand rare trekjes vertoond, kan ik de mensen van Terminus het gerust aanraden om de hersenen te eten mochten ze daar trek in hebben :+ Ik neem nog wel een filetlapje.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:24:20 #271
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138473804
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik ben geen expert op het gebied van prionen. Ik weet wel dat als je een prion (eigenlijk gewoon een eiwit dat in een 'verkeerde' conformatie is) binnen krijgt, in dit geval degene die kuru veroorzaakt, de andere 'gezonde' eiwitten ook aanzet tot het verkeerd vouwen. Dit zorgt weer voor een hoop problemen omdat het gezonde eiwit nodig is om normaal te functioneren, zenuwen sterven af etc.

Daardoor gaat het zo snel, en ik ben er vrij zeker van dat in het geval van kuru dit ook zo is. Aangezien er niemand rare trekjes vertoond, kan ik de mensen van Terminus het gerust aanraden om de hersenen te eten mochten ze daar trek in hebben :+ Ik neem nog wel een filetlapje.
Doe mij maar wat zonnebloempitten. :P
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2014 @ 16:25:41 #272
88815 The_Emotion
98.3
pi_138473845
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:07 schreef Haikantje het volgende:
Vetmesten lijkt me een beetje voorbij gaan aan het idee van kannibalisme. Je gaat er dan eten indoen om er eten uit te krijgen, beter nu gebruik van maken dan toch?

Dat zou de melkpoeder kunnen verklaren, niet dat ze volgepropt worden, maar wel genoeg binnen krijgen om ze in leven te houden.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 3 april 2014 @ 16:32:42 #273
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_138474111
Ach misschien ligt Judith wel op de BBQ ipv Beth. Zou ook de melkpoeder verklaren ;)

Zullen wel erg kleine steakjes geweest zijn dan natuurlijk.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_138474143
quote:
3s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Ach misschien ligt Judith wel op de BBQ ipv Beth. Zou ook de melkpoeder verklaren ;)

Arme Carl. Dat zou wel erg ver gaan. ;(
pi_138474156
quote:
3s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:32 schreef Rossdale het volgende:

Baby back ribs. :9~.
  donderdag 3 april 2014 @ 16:34:34 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_138474189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:33 schreef Syntos het volgende:

[..]

Arme Carl. Dat zou wel erg ver gaan. ;(
Dat zou Rick in een nog verdere berserk-modus brengen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 17:13:44 #277
Belg
pi_138475624
Denken jullie echt dat ze hen gebruiken als voedsel :')
  donderdag 3 april 2014 @ 17:19:15 #278
419342 PSYCHEV
The Answer
pi_138475808
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie echt dat ze hen gebruiken als voedsel :')
Ze zijn het wel van plan lijkt me, maar hey, they're messing with the wrong people :D
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_138475965
*

[ Bericht 83% gewijzigd door Kloonhommel op 03-04-2014 17:25:51 ]
  donderdag 3 april 2014 @ 17:53:36 #280
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138476829
Ik denk idd eerder dat die melk naar Judith verwijst maarja hun namen stonden niet op de grond dus zouden die namen niet vam de slachtoffers moeten zijn. Of misschien zitten Judith en de anderen in de container waar je de mensen vanuit hoorde schreeuwen? Dan zou het allemaal kunnen kloppen.
pi_138477264
Die melkpoeder kan natuurlijk om meerdere redenen daar liggen. Misschien dat het aan andere gevangenen in die container werd gegeven. Misschien dat ze al eens eerder mensen met een baby in hun kamp hebben gehad. Ten tijde van laatste aflevering dacht ik dat Tyreese, Carol, en Judith nog op pad waren, en dat die melkpoeder potten daar lagen vanwege iets anders en mogelijk als trigger voor Rick zouden kunnen werken; "Oh ja, ik had ook ooit nog een dochtertje."

Maar ik kan er ook helemaal naast zitten, en dat Gareth het groepje Tyreese, Carol, en Judith al lang te pakken had en die ergens anders opgesloten heeft.
pi_138477334
Het lijkt me sterk dat Carol en Tyreese er al zijn al je naar de timeline kijkt.
  † In Memoriam † donderdag 3 april 2014 @ 20:59:37 #283
88815 The_Emotion
98.3
pi_138483558
Ik bedenk me ineens, toen Rick, Corl, Daryl en Michonne door die schutters opgejaagd werden, kwamen ze ook langs oude containers en autowrakken waar ze dekking konden zoeken en eventueel terug hadden kunnen schieten. :P
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 21:34:24 #284
Belg
pi_138485383
En wanneer wordt de vijfde seizoen dan verwacht? in September?
pi_138485927
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wanneer wordt de vijfde seizoen dan verwacht? in September?
Oktober.
pi_138486321
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Oktober.
Wat duurt dat nog lang -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_138493894
quote:
Bij de jacht op zwijnen is het zo dat je een zwijn zo wil doden dat hij geen stress ervaart, dus eigenlijk geheel onverwacht daar de door stress aangemaakte adrenaline het vlees een vervelende bijsmaak geeft. :)

Wellicht is dat hier ook van toepassing? gewoon eens de keel doorsnijden in de slaap van onze helden als de voedselvoorraad daarom vraagt? :9
  vrijdag 4 april 2014 @ 02:37:47 #288
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_138494887
quote:
3s.gif Op donderdag 3 april 2014 20:59 schreef Remqo het volgende:
Ik bedenk me ineens, toen Rick, Corl, Daryl en Michonne door die schutters opgejaagd werden, kwamen ze ook langs oude containers en autowrakken waar ze dekking konden zoeken en eventueel terug hadden kunnen schieten. :P
Tegen schutters op de daken?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 april 2014 @ 09:25:06 #289
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138496641
quote:
Vlees vershouden omdat ze geen koelkast hebben? Je wilt geen Walker vlees.
pi_138499051
Koert maakt de vergelijking tussen The Walking Dead en de Eredivisie _O_

Redactie Frontpage vrijdag 4 april 2014 @ 11:27:13 #291
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138499404
pi_138499780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:25 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Vlees vershouden omdat ze geen koelkast hebben? Je wilt geen Walker vlees.
Dus als onze helden die hongerige Terminus figuren wil fokken plegen zij gewoon zelfmoord :D
  Redactie Frontpage vrijdag 4 april 2014 @ 11:40:18 #293
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_138499799
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 11:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dus als onze helden die hongerige Terminus figuren wil fokken plegen zij gewoon zelfmoord :D
ja, of je hoopt op bevrijding.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 13:31:06 #294
Belg
pi_138503389
hoe dan ook rick gaat er levend uitkomen, want hij zal de hoofdrol blijven spelen, ik hoop wel dat carl het ook overleeft, want ik zie die gast graag spelen
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:31:48 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_138503408
Carl gaat me steeds minder irriteren dat wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_138504370
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Merkie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kuru_(ziekte)
pi_138514194
quote:
Dus alleen als je de hersenen opeet..
pi_138514569
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:29 schreef Jelmer80 het volgende:

[..]

Dus alleen als je de hersenen opeet..
Je spreekt uit ervaring?
pi_138515431
Is dit het topic over The Walking Dead? :')

Vond het een leuk seizoen weer _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:13:40 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138516029
Seizoen 4 is echt het beste seizoen tot nu toe. Vind het heel tof gedaan met die aparte groepjes en dat altijd onderweg zijn. Dat vastzitten op één plek is echt pure aids. Hopelijk doen ze dat niet weer volgend seizoen :').

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren bij Terminus, creepy plek.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')