abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2014 @ 10:24:14 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138355475

Pinkpop vindt plaats in het Pinksterweekend op 7-8-9 juni 2014. Het festival zal in 2014 voor de 45ste keer plaatsvinden, een uniek record. Sinds 1990 is Pinkpop opgenomen in het Groot Guinness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival in Nederland, (maar volgens velen zelfs van Europa).

De enige echte officiële kaartverkoop start op zaterdag 15 maart 2014 om 10.00 uur via www.ticketmaster.nl. Er zijn zowel weekendkaarten als dagkaarten beschikbaar. Vóór die datum zijn er géén officiële entreekaarten verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl en www.ticketsenconcertkaarten.nl
Neem bij vragen eerst contact op met Buro Pinkpop: info@pinkpop.nl

http://www.pinkpop.nl/2014/festival-info/campings/

Zaterdag
Mainstage:
Flogging Molly
Ed Kowalczyk
John Mayer
The Rolling Stones

3FM Stage:
Bastille
Joe Bonamassa

Brand Bier Stage:
Les Djins
Epica
White Lies

Zondag
Mainstage:
Chef'Special
Ed Sheeran
The Kooks
Editors
Arctic Monkeys

3FM Stage:
Rudimental
HAIM
Robert Plant And THe Sensation Spaceshifters
Limp Bizkit

Brand Bier Stage:
Twenty One Pilots
John Newman
Portugal The Man
The Boxer Rebellion
North Mississippi Allstars

Maandag
Mainstage:
Mastodon
Biffy Clyro
Rob Zombie
Avenged Sevenfold
Metallica

3FM Stage:
Jett Rebel
Kodaline
Paolo Nutini
Jake Bugg
Stromae
Arcade Fire

Brand Bier Stage:
Clean Bandit
Young The Ginat
Ghost
Bombay Bicycle Club
Gogol Bordello

[ Bericht 49% gewijzigd door Komakie op 31-03-2014 13:26:08 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_138355605
Zie Pinkpop topic #6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138355623

Mooi kiekje van het festivalterrein :P
pi_138355730
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi kiekje van het festivalterrein :P
Is het al zo druk? :o
Nieuw is niet altijd beter.
pi_138355829
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Is het al zo druk? :o
Gaat drukker zijn denk ik dit jaar :P.
pi_138355835
Bestaat er nog kans dat er kaarten vrijkomen voor in het weekend?
pi_138356143
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Gaat drukker zijn denk ik dit jaar :P.
Minder druk, want minder weekendkaarten toch?

Grrr, heb nog steeds gaan slaapplaats.
pi_138356370
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk gewoon volle bak.
pi_138356410
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Gewoon evenveel bezoekers, of misschien proppen ze er nog een paar duizend bij. Wel minder druk op de campings door minder weekendkaarten.
pi_138356726
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wel minder druk op de campings door minder weekendkaarten.
Ja, dat bedoelde ik.

Weet niet hoeveel plek er is, maar snap niet dat ze geen hebben voor de mensen met een dagkaart op de campings, daar kunnen ze volgens mij ook behoorlijk inkomsten uit halen
pi_138356974
Heb nu nog 2 dingen uit staan voor een overnachting, de spoeling wordt dunner en dunner......
pi_138356982
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:29 schreef Luni het volgende:
Heb nu nog 2 dingen uit staan voor een overnachting, de spoeling wordt dunner en dunner......
Ga je een weekend? Of 1 dag?
pi_138356991
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ga je een weekend? Of 1 dag?
Alleen de zaterdag
pi_138356997
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)
pi_138357093
quote:
Gaat hard, benieuwd of de zondag uitverkoopt, dat is toch wat meer voor de fijnproever, geen massale publiekstrekker (hihi ik zei trekker).
pi_138357144
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gaat hard, benieuwd of de zondag uitverkoopt, dat is toch wat meer voor de fijnproever, geen massale publiekstrekker (hihi ik zei trekker).
zeg maar gerust: de hipster
pi_138357171
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef JessedeK het volgende:

[..]

zeg maar gerust: de hipster
Mwah niet perse, maar wel 'ander' volk dan de maandag en zaterdag. Meer een beetje het Lowlands volk zeg maar, die over het algemeen niet zoveel met Pinkpop hebben.
pi_138357247
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah niet perse, maar wel 'ander' volk dan de maandag en zaterdag. Meer een beetje het Lowlands volk zeg maar, die over het algemeen niet zoveel met Pinkpop hebben.
Ja omdat pinkpop heel vaak te ''mainstream'' is voor die lui toch :r
pi_138357322
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:40 schreef JessedeK het volgende:

[..]

Ja omdat pinkpop heel vaak te ''mainstream'' is voor die lui toch :r
Geen idee, meer omdat als je Lowlands (of andere festivals) gewend bent Pinkpop nogal kaal en saai over kan komen denk ik vooral?
pi_138357421
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Geen idee, meer omdat als je Lowlands (of andere festivals) gewend bent Pinkpop nogal kaal en saai over kan komen denk ik vooral?
Mwah Pinkpop is net zo leuk als de muziek op het podium. Ik denk dat acts als Flogging Molly of Gogol Bordello wel voor de nodige sfeer kan zorgen.
  maandag 31 maart 2014 @ 11:55:43 #21
134538 chansadres
Black & White
pi_138357666
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik beide festivals vaak heb gedaan. Pinkpop van 2006 t/m 2010. Lowlands 2005 t/m 2009. Maar de festivals kan je gewoon niet vergelijken. Pinkpop ging ik voor de namen. Als je apart kaarten moest kopen voor elk concert was je duurder uit. Maar er is geen sfeer. Lowlands was goede sfeer maar is nu ook compleet weg. En ja, ze proberen het nog maar ze trekken de verkeerde mensen en maken slechte beslissingen. Nu kijk ik rond als ik qua namen iets leuks zie en dat pik ik wel mee.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138357672
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Mwah Pinkpop is net zo leuk als de muziek op het podium. Ik denk dat acts als Flogging Molly of Gogol Bordello wel voor de nodige sfeer kan zorgen.
Klopt, maar dat is natuurlijk ook gelijk de (veelbesproken) makke van Pinkpop, als er iets speelt dat je niet interesseert is er weinig te beleven verder, en het is gewoon om 2230 klaar.
pi_138357731
quote:
7s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:55 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik beide festivals vaak heb gedaan. Pinkpop van 2006 t/m 2010. Lowlands 2005 t/m 2009. Maar de festivals kan je gewoon niet vergelijken. Pinkpop ging ik voor de namen. Als je apart kaarten moest kopen voor elk concert was je duurder uit. Maar er is geen sfeer. Lowlands was goede sfeer maar is nu ook compleet weg. En ja, ze proberen het nog maar ze trekken de verkeerde mensen en maken slechte beslissingen. Nu kijk ik rond als ik qua namen iets leuks zie en dat pik ik wel mee.
Ik heb ook paar keer Pinkpop gedaan, je vermaakt je er prima als je inderdaad voor 'de namen' komt, een RHCP, Smashing Pumpkins, Linkin Park, Muse, etc. etc. Bands die vaak niet op Lowlands ziet. Lowlands had veel meer een eigen sfeertje, ben eigenlijk beetje afgehaakt toen het begon uit te verkopen toen er amper 10 namen bekend waren. Uitgeweken naar Pukkelpop, Rock am Ring, en dan zie je toch wel dat bv. bij RaR ze namen mét sfeer redelijk weten te combineren.
  maandag 31 maart 2014 @ 11:59:28 #24
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138357755
Voor sfeer moet je naar Pukkelpop _O_ Geweldig.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_138357857
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb ook paar keer Pinkpop gedaan, je vermaakt je er prima als je inderdaad voor 'de namen' komt, een RHCP, Smashing Pumpkins, Linkin Park, Muse, etc. etc. Bands die vaak niet op Lowlands ziet. Lowlands had veel meer een eigen sfeertje, ben eigenlijk beetje afgehaakt toen het begon uit te verkopen toen er amper 10 namen bekend waren. Uitgeweken naar Pukkelpop, Rock am Ring, en dan zie je toch wel dat bv. bij RaR ze namen mét sfeer redelijk weten te combineren.
Toch heeft Rock Am Ring normaal gezien een wat "harder" concept dan Pinkpop en daar moet je van houden.

Ben zelf nooit naar RAR geweest maar het heeft me ook nooit doen overwegen.
pi_138358054
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Toch heeft Rock Am Ring normaal gezien een wat "harder" concept dan Pinkpop en daar moet je van houden.

Eens, maar dat is met meer festivals natuurlijk. Pinkpop is daarin juist weer heel breed, het ene jaar staat er veel metal, het andere jaar niet, dus zo hou je wel je potentiele bezoekersgroep vrij breed. Vraag is wat het voor sfeer doet, bv. zo'n jaar als dit. Je hebt een dag waarop je overspoelt wordt door Stones-fans, wat waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd omhoog trekt, dan een wat alternatievere dag, en dan een metaldag. Echt 3 hele verschillende stromingen.
pi_138358177
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Eens, maar dat is met meer festivals natuurlijk. Pinkpop is daarin juist weer heel breed, het ene jaar staat er veel metal, het andere jaar niet, dus zo hou je wel je potentiele bezoekersgroep vrij breed. Vraag is wat het voor sfeer doet, bv. zo'n jaar als dit. Je hebt een dag waarop je overspoelt wordt door Stones-fans, wat waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd omhoog trekt, dan een wat alternatievere dag, en dan een metaldag. Echt 3 hele verschillende stromingen.
Ik denk dat ze dit jaar goed genoeg geprogrammeerd hebben. Voor de "dagjes" mensen hebben ze in het programma ook nog slim geprogrammeerd (John Mayer voor de Stones, daar kunnen ook veel "ouderen" ook wat mee). The Kooks + Editors voor Arctic Monkeys, ook niet geheel onlogisch. En dan nog de metal maandag.
pi_138358232
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dit jaar goed genoeg geprogrammeerd hebben. Voor de "dagjes" mensen hebben ze in het programma ook nog slim geprogrammeerd (John Mayer voor de Stones, daar kunnen ook veel "ouderen" ook wat mee). The Kooks + Editors voor Arctic Monkeys, ook niet geheel onlogisch. En dan nog de metal maandag.
Eens, dat is ook weleens anders geweest. Maar goed, het zou eigenlijk programmeren 101 moeten zijn lijkt me :P Het is als je breed georienteerd bent wel een heerlijke mix van oude legendes, wat nieuwere, alternatievere muziek, en een afsluitende dag met het hardere werk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 13:46:54 ]
  maandag 31 maart 2014 @ 13:42:10 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138360877
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat op zich wel mee als je naar dit jaar kijkt.
Het is iets meer Rock bij RaR georienteerd, maar verreweg het grootste van de (niet-nederlandse) acts die er op Pinkpop staan heb ik ook al eens op RaR gezien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 31 maart 2014 @ 13:46:47 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138361041
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Rock am Ring heeft alleen weekend kaarten dus daar zit al een vrij groot verschil. De dagjes mensen van Pinkpop zorgen niet voor de sfeer op het festival. Dat doen de mensen die het hele weekend op de camping staan en het terrein rond lopen. Dat verschil merk je niet als je er 1 dagje bent, alleen als je het hele weekend bent.

Daarnaast hebben duitsers een heel ander gevoel voor sfeer. Je moet er als hollander maar net van houden, maar de sfeer is er zeker in Duitsland :)
pi_138361194
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Rock am Ring heeft alleen weekend kaarten dus daar zit al een vrij groot verschil. De dagjes mensen van Pinkpop zorgen niet voor de sfeer op het festival. Dat doen de mensen die het hele weekend op de camping staan en het terrein rond lopen. Dat verschil merk je niet als je er 1 dagje bent, alleen als je het hele weekend bent.

Daarnaast hebben duitsers een heel ander gevoel voor sfeer. Je moet er als hollander maar net van houden, maar de sfeer is er zeker in Duitsland :)
Scheelt ook enorm ja, daarom snap ik de zet van nóg meer dagkaarten niet zo, vanuit sfeerperspectief. Vanuit financieel oogpunt is het best te begrijpen natuurlijk. :+

RaR heeft sowieso meer ruimte, en gewoon meer leukere dingen als zo'n biergarten, hoop rondom het circuit, want qua aankleding van het terrein is RaR niet direct beter dan Pinkpop ofzo.

En ook gewoon dat je een headliner in het donker kan kijken, en als je wil daarna nog ff een dansje kan doen ofzo. Dat is toch ook gewoon sfeer / beleving. Geen headliner die om 21u begint en om 2230 moet de stekker er uit.
pi_138361507
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Scheelt ook enorm ja, daarom snap ik de zet van nóg meer dagkaarten niet zo, vanuit sfeerperspectief. Vanuit financieel oogpunt is het best te begrijpen natuurlijk. :+

RaR heeft sowieso meer ruimte, en gewoon meer leukere dingen als zo'n biergarten, hoop rondom het circuit, want qua aankleding van het terrein is RaR niet direct beter dan Pinkpop ofzo.

En ook gewoon dat je een headliner in het donker kan kijken, en als je wil daarna nog ff een dansje kan doen ofzo. Dat is toch ook gewoon sfeer / beleving. Geen headliner die om 21u begint en om 2230 moet de stekker er uit.
Maar heb je daar ook echte chill plaatsen? Bedoel je gaat niet lekker op dat warme asfalt zitten lijkt me?
  maandag 31 maart 2014 @ 14:01:50 #33
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138361541
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar heb je daar ook echte chill plaatsen? Bedoel je gaat niet lekker op dat warme asfalt zitten lijkt me?
Na een dag festival maakt het mij echt niet meer uit waar ik ga zitten hoor :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_138361553
quote:

[..]

Er is genoeg gras, het circuit doorkruist het festivalterrein op paar punten. Het asfalt is juist wel relaxed, van alleen maar gras krijg je ook zere poten op een gegeven moment, omdat je gewoon nooit stevig staat, altijd op een 'wankele' ondergrond.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 14:02:47 ]
pi_138361666
Maar uh Pinkpop :P ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 31 maart 2014 @ 14:30:57 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138362511
quote:
2s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook wel. The Stones zijn gewoon te duur om als festivalband te boeken dus proberen ze op deze manier wat meer geld te generen. Daarnaast denk ik dat een heleboel mensen die graag The Stones willen zien niet een heel weekend op een festival gaan staan. De gemiddelde "Stones-ganger" zal toch 20 jaar ouder zijn dan de gemiddelde "Pinkpop-ganger".
Ik denk dat hij die mensen te gemoet heeft willen komen door meer dagkaarten beschikbaar te stellen.

quote:

Dat laatste is ook iets wat mij mateloos irriteert aan Pinkpop. Een headliner begint in het licht en als het goed donker wordt is het allemaal afgelopen. :(
pi_138362749
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoho, als iemand een sfeermaker is ben ik het wel! 8-)
  maandag 31 maart 2014 @ 14:41:33 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138362845
quote:

[..]

Als het wat regenachtig is, is het fijner om op dat asvalt te moeten zitten dan op gras ;)
Er zijn wel plekken waar je kunt zitten, maar het is wel 1 van de aandachtspunten van RaR. Ze mogen best wel wat meer plek maken om even te gaan zitten. Maar op de grond kun je op genoeg plekken zitten.
Daarnaast heb je een tribune waar je op kunt zitten. Je kunt dan niet naar optredens kijken, maar het is een vrij grote tribune met uitzicht op het circuit. Daar kun je goed zitten. Zeker als het een beetje zonnig is :)

Daarnaast kun je op de campings doen wat je wilt, dus dat is chill zat.
Je hebt ook best veel mensen die voornamelijk op de camping chillen en af en toe naar het terrein gaan voor specifieke bands. Altijd gezellig op de camping :)
pi_138362968
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daarnaast kun je op de campings doen wat je wilt, dus dat is chill zat.
Je hebt ook best veel mensen die voornamelijk op de camping chillen en af en toe naar het terrein gaan voor specifieke bands. Altijd gezellig op de camping :)
Die Duitsers doen niet moeilijk om een agregaatje meer of minder :D
  maandag 31 maart 2014 @ 14:48:48 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138363074
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:45 schreef Luni het volgende:

[..]

Die Duitsers doen niet moeilijk om een agregaatje meer of minder :D
Niet bepaald nee.
En het is bijna een wedstrijd wie de grootste boxen heeft :')

Dat is wel jammer in Nederland. Alles heeft zo zijn regeltjes.
pi_138363808
Bwa "sfeer" op een camping vind ik zo onnodig. Dat zoek ik wel op het festival terrein.
pi_138363864
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niet bepaald nee.
En het is bijna een wedstrijd wie de grootste boxen heeft :')

Dat is wel jammer in Nederland. Alles heeft zo zijn regeltjes.
Ja, maar een heel weekend lang weggeblazen worden hoeft van mij ook niet hoor.
pi_138364149
Green Camping w/ Al die speakers en halve mobiele discos hoeven voor mij ook niet
pi_138364525
De Stones treden definitief op.
  maandag 31 maart 2014 @ 15:34:16 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138364744
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Bwa "sfeer" op een camping vind ik zo onnodig. Dat zoek ik wel op het festival terrein.
Ach, als je om 10:00 wakker wordt en je moet nog tot 16:00 wachten totdat er gespeeld wordt is het ook wel leuk als je een beetje een leuke sfeer op en rondom de camping hebt toch?

quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja, maar een heel weekend lang weggeblazen worden hoeft van mij ook niet hoor.
Eerlijk is eerlijk, dat hoeft voor mij ook niet meer.
Zelf zitten we tegenwoordig elke keer in een appartementje. Lekker rustig en je kunt de drukte en gezelligheid opzoeken als jij daar zin in hebt. Begin toch ouder te worden blijkbaar :P
  maandag 31 maart 2014 @ 15:34:53 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138364767
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De Stones treden definitief op.
Was daar dan echt twijfel over?
Ik vind de ophef een beetje vreemd. Ik zou vreemder staan te kijken als er een bericht zou komen dat het hele feest niet door gaat.
pi_138364791
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach, als je om 10:00 wakker wordt en je moet nog tot 16:00 wachten totdat er gespeeld wordt is het ook wel leuk als je een beetje een leuke sfeer op en rondom de camping hebt toch?

[..]

Eerlijk is eerlijk, dat hoeft voor mij ook niet meer.
Zelf zitten we tegenwoordig elke keer in een appartementje. Lekker rustig en je kunt de drukte en gezelligheid opzoeken als jij daar zin in hebt. Begin toch ouder te worden blijkbaar :P
Is toch nooit geval? Om 12 uur is meestal het terrein al open?

3voor12 recensies terug lezen sochtends in je tentje _O_
  maandag 31 maart 2014 @ 15:37:47 #48
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138364891
Vorig jaar gingen we terug naar de camping, nog even biertje doen, pitten uur of 10 opstaan naar de AH lopen om ontbijt te halen en bier en dan rond 12 uur die kant op :P
pi_138366127
Nee Pinkpop is voor mij toch een rustig festival. Maar zodra het terrein open is daar al beetje rondhangen (wat drinken en wat eten).
  maandag 31 maart 2014 @ 16:42:06 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138367266
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Is toch nooit geval? Om 12 uur is meestal het terrein al open?

3voor12 recensies terug lezen sochtends in je tentje _O_
Wat moet ik om 12:00 op een terrein als de eerste bands pas om 14:30 beginnen te spelen :?
Daarnaast loop ik niet standaard van begin tot het einde op het terrein.
Tegenwoordig staan we dan niet meer op de camping, maar een beetje terrasje pakken in de omgeving is ook wel even lekker. Als er toch niets speelt waar jij op dat moment op zit te wachten.
pi_138367471
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat moet ik om 12:00 op een terrein als de eerste bands pas om 14:30 beginnen te spelen :?
Daarnaast loop ik niet standaard van begin tot het einde op het terrein.
Tegenwoordig staan we dan niet meer op de camping, maar een beetje terrasje pakken in de omgeving is ook wel even lekker. Als er toch niets speelt waar jij op dat moment op zit te wachten.
Al wat drinken, wat eten. Lekker op een bankje zitten en met wat vrienden buurten. Zit stukken beter dan in mijn tentje ;).
pi_138375344
Ik heb toch nog kaarten gekocht voor zondag maar moet met de trein terug en wss al om 21:00 dus hopen dat editors ofzo sluit :{
pi_138375461
quote:
13s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:32 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb toch nog kaarten gekocht voor zondag maar moet met de trein terug en wss al om 21:00 dus hopen dat editors ofzo sluit :{
AM sluit, zonder twijfel.
  maandag 31 maart 2014 @ 20:40:05 #54
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_138375654
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Was dit ook niet al bekend gemaakt?
pi_138375673
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ah dat is jammer :r
  maandag 31 maart 2014 @ 20:41:47 #56
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138375737
quote:
13s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:40 schreef BMTH182 het volgende:

[..]

Ah dat is jammer :r
Waar moet je heen met de trein?
  maandag 31 maart 2014 @ 20:42:39 #57
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138375782
http://www.ns.nl/reiziger(...)ein-naar-evenementen

quote:
Elke dag extra treinen na afloop
Op zaterdag- en zondagavond vertrekken vanaf Heerlen extra rechtstreekse treinen naar o.a. Maastricht en Eindhoven. In Eindhoven is er op zaterdag een aansluiting op het nachtnet naar de Randstad. Op maandagavond rijden er extra treinen naar Eindhoven, ‘s-Hertogenbosch, Utrecht, Tilburg, Breda en Rotterdam.
pi_138375820
quote:
5s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:41 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Waar moet je heen met de trein?
Apeldoorn
  maandag 31 maart 2014 @ 20:48:42 #59
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138376095
quote:
10s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:43 schreef BMTH182 het volgende:

[..]

Apeldoorn
Dan mag je om 20:30 wel van het terrein af, waarom zou je dan heen gaan :P
pi_138376422
quote:
6s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dan mag je om 20:30 wel van het terrein af, waarom zou je dan heen gaan :P
Wat dan al? :o
De dag erna heb ik toch geen school dus ik kijk wel of we nog op de camping kunnen of ergens in een stayokay ofzo.
pi_138376884
Heeft iemand een idee waar we na AM nog kunnen overnachten?
  maandag 31 maart 2014 @ 21:12:19 #62
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138377516
quote:
5s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef BMTH182 het volgende:
Je zou de trein kunnen nemen naar Eindhoven en kijken of daar nog een hotel / stayokay / camping / herberg / hondenhok / bezemkast / afvoerputje is? Rondom Landgraaf zit alles vol :P
pi_138400026
Oke wss wordt het wild kamperen.
pi_138400498
quote:
5s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef BMTH182 het volgende:
Allebei in Heerlen:

http://www.hitjesvijver.nl/

http://indenhof.nl/
pi_138400900
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:33 schreef BMTH182 het volgende:
Oke wss wordt het wild kamperen.
Niet in de omstreken van Heerlen, Kerkrade en Landgraaf dan. Je wordt geheid bekeurd en weggestuurd.
pi_138401259
quote:
Ah thanks, die ga ik dan toch eerst maar even checken haha.
pi_138418948
Nog een dingetje, staan er bij Heerlen CS ook taxi's klaar of is het dan verstandiger om de bus te nemen naar de camping?
  dinsdag 1 april 2014 @ 23:35:45 #68
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138420602
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef BMTH182 het volgende:
Nog een dingetje, staan er bij Heerlen CS ook taxi's klaar of is het dan verstandiger om de bus te nemen naar de camping?
Ga lopen met je luie reet!
pi_138440329
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 23:35 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ga lopen met je luie reet!
Het is 8 km ;(
Uiteindelijk heb ik toch nog een plek kunnen regelen op de camping in landgraaf.
pi_138444129
Nice. heb er echt superveel zin in mensen. Ben ook nog benieuwd naar de andere bandjes die aangekondigd gaan worden en daarnaast het 'nieuwe' podium. Ookal zullen daar maar een handjevol artiesten op staan
pi_138454684
quote:
14s.gif Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef BMTH182 het volgende:

[..]

Het is 8 km ;(
Uiteindelijk heb ik toch nog een plek kunnen regelen op de camping in landgraaf.
Welke dan?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 april 2014 @ 09:03:01 #72
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138463183
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:03 schreef Pino112 het volgende:
Wauw, Thé Lau is uitbehandeld en komt even als een baas op Pinkpop afscheid nemen _O_
pi_138463555
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wauw, Thé Lau is uitbehandeld en komt even als een baas op Pinkpop afscheid nemen _O_
Mooi ja, toch een band uit de neerlandse pophistorie, eerste keer Pinkpop maar trouwens
pi_138463719
leuk voor het bejaarde zaterdag publiek.

Heeft mooie muziek gemaakt maar hoeft van mij niet op pinkpop.
geen last van overigens aangezien ik toch alleen de zondag ga
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_138463841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
leuk voor het bejaarde zaterdag publiek.

Heeft mooie muziek gemaakt maar hoeft van mij niet op pinkpop.
geen last van overigens aangezien ik toch alleen de zondag ga
Ok
pi_138463869
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ok
zo heeft iedereen zn voorkeuren natuurlijk :+
  donderdag 3 april 2014 @ 12:38:56 #78
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_138467431
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

de aanleiding is triest, het gebaar van PP mooi.
  Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 15:31:26 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138472069
Ik heb niet veel met The Scene.

Maar dit betekent dat er nóg een act op de zaterdag komt? Zou mooi zijn, want dan kan ik Epica en Bastille zien.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 3 april 2014 @ 15:35:40 #80
134538 chansadres
Black & White
pi_138472171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

Maar dit betekent dat er nóg een act op de zaterdag komt? Zou mooi zijn, want dan kan ik Epica en Bastille zien.
Nope, dit waren alle namen. Alleen nog de namen voor dat 4e podium maar dat zal geen band zijn waar we van hebben gehoord. "Spannende programmering" vertaal ik als bands die gratis op Pinkpop spelen voor dagkaarten. Kan altijd leuk zijn maar verwacht er maar niks van.
Steppin out tonight
  Redactie Sport donderdag 3 april 2014 @ 15:37:41 #81
pi_138472233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:35 schreef chansadres het volgende:

[..]

Nope, dit waren alle namen. Alleen nog de namen voor dat 4e podium maar dat zal geen band zijn waar we van hebben gehoord. "Spannende programmering" vertaal ik als bands die gratis op Pinkpop spelen voor dagkaarten. Kan altijd leuk zijn maar verwacht er maar niks van.
Oh, dan krijgen we dus het feest dat Les Djinns in hun eentje het festival openen?

Waarom :') Dat boeit echt niemand.
  donderdag 3 april 2014 @ 15:46:36 #82
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_138472504
quote:

ik heb niks met Bastille, maar ja die zijn er ook... Niet dat ik weekendkaarten heb helaas ;(
  donderdag 3 april 2014 @ 15:51:07 #83
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138472655
quote:

Bastille vorig jaar gezien op Pinkpop, dat ene nummer was wel leuk.
pi_138495123
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

de aanleiding is triest, het gebaar van PP mooi.
Misschien wel, maar ook weer niet...

Vorig jaar heeft Smeets nog keihard geroepen dat Pinkpop geen 'afscheidsfestival' is, omdat veel mensen wilden dat De Heideroosjes moesten komen i.v.m. hun stoppen.

Nu heeft dit afscheid dan wel een andere aanleiding, maar toch...
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 april 2014 @ 06:04:29 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138495236
quote:

FIRE
pi_138517351
Na wat ik gister zag op rtl lounge, vind ik Thé Lau wel echt een held
pi_138545361
Ik wil met vrienden een nummer van een pinkpop act coveren om weekendkaarten te winnen, heeft iemand een goed idee voor een nummer waarmee we kans kunnen maken? We hebben één zangeres, pianospeler, en twee gitaren.
pi_138546848
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef paulvdb08 het volgende:
Ik wil met vrienden een nummer van een pinkpop act coveren om weekendkaarten te winnen, heeft iemand een goed idee voor een nummer waarmee we kans kunnen maken? We hebben één zangeres, pianospeler, en twee gitaren.
Fight Fire With Fire coveren
pi_138547346
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 19:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Fight Fire With Fire coveren
Maar dat is niet akoestisch te spelen (op de intro na dan) :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 20:07:14 ]
pi_138551820
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef paulvdb08 het volgende:

[..]

Maar dat is niet akoestisch te spelen (op de intro na dan) :')
pi_138564986
quote:
Ik zou eerst 2 gitaristen zoeken om op die gitaren te spelen. ;)
pi_138566735
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:34 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

;)
  zondag 6 april 2014 @ 13:54:12 #93
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138567534
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 12:34 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

:D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_138575062

[ Bericht 100% gewijzigd door SevenWonders op 06-04-2014 16:37:41 ]
Take on the situation, but not the torment ...
pi_138575130
quote:
You can't always get what you want .. (nl. Pinkop weekendkaarten) :-)
pi_138582031
Wat is er eigenlijk leuk aan Avenged Sevenfold? Op enkele liedjes na klinken ze behoorlijk saai.
Zijn ze live wel goed? Anders ga ik maar op tijd naar Arcade Fire om een mooi plekje te bemachtigen :)
pi_138613362
En het nutteloze feitje van de dag; The Stones spelen op TW Classic van 22:30 - 00:40, dus ze beginnen daar waarschijnlijk op het tijdstip dat ze op Pinkpop moeten stoppen :+
pi_138620248
quote:
3s.gif Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
En het nutteloze feitje van de dag; The Stones spelen op TW Classic van 22:30 - 00:40, dus ze beginnen daar waarschijnlijk op het tijdstip dat ze op Pinkpop moeten stoppen :+
Bij Pinkpop kunnen ze gewoon tot 23:00 door hoor. Zullen ze ook wel doen gok ik. :)
pi_138622158
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:43 schreef Operc het volgende:

[..]

Bij Pinkpop kunnen ze gewoon tot 23:00 door hoor. Zullen ze ook wel doen gok ik. :)
Als uitloop misschien ja, tenzij ze een extra ontheffing oid krijgen zullen ze denk ik gewoon tot 2230 programmeren.
pi_138669049
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 19:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als uitloop misschien ja, tenzij ze een extra ontheffing oid krijgen zullen ze denk ik gewoon tot 2230 programmeren.
Er zijn wel meer bands die gewoon tot 23:00 plannen met hun setlist, zoals bijvoorbeeld de Foo Fighters in 2011.
pi_138669703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:37 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Er zijn wel meer bands die gewoon tot 23:00 plannen met hun setlist, zoals bijvoorbeeld de Foo Fighters in 2011.
Nee hoor, Pinkpop programmeert tot 2230, leuk als bands uitlopen, maar dan trekken ze om 23u de stekker eruit, zie dezelfde Foo Fighters
pi_138670340
quote:
pi_138672990
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee hoor, Pinkpop programmeert tot 2230, leuk als bands uitlopen, maar dan trekken ze om 23u de stekker eruit, zie dezelfde Foo Fighters
Foo Fighters was niet uitgelopen, stonden gewoon netjes om 21:00 op het podium en weinig momenten zonder muziek terwijl de KoL en Coldplay de dagen ervoor pas tussen 21:15 en 21:30 kwamen aankakken en niet veel langer dan 22:30 speelden, de Foo Fighters setlist was gewoon gericht op de 23:00.
pi_138673505
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Foo Fighters was niet uitgelopen, stonden gewoon netjes om 21:00 op het podium en weinig momenten zonder muziek terwijl de KoL en Coldplay de dagen ervoor pas tussen 21:15 en 21:30 kwamen aankakken en niet veel langer dan 22:30 speelden, de Foo Fighters setlist was gewoon gericht op de 23:00.
Klopt. Er zijn meer acts die dat doen (Springsteen bijvoorbeeld). In het boekje staat netjes 22:30, maar van te voren is al wel duidelijk tot hoe laat ze echt spelen. :)
pi_138674641
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Dan nog, om 23u gaat gewoon die stekker eruit, en dat is zo'n beetje op ieder ander zichzelf respecterend festival de tijd dat de afsluiter net is begonnen
  dinsdag 8 april 2014 @ 23:39:17 #106
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138675924
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog, om 23u gaat gewoon die stekker eruit, en dat is zo'n beetje op ieder ander zichzelf respecterend festival de tijd dat de afsluiter net is begonnen
The Prodigy op Pukkelpop begon als headliner gewoon om 0:30 _O_
pi_138682264
quote:

[..]

Je kan er over klagen, maar dat is nu eenmaal al jaren zo en als dat je niet bevalt moet je de grens over.
pi_138682289
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:39 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

The Prodigy op Pukkelpop begon als headliner gewoon om 0:30 _O_
Wel gaaf, begonnen op Lowlands denk ik om 21.00 uur, maar in de Alpha is het dan wel redelijk donker.
  woensdag 9 april 2014 @ 10:38:48 #109
134538 chansadres
Black & White
pi_138682729
quote:

[..]

En Jan Smeets heeft als Heilige Graal missie in zijn leven om dat keihard aan banden te leggen. Dat late is nergens voor nodig. Zeker omdat hij het niet mag van Landgraaf. Dan mag niemand het! :(
Steppin out tonight
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 15 april 2014 @ 07:24:30 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138894179
Pinkpop 2014 – 45ste editie – 7,8 & 9 juni 2014

pinkpop.nl
Met de komst van Kraantje Pappie, Brother & Bones, Gecko, Powerman 5000, Intergalactic Lovers, Afterpartees, Birth Of Joy, Nina Nesbitt en Paceshifters is het programma van Pinkpop 2014 compleet. Deze negen acts vormen samen het programma van het nieuwe podium: Stage 4. Al eerder kondigde de organisatie de komst van een nieuw, vierde podium aan. Een kleiner intiem podium in een sfeervolle tent met ruimte voor nieuwe acts.

Er worden drie acts per dag geprogrammeerd op het podium dat is gesitueerd naast de ingang op het terrein van de voormalige Openlucht Bioscoop.
http://www.pinkpop.nl/2014/programma-pinkpop-2014-compleet/
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:18:27 #111
134538 chansadres
Black & White
pi_138895343
Zitten zeker twee package deals tussen volgensmij. Powerman 5000 met Rob Zombie. Nina Nesbitt samen met Ed Sheeran.
Steppin out tonight
pi_138895717
Geen 1 act die ik zou willen zien. Maarja was te verwachten. De hoop is alleen nog dat ze nog wat kaarten in de verkoop gaan doen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:47:52 #113
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_138897601
Moet nog 8 nummers van mijn Metallica shortlist halen. ;(

Leuke toevoegingen aan het programma, vooral Kraan is een aangename verrassing, waar zou hij staan?

SPOILER
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 10:50:32 #114
pi_138897670
Afterpartees is wel oke. Kraan en Birth of Joy ook wel maar die staan helaas niet op zaterdag.
pi_138897677
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 07:24 schreef Pino112 het volgende:
Pinkpop 2014 – 45ste editie – 7,8 & 9 juni 2014

pinkpop.nl
Met de komst van Kraantje Pappie, Brother & Bones, Gecko, Powerman 5000, Intergalactic Lovers, Afterpartees, Birth Of Joy, Nina Nesbitt en Paceshifters is het programma van Pinkpop 2014 compleet. Deze negen acts vormen samen het programma van het nieuwe podium: Stage 4. Al eerder kondigde de organisatie de komst van een nieuw, vierde podium aan. Een kleiner intiem podium in een sfeervolle tent met ruimte voor nieuwe acts.

Er worden drie acts per dag geprogrammeerd op het podium dat is gesitueerd naast de ingang op het terrein van de voormalige Openlucht Bioscoop.
http://www.pinkpop.nl/2014/programma-pinkpop-2014-compleet/
wanneer gaan deze acts spelen dan? Na 22:30?
intergalactic lovers is op zich wel een leuk (belgisch) bandje
pi_138897800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wanneer gaan deze acts spelen dan? Na 22:30?
intergalactic lovers is op zich wel een leuk (belgisch) bandje
Er speelt niks na 22:30, dit is voor dat 4e podium, wat ook duidelijk in het artikel staat? 8)7
pi_138897849
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er speelt niks na 22:30, dit is voor dat 4e podium, wat ook duidelijk in het artikel staat? 8)7
ja, dat lees ik ook. maar het 4de podium is ipv de bioscoop. de film begon normaal pas na 22:30
en 3 bands per dag is nou niet echt een dag vullend programma. dus zo vreemd vind ik mijn vraag niet :)
pi_138897943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja, dat lees ik ook. maar het 4de podium is ipv de bioscoop. de film begon normaal pas na 22:30
en 3 bands per dag is nou niet echt een dag vullend programma. dus zo vreemd vind ik mijn vraag niet :)
Mjah er is al meerdere keren uitvoerig besproken dat er geen muziek na 22:30 geprogrammeerd staat aangezien dat gewoon niet mag vanwege de vergunning / autoriteiten.

Het is inderdaad niet echt een dagvullend programma, maar goed, het is ook 'extra' podiumpje, wel beetje nutteloos op deze manier, ook niet echt geweldige programmering.
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:01:10 #119
134538 chansadres
Black & White
pi_138897974
quote:

[..]

Jan Smeets heeft al aangegeven dat deze bands overdag gaan spelen. Ik gok tijdens podium 1 rond de eerste bands. Dus dan heb je een programma dat je kan kiezen tussen Stage 1 + 4 en Stage 2 + 3. Alleen tegenover de opener en headliner staat dan niks.
Steppin out tonight
pi_138898481
quote:

[..]

Die films staan altijd zo zacht dat je er niks van kan verstaan. Is ook heel wat anders dan een luid concert. Dus nee, ze spelen niet na 22:30.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:53:01 #121
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138906650
Kraantje pappie :') :r
*** Nul Dertien ***
pi_138908130
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef theKiD het volgende:
Kraantje pappie :') :r
Waarom dat hele 4e podium dacht ik, toen ik de line-up zag :')
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 april 2014 @ 15:37:23 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138908241
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waarom dat hele 4e podium dacht ik, toen ik de line-up zag :')
Ruimte voor package deals zonder dat je verliest qua artiesten op je line-up.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_138908274
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ja, maar wat schiet je er als publiek mee op, het is dus eigenlijk gewoon een plek om artiesten te stallen die je eigenlijk niet wilde, maar bij een andere artiest verplicht was mede af te nemen -O- Serieus, waar gaan we heen, 3,5mil voor een act, en een extra podium om wat ongewenste meuk te stallen :')
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 april 2014 @ 15:39:37 #125
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138908320
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, maar wat schiet je er als publiek mee op, het is dus eigenlijk gewoon een plek om artiesten te stallen die je eigenlijk niet wilde, maar bij een andere artiest verplicht was mede af te nemen -O- Serieus, waar gaan we heen, 3,5mil voor een act, en een extra podium om wat ongewenste meuk te stallen :')
Aan de andere kant, nu heb je en de line-up, en het publiek en vervolgens een uitverkocht huis. Ik denk dat de bezoeker bij deze constructie er alleen maar voordeel uit haalt hoor.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:41:05 #126
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_138908382
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat er tegelijk speelt maar ik zie mezelf nog wel naar Powerman 5000, Intergalactic Lovers, Paceshifters, Birth of Joy of Afterpartees kijken :P
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 15:46:53 #127
pi_138908580
Niemand verplicht je om er te gaan staan. Het voelt voor Mij alleen als een rip van "four" (bks)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 april 2014 @ 15:55:29 #128
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138908881
Alsof er iemand in de bioscoop zat.
pi_138909472
quote:

[..]

Dit.
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Aan de andere kant, nu heb je en de line-up, en het publiek en vervolgens een uitverkocht huis. Ik denk dat de bezoeker bij deze constructie er alleen maar voordeel uit haalt hoor.
En dit.

Dat een paar jaar geleden Gers Pardoel mainstage opende ging bijvoorbeeld echt nergens over. Nu kunnen ze dat soort artiesten op het 4e podium kwijt evenals de package deals waar je als festival vaak niet onderuit kunt. :)
pi_138909626
quote:

[..]

Daarvoor is zo'n vierde podium zeker handig :) Als zo'n vierde podium er niet was, had Powerman 5000 op een van de twee kleinere podia gestaan en kon een andere interessante artiest niet optreden.

Al met al vallen de namen van het kleine podium me reuze mee, ik had allemaal Les Djinns/Madi-achtige bands verwacht.

Is het ver lopen naar het nieuwe podium of ben je daar ook binnen 5 minuten?
pi_138909664
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alsof er iemand in de bioscoop zat.
Das ook weer zo. Bedoel ook meer dat het vanuit de 'industrie' verneukeratief is dat je festivals package-deals opdringt, dan van Pinkpop dat ze er op in gaan. Beter zo dan dat het een plek inneemt van een leuke act op de main of 3fm.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:27:38 #132
134538 chansadres
Black & White
pi_138910075
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das ook weer zo. Bedoel ook meer dat het vanuit de 'industrie' verneukeratief is dat je festivals package-deals opdringt, dan van Pinkpop dat ze er op in gaan. Beter zo dan dat het een plek inneemt van een leuke act op de main of 3fm.
En sommige packagedeals betekenen dat de hoofdartiest goedkoper naar je festival komt. En dat is voor een festival zoals Pinkpop hard nodig. Daarnaast kan je veel zeggen maar een Gers Pardoel zal gewoon weer headstage staan als hij succesvol is. Een Ed Sheeran staat bij Pinkpop net zo hoog als een Gers.
Steppin out tonight
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 april 2014 @ 16:28:37 #133
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138910100
Mojo sluit de deals he, niet pinkpop.
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:36:21 #134
134538 chansadres
Black & White
pi_138910423
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil het vooral niet te moeilijk maken :')
Laten we eerlijk zijn Mojo = Pinkpop.
Het enige wat Pinkpop zelf mag doen, is wat adverteren/organiseren (en dan voornamelijk waar welk zeil komt te hangen) en management spelen voor wat artiesten.
Steppin out tonight
pi_138910476
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
I know, maar dit is het Pinkpop topic, moeten we dan iedere keer als we het over acts op Pinkpop hebben roepen dat Mojo de deals sluit? :P

Lijkt me wel een gegeven ondertussen toch?
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:13:44 #136
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_139042468
en de poster is bekend:

Wat doe ik hier?
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:15:16 #137
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139042489
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:13 schreef tdrone het volgende:
en de poster is bekend:

[ afbeelding ]
Wat een lelijke poster met mooie namen ;)
pi_139044803
Lillik
pi_139048298
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:13 schreef tdrone het volgende:
en de poster is bekend:

[ afbeelding ]
Wat heeft die kunstenaar dit keer gesnoven?
pi_139068574
Ach, ze hebben in ieder geval originele posters.
pi_139069652
Ik vind 'm echt teringlelijk, en ook vrij nutteloos. "We zijn een festival wat het puur van z'n line-up moet hebben. Laten we die op 1/3e van de poster zetten en een wijf met een vogel op d'r kop op de andere 2/3e!"

Kijk eens om je heen, bij ieder festival beslaat de line-up 80/90% van de poster.

Dat is toch waar je publiek mee trekt? Je acts, en dan je headliners mooi geaccentueerd, niet 1 lettergrootte voor je headliner, een tikkie kleiner voor de rest, en dan nog een maatje kleiner voor wat opvulmeuk, alles lekker in één kolom onder elkaar gekwakt :')

Prachtig dit soort dingen, not :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2014 12:52:53 ]
pi_139107394
quote:
2s.gif Op zondag 20 april 2014 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind 'm echt teringlelijk, en ook vrij nutteloos. "We zijn een festival wat het puur van z'n line-up moet hebben. Laten we die op 1/3e van de poster zetten en een wijf met een vogel op d'r kop op de andere 2/3e!"

Kijk eens om je heen, bij ieder festival beslaat de line-up 80/90% van de poster.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat is toch waar je publiek mee trekt? Je acts, en dan je headliners mooi geaccentueerd, niet 1 lettergrootte voor je headliner, een tikkie kleiner voor de rest, en dan nog een maatje kleiner voor wat opvulmeuk, alles lekker in één kolom onder elkaar gekwakt :')

Prachtig dit soort dingen, not :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar maak je je in godsnaam druk om? :') :')
Oi!
  maandag 21 april 2014 @ 13:44:00 #143
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_139108087
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:17 schreef iRemco het volgende:

[..]

Waar maak je je in godsnaam druk om? :') :')
Mijn gedachten precies :D
*** Nul Dertien ***
  maandag 21 april 2014 @ 14:29:18 #144
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_139109222
Ga even lekker janken zeg. Waarom zouden ze publiek moeten trekken? Het is toch al zo goed als uitverkocht.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_139111647
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef gazhims3lv het volgende:
Ga even lekker janken zeg. Waarom zouden ze publiek moeten trekken? Het is toch al zo goed als uitverkocht.
Het gaat toch niet (alleen) om publiek trekken, ik vind t apart dat ze t ieder jaar weer voor elkaar krijgen om van die hondslelijke posters te maken, uitverkocht of niet.
  maandag 21 april 2014 @ 16:07:32 #146
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139112117
Ik moet nog even stemmen voor Metallica:

http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=57
pi_139113510
Vind eerlijk gezegd die poster van Pinkpop een stuk overzichtelijker dan die wanordelijke rommel van de rest. :7
Die gekke zwaan nemen we er dan maar voor lief bij.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_139150981
En de tijdschema:

Zaterdag

Stage 4
Paceshifters 15.00-16.00
Afterpartees 17.00-17.45
Gecko 19.00-20.00

Brand Bier Stage
Les Djinns 14.30-15.00
Thé Lau/The Scene 16.00-17.00
White Lies 18.00-19.00
Epica 20.00-21.00

3FM Stage
Haim 16.00-17.00
Joe Bonamassa 18.00-19.00
Bastille 20.00-21.00

Main Stage
Ed Kowalcyk 15.00-16.00
Flogging Molly 17.00-18.00
John Mayer 19.00-20.00
The Rolling Stones 21.00-22.30

Zondag

Stage 4
Nina Nesbitt 15.15-16.15
Intergalactic Lovers 17.15-18.15
Brother and Bones 19.15-20.15

Brand Bier Stage

Taymir 12.45-13.30
Portugal. The man 14.15-15.15
Twenty One Pilots 16.15-17.00
The Boxer Rebellion 18.15-19.15
John Newman 20.15-21.15

3FM Stage
North Mississippi Allstars 12.45-13.30
Limp Bizkit 14.15-15.15
Rudimental 16.15-17.15
Paolo Nutini 18.15-19.15
Robert Plant 20.15-21.15

Main Stage
Chef’special 13.30-14.15
The Kooks 15.15-16.15
Ed Sheeran 17.15-18.15
Editors 19.15-20.15
Arctic Monkeys 21.15-22.30

Maandag

Stage 4
Birth of Joy 14.40-15.40
Powerman 5000 16.40-17.40
Kraantje Pappie 18.40-19.40

Brand Bier Stage
Clean Bandit 12.00-12.40
Ghost 13.40-14.40
Young the Giant 15.40-16.40
Bombay Bicycle Club 17.40-18.40
Gogol Bordello 19.40-20.40

3FM Stage
Jett Rebel 12.00-12.40
Kodaline 13.40-14.40
Stromae 15.40-16.40
Jake Bugg 17.40-18.40
Arcade Fire 19.40-20.40

Main Stage
Mastodon 12.40-13.40
Rob Zombie 14.40-15.40
Biffy Clyro 16.40-17.40
Avenged Sevenfold 18.40-19.40
Metallica 20.40-22.30

Te vinden op de Pinkpop 2013 app (ja idd 2013, wanneer je deze update bij "instellingen" komen de namen van 2014 tevoorschijn + tijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door indiaantje89 op 22-04-2014 17:28:18 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:23:28 #149
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139151199
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef indiaantje89 het volgende:
En de het tijdschema:
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 17:28:15 #150
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139151361
Limp Bizkit - Portugal the Man. :(
pi_139151403
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kijk de set van Rock AM Ring van LB maar terug en je snapt waarom ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 17:31:19 #152
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139151467
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Kijk de set van Rock AM Ring van LB maar terug en je snapt waarom ;)
Afgelopen vier keer prima van genoten :Y
pi_139151520
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Afgelopen vier keer prima van genoten :Y
Snap ik :P. Maar op RAR zag het er wel uit als vergaande glorie. Met wat stomme covers a la Killing In The Name of Smells Like A Teenspirit kwam sneu over :P.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:33:29 #154
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139151546
LB wil ik stiekem toch wel meepikken.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:40:33 #155
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139151735
Zaterdag

Stage 4
Paceshifters 15.00-16.00
Afterpartees 17.00-17.45
Gecko 19.00-20.00

Brand Bier Stage
Les Djinns 14.30-15.00
Thé Lau/The Scene 16.00-17.00
White Lies 18.00-19.00 Wil ik ook wel zien maar toch liever Joe Bonamassa
Epica 20.00-21.00

3FM Stage
Haim 16.00-17.00
Bastille 20.00-21.00 Vorig jaar gezien

Main Stage
Ed Kowalcyk 15.00-16.00
John Mayer 19.00-20.00

Zondag

Stage 4
Nina Nesbitt 15.15-16.15
Intergalactic Lovers 17.15-18.15
Brother and Bones 19.15-20.15

Brand Bier Stage
Taymir 12.45-13.30
Portugal. The man 14.15-15.15
Twenty One Pilots 16.15-17.00
The Boxer Rebellion 18.15-19.15
John Newman 20.15-21.15

3FM Stage
North Mississippi Allstars 12.45-13.30
Limp Bizkit 14.15-15.15
Rudimental 16.15-17.15
Paolo Nutini 18.15-19.15
Robert Plant 20.15-21.15

Main Stage
Chef’special 13.30-14.15
The Kooks 15.15-16.15
Ed Sheeran 17.15-18.15
Editors 19.15-20.15
Arctic Monkeys 21.15-22.30

Maandag

Stage 4
Birth of Joy 14.40-15.40
Powerman 5000 16.40-17.40
Kraantje Pappie 18.40-19.40

Brand Bier Stage
Clean Bandit 12.00-12.40
Ghost 13.40-14.40
Young the Giant 15.40-16.40
Bombay Bicycle Club 17.40-18.40
Gogol Bordello 19.40-20.40 Wil ik ook wel eens zien maar liever Arcade Fire

3FM Stage
Jett Rebel 12.00-12.40
Kodaline 13.40-14.40 :') Hoef ik niet uit te leggen
Stromae 15.40-16.40
Jake Bugg 17.40-18.40
Arcade Fire 19.40-20.40

Main Stage
Mastodon 12.40-13.40
Rob Zombie 14.40-15.40
Biffy Clyro 16.40-17.40
Avenged Sevenfold 18.40-19.40
Metallica 20.40-22.30

Veel waarbij ik geeneens een keuze kan maken :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:37:06 #156
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_139153019
Haim en The Scene tegenover elkaar geprogrammeerd. Ik had ze allebei willen zien :( :'(.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_139153504
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat is voor mij ook de lastigste keuze. Limp Bizkit is jeugdsentiment en naar My Way heb ik toen het uit kwam heel veel geluisterd.
Portugal. The Man ken ik pas een half jaar, maar vind ik wel heel erg goed.
pi_139153856
Lekker dagje main maandag :9

Ik zou voor LB gaan, andere band kan je vast nog keer ergens zien :Y

Stones maar kort? TW classic staan ze voor 2u10m op de rol, nog zonder uitloop. Dus zelfs met de uitloop tot 23 kom je daar niet aan?
pi_139155705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou voor LB gaan, andere band kan je vast nog keer ergens zien :Y
Dat is wel zo, dat maakt de keuze ook wat lastiger :) Datzelfde heb ik ook bij The Scene en Haim.

Mijn keuzes:

14.30-15.00 Les Djinns. Waarschijnlijk pak ik die niet eens mee :P
16.00-17.00 Thé Lau/The Scene vs. Haim. Geen idee nog. Normaal kies ik voor Haim
18.00-19.00 White Lies vs. Joe Bonamassa. De laatste had ik graag willen zien, helaas.
20.00-21.00 Epica vs. Bastille. Hoef ik allebei niet te zien.

12.45-13.30 Taymir vs. North Mississippi Allstars. Ken ze allebei niet, de beschrijving van de laatste klinkt interessanter
14.15-15.15 Portugal. The Man vs. Limp Bizkit. Keuze tussen goed of jeugdsentiment.
16.15-17.15 Twenty One Pilots vs. Rudimental. Al kan dit nog veranderen.
18.15-19.15 The Boxer Rebellion vs. Paolo Nutini. The Boxer Rebellion heb ik al twee keer gezien en hun nieuwe album valt tegen.
20.15-21.15 John Newman vs. Robert Plant. Ik kom alleen voor het laatste nummer van de set :P Het lijkt me prachtig om mijn favoriete Led Zeppelin nummer live te zien!

12.00-12.40 Clean Bandit vs. Jett Rebel. ontbijten bij de tent, het is nog vroeg :P
13.40-14.40 Ghost vs. Kodaline. Makkie. Ghost lijkt me tof, Kodaline is dat niet.
15.40-16.40 Young the Giant vs. Stromae. Formidabel om ze naast elkaar te zetten, dit is te makkelijk :)
17.40-18.40 Bombay Bicycle Club vs. Jake Bugg.
19.40-20.40 Gogol Bordello vs. Arcade Fire. Eén uurtje Arcade Fire maar? Ik hoopte toch op minimaal een kwartier extra.

Wat ik op het vierde podium ga bekijken weet ik nog niet.
pi_139155769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Dat is wel zo, dat maakt de keuze ook wat lastiger :) Datzelfde heb ik ook bij The Scene en Haim.

Mijn keuzes:

14.30-15.00 Les Djinns. Waarschijnlijk pak ik die niet eens mee :P
16.00-17.00 Thé Lau/The Scene vs. Haim. Geen idee nog. Normaal kies ik voor Haim
18.00-19.00 White Lies vs. Joe Bonamassa. De laatste had ik graag willen zien, helaas.
20.00-21.00 Epica vs. Bastille. Hoef ik allebei niet te zien.

12.45-13.30 Taymir vs. North Mississippi Allstars. Ken ze allebei niet, de beschrijving van de laatste klinkt interessanter
14.15-15.15 Portugal. The Man vs. Limp Bizkit. Keuze tussen goed of jeugdsentiment.
16.15-17.15 Twenty One Pilots vs. Rudimental. Al kan dit nog veranderen.
18.15-19.15 The Boxer Rebellion vs. Paolo Nutini. The Boxer Rebellion heb ik al twee keer gezien en hun nieuwe album valt tegen.
20.15-21.15 John Newman vs. Robert Plant. Ik kom alleen voor het laatste nummer van de set :P Het lijkt me prachtig om mijn favoriete Led Zeppelin nummer live te zien!

12.00-12.40 Clean Bandit vs. Jett Rebel. ontbijten bij de tent, het is nog vroeg :P
13.40-14.40 Ghost vs. Kodaline. Makkie. Ghost lijkt me tof, Kodaline is dat niet.
15.40-16.40 Young the Giant vs. Stromae. Formidabel om ze naast elkaar te zetten, dit is te makkelijk :)
17.40-18.40 Bombay Bicycle Club vs. Jake Bugg.
19.40-20.40 Gogol Bordello vs. Arcade Fire. Eén uurtje Arcade Fire maar? Ik hoopte toch op minimaal een kwartier extra.

Wat ik op het vierde podium ga bekijken weet ik nog niet.
Altijd The Scene dan, Haim komt net kijken, dit is zeker de laatste tour van The Scene. En niet een ' laatste maar we doen er nog 3', nee, echt de laatste, aangezien The Lau waarschijnlijk over een jaar dood is.
pi_139156011
Het zal wel druk worden in de tent, want ik gok dat bijna iedereen die afweging maakt en Haim links laat liggen ;)
pi_139159357
Zondag:

(nee, van de rest ga ik geen blokschema's maken :6 )
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:13:04 #163
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139159775
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Altijd The Scene dan, Haim komt net kijken, dit is zeker de laatste tour van The Scene. En niet een ' laatste maar we doen er nog 3', nee, echt de laatste, aangezien The Lau waarschijnlijk over een jaar dood is.
Dit dus, Haim staat elk jaar op een festival in de buurt, vorig jaar op Pukkelpop ook overgeslagen. Komt vast wel weer een kans :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:32:27 #164
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_139160862
Vreemd dat The Scene in de tent spelen. Hoofdpodium was wel logisch geweest, toch?
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 21:36:51 #165
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139161090
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef Peter88Online het volgende:
Vreemd dat The Scene in de tent spelen. Hoofdpodium was wel logisch geweest, toch?
Het was meer een eerbetoon / vriendendienst dat ze op Pinkpop staan vanwege de situatie van The Lau. Denk dat de tent prima voldoet.
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:05:19 #166
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139166278
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Het was meer een eerbetoon / vriendendienst dat ze op Pinkpop staan vanwege de situatie van The Lau. Denk dat de tent prima voldoet.
Gaat alleen wel gigantisch vol staan net als bij Die Antwoord vorig jaar.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 23 april 2014 @ 08:11:05 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139171601
Tijden zijn trouwens weer uit de app gesloopt.
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 08:37:30 #168
pi_139171887
Wordt schipperen tussen stage 1 en 2, en na mayer blijven staan..
  woensdag 23 april 2014 @ 13:59:04 #169
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_139179339
http://www.festivalinfo.n(...)ekt_via_Pinkpop_app/

Kon de tijden gister ook opeens niet meer terugvinden... Eens op gemak uitzoeken wat ik wil gaan zien :)
  donderdag 24 april 2014 @ 09:49:31 #170
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139206671
Even een vraagje als leek, ik zie nogal wat bands die een directe overlap hebben die ik beiden wel zou willen zien. Is dat een beetje te doen qua afstand tussen de verschillende podia? :+
pi_139206736
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef Lastpost het volgende:
Even een vraagje als leek, ik zie nogal wat bands die een directe overlap hebben die ik beiden wel zou willen zien. Is dat een beetje te doen qua afstand tussen de verschillende podia? :+
Op Pinkpop is de afstand niet heel groot, het is meer de drukte (aangezien meer mensen tussen de podia zullen switchen), en dat je dus iedere keer 'achteraan' kan sluiten, dus je zal weinig van dichtbij meemaken, tenzij vroeg op de dag.
  donderdag 24 april 2014 @ 09:53:22 #172
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139206767
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Op Pinkpop is de afstand niet heel groot, het is meer de drukte (aangezien meer mensen tussen de podia zullen switchen), en dat je dus iedere keer 'achteraan' kan sluiten, dus je zal weinig van dichtbij meemaken, tenzij vroeg op de dag.
Thanks. Heb daar niet zoveel moeite mee dus ga m'n dagen dan maar gewoon goed vol plannen. :D
pi_139206804
Idd het beste is om bij 1 act te blijven hangen, maar het is te belopen (al ben je denk ik wel 10 minuutjes kwijt om het te belopen, vooral op de drukkere dagen).

Ik probeer altijd beetje rekening te houden wat voor act het is. Als een act om de haverklap naar Nederland komt dan laat ik dat eerder schieten dan iets wat niet al te vaak komt.
  donderdag 24 april 2014 @ 10:24:20 #174
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139207728
Dit gaat hem worden denk ik:

Zaterdag
SPOILER
Zondag
SPOILER
Maandag
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 24-04-2014 11:47:11 ]
pi_139207828
Als ik ga:

Zaterdag:
SPOILER
Zondag:
SPOILER
Maandag:
SPOILER
pi_139207843
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:24 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gaat hem worden denk ik:

Zaterdag
SPOILER
Zondag
SPOILER
Maandag
SPOILER
Hoop achteraan staan dus, aangezien je vrijwel iedere dag pas bij de afsluiter naar main gaat? Ik zou wel blijven staan na John Mayer trouwens ja, als je tenminste The Stones wil zien, ongetwijfeld staat het bij John Mayer al helemaal vol.

Limp Bizkit staat ook wel vroeg he _O- dat ze zich hier nog voor lenen, dat wordt toch ook wel steeds droeviger zo.
  donderdag 24 april 2014 @ 11:06:09 #177
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139208750
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoop achteraan staan dus, aangezien je vrijwel iedere dag pas bij de afsluiter naar main gaat? Ik zou wel blijven staan na John Mayer trouwens ja, als je tenminste The Stones wil zien, ongetwijfeld staat het bij John Mayer al helemaal vol.

Limp Bizkit staat ook wel vroeg he _O- dat ze zich hier nog voor lenen, dat wordt toch ook wel steeds droeviger zo.
Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar voren :P Ik zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi :P Hier kom ik altijd wel en vind ik een mooie plek, hopelijk bij de Stones in voorvak maar dat gaan we zien :)

pi_139208831
quote:
6s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar voren :P Ik zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi :P Hier kom ik altijd wel en vind ik een mooie plek, hopelijk bij de Stones in voorvak maar dat gaan we zien :)

[ afbeelding ]
Ik snap het, het was ook geen verwijt, meer een conclusie. Ik heb de tijd ook wel gehad dat ik om 16u al tegen de rail ga staan om om 2130 een band te gaan kijken ofzo. Beetje heen en weer wandelen en hoop zien is wel zo leuk, en mjah, soms heb je dan bij de afsluiter niet de meest geweldige plekken. So be it.
  donderdag 24 april 2014 @ 11:28:23 #179
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139209356
Mijn schema:

Ghost 13:40 - 14:40 - (Brand Bier Stage)
Biffy Clyro 16:40 - 17:40 (Mainstage)
Avenged Sevenfold 18:40 - 19:40 (Mainstage)
Metallica 20:40 - 22:30 (Mainstage)
  donderdag 24 april 2014 @ 11:37:28 #180
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139209575
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik snap het, het was ook geen verwijt, meer een conclusie. Ik heb de tijd ook wel gehad dat ik om 16u al tegen de rail ga staan om om 2130 een band te gaan kijken ofzo. Beetje heen en weer wandelen en hoop zien is wel zo leuk, en mjah, soms heb je dan bij de afsluiter niet de meest geweldige plekken. So be it.
Daarnaast hoef ik die John Mayer helemaal niet te zien maarja.. :')
  donderdag 24 april 2014 @ 13:10:47 #181
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_139211929
quote:
6s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben we op PP bij QOTSA dus ook vlak bij elkaar gestaan :D
Na de bans voor QOTSA ben ik naar voren gelopen en eindigde met 1 iemand voor me. Nog gezellig gepraat met wat mede-fans daar :)
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  donderdag 24 april 2014 @ 13:16:42 #183
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139212100
De plek vind ik verder niet zo belangrijk, zie/hoor liever een hoop bands eerlijk gezegd en er komt genoeg voorbij wat ik leuk vind. :D
Dan mis ik her en der maar een nummer omdat ik even moet switchen van act en sta ik ergens achteraan, so be it.
pi_139213737
http://m.fok.nl/nieuws/649273

En het was nog wel hun "funniest festival gig ever" :D
pi_139214543
Ook hele karige 3FM stage headliner overigens, normaal staat er wel wat beters. Verwacht dat er veel mensen lekker blijven staan naar John Mayer voor The Stones.
  Redactie Sport donderdag 24 april 2014 @ 14:38:22 #186
pi_139214711
Mayer, zuigt echt harder dan 41 muggen, maar ja, dibs op een goed plekje achter het voorvak bij de stones
pi_139215821
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook hele karige 3FM stage headliner overigens, normaal staat er wel wat beters. Verwacht dat er veel mensen lekker blijven staan naar John Mayer voor The Stones.
Het verbaasde me ook toen ik dat artikel las, was me nog niet zo opgevallen in de line-up, maar kom op hey, paar hitjes op 3FM en je mag die stage al afsluiten tegenwoordig.
pi_139216937
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mayer, zuigt echt harder dan 41 muggen, maar ja, dibs op een goed plekje achter het voorvak bij de stones
Ik zou ook zoetsappige muziek maken als Katy Perry daarmee zou kunnen strikken.
pi_139217321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik zou ook zoetsappige muziek maken als Katy Perry daarmee zou kunnen strikken.
Precies, lekker beetje heartbreak warfare dit dat, en 's avonds dat mokkel met d'r dikke jopen helemaal aftoppen :9
pi_139220759
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Daarnaast hoef ik die John Mayer helemaal niet te zien maarja.. :')
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.
pi_139221040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.
Ik stond voor de Foo's toen echt letterlijk de hele dag vooraan :7
  donderdag 24 april 2014 @ 19:06:05 #192
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139222779
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Foo Fighters heb ik toen tijdens/vanaf Kaiser Chiefs achter het voorvak in het midden rij 6 gestaan. Vorig jaar stond ik bij 30 secs naar mars ( :r "clap your hands hands hands" :r ) 3e rij achter voorvak iets links van het midden toen doorgeschoven naar dat hek achter het voorvak.

Ik denk dat het bij de Stones nog vroeger drukker gaat worden dan bij FF dus misschien al bij John Mayer achter de voorvak (voor de geluidstent) gaan staan.
pi_139253363
30 Seconds to Mars heb ik 3 jaar geleden (gelukkig) gemist omdat ik toen in de rij stond daar. ;)
pi_139253879
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 15:58 schreef 1shot1kill het volgende:
30 Seconds to Mars heb ik 3 jaar geleden (gelukkig) gemist omdat ik toen in de rij stond daar. ;)
wees blij :D
  zondag 27 april 2014 @ 18:30:40 #195
406575 JessedeK
Stay Free
pi_139311958
Dillema : Gogol Bordello speel tot 19:40, dan begint ook Metallica,

Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?
pi_139312428
quote:
11s.gif Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef JessedeK het volgende:

Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?
Wat denk je zelf ?
pi_139313330
quote:
11s.gif Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef JessedeK het volgende:

Metallica is om half 9.
  zondag 27 april 2014 @ 19:14:53 #198
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139313568
Ik blijf wel lekker met een biertje achteraan staan, genieten doe ik toch wel. :D
  maandag 28 april 2014 @ 10:26:31 #199
85962 ioko
I Appear Missing
pi_139333121
quote:
17s.gif Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik blijf wel lekker met een biertje achteraan staan, genieten doe ik toch wel. :D
Mijn strategie voor alle optredens!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_139333171
Toch wel jammer had Gogol Bordello graag willen zien, kan hun muziek wel waarderen. Maar goed tegen Arcade Fire zijn ze niet opgewassen.
pi_139334971
Zaterdag

John Mayer 19.00-20.00

ik ga alleen zaterdag... deze 4 zijn interessant, maar zal vast vroeger bij Mayer zijn om een leuke plek te hebben gok ik.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 mei 2014 @ 12:20:57 #202
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139447970
Yay ben er bij *O*
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 12:24:13 #203
332671 crew  indiaantje89
pi_139448060
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yay ben er bij *O*
*O*

Ik zoek nog 1 dag kaart voor de Zaterdag en ben ik er ook bij, ik laat de zondag schieten. Maandag hebi k wel kaarten.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 mei 2014 @ 12:33:08 #204
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139448311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

*O*

Ik zoek nog 1 dag kaart voor de Zaterdag en ben ik er ook bij, ik laat de zondag schieten. Maandag hebi k wel kaarten.
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?
pi_139449029
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Héél veel succes, denk dat alles wel vol zit, ik kon ook niks vinden voor 1 nacht, was wel voor 5 personen.

Ik zet hier mijn tentje neer, misschien hebben ze nog plek voor 1 persoon in een slaapzaal?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 mei 2014 @ 13:04:29 #206
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139449059
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:03 schreef Luni het volgende:

[..]

Héél veel succes, denk dat alles wel vol zit, ik kon ook niks vinden voor 1 nacht, was wel voor 5 personen.
Ga wel in Duitsland kijken, en ik hoef maar alleen dus dat scheelt al :Y
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 13:04:44 #207
pi_139449062
quote:

[..]

Heb je geen Caravan ofzo :P.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 mei 2014 @ 13:05:33 #208
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139449078
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Heb je geen Caravan ofzo :P.
Haha, met al m'n gear verblijf ik liever in een hotel :Y
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 13:05:54 #209
pi_139449088
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Haha, met al m'n gear verblijf ik liever in een hotel :Y
Als de baas betaald :P.....
pi_139449099
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ga wel in Duitsland kijken, en ik hoef maar alleen dus dat scheelt al :Y
Ik heb op boekingssites gekeken, en Valkenburg was nog wel wat plek, maar das wel 17 km ver.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 mei 2014 @ 13:08:17 #211
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139449155
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Als de baas betaald :P.....
In dit geval betaal ik 'm zelf :P
pi_139456496
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

*O*

En dat terwijl zondag best een goede dag is. Paolo Nutini, PtM, Arctic Monkeys, eigenlijk de dag waar ik het meest naar uit kijk :) Al is het ook wel logisch dat die dag als enige nog niet uitverkocht is, want de headliners stonden de afgelopen jaren vaak genoeg in Nederland.
Ik vraag me af hoeveel rustiger het zal zijn op het terrein.

quote:

[..]

Ga je één dag? dan kan je ook met de trein naar Eindhoven en daar een hotel pakken, daar hebben ze vast nog wel plek :)
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 17:31:22 #213
pi_139457416
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
En dat terwijl zondag best een goede dag is. Paolo Nutini, PtM, Arctic Monkeys, eigenlijk de dag waar ik het meest naar uit kijk :) Al is het ook wel logisch dat die dag als enige nog niet uitverkocht is, want de headliners stonden de afgelopen jaren vaak genoeg in Nederland.
Ik vraag me af hoeveel rustiger het zal zijn op het terrein.
Dat is de reden ook, de meeste namen van de zondag heb ik al wel paar keer gezien. En Paolo Nutini trek ik niet :P.

Zaterdag is meer dag voor mijn vriendinnetje die wil John Mayer zien. En om dan The Stones en Joe Bonamassa op 1 dag mee te pikken kan ook geen kwijt.

Maandag is voor mij puur Arcade Fire, en dan is het leuk dat er ook Metallica staat.
pi_139458518
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef indiaantje89 het volgende:

En om dan The Stones en Joe Bonamassa op 1 dag mee te pikken kan ook geen kwijt.

Maandag is voor mij puur Arcade Fire, en dan is het leuk dat er ook Metallica staat.
Dat was voor mij de reden om voor een weekendkaart te gaan :) Arcade Fire moest ik altijd nog een keer zien, Metallica is dan een leuk naprogramma.

Ik had verwacht dat ze nog wel een aantal weekendkaartjes in de verkoop zouden gooien met al die zwarthandelaren. Wie weet komt dit nog :)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 01:30:20 #215
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_139476741
quote:
17s.gif Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Lastpost het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:26 schreef ioko het volgende:

[..]

Mijn strategie voor alle optredens!
_O_ Dit dus!

Vooraan willen staan en daardoor optredens missen :')
*** Nul Dertien ***
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 mei 2014 @ 17:08:06 #216
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_139493479
quote:
Dekoor met Stones op Pinkpop

Het management van de Rolling Stones heeft het Utrechtse koor Dekoor gevraagd om samen met de Stones op te treden op Pinkpop en het Belgische TW Classic Festival in Werchter.

Het koor dankt de uitnodiging aan een bevriende dirigent in Duitsland. Die heeft Dekoor aanbevolen. Vanuit de VS legde het management daarna contact. "Dan hap je meteen toe", zegt voorzitter Eva Huisman.

Super-enthousiast
Niemand van de Stones heeft het koor ooit gezien, maar de beelden van optredens op YouTube waren goed genoeg. Huisman: "Ze zeggen dat we zeker geschikt zijn. We zijn jong, we zijn met genoeg mensen en super-enthousiast en de kwaliteit kunnen we ook leveren, zeggen ze."

Dekoor zingt jazz, pop en gospel, zo mogelijk meerstemmig. Welke nummers ze instuderen mag Huisman niet zeggen. Ze wil alleen kwijt dat ze een "encore supportact" zijn. Dat betekent dat ze bij een eventuele toegift op het podium zullen verschijnen. Een optreden van de Stones zonder toegift is ondenkbaar.

Het optreden van de Stones op Pinkpop is op 7 juni.
http://nos.nl/artikel/643130-dekoor-met-stones-op-pinkpop.html
  maandag 5 mei 2014 @ 01:19:51 #217
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139574658
Kunnen ze niet gewoon een normaal blokkenschema op de site plaatsen :')
pi_139576106
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 01:19 schreef iAvani het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een normaal blokkenschema op de site plaatsen :')
http://clashfinder.com/s/pinkpop2014
  maandag 5 mei 2014 @ 09:45:04 #219
15408 Luni
Irie!
pi_139577116
quote:
Nou, zet You Can't Always Get What You Want, dan maar op de setlist.
  Moderator maandag 5 mei 2014 @ 10:05:42 #220
pi_139577437
Er zijn weer kaarten voor maandag beschikbaar zo te zien.
pi_139580850
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:45 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou, zet You Can't Always Get What You Want, dan maar op de setlist.
Ha, dat was precies wat ik vrijdag ook dacht toen ik het nieuwsbericht las :-)

Beetje voorspelbaar die Stones ...
pi_139587002
Even een vraag hier aan de ervaren pinkpopbezoeker. Wij gaan dit jaar voor het eerst heen en we komen met zn vieren. We waren van plan om met de auto te gaan, maar ik geloof dat dat nogal ingewikkeld is met files naar het festivalterrein enzo. Is het met ov goed te doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om daar ergens in de buurt te parkeren en het laatste stuk met het ov te doen? Tips please :-)
pi_139587038
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraag hier aan de ervaren pinkpopbezoeker. Wij gaan dit jaar voor het eerst heen en we komen met zn vieren. We waren van plan om met de auto te gaan, maar ik geloof dat dat nogal ingewikkeld is met files naar het festivalterrein enzo. Is het met ov goed te doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om daar ergens in de buurt te parkeren en het laatste stuk met het ov te doen? Tips please :-)
Je zou de auto in Heerlen of Sittard neer kunnen zetten en dan met OV verder gaan. OV met Pinkpop is wel goed geregeld.
pi_139587147
quote:
Als je er gewoon vroeg bent dan heb je amper problemen. Zorg wel dat je cash bij hebt voor zo'n parkeerkaart _O-. Dat waren wij de vorige keer vergeten en toen mochten we weer terug _O-.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 5 mei 2014 @ 18:31:36 #225
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_139590777
quote:
OV is ook niet alles, vanaf het treinstation moet je nog een kilometer lopen naar de camping. Met de auto is goed te doen als je op tijd bent en ik verwacht dit jaar toch geen topdrukte aangezien er minder weekendkaarten zijn dan andere jaren.
Wat doe ik hier?
pi_139591262
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:31 schreef tdrone het volgende:

[..]

OV is ook niet alles, vanaf het treinstation moet je nog een kilometer lopen naar de camping. Met de auto is goed te doen als je op tijd bent en ik verwacht dit jaar toch geen topdrukte aangezien er minder weekendkaarten zijn dan andere jaren.
Gewoon met de pendelbus gaan. Is gratis met een treinkaartje.
pi_139623003
Hoe is het openbaar vervoer geregeld na afloop op maandag? Ik las dat de NS extra treinen inzet, weet iemand tot hoe laat die vertrekken?
pi_139623139
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef ChrisVanart het volgende:
Hoe is het openbaar vervoer geregeld na afloop op maandag? Ik las dat de NS extra treinen inzet, weet iemand tot hoe laat die vertrekken?
http://www.pinkpop.nl/201(...)a-treinen-pp2013.pdf

Zal dit jaar bijna hetzelfde zijn.
pi_139631534
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Als je er gewoon vroeg bent dan heb je amper problemen. Zorg wel dat je cash bij hebt voor zo'n parkeerkaart _O-. Dat waren wij de vorige keer vergeten en toen mochten we weer terug _O-.
Wat is vroeg? We komen uit omgeving Haarlem, dus het is wel een stukkie karren...
pi_139631701
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Wat is vroeg? We komen uit omgeving Haarlem, dus het is wel een stukkie karren...
Volgens mij waren wij er rond 9/10 uur. Het is even doorbijten, maar liever er een keer vroeg uit dan een kut plek hebben :P. Het is inderdaad een eind karren _O-
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:08:31 #231
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_139659962
quote:

[..]

Wij zijn er meestal rond een uur of 8. Dan kan je prima doorrijden en de auto ongeveer naast de camping zetten.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:10:33 #232
134538 chansadres
Black & White
pi_139660027
Ik ging altijd al de dag van tevoren al kamperen voor de ingang van de hoofdcamping. 200 man die Always look on the Bright Side of Life zingen in de stromende regen zonder regenjas of poncho. _O_
Je had wel een mooi plekje :D
Steppin out tonight
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:37:29 #233
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139660780
quote:

[..]

Ik kom uit Den Helder, dat is nog een uur langer ;) Vorig jaar met de trein gegaan was bij camping B rond 10 uur. Dit jaar met de auto zijn we er waarschijnlijk ook rond die tijd.
pi_139673190
Tof _O_ Metallica neemt hun snakepit mee _O_
pi_139690113
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Snake Pit

The Snake Pit was a large pit in the middle of Metallica's diamond-shaped "Wherever I May Roam" stage, set aside so a few lucky fans could stand right in the middle of the action on stage. It is also an online meeting place for Metallica fans on AOL.
pi_139840566
iemand nog een weekendkaart te koop? :D
pi_139858484
quote:
19s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:13 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Snake Pit

The Snake Pit was a large pit in the middle of Metallica's diamond-shaped "Wherever I May Roam" stage, set aside so a few lucky fans could stand right in the middle of the action on stage. It is also an online meeting place for Metallica fans on AOL.
Het gaat trouwens om deze versie van de Snake Pit, niet de indoor versie die in de jaren '90 gebruikt is.
Stop rockin' the boat.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 mei 2014 @ 10:15:04 #239
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139858951
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Net als bij Werchter twee jaar terug :Y
pi_139860036
quote:

[..]

Al wat gevonden?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 12 mei 2014 @ 11:06:30 #241
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139860115
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 11:03 schreef Luni het volgende:

[..]

Al wat gevonden?
Naja er staan wel wat dingen maar wacht het even tot het laatste moment af, kan prima een stukje rijden als dat noodzakelijk is.

Of heb jij wat?
pi_139860207
quote:
6s.gif Op maandag 12 mei 2014 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

Of heb jij wat?
Nee
pi_139987412
Iemand hier toevallig nog een kaartje voor de maandag over?

En hoe betrouwbaar is Ticketswap? ( daar staan genoeg maandag e-tickets ) .
pi_139987568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef kurk_droog het volgende:

Als je het niet bij bekende kan kopen dan is Ticketswap wel een de meest betrouwbare doorverkoop sites die er op dit moment is. Maar helemaal 100% betrouwbaar is het niet.
pi_139988104
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Als je het niet bij bekende kan kopen dan is Ticketswap wel een de meest betrouwbare doorverkoop sites die er op dit moment is. Maar helemaal 100% betrouwbaar is het niet.
Sta je daar met je e-ticket inderdaad die 4x doorverkocht is..
pi_139988476
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Als er bij staat, dat de code is gecontroleerd dan kunnen ze hem maar 1x op Ticketswap zelfte koop zetten(toegegeven, ze kunnen hem dan nog wel op marktplaats etc.) Ook is het gekoppeld aan iemands Facebook, maar die kan ook natuurlijk nep zijn.

Maar Ticketswap is wel veiliger dan die louche ticketsites: zie ook http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/. Daar staat Ticketswap dus niet bij.

Maar zoals gezegd, 100% waterdicht is het ook niet.
pi_139988569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Vaak via ticketswap al gekocht.
Check degene zijn facebook of deze echt is, google de naam.
Kijk of er eerder tickets verkocht zijn, als de eticket niet werkt krijgt deze namelijk een ban op ticketswap.
pi_139990949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef kurk_droog het volgende:

Ik heb er 1 over. Die heb ik op ticketswap gezet. Pm maar bij interesse
Ik heb meer verloren dan jij ooit zult winnen
pi_139992336
Present op maandag dus :) ( mits ik het weekend in Amsterdam overleef )
pi_140025226
Arcade Fire begint 20 minuten eerder en speelt nu van 19.20 tot 20.40.

Fijn :)
pi_140028849
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
Arcade Fire begint 20 minuten eerder en speelt nu van 19.20 tot 20.40.

Fijn :)
Niet verkeerd ^O^
pi_140031312
Vraagje. Weet een van jullie of je een Camelbak mee het terrein mag op nemen? Op buitenlandse festivals nooit problemen mee gehad, maar weet uit ervaring dat de security van Pinkpop zeer streng is.
pi_140056426
Ik heb er zin iiiiinn *O*
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  Moderator zaterdag 17 mei 2014 @ 18:41:57 #254
pi_140059940
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:56 schreef MissSpooky het volgende:
Hier ook! Vanavond op NL3 komt er een Pinkpop opwarmertje.
pi_140062976
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:56 schreef MissSpooky het volgende:
even geduld nog :Y
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 09:49:51 #256
pi_140081821
En ook Indiaantje89 is er nu officieel 3 dagen bij, koste wat tijd maar dan heb je wat. Heb er zin in!
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 15:05:43 #257
pi_140089627
Ik hoop dat we dit weer ook hebben in het Pinkster weekend
pi_140089808
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dat we dit weer ook hebben in het Pinkster weekend
Voor wat het waard is. Er wordt onweer voorspeld :')
pi_140089880

:')
pi_140098652
beetje vroeg om te checken nog denk ik, maar mag toch niet hopen dat het gaat onweren het hele weekend. :')
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 21:16:06 #261
pi_140105032
Ik kan niet wachten op toespraken van Jan. "Goed water drinken jongens" en "vergeet jezelf niet in te smeren". En het jaarlijks terugkerend verzoek om geen brandjes te stichten hoop ik dit jaar weer mee te pakken _O_.
  zondag 18 mei 2014 @ 21:20:24 #262
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140105326
Lekker weer in de file op de dijk O+
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 18 mei 2014 @ 21:20:41 #263
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140105344
Oh nee dat was zo'n ander festival
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 22:02:51 #264
pi_140108476
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:20 schreef richolio het volgende:
Oh nee dat was zo'n ander festival
Naar Lowlands gaan :')
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 22:03:07 #265
pi_140108497
Naar welke acts kijken het meest uit dit jaar :P?
pi_140108985
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Arctic Monkeys staat sowieso op nummer één bij mij _O_

Stromae, Ed Sheeran, Paolo Nutini, Bastille, Chef Special, The Boxer Rebellion, daar kijk ik ook wel naar uit :)
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 22:13:05 #267
pi_140109122
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Arctic Monkeys staat sowieso op nummer één bij mij _O_

Stromae, Ed Sheeran, Paolo Nutini, Bastille, Chef Special, The Boxer Rebellion, daar kijk ik ook wel naar uit :)
Mooi lijstje, Bastille ga ik missen vrees ik. Wil toch enigszins goed staan bij The Stones. Ben ook wel benieuwd naar Mayer, zijn albums kan ik best waarderen. Maar weet niet het live uit gaat pakken.

Hier is de mustsee toch wel Arcade Fire.
pi_140109452
Flogging Molly, John Mayer, Stones, Rudimental, Arctic Monkeys, Edje Sheeran, Editors, A7X en Metallica *O*
pi_140109825
Fuel eruit gekicked voor Blackened, wat een mega goede ruil !
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 22:25:10 #270
pi_140110006
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik hoor liever Fuel :P
pi_140110076
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik hoor liever Fuel :P
Grapje zeker?
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 22:27:18 #272
pi_140110158
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Grapje zeker?
Nope, had ze beide graag gehoord.
  zondag 18 mei 2014 @ 22:28:07 #273
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_140110218
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Naar Lowlands gaan :')
Dit :')__ Vies hipster festival
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_140110555
quote:
Nu nog even voor de gein iets van St. Anger er in ^O^
pi_140110930
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Flogging Molly, John Mayer, Stones, Rudimental, Arctic Monkeys, Edje Sheeran, Editors, A7X en Metallica *O*
Ah, ja, John Mayer heeft ook wel een paar aardige liedjes ^O^
pi_140113680
quote:
6s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef richolio het volgende:

[..]

Dit :')__ Vies hipster festival
Bah
pi_140120283
quote:
Nummer 17, 18 en 19 van de lijst zullen waarschijnlijk onderdeel maken van 'the vote of day', je kunt op de dag zelf sms'en op je favoriet.
Stop rockin' the boat.
  maandag 19 mei 2014 @ 10:52:06 #278
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_140122994
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:31 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Nummer 17, 18 en 19 van de lijst zullen waarschijnlijk onderdeel maken van 'the vote of day', je kunt op de dag zelf sms'en op je favoriet.
En waar kan ik die huidige setlist/ stand vinden?
*** Nul Dertien ***
  maandag 19 mei 2014 @ 10:54:32 #279
406575 JessedeK
Stay Free
pi_140123052
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef theKiD het volgende:

[..]

En waar kan ik die huidige setlist/ stand vinden?
http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=57
pi_140123203
quote:
Dit zou ook de eindstand moeten zijn, aangezien je tot afgelopen week kon stemmen.
Stop rockin' the boat.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:30:39 #281
406575 JessedeK
Stay Free
pi_140124188
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Dit zou ook de eindstand moeten zijn, aangezien je tot afgelopen week kon stemmen.
klopt, dit is DÈ setlist :P De volgorde weet ik alleen niet
pi_140124612
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef JessedeK het volgende:

[..]

klopt, dit is DÈ setlist :P De volgorde weet ik alleen niet
Seek & Destroy is de afsluiter.
Stop rockin' the boat.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:49:25 #283
406575 JessedeK
Stay Free
pi_140124662
quote:
6s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:46 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Seek & Destroy is de afsluiter.
ja dat is bijna altijd hun afsluiter toch?
pi_140124709
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:49 schreef JessedeK het volgende:

[..]

ja dat is bijna altijd hun afsluiter toch?
Klopt, sinds een paar jaar steevast de afsluiter.
Stop rockin' the boat.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:53:26 #285
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140124763
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 19:20:51 #286
pi_140139560
Haters gonna hate. maar doet Mayer geen Heartbrake Warfare meer zo te zien? Jammer altijd leuk plaatje gevonden :P.
pi_140145790
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Joe Bonamassa ^O^
pi_140146663
De bucketlist van dit jaar:

- Ed Kowalczyk
- The Scene (jammer dat HAIM tegelijk speelt)
- Joe Bonamassa
- John Mayer
- The Rolling Stones
- Chef'Special
- Limp Bizkit
- The Kooks
- Ed Sheeran
- The Boxer Rebellion
- Editors
- Robert Plant
- Arctic Monkeys
- Jett Rebel
- Young The Giant/Stromae
- Jake Bugg
- Arcade Fire
- Metallica

Alleen moet ik op zondag van 16u tot 22u watertappen voor het werk maar ik sta bij Mainstage :P. Wel jammer dat ik Robert Plant & The Boxer Rebellion dus compleet zal missen
  maandag 19 mei 2014 @ 22:13:33 #289
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140149518
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Haters gonna hate. maar doet Mayer geen Heartbrake Warfare meer zo te zien? Jammer altijd leuk plaatje gevonden :P.
Dat is het enige nummer van hem dat ik ken. Ah, ik bekijk even Spotify, Who Says en Half of my Heart heb ik ook wel eens gehoord op 3FM.
  maandag 19 mei 2014 @ 22:37:13 #290
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_140150832
Zie vooral uit naar:

Joe Bonamassa, Rudimental, Editors, Arctic Monkeys, Arcade Fire.
pi_140151195
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:13 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat is het enige nummer van hem dat ik ken. Ah, ik bekijk even Spotify, Who Says en Half of my Heart heb ik ook wel eens gehoord op 3FM.
Shame on you. Beste concert ooit
  maandag 19 mei 2014 @ 22:46:18 #292
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140151270
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:44 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Shame on you. Beste concert ooit
Er is zoveel muziek, ik kan niet alles beluisteren.
pi_140175689
Is het een beetje te doen om met de auto naar Pinkpop te gaan? Ik kom van Venlo af; er gaan dan wel extra treinen, maar die gaan naar Eindhoven en dan zit ik nog met de laatste trein in Roermond naar Venlo te kijken dus het liefste ga ik met de auto zodat ik niet met tijd rekening hoef te houden. Heb alleen gehoord dat het echt enorm druk is altijd?
pi_140177145
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Remy669 het volgende:
Is het een beetje te doen om met de auto naar Pinkpop te gaan? Ik kom van Venlo af; er gaan dan wel extra treinen, maar die gaan naar Eindhoven en dan zit ik nog met de laatste trein in Roermond naar Venlo te kijken dus het liefste ga ik met de auto zodat ik niet met tijd rekening hoef te houden. Heb alleen gehoord dat het echt enorm druk is altijd?
Laatste trein vanaf Roermond naar Venlo gaat rond 00.30 uur. Haal je makkelijk, althans ik wel altijd.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:35:11 #295
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_140180540
Parkeer gewoon lekker ergens in een woonwijk in de buurt, en vraag dan de weg of iets dergelijks, ik woon zelf in de buurt (Kerkrade) op 20 minuutjes lopen.
pi_140183166
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef TRNR het volgende:
Parkeer gewoon lekker ergens in een woonwijk in de buurt, en vraag dan de weg of iets dergelijks, ik woon zelf in de buurt (Kerkrade) op 20 minuutjes lopen.
Gaat dat gewoon ja? Geen speciale regels voor parkeren met zo'n festival?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:28:01 #297
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_140186208
Nou, er is een bepaalde zone. Als je daarbuiten parkeert is t geen probleem (;
pi_140216022
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:31 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Dus Blackened kan nog eruit vallen voor Fuel? Oh my god
pi_140216580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Dus Blackened kan nog eruit vallen voor Fuel? Oh my god
Zal helaas wel Fuel worden wegens de grotere bekendheid bij het grote publiek dan Blackened :(
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:08:44 #300
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140225483
Ik zat eraan te denken om BBQtje mee te nemen om 's avonds/ 's nachts nog ff wat te eten maar hoe kan ik dat het beste doen met vlees? Om 23 uur zijn de winkels dicht, als ik het 's ochtends haal is het dan nog goed 's avonds?
  donderdag 22 mei 2014 @ 09:57:40 #301
427691 TRNR
That Rock n Roll eh..
pi_140233302
Er liggen tankstations in de buurt, die verkopen ook BBQ vlees, of je koopt s'ochtends vlees en legt in een koelbox.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')