SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond eerst het tweede gedeelte niet leuk omdat het niet was wat ik verwachtte na de gevangenis maar deze aflevering en die van psycho lizzy hebben het best goed gemaaktquote:Op maandag 31 maart 2014 19:58 schreef IrCute het volgende:
Ben ik de enige die dit 2de gedeelte van het seizoen enorm vond tegenvallen? Er is eigenlijk nauwelijks wat gebeurd. En dan eindigen ze de finale met een enorme cliffhanger. De serie gaat hard achteruit
Helemaal mee eens dit seizoen was goed door de tank aflevering Psyco Lizzie,Daryl &Beth en de finale.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vond eerst het tweede gedeelte niet leuk omdat het niet was wat ik verwachtte na de gevangenis maar deze aflevering en die van psycho lizzy hebben het best goed gemaakt
Dat was van Terminus inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:31 schreef _Flea_ het volgende:
Wat ik me afvraag is wat ze nou destijds op de radio hoorden toen Daryll reed. Ze moesten toen stoppen voor een wagon vol walkers. Zou dat het bericht van Terminus zijn geweest?
Denk het niet, het blijft US of A, al vond ik het doden van kindjes op TV al aardig ver gaan voor een tv serie in de US of A. Anyway, nu is nog de grote vraag waar Beth is, is ze in de maag van groep glenn of kan Daryl haar nog neuken?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:13 schreef Phyxcius het volgende:
Ik vond het een goeie aflevering
De cliffhanger was natuurlijk te verwachten.
Wat ik heel erg positief vond, was dat bepaalde momenten heel nauw met de comci samen liepen, zoals het bijten in de nek door Rick en het einde waarin Rick zegt dat ze sollen met de verkeerde mensen. Hopelijk wordt deze lijn doorgezet en gaat de serie kwa hardheid en rauwheid meer op de comic lijken. Dat zou nog mooie situaties op kunnen leveren.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het niet, het blijft US of A, al vond ik het doden van kindjes op TV al aardig ver gaan voor een tv serie in de US of A. Anyway, nu is nog de grote vraag waar Beth is, is ze in de maag van groep glenn of kan Daryl haar nog neuken?
oh dan snap ik het. generals.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, US of A komt doordat ik net ff Generals heb gespeeld
Ik dacht dat je gewoon doelde op de namen van de afleveringen 15 & 16.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry, US of A komt doordat ik net ff Generals heb gespeeld
Waarschijnlijk hadden ze geen enkele kennis over Terminus en was dat "het is een leugen" gewoon omdat ie het niet vertrouwd dat er een groep ergens leeft en mensen binnen laatquote:Op maandag 31 maart 2014 20:23 schreef stinkie het volgende:
Voor een finale vielhet tegen. Bertje afraffelen. Een lijk stoppen voor ie goed en wel begonnen was (groep joe) en ff snel terminus.
De lijn van Joe had veel meer potentie. En met 1 hele ep had er nog wat van te maken geweest. Wat meer achtergrond, hun kennis van terminus (leuke cliffhanger)
Verder weten we nu niks over Beth, weinig over Carol en tyreese en eigenlijk ook niet hoe Glenn en Co. Te pakken zijn genomen.
Maar wel hoe leuk het in de gevangenis was
Heeft ie tot oktober de tijd voor.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:01 schreef AmaninFull het volgende:
Ik hoop verder dat Rick een plan heeft, maar ik denk dat hij het ter plekke in die wagon moet gaan bedenken.
Hopelijk voor ze dat ze in die tussentijd geen sparericks en carlbonaadjes zijn gewordenquote:
Eerder Michonne, die is voorgebakken.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hopelijk voor ze dat ze in die tussentijd geen sparericks en carlbonaadjes zijn geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moet ik daar dan maar eens mee beginnen.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
hehe, goed, en bij ons gaat de focus op Game of Thrones!
Misschien kennen ze die slogan ook wel:quote:Op maandag 31 maart 2014 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Eerder Michonne, die is voorgebakken.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien kennen ze die slogan ook wel:
Een beetje van jezelf en een beetje van Maggie
Of een lekkere Carolladequote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
De T-Dog Steak gaat het in ieder geval niet wordenquote:
Dat, mijn vriend, noemen ze nou een flashbackquote:Op maandag 31 maart 2014 23:48 schreef Confetti het volgende:
Ik zie steeds stukjes met Hershell en de prison in de laatste aflevering?![]()
Wat is dit.
Oh haha, na de eerste 30 seconden dacht ik even dat ik getrolled werdquote:Op maandag 31 maart 2014 23:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat, mijn vriend, noemen ze nou een flashback
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hopelijk voor ze dat ze in die tussentijd geen sparericks en carlbonaadjes zijn geworden
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Eerder Michonne, die is voorgebakken.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
De T-Dog Steak gaat het in ieder geval niet worden
Nee, dat heet gewoon 'gevangenis'.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat, mijn vriend, noemen ze nou een flashback
Dacht ik ook even toen het geluid weg viel bij het eerste shot van Rick tegen die autoquote:Op maandag 31 maart 2014 23:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh haha, na de eerste 30 seconden dacht ik even dat ik getrolled werd
Ik vond het een prima aflevering, maar de cliffhanger is te groot voor het einde van het seizoen. Ik had het aankomen bij terminus van Team Glenn een beter einde gevonden eerlijk gezegd. Ook een flinke cliffhanger, maar dan sluit je echt iets af, namelijk het onderweg zijn weer en zie je wat er in het volgend seizoen met Terminus gaat komen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Funzel het volgende:
Mwa vond de final wat tegenvallen om eerlijk te zijn.
Dat was dus expres gedaan om de groep de container in te lokken heh.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef Captainp00face het volgende:
Kuuuut, ik vind deze aflevering heel goed. Behalve die schietscenes vanaf het dak in Terminus, leek we A-team..
Denken jullie dat Beth dood is? De hoop is dus gevestigd op Tyrees en Carrol..
Oh, zo had ik er niet eens over nagedacht inderdaad..quote:Op maandag 31 maart 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was dus expres gedaan om de groep de container in te lokken heh.
En waarschijnlijk niet, dat zou je heel slecht zijn
Ik dacht er ook aanquote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef Captainp00face het volgende:
Kuuuut, ik vind deze aflevering heel goed. Behalve die schietscenes vanaf het dak in Terminus, leek we A-team..
Denken jullie dat Beth dood is? De hoop is dus gevestigd op Tyrees en Carrol..
Geen lood in het eten en geen koeling aanwezig, dus je moet het vlees levend bewaren. Anders bederft het.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:12 schreef Captainp00face het volgende:
Waarom zouden ze eigenlijk levend moeten blijven als ze uiteindelijk toch opgegeten moeten worden?
Dat is ook precies mijn interpretatie. Hij vindt het 'een leugen' omdat hij zichzelf afgewezen voelt.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden ze geen enkele kennis over Terminus en was dat "het is een leugen" gewoon omdat ie het niet vertrouwd dat er een groep ergens leeft en mensen binnen laat
Het lijkt me veel waarschijnlijker dat dat de namen van de leden van de kannibalengroep zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Remqo het volgende:
Wat mij opviel, dat ze in de kaarsenruimte stonden dat er overal namen op de vloer gekalkt stonden.
Ik ga er vanuit dat het om degenen gaan die op de barbecue zijn beland.
Omdat die mensen sterven zodat zij kunnen leven. Zo interpreteer ik het tenminste.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het lijkt me veel waarschijnlijker dat dat de namen van de leden van de kannibalengroep zijn.
Waarom zouden ze eer betuigen aan hun 'vee' door hun naam ergens op te schrijven?
Ben je serieus? Deze hele aflevering ging het al over honger en eten zoeken. Wrm niet een mens opeten? Zeker als mensen naar je toe komen. Negers schijnen naar kip te smaken, wie weet hoe een blanke smaakt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:23 schreef fespo het volgende:
het zal wel aan mij liggen, maar wat is het nut van een groep menseneters????
nou zover dacht ik niet na.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ben je serieus? Deze hele aflevering ging het al over honger en eten zoeken. Wrm niet een mens opeten? Zeker als mensen naar je toe komen. Negers schijnen naar kip te smaken, wie weet hoe een blanke smaakt?
In extreme tijden doen mensen gekke dingen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een grote groep zeg. Dat die er allemaal zo unaniem mee akkoord zijn gegaan mensen op te eten.
Ies koeltoer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 02:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een grote groep zeg. Dat die er allemaal zo unaniem mee akkoord zijn gegaan mensen op te eten.
Dus daar komt 'MacBeth' vandaan. Die Shakespear kon wel behoorlijk in de toekomst kijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Remqo het volgende:
Wat mij opviel, dat ze in de kaarsenruimte stonden dat er overal namen op de vloer gekalkt stonden.
Maar ik heb het beeld daar nog even stil gezet, maar de naam Beth Greene stond er niet tussen (of was buiten beeld)
Dat kan betekenen dat Beth daar dus helemaal niet zit, of nog geen Bethburger is geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Robert Kirkman zegt in een interview dat ze veel van AMC mogen.. En ze vaak met hun overleggen, ze voor bepaalde scenes lekker moeten maken en het dan vaak wel mag...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk het niet, het blijft US of A, al vond ik het doden van kindjes op TV al aardig ver gaan voor een tv serie in de US of A. Anyway, nu is nog de grote vraag waar Beth is, is ze in de maag van groep glenn of kan Daryl haar nog neuken?
Volgens mij las ik dat het een soort meditatie ruimte is voor de mensen die in Terminus wonen..quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Remqo het volgende:
Maar ik heb het beeld daar nog even stil gezet, maar de naam Beth Greene stond er niet tussen (of was buiten beeld)
Dat kan betekenen dat Beth daar dus helemaal niet zit, of nog geen Bethburger is geworden.
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:10 schreef betyar het volgende:
Had ik ook gezien.. Dacht dat het een kooi was waar misschien walkers de mensen die in Terminus komen op eten.. Of het zijn de resten van mensen die op de BBQ beland zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Lori werd met botten en al opgegeten door de walkers, dus lijkt me niet dat die daar zijn achtergebleven na het voeren van de walkers.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef Ingstelo het volgende:
[..]
Had ik ook gezien.. Dacht dat het een kooi was waar misschien walkers de mensen die in Terminus komen op eten.. Of het zijn de resten van mensen die op de BBQ beland zijn...
Klopt, zo gauw niet aan gedacht.. Dan zijn het schoon geschraapte botten..quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lori werd met botten en al opgegeten door de walkers, dus lijkt me niet dat die daar zijn achtergebleven na het voeren van de walkers.
Dan zou het sowieso weer net zoiets zijn als in Woodbury en zo'n soort verhaal hebben we nu wel al gehad natuurlijk.
Heb je wel gekeken?? Hij ziet mensen met spullen van zijn maten. Ze liegen over hoe ze daar aan komen want die lui liggen of in de gevangenis dood te wezen of ze hebben wat met ze gedaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is ook precies mijn interpretatie. Hij vindt het 'een leugen' omdat hij zichzelf afgewezen voelt.
Je bedoelt, dat ze in de tussentijd ook nog eens een oplossing hebben gevonden om walkers, zoals Merle, weer in mensen te laten veranderen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:13 schreef sp3c het volgende:
dikke vette topshow als blijkt dat de governor en Merle en de gang gewoon al hun supplies hebben gestolen waardoor ze mensenvlees zijn gaan eten
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:43 schreef OMG het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat ze in de tussentijd ook nog eens een oplossing hebben gevonden om walkers, zoals Merle, weer in mensen te laten veranderen?
Een goed (duur) zwaard gemaakt om gebruikt te worden met hoogwaardig staal moet het wel wat langer uithouden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Die Katana mag ook wel eens kapot gaan hé? Na een paar onthoofdingen moet zo'n ding al gebarsten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
De persoon in kwestie is dood voor Rick c.s. in Terminus arriveert. Ik snap niet hoe jij uit wat er na zijn dood gebeurt met Rick destilleert wat hij wist. Of nog simpeler, als hij echt wist wat Terminus betekende, dan had hij het woord kannibalen wel laten vallen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?? Hij ziet mensen met spullen van zijn maten. Ze liegen over hoe ze daar aan komen want die lui liggen of in de gevangenis dood te wezen of ze hebben wat met ze gedaan.
Hoezo? Tekort aan voedsel en mensen die doordraaien, een plus een is twee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik moet trouwens zeggen dat ik kannibalen introduceren in een serie over een zombie apocalyps een beetje erg ver gezocht vind.
Precies, lijkt me een logische conclusie. Waar ga je anders vlees vandaan halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:35 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Hoezo? Tekort aan voedsel en mensen die doordraaien, een plus een is twee.
Exact, die laatste woorden van Rick waren vrij lachwekkend.quote:
Overgenomen uit de comics blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Exact, die laatste woorden van Rick waren vrij lachwekkend.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
drie acteurs promoted tot vaste castSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ja hoor, in een wereld waarin je zelf het favoriete hapje van de dominante soort bent is het enige waar je aan denkt een vervanging voor op de barbecue. Terminus is groot genoeg om eten te verbouwen en iedereen te voeden. Het opeten van andere overlevers verkleint je eigen kansen op overleving.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Precies, lijkt me een logische conclusie. Waar ga je anders vlees vandaan halen.
Toch zijn er in de geschiedenis veel gevallen van kannibalisme bekend, terwijl er in die gevallen net zo goed eten verbouwd kon worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja hoor, in een wereld waarin je zelf het favoriete hapje van de dominante soort bent is het enige waar je aan denkt een vervanging voor op de barbecue. Terminus is groot genoeg om eten te verbouwen en iedereen te voeden. Het opeten van andere overlevers verkleint je eigen kansen op overleving.
Ze mogen ook wel eens leren schieten want dat kunnen ze nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:19 schreef Smoofie het volgende:
Die Katana mag ook wel eens kapot gaan hé? Na een paar onthoofdingen moet zo'n ding al gebarsten zijn.
Die houden chillingsquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af hoe het met drugs kartel.is uit seizoen een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |