abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 april 2014 @ 11:30:54 #226
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138465642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef planethugo het volgende:
in de serie Hannibal is ook een of andere dr die regelmatig mensenvlees eet, maar dan culinair klaar gemaakt. Misschien is Dr Lecter wel de oprichter van Terminus
En heeft hij alle mensen opgegeten die aandrongen op andere voedselbronnen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 3 april 2014 @ 11:47:17 #227
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_138466060
Ik zie geen reden waarom je ziek zou worden van mensenvlees. Volgens mij zijn er sowieso geen specifieke vleessoorten waar je ziek van wordt.
2000 light years from home
pi_138466197
Oh maatjes wat een einde weer. Ik hoopte zo dat het nog een half uur door zou gaan en dat we nog net konden zien hoe verder ging!

Jammer dat er nu een half jaar gewacht moet worden...

Ben vooral benieuwd naar hoe groot de gemeenschap in Terminus nu eigenlijk is. Hoe bepaalt men ook wie er echt mag komen 'wonen' en wie er in de slachtveewagens gaat? Zouden ze een groep zijn die al de gehele tijd bij elkaar is? Gaat Tyreese Rambo in het volgende seizoen samen met Carrol? moeilijk moeilijk moeilijk
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 11:55:31 #229
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_138466275
in 7 dagen tijd 4 seizoenen van the walking dead bekeken :P en nu plots een halfjaar wachten voor seizoen 5 :'(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_138466287
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 7 dagen tijd 4 seizoenen van the walking dead bekeken :P en nu plots een halfjaar wachten voor seizoen 5 :'(
Vakantie ?
  donderdag 3 april 2014 @ 12:05:51 #231
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138466509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Merkie het volgende:
Ik zie geen reden waarom je ziek zou worden van mensenvlees. Volgens mij zijn er sowieso geen specifieke vleessoorten waar je ziek van wordt.
quote:
Het werd een geheimzinnige ziekte genoemd, omdat alleen vrouwen en kinderen de ziekte kregen. Later werd ontdekt dat de Papoea's een ritueel hadden waarbij zij overleden familieleden opaten. Alleen vrouwen en kinderen aten de hersenen, de bron van de ziekte. Kuru is daarmee de eerste en enige ziekte waarvan aannemelijk is dat hij vooral overgebracht wordt door menselijk kannibalisme. Tijdens de Syrische burgeroorlog meldt de Syrische media dat zeker acht Syriërs Kuru hebben opgelopen.
Wiki
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 3 april 2014 @ 12:15:46 #232
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_138466795
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:25 schreef lipjes het volgende:

[..]

Denk dat Beth er al op heeft gelegen :Y)
Aangezien ze er waarde aan hechten dat de groep een toekomst heeft, zou ik (mijn bescheiden mening) Beth liever voor de voortplanting in leven houden. 8-)
  donderdag 3 april 2014 @ 13:26:49 #233
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_138468749
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

[..]

Wiki
Die mensen, waarvan je de hersenen eet, moeten dan wel prionen hebben. Rick en co hebben die niet. Dus in principe zouden de mensen in Terminus hen gewoon kunnen eten.

Bovendien zou ik persoonlijk hersenen toch laten staan, dat kan toch nooit goed smaken. Kan je beter een lapje vlees hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 3 april 2014 @ 15:14:17 #234
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138471635
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef OMG het volgende:
Bij deze speculeer ik dat er mensen dood gaan door andere mensen en door walkers die bijten. Zo, de hele serie voor je gespoilered. :').
quote:
9s.gif Op woensdag 2 april 2014 01:21 schreef Smoofie het volgende:
Als je in een topic komt over de serie mag je ook spoilers verwachten, moet je maar niet meelezen.
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:18 schreef Max23 het volgende:

[..]

Tja, nog een "spoiler" dan:
Andrea leeft nog en wordt de vriendin van Rick :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:00 schreef Cheiron het volgende:

[..]

In de comics komt ook een honkbalknuppel voor. Hoop niet dat dit de rest van de tv-serie voor je verpest :'(
Jullie zijn stuk voor stuk allemaal kleuters met geen greintje inlevingsvermogen. Ik vind de manier waarop jullie zonder ook maar een enkele vorm van begrip met een terechte klacht omgaan echt te triest voor woorden, wat een droeftoeters zijn jullie. Jullie verpesten dit hele topic. Echt zeer triest gedrag.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Zijn er mensen echt gespoilerd door het kannibalisme? Het is zo voor de hand liggend, daar hoef je geen game voor gespeeld te hebben. :?
Het is alleen maar voor de hand liggend als je het weet. Ik heb het topic niet gelezen en had er dan ook totaal geen benul van.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 3 april 2014 @ 15:17:47 #235
53267 TC03
pi_138471730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Want kannibalisme in een serie over "een post-apocalyptische wereld met zombies waarin mensen verschrikkelijke dingen moeten doen om te overleven" is zo moeilijk te verzinnen?

Echt waar?
Werkelijk ongelofelijk dat je dit uit je toetsenbord krijgt.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:18:39 #236
53267 TC03
pi_138471750
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:30 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aangezien jij doordramt en geen strobreed toegeeft denk jij ook dat jouw mening de enige juiste is.
Zijn mening is ook de enige juiste. Er wordt al ver van tevoren gehint op kannibalisme in dit otpic terwijl je dat met geen mogelijkheid had kunnen weten als je enkel de serie kijkt. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dat geen spoiler is? Denk ff na.
pi_138471926
Nou, voor de allerlaatste keer dan maar, hopelijk.

Ik vind het geen spoilers om de volgende reden:

Het zou gaan om voorkennis op basis een locatie, personages, en gebeurtenissen die niet eens in de comic voorkomen. ( :'( ) Het werd zelfs tijdens Talking Dead gezegd dat Terminus een locatie was waarvan niemand ooit gehoord had tot dan toe.

Als iemand in dit topic had geroepen "Oh, Terminus, daar zit Gareth!", ja, da's een spoiler. Of als ze ooit naar Washington gaan en vervolgens hier iemand post "Ja, dan komen ze personage X tegen, en persoon Y uit de groep gaat dood!", da's ook een spoiler.

Nu gaat het om een onderwerp dat op een willekeurig moment de serie in kan worden gegooid. Voor hetzelfde geld hadden de makers van de serie van de governor een kannibaal gemaakt. Als iemand dan tijdens het eerste seizoen het woord "kannibaal" had laten vallen had ik dat niet als spoiler opgevat. Als het zou zijn gebracht als "Oh, in Woodbury zit de governor, en da's een kannibaal", ja, dat zou ik een spoiler vinden.

We zullen nog steeds moeten wachten tot ergens in volgend seizoen om het zeker te weten, want er is nog niet expliciet gezegd dat Gareth en z'n groep kannibalen zijn. Veel wijst erop, maar wie weet is het alleen een rare cult. Misschien zijn het vampieren, drinken ze alleen bloed, en voeren ze de lijken aan een stel opgesloten wolven. Misschien voeren ze de gevangenen aan hun varkens, a la Snatch (wat de berg botten niet verklaart, maar goed). Misschien gebruiken ze de gevangenen als slaven om elektriciteit op te wekken om zo die radio boodschap te sturen. Weet ik het. Totdat Gareth, of iemand anders van die groep, daadwerkelijk aan Rick en z'n groep duidelijk maakt dat zij op het menu staan is het nog steeds speculeren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 3 april 2014 @ 15:32:30 #238
53267 TC03
pi_138472092
quote:
7s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:26 schreef OMG het volgende:
Nou, voor de allerlaatste keer dan maar, hopelijk.

Ik vind het geen spoilers om de volgende reden:

Het zou gaan om voorkennis op basis een locatie, personages, en gebeurtenissen die niet eens in de comic voorkomen. ( :'( ) Het werd zelfs tijdens Talking Dead gezegd dat Terminus een locatie was waarvan niemand ooit gehoord had tot dan toe.

Als iemand in dit topic had geroepen "Oh, Terminus, daar zit Gareth!", ja, da's een spoiler. Of als ze ooit naar Washington gaan en vervolgens hier iemand post "Ja, dan komen ze personage X tegen, en persoon Y uit de groep gaat dood!", da's ook een spoiler.
Iets is een spoiler als de verrassing weg is omdat iemand het al min of meer verklapt heeft. Door de opmerkingen over kannibalisme was de verrassing weg. Dit was geen speculatie, dit was een inschatting op basis van gebeurtenissen uit de comic waarvan het bekend is dat de schrijvers daar inspiratie uit halen (goh).

Eigenlijk is alles een spoiler als je de uitspraak baseert op informatie buiten de uitgezonden afleveringen om. Als de makers je die informatie hadden willen geven, hadden ze het wel in de aflevering gestopt.
pi_138472183
O god, krijgen we dit weer. Toppie hoor TCO3, help deze topic maar ook om zeep, je weet donders goed dat je ergens anders moet klagen ipv hier.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 3 april 2014 @ 15:36:07 #240
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138472184
Je hebben gewoon zitten spoileren, klaar.
Anders had niemand gedacht dat het kannibalen waren tot de botten scene.

En nu is het topic trouwens toch niks waard de komende 6 maanden, wat wil je gaan bespreken?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_138472326
Kannibalisme ligt er in de laatste ep nogal dik bovenop. Ik heb de strips niet gekeken maar toen de samurai-negerin over honger begon (en nog wat andere knipoogjes) wist ik dat het daarover zou gaan. TWD is voorspelbaar genoeg wat dat betreft :P

quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:36 schreef MouzurX het volgende:

En nu is het topic trouwens toch niks waard de komende 6 maanden, wat wil je gaan bespreken?
Gewoon, lekker klagen over hoe slecht de aflevering weer was 8-)
Conscience do cost.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:45:23 #242
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138472476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef ems. het volgende:
Kannibalisme ligt er in de laatste ep nogal dik bovenop. Ik heb de strips niet gekeken maar toen de samurai-negerin over honger begon (en nog wat andere knipoogjes) wist ik dat het daarover zou gaan. TWD is voorspelbaar genoeg wat dat betreft :P

[..]

Gewoon, lekker klagen over hoe slecht de aflevering weer was 8-)
Maar niet in de voorlaatste aflevering en daar gaat het nou om heh mensen je snappen het toch wel?

Het is een beetje als zeggen "oooh er gaat iemand dood volgende aflevering".. dan is het nog wel een verrassing wanneer het gebeurt, maar toch niet zoals met psycho lizzy.
pi_138472516
Zonder FOK! had ik nu nog niet aan kannibalisme gedacht.
Zelfs niet na de laatste aflevering :@ we zien een hok met mensen(?)botten dat kan zoveel betekenen. Alleen dat vrouwtje die 24/7 aan het bbq'en is is opvallend. :')
  donderdag 3 april 2014 @ 15:48:13 #244
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138472556
quote:
4s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef Mike het volgende:
Genoeg over de 'spoilers' nu, dit topic hoort over TWD te gaan. Speculatie moet altijd mogelijk zijn natuurlijk, voor spoilers is geen plek. Bewuste spoilers leveren een ban op. Verder ligt het er natuurlijk aan jullie aan of dit topic leesbaar blijft, wat de laatste tig posts duidelijk niet meer het geval is. Eventuele discussie kan in het FTR-feedbacktopic, in dit topic worden verdere offtopic posts verwijderd.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138472574
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:45 schreef MouzurX het volgende:
en daar gaat het nou om heh mensen je snappen het toch wel?
Die zin snap ik niet nee.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef ems. het volgende:
Kannibalisme ligt er in de laatste ep nogal dik bovenop. Ik heb de strips niet gekeken maar toen de samurai-negerin over honger begon (en nog wat andere knipoogjes) wist ik dat het daarover zou gaan. TWD is voorspelbaar genoeg wat dat betreft
Gezien de omgeving lijkt het me nou ook niet dat ze vee kunnen hebben.
Ja je kan ze wel ergens in een schuurtje stoppen, maar ze moeten toch eten/water hebben. :P

Of ze moeten toevallig ergens wat koeien hebben gevonden en die toevallig hebben klaargemaakt toen zowel Glenn als Rick hun groepen aankwamen.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:49:10 #246
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138472601
Want als ze geen vee hebben zijn het meteen kannibalen. Kunnen ze gewoon uit het bos hebben gehaald.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:51:31 #247
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138472666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die mensen, waarvan je de hersenen eet, moeten dan wel prionen hebben. Rick en co hebben die niet. Dus in principe zouden de mensen in Terminus hen gewoon kunnen eten.

Bovendien zou ik persoonlijk hersenen toch laten staan, dat kan toch nooit goed smaken. Kan je beter een lapje vlees hebben.
Waaraan kun je dat merken eigenlijk?
pi_138472750
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef MouzurX het volgende:
Want als ze geen vee hebben zijn het meteen kannibalen. Kunnen ze gewoon uit het bos hebben gehaald.
Als dat vlees niet belangrijk was dan hadden ze het ook niet laten zien.
Zou kunnen hoor dat ze toevallig een ronddwalende kudde koeien hebben geslacht, maar dan zou het waarschijnlijk niet zo nadrukkelijk in beeld zijn gebracht.

Dat ze mensen in containers hebben versterkt het idee ook alleen maar.
De makers hebben genoeg hints naar kannibalisme laten zien.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:54:40 #249
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_138472765
quote:
4s.gif Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef Mike het volgende:
Genoeg over de 'spoilers' nu, dit topic hoort over TWD te gaan. Speculatie moet altijd mogelijk zijn natuurlijk, voor spoilers is geen plek. Bewuste spoilers leveren een ban op. Verder ligt het er natuurlijk aan jullie aan of dit topic leesbaar blijft, wat de laatste tig posts duidelijk niet meer het geval is. Eventuele discussie kan in het FTR-feedbacktopic, in dit topic worden verdere offtopic posts verwijderd.
Quote voor de mensen die dit blijkbaar gemist hebben of een slechte korte termijn-geheugen hebben.
pi_138472777
Maar op die vloer stonden toch allemaal kaarsen met wat leek op mensennamen? Ik vond dat de voornaamste aanwijzing dat het zou gaan om kannibalen.

Wat ik wel opmerkelijk vond was dat ze ze niet meteen doodschoten, did duidt er dus op dat ze nog iets moeten doen voordat ze dan opgegeten zouden worden. Misschien inderdaad allemaal op een fiets zitten en stroom opwekken?
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')