En heeft hij alle mensen opgegeten die aandrongen op andere voedselbronnen.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:29 schreef planethugo het volgende:
in de serie Hannibal is ook een of andere dr die regelmatig mensenvlees eet, maar dan culinair klaar gemaakt. Misschien is Dr Lecter wel de oprichter van Terminus
Vakantie ?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
in 7 dagen tijd 4 seizoenen van the walking dead bekekenen nu plots een halfjaar wachten voor seizoen 5
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:47 schreef Merkie het volgende:
Ik zie geen reden waarom je ziek zou worden van mensenvlees. Volgens mij zijn er sowieso geen specifieke vleessoorten waar je ziek van wordt.
Wikiquote:Het werd een geheimzinnige ziekte genoemd, omdat alleen vrouwen en kinderen de ziekte kregen. Later werd ontdekt dat de Papoea's een ritueel hadden waarbij zij overleden familieleden opaten. Alleen vrouwen en kinderen aten de hersenen, de bron van de ziekte. Kuru is daarmee de eerste en enige ziekte waarvan aannemelijk is dat hij vooral overgebracht wordt door menselijk kannibalisme. Tijdens de Syrische burgeroorlog meldt de Syrische media dat zeker acht Syriërs Kuru hebben opgelopen.
Aangezien ze er waarde aan hechten dat de groep een toekomst heeft, zou ik (mijn bescheiden mening) Beth liever voor de voortplanting in leven houden.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk dat Beth er al op heeft gelegen
Die mensen, waarvan je de hersenen eet, moeten dan wel prionen hebben. Rick en co hebben die niet. Dus in principe zouden de mensen in Terminus hen gewoon kunnen eten.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 00:07 schreef OMG het volgende:
Bij deze speculeer ik dat er mensen dood gaan door andere mensen en door walkers die bijten. Zo, de hele serie voor je gespoilered..
quote:Op woensdag 2 april 2014 01:21 schreef Smoofie het volgende:
Als je in een topic komt over de serie mag je ook spoilers verwachten, moet je maar niet meelezen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, nog een "spoiler" dan:
Andrea leeft nog en wordt de vriendin van Rick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn stuk voor stuk allemaal kleuters met geen greintje inlevingsvermogen. Ik vind de manier waarop jullie zonder ook maar een enkele vorm van begrip met een terechte klacht omgaan echt te triest voor woorden, wat een droeftoeters zijn jullie. Jullie verpesten dit hele topic. Echt zeer triest gedrag.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:00 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In de comics komt ook een honkbalknuppel voor. Hoop niet dat dit de rest van de tv-serie voor je verpestHet is alleen maar voor de hand liggend als je het weet. Ik heb het topic niet gelezen en had er dan ook totaal geen benul van.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zijn er mensen echt gespoilerd door het kannibalisme? Het is zo voor de hand liggend, daar hoef je geen game voor gespeeld te hebben.Ten percent faster with a sturdier frame
Werkelijk ongelofelijk dat je dit uit je toetsenbord krijgt.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Want kannibalisme in een serie over "een post-apocalyptische wereld met zombies waarin mensen verschrikkelijke dingen moeten doen om te overleven" is zo moeilijk te verzinnen?
Echt waar?
Zijn mening is ook de enige juiste. Er wordt al ver van tevoren gehint op kannibalisme in dit otpic terwijl je dat met geen mogelijkheid had kunnen weten als je enkel de serie kijkt. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dat geen spoiler is? Denk ff na.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aangezien jij doordramt en geen strobreed toegeeft denk jij ook dat jouw mening de enige juiste is.
Iets is een spoiler als de verrassing weg is omdat iemand het al min of meer verklapt heeft. Door de opmerkingen over kannibalisme was de verrassing weg. Dit was geen speculatie, dit was een inschatting op basis van gebeurtenissen uit de comic waarvan het bekend is dat de schrijvers daar inspiratie uit halen (goh).quote:Op donderdag 3 april 2014 15:26 schreef OMG het volgende:
Nou, voor de allerlaatste keer dan maar, hopelijk.
Ik vind het geen spoilers om de volgende reden:
Het zou gaan om voorkennis op basis een locatie, personages, en gebeurtenissen die niet eens in de comic voorkomen. () Het werd zelfs tijdens Talking Dead gezegd dat Terminus een locatie was waarvan niemand ooit gehoord had tot dan toe.
Als iemand in dit topic had geroepen "Oh, Terminus, daar zit Gareth!", ja, da's een spoiler. Of als ze ooit naar Washington gaan en vervolgens hier iemand post "Ja, dan komen ze personage X tegen, en persoon Y uit de groep gaat dood!", da's ook een spoiler.
Gewoon, lekker klagen over hoe slecht de aflevering weer wasquote:Op donderdag 3 april 2014 15:36 schreef MouzurX het volgende:
En nu is het topic trouwens toch niks waard de komende 6 maanden, wat wil je gaan bespreken?
Maar niet in de voorlaatste aflevering en daar gaat het nou om heh mensen je snappen het toch wel?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef ems. het volgende:
Kannibalisme ligt er in de laatste ep nogal dik bovenop. Ik heb de strips niet gekeken maar toen de samurai-negerin over honger begon (en nog wat andere knipoogjes) wist ik dat het daarover zou gaan. TWD is voorspelbaar genoeg wat dat betreft
[..]
Gewoon, lekker klagen over hoe slecht de aflevering weer was
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef Mike het volgende:
Genoeg over de 'spoilers' nu, dit topic hoort over TWD te gaan. Speculatie moet altijd mogelijk zijn natuurlijk, voor spoilers is geen plek. Bewuste spoilers leveren een ban op. Verder ligt het er natuurlijk aan jullie aan of dit topic leesbaar blijft, wat de laatste tig posts duidelijk niet meer het geval is. Eventuele discussie kan in het FTR-feedbacktopic, in dit topic worden verdere offtopic posts verwijderd.
Die zin snap ik niet nee.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:45 schreef MouzurX het volgende:
en daar gaat het nou om heh mensen je snappen het toch wel?
Gezien de omgeving lijkt het me nou ook niet dat ze vee kunnen hebben.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:40 schreef ems. het volgende:
Kannibalisme ligt er in de laatste ep nogal dik bovenop. Ik heb de strips niet gekeken maar toen de samurai-negerin over honger begon (en nog wat andere knipoogjes) wist ik dat het daarover zou gaan. TWD is voorspelbaar genoeg wat dat betreft
Waaraan kun je dat merken eigenlijk?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die mensen, waarvan je de hersenen eet, moeten dan wel prionen hebben. Rick en co hebben die niet. Dus in principe zouden de mensen in Terminus hen gewoon kunnen eten.
Bovendien zou ik persoonlijk hersenen toch laten staan, dat kan toch nooit goed smaken. Kan je beter een lapje vlees hebben.
Als dat vlees niet belangrijk was dan hadden ze het ook niet laten zien.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef MouzurX het volgende:
Want als ze geen vee hebben zijn het meteen kannibalen. Kunnen ze gewoon uit het bos hebben gehaald.
Quote voor de mensen die dit blijkbaar gemist hebben of een slechte korte termijn-geheugen hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:58 schreef Mike het volgende:
Genoeg over de 'spoilers' nu, dit topic hoort over TWD te gaan. Speculatie moet altijd mogelijk zijn natuurlijk, voor spoilers is geen plek. Bewuste spoilers leveren een ban op. Verder ligt het er natuurlijk aan jullie aan of dit topic leesbaar blijft, wat de laatste tig posts duidelijk niet meer het geval is. Eventuele discussie kan in het FTR-feedbacktopic, in dit topic worden verdere offtopic posts verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |