Klopt, zo gauw niet aan gedacht.. Dan zijn het schoon geschraapte botten..quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lori werd met botten en al opgegeten door de walkers, dus lijkt me niet dat die daar zijn achtergebleven na het voeren van de walkers.
Dan zou het sowieso weer net zoiets zijn als in Woodbury en zo'n soort verhaal hebben we nu wel al gehad natuurlijk.
Heb je wel gekeken?? Hij ziet mensen met spullen van zijn maten. Ze liegen over hoe ze daar aan komen want die lui liggen of in de gevangenis dood te wezen of ze hebben wat met ze gedaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is ook precies mijn interpretatie. Hij vindt het 'een leugen' omdat hij zichzelf afgewezen voelt.
Je bedoelt, dat ze in de tussentijd ook nog eens een oplossing hebben gevonden om walkers, zoals Merle, weer in mensen te laten veranderen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:13 schreef sp3c het volgende:
dikke vette topshow als blijkt dat de governor en Merle en de gang gewoon al hun supplies hebben gestolen waardoor ze mensenvlees zijn gaan eten
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat ze in de tussentijd ook nog eens een oplossing hebben gevonden om walkers, zoals Merle, weer in mensen te laten veranderen?
Een goed (duur) zwaard gemaakt om gebruikt te worden met hoogwaardig staal moet het wel wat langer uithouden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Die Katana mag ook wel eens kapot gaan hé? Na een paar onthoofdingen moet zo'n ding al gebarsten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
De persoon in kwestie is dood voor Rick c.s. in Terminus arriveert. Ik snap niet hoe jij uit wat er na zijn dood gebeurt met Rick destilleert wat hij wist. Of nog simpeler, als hij echt wist wat Terminus betekende, dan had hij het woord kannibalen wel laten vallen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?? Hij ziet mensen met spullen van zijn maten. Ze liegen over hoe ze daar aan komen want die lui liggen of in de gevangenis dood te wezen of ze hebben wat met ze gedaan.
Hoezo? Tekort aan voedsel en mensen die doordraaien, een plus een is twee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik moet trouwens zeggen dat ik kannibalen introduceren in een serie over een zombie apocalyps een beetje erg ver gezocht vind.
Precies, lijkt me een logische conclusie. Waar ga je anders vlees vandaan halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:35 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Hoezo? Tekort aan voedsel en mensen die doordraaien, een plus een is twee.
Exact, die laatste woorden van Rick waren vrij lachwekkend.quote:
Overgenomen uit de comics blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Exact, die laatste woorden van Rick waren vrij lachwekkend.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
drie acteurs promoted tot vaste castSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ja hoor, in een wereld waarin je zelf het favoriete hapje van de dominante soort bent is het enige waar je aan denkt een vervanging voor op de barbecue. Terminus is groot genoeg om eten te verbouwen en iedereen te voeden. Het opeten van andere overlevers verkleint je eigen kansen op overleving.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Precies, lijkt me een logische conclusie. Waar ga je anders vlees vandaan halen.
Toch zijn er in de geschiedenis veel gevallen van kannibalisme bekend, terwijl er in die gevallen net zo goed eten verbouwd kon worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor, in een wereld waarin je zelf het favoriete hapje van de dominante soort bent is het enige waar je aan denkt een vervanging voor op de barbecue. Terminus is groot genoeg om eten te verbouwen en iedereen te voeden. Het opeten van andere overlevers verkleint je eigen kansen op overleving.
Ze mogen ook wel eens leren schieten want dat kunnen ze nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Die Katana mag ook wel eens kapot gaan hé? Na een paar onthoofdingen moet zo'n ding al gebarsten zijn.
Die houden chillingsquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af hoe het met drugs kartel.is uit seizoen een.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |