Dat zou Rick in een nog verdere berserk-modus brengenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:33 schreef Syntos het volgende:
[..]
Arme Carl. Dat zou wel erg ver gaan.
Ze zijn het wel van plan lijkt me, maar hey, they're messing with the wrong peoplequote:Op donderdag 3 april 2014 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denken jullie echt dat ze hen gebruiken als voedsel
Oktober.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wanneer wordt de vijfde seizoen dan verwacht? in September?
Bij de jacht op zwijnen is het zo dat je een zwijn zo wil doden dat hij geen stress ervaart, dus eigenlijk geheel onverwacht daar de door stress aangemaakte adrenaline het vlees een vervelende bijsmaak geeft.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Haikantje het volgende:
Haha tja, dat klopt.. Maar waarom dan niet meteen dood maken? Wat moeten ze dan nog 'doen'?
Tegen schutters op de daken?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:59 schreef Remqo het volgende:
Ik bedenk me ineens, toen Rick, Corl, Daryl en Michonne door die schutters opgejaagd werden, kwamen ze ook langs oude containers en autowrakken waar ze dekking konden zoeken en eventueel terug hadden kunnen schieten.
Vlees vershouden omdat ze geen koelkast hebben? Je wilt geen Walker vlees.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:02 schreef Haikantje het volgende:
Haha tja, dat klopt.. Maar waarom dan niet meteen dood maken? Wat moeten ze dan nog 'doen'?
Dus als onze helden die hongerige Terminus figuren wil fokken plegen zij gewoon zelfmoordquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vlees vershouden omdat ze geen koelkast hebben? Je wilt geen Walker vlees.
ja, of je hoopt op bevrijding.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus als onze helden die hongerige Terminus figuren wil fokken plegen zij gewoon zelfmoord
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kuru_(ziekte)quote:Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Merkie het volgende:
Ik zie geen reden waarom je ziek zou worden van mensenvlees. Volgens mij zijn er sowieso geen specifieke vleessoorten waar je ziek van wordt.
Dus alleen als je de hersenen opeet..quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:58 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kuru_(ziekte)
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:29 schreef Jelmer80 het volgende:
[..]
Dus alleen als je de hersenen opeet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |