SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het al zo druk?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kiekje van het festivalterrein
Minder druk, want minder weekendkaarten toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gaat drukker zijn denk ik dit jaar.
Denk gewoon volle bak.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Minder druk, want minder weekendkaarten toch?
Grrr, heb nog steeds gaan slaapplaats.
Gewoon evenveel bezoekers, of misschien proppen ze er nog een paar duizend bij. Wel minder druk op de campings door minder weekendkaarten.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Minder druk, want minder weekendkaarten toch?
Grrr, heb nog steeds gaan slaapplaats.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel minder druk op de campings door minder weekendkaarten.
Ga je een weekend? Of 1 dag?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:29 schreef Luni het volgende:
Heb nu nog 2 dingen uit staan voor een overnachting, de spoeling wordt dunner en dunner......
Gaat hard, benieuwd of de zondag uitverkoopt, dat is toch wat meer voor de fijnproever, geen massale publiekstrekker (hihi ik zei trekker).quote:Op maandag 31 maart 2014 11:30 schreef JessedeK het volgende:
Maandag nu ook uitverkocht!
http://www.pinkpop.nl/201(...)et-meer-beschikbaar/
zeg maar gerust: de hipsterquote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat hard, benieuwd of de zondag uitverkoopt, dat is toch wat meer voor de fijnproever, geen massale publiekstrekker (hihi ik zei trekker).
Mwah niet perse, maar wel 'ander' volk dan de maandag en zaterdag. Meer een beetje het Lowlands volk zeg maar, die over het algemeen niet zoveel met Pinkpop hebben.quote:
Ja omdat pinkpop heel vaak te ''mainstream'' is voor die lui tochquote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah niet perse, maar wel 'ander' volk dan de maandag en zaterdag. Meer een beetje het Lowlands volk zeg maar, die over het algemeen niet zoveel met Pinkpop hebben.
Geen idee, meer omdat als je Lowlands (of andere festivals) gewend bent Pinkpop nogal kaal en saai over kan komen denk ik vooral?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:40 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja omdat pinkpop heel vaak te ''mainstream'' is voor die lui toch
Mwah Pinkpop is net zo leuk als de muziek op het podium. Ik denk dat acts als Flogging Molly of Gogol Bordello wel voor de nodige sfeer kan zorgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, meer omdat als je Lowlands (of andere festivals) gewend bent Pinkpop nogal kaal en saai over kan komen denk ik vooral?
Ik moet zeggen dat ik beide festivals vaak heb gedaan. Pinkpop van 2006 t/m 2010. Lowlands 2005 t/m 2009. Maar de festivals kan je gewoon niet vergelijken. Pinkpop ging ik voor de namen. Als je apart kaarten moest kopen voor elk concert was je duurder uit. Maar er is geen sfeer. Lowlands was goede sfeer maar is nu ook compleet weg. En ja, ze proberen het nog maar ze trekken de verkeerde mensen en maken slechte beslissingen. Nu kijk ik rond als ik qua namen iets leuks zie en dat pik ik wel mee.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, meer omdat als je Lowlands (of andere festivals) gewend bent Pinkpop nogal kaal en saai over kan komen denk ik vooral?
Klopt, maar dat is natuurlijk ook gelijk de (veelbesproken) makke van Pinkpop, als er iets speelt dat je niet interesseert is er weinig te beleven verder, en het is gewoon om 2230 klaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwah Pinkpop is net zo leuk als de muziek op het podium. Ik denk dat acts als Flogging Molly of Gogol Bordello wel voor de nodige sfeer kan zorgen.
Ik heb ook paar keer Pinkpop gedaan, je vermaakt je er prima als je inderdaad voor 'de namen' komt, een RHCP, Smashing Pumpkins, Linkin Park, Muse, etc. etc. Bands die vaak niet op Lowlands ziet. Lowlands had veel meer een eigen sfeertje, ben eigenlijk beetje afgehaakt toen het begon uit te verkopen toen er amper 10 namen bekend waren. Uitgeweken naar Pukkelpop, Rock am Ring, en dan zie je toch wel dat bv. bij RaR ze namen mét sfeer redelijk weten te combineren.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik beide festivals vaak heb gedaan. Pinkpop van 2006 t/m 2010. Lowlands 2005 t/m 2009. Maar de festivals kan je gewoon niet vergelijken. Pinkpop ging ik voor de namen. Als je apart kaarten moest kopen voor elk concert was je duurder uit. Maar er is geen sfeer. Lowlands was goede sfeer maar is nu ook compleet weg. En ja, ze proberen het nog maar ze trekken de verkeerde mensen en maken slechte beslissingen. Nu kijk ik rond als ik qua namen iets leuks zie en dat pik ik wel mee.
Toch heeft Rock Am Ring normaal gezien een wat "harder" concept dan Pinkpop en daar moet je van houden.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook paar keer Pinkpop gedaan, je vermaakt je er prima als je inderdaad voor 'de namen' komt, een RHCP, Smashing Pumpkins, Linkin Park, Muse, etc. etc. Bands die vaak niet op Lowlands ziet. Lowlands had veel meer een eigen sfeertje, ben eigenlijk beetje afgehaakt toen het begon uit te verkopen toen er amper 10 namen bekend waren. Uitgeweken naar Pukkelpop, Rock am Ring, en dan zie je toch wel dat bv. bij RaR ze namen mét sfeer redelijk weten te combineren.
Eens, maar dat is met meer festivals natuurlijk. Pinkpop is daarin juist weer heel breed, het ene jaar staat er veel metal, het andere jaar niet, dus zo hou je wel je potentiele bezoekersgroep vrij breed. Vraag is wat het voor sfeer doet, bv. zo'n jaar als dit. Je hebt een dag waarop je overspoelt wordt door Stones-fans, wat waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd omhoog trekt, dan een wat alternatievere dag, en dan een metaldag. Echt 3 hele verschillende stromingen.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch heeft Rock Am Ring normaal gezien een wat "harder" concept dan Pinkpop en daar moet je van houden.
Ben zelf nooit naar RAR geweest maar het heeft me ook nooit doen overwegen.
Ik denk dat ze dit jaar goed genoeg geprogrammeerd hebben. Voor de "dagjes" mensen hebben ze in het programma ook nog slim geprogrammeerd (John Mayer voor de Stones, daar kunnen ook veel "ouderen" ook wat mee). The Kooks + Editors voor Arctic Monkeys, ook niet geheel onlogisch. En dan nog de metal maandag.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens, maar dat is met meer festivals natuurlijk. Pinkpop is daarin juist weer heel breed, het ene jaar staat er veel metal, het andere jaar niet, dus zo hou je wel je potentiele bezoekersgroep vrij breed. Vraag is wat het voor sfeer doet, bv. zo'n jaar als dit. Je hebt een dag waarop je overspoelt wordt door Stones-fans, wat waarschijnlijk de gemiddelde leeftijd omhoog trekt, dan een wat alternatievere dag, en dan een metaldag. Echt 3 hele verschillende stromingen.
Eens, dat is ook weleens anders geweest. Maar goed, het zou eigenlijk programmeren 101 moeten zijn lijkt mequote:Op maandag 31 maart 2014 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit jaar goed genoeg geprogrammeerd hebben. Voor de "dagjes" mensen hebben ze in het programma ook nog slim geprogrammeerd (John Mayer voor de Stones, daar kunnen ook veel "ouderen" ook wat mee). The Kooks + Editors voor Arctic Monkeys, ook niet geheel onlogisch. En dan nog de metal maandag.
Volgens mij valt dat op zich wel mee als je naar dit jaar kijkt.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch heeft Rock Am Ring normaal gezien een wat "harder" concept dan Pinkpop en daar moet je van houden.
Ben zelf nooit naar RAR geweest maar het heeft me ook nooit doen overwegen.
Rock am Ring heeft alleen weekend kaarten dus daar zit al een vrij groot verschil. De dagjes mensen van Pinkpop zorgen niet voor de sfeer op het festival. Dat doen de mensen die het hele weekend op de camping staan en het terrein rond lopen. Dat verschil merk je niet als je er 1 dagje bent, alleen als je het hele weekend bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook paar keer Pinkpop gedaan, je vermaakt je er prima als je inderdaad voor 'de namen' komt, een RHCP, Smashing Pumpkins, Linkin Park, Muse, etc. etc. Bands die vaak niet op Lowlands ziet. Lowlands had veel meer een eigen sfeertje, ben eigenlijk beetje afgehaakt toen het begon uit te verkopen toen er amper 10 namen bekend waren. Uitgeweken naar Pukkelpop, Rock am Ring, en dan zie je toch wel dat bv. bij RaR ze namen mét sfeer redelijk weten te combineren.
Scheelt ook enorm ja, daarom snap ik de zet van nóg meer dagkaarten niet zo, vanuit sfeerperspectief. Vanuit financieel oogpunt is het best te begrijpen natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Rock am Ring heeft alleen weekend kaarten dus daar zit al een vrij groot verschil. De dagjes mensen van Pinkpop zorgen niet voor de sfeer op het festival. Dat doen de mensen die het hele weekend op de camping staan en het terrein rond lopen. Dat verschil merk je niet als je er 1 dagje bent, alleen als je het hele weekend bent.
Daarnaast hebben duitsers een heel ander gevoel voor sfeer. Je moet er als hollander maar net van houden, maar de sfeer is er zeker in Duitsland
Maar heb je daar ook echte chill plaatsen? Bedoel je gaat niet lekker op dat warme asfalt zitten lijkt me?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scheelt ook enorm ja, daarom snap ik de zet van nóg meer dagkaarten niet zo, vanuit sfeerperspectief. Vanuit financieel oogpunt is het best te begrijpen natuurlijk.![]()
RaR heeft sowieso meer ruimte, en gewoon meer leukere dingen als zo'n biergarten, hoop rondom het circuit, want qua aankleding van het terrein is RaR niet direct beter dan Pinkpop ofzo.
En ook gewoon dat je een headliner in het donker kan kijken, en als je wil daarna nog ff een dansje kan doen ofzo. Dat is toch ook gewoon sfeer / beleving. Geen headliner die om 21u begint en om 2230 moet de stekker er uit.
Na een dag festival maakt het mij echt niet meer uit waar ik ga zitten hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar heb je daar ook echte chill plaatsen? Bedoel je gaat niet lekker op dat warme asfalt zitten lijkt me?
Er is genoeg gras, het circuit doorkruist het festivalterrein op paar punten. Het asfalt is juist wel relaxed, van alleen maar gras krijg je ook zere poten op een gegeven moment, omdat je gewoon nooit stevig staat, altijd op een 'wankele' ondergrond.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar heb je daar ook echte chill plaatsen? Bedoel je gaat niet lekker op dat warme asfalt zitten lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp het ook wel. The Stones zijn gewoon te duur om als festivalband te boeken dus proberen ze op deze manier wat meer geld te generen. Daarnaast denk ik dat een heleboel mensen die graag The Stones willen zien niet een heel weekend op een festival gaan staan. De gemiddelde "Stones-ganger" zal toch 20 jaar ouder zijn dan de gemiddelde "Pinkpop-ganger".quote:Op maandag 31 maart 2014 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Scheelt ook enorm ja, daarom snap ik de zet van nóg meer dagkaarten niet zo, vanuit sfeerperspectief. Vanuit financieel oogpunt is het best te begrijpen natuurlijk.![]()
Dat laatste is ook iets wat mij mateloos irriteert aan Pinkpop. Een headliner begint in het licht en als het goed donker wordt is het allemaal afgelopen.quote:RaR heeft sowieso meer ruimte, en gewoon meer leukere dingen als zo'n biergarten, hoop rondom het circuit, want qua aankleding van het terrein is RaR niet direct beter dan Pinkpop ofzo.
En ook gewoon dat je een headliner in het donker kan kijken, en als je wil daarna nog ff een dansje kan doen ofzo. Dat is toch ook gewoon sfeer / beleving. Geen headliner die om 21u begint en om 2230 moet de stekker er uit.
Hoho, als iemand een sfeermaker is ben ik het wel!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Rock am Ring heeft alleen weekend kaarten dus daar zit al een vrij groot verschil. De dagjes mensen van Pinkpop zorgen niet voor de sfeer op het festival. Dat doen de mensen die het hele weekend op de camping staan en het terrein rond lopen. Dat verschil merk je niet als je er 1 dagje bent, alleen als je het hele weekend bent.
Als het wat regenachtig is, is het fijner om op dat asvalt te moeten zitten dan op grasquote:Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die Duitsers doen niet moeilijk om een agregaatje meer of minderquote:Op maandag 31 maart 2014 14:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast kun je op de campings doen wat je wilt, dus dat is chill zat.
Je hebt ook best veel mensen die voornamelijk op de camping chillen en af en toe naar het terrein gaan voor specifieke bands. Altijd gezellig op de camping
Niet bepaald nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Die Duitsers doen niet moeilijk om een agregaatje meer of minder
Ja, maar een heel weekend lang weggeblazen worden hoeft van mij ook niet hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.
En het is bijna een wedstrijd wie de grootste boxen heeft
Dat is wel jammer in Nederland. Alles heeft zo zijn regeltjes.
Ach, als je om 10:00 wakker wordt en je moet nog tot 16:00 wachten totdat er gespeeld wordt is het ook wel leuk als je een beetje een leuke sfeer op en rondom de camping hebt toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Bwa "sfeer" op een camping vind ik zo onnodig. Dat zoek ik wel op het festival terrein.
Eerlijk is eerlijk, dat hoeft voor mij ook niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja, maar een heel weekend lang weggeblazen worden hoeft van mij ook niet hoor.
Was daar dan echt twijfel over?quote:
Is toch nooit geval? Om 12 uur is meestal het terrein al open?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach, als je om 10:00 wakker wordt en je moet nog tot 16:00 wachten totdat er gespeeld wordt is het ook wel leuk als je een beetje een leuke sfeer op en rondom de camping hebt toch?
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat hoeft voor mij ook niet meer.
Zelf zitten we tegenwoordig elke keer in een appartementje. Lekker rustig en je kunt de drukte en gezelligheid opzoeken als jij daar zin in hebt. Begin toch ouder te worden blijkbaar
Wat moet ik om 12:00 op een terrein als de eerste bands pas om 14:30 beginnen te spelenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is toch nooit geval? Om 12 uur is meestal het terrein al open?
3voor12 recensies terug lezen sochtends in je tentje
Al wat drinken, wat eten. Lekker op een bankje zitten en met wat vrienden buurten. Zit stukken beter dan in mijn tentjequote:Op maandag 31 maart 2014 16:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat moet ik om 12:00 op een terrein als de eerste bands pas om 14:30 beginnen te spelen
Daarnaast loop ik niet standaard van begin tot het einde op het terrein.
Tegenwoordig staan we dan niet meer op de camping, maar een beetje terrasje pakken in de omgeving is ook wel even lekker. Als er toch niets speelt waar jij op dat moment op zit te wachten.
AM sluit, zonder twijfel.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:32 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb toch nog kaarten gekocht voor zondag maar moet met de trein terug en wss al om 21:00 dus hopen dat editors ofzo sluit
Waar moet je heen met de trein?quote:
quote:Elke dag extra treinen na afloop
Op zaterdag- en zondagavond vertrekken vanaf Heerlen extra rechtstreekse treinen naar o.a. Maastricht en Eindhoven. In Eindhoven is er op zaterdag een aansluiting op het nachtnet naar de Randstad. Op maandagavond rijden er extra treinen naar Eindhoven, ‘s-Hertogenbosch, Utrecht, Tilburg, Breda en Rotterdam.
Dan mag je om 20:30 wel van het terrein af, waarom zou je dan heen gaanquote:
Wat dan al?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan mag je om 20:30 wel van het terrein af, waarom zou je dan heen gaan
Je zou de trein kunnen nemen naar Eindhoven en kijken of daar nog een hotel / stayokay / camping / herberg / hondenhok / bezemkast / afvoerputje is? Rondom Landgraaf zit alles volquote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef BMTH182 het volgende:
Heeft iemand een idee waar we na AM nog kunnen overnachten?
Allebei in Heerlen:quote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef BMTH182 het volgende:
Heeft iemand een idee waar we na AM nog kunnen overnachten?
Niet in de omstreken van Heerlen, Kerkrade en Landgraaf dan. Je wordt geheid bekeurd en weggestuurd.quote:
Ah thanks, die ga ik dan toch eerst maar even checken haha.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Allebei in Heerlen:
http://www.hitjesvijver.nl/
http://indenhof.nl/
Ga lopen met je luie reet!quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef BMTH182 het volgende:
Nog een dingetje, staan er bij Heerlen CS ook taxi's klaar of is het dan verstandiger om de bus te nemen naar de camping?
Welke dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Het is 8 km![]()
Uiteindelijk heb ik toch nog een plek kunnen regelen op de camping in landgraaf.
twitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 03-04-2014 om 08:58:59Twee nieuwe namen voor Pinkpop 2014: @TheSceneNL en @TaymirMusic http://t.co/EDaNpyNaSb #PP14 reageer retweet
Wauw, Thé Lau is uitbehandeld en komt even als een baas op Pinkpop afscheid nemenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 03-04-2014 om 08:58:59Twee nieuwe namen voor Pinkpop 2014: @TheSceneNL en @TaymirMusic http://t.co/EDaNpyNaSb #PP14 reageer retweet
Mooi ja, toch een band uit de neerlandse pophistorie, eerste keer Pinkpop maar trouwensquote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wauw, Thé Lau is uitbehandeld en komt even als een baas op Pinkpop afscheid nemen
Okquote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
leuk voor het bejaarde zaterdag publiek.
Heeft mooie muziek gemaakt maar hoeft van mij niet op pinkpop.
geen last van overigens aangezien ik toch alleen de zondag ga
zo heeft iedereen zn voorkeuren natuurlijkquote:
de aanleiding is triest, het gebaar van PP mooi.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wauw, Thé Lau is uitbehandeld en komt even als een baas op Pinkpop afscheid nemen
Nope, dit waren alle namen. Alleen nog de namen voor dat 4e podium maar dat zal geen band zijn waar we van hebben gehoord. "Spannende programmering" vertaal ik als bands die gratis op Pinkpop spelen voor dagkaarten. Kan altijd leuk zijn maar verwacht er maar niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet veel met The Scene.
Maar dit betekent dat er nóg een act op de zaterdag komt? Zou mooi zijn, want dan kan ik Epica en Bastille zien.
Oh, dan krijgen we dus het feest dat Les Djinns in hun eentje het festival openen?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nope, dit waren alle namen. Alleen nog de namen voor dat 4e podium maar dat zal geen band zijn waar we van hebben gehoord. "Spannende programmering" vertaal ik als bands die gratis op Pinkpop spelen voor dagkaarten. Kan altijd leuk zijn maar verwacht er maar niks van.
ik heb niks met Bastille, maar ja die zijn er ook... Niet dat ik weekendkaarten heb helaasquote:Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit betekent dat er nóg een act op de zaterdag komt? Zou mooi zijn, want dan kan ik Epica en Bastille zien.
Bastille vorig jaar gezien op Pinkpop, dat ene nummer was wel leuk.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien wel, maar ook weer niet...quote:Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
de aanleiding is triest, het gebaar van PP mooi.
FIREquote:Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fight Fire With Fire coverenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef paulvdb08 het volgende:
Ik wil met vrienden een nummer van een pinkpop act coveren om weekendkaarten te winnen, heeft iemand een goed idee voor een nummer waarmee we kans kunnen maken? We hebben één zangeres, pianospeler, en twee gitaren.
Maar dat is niet akoestisch te spelen (op de intro na dan)quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef paulvdb08 het volgende:
[..]
Maar dat is niet akoestisch te spelen (op de intro na dan)
Ik zou eerst 2 gitaristen zoeken om op die gitaren te spelen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef paulvdb08 het volgende:
Ik wil met vrienden een nummer van een pinkpop act coveren om weekendkaarten te winnen, heeft iemand een goed idee voor een nummer waarmee we kans kunnen maken? We hebben één zangeres, pianospeler, en twee gitaren.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:34 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik zou eerst 2 gitaristen zoeken om op die gitaren te spelen.
quote:Op zondag 6 april 2014 12:34 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik zou eerst 2 gitaristen zoeken om op die gitaren te spelen.
You can't always get what you want .. (nl. Pinkop weekendkaarten) :-)quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef paulvdb08 het volgende:
Bij Pinkpop kunnen ze gewoon tot 23:00 door hoor. Zullen ze ook wel doen gok ik.quote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
En het nutteloze feitje van de dag; The Stones spelen op TW Classic van 22:30 - 00:40, dus ze beginnen daar waarschijnlijk op het tijdstip dat ze op Pinkpop moeten stoppen
Als uitloop misschien ja, tenzij ze een extra ontheffing oid krijgen zullen ze denk ik gewoon tot 2230 programmeren.quote:Op maandag 7 april 2014 18:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Bij Pinkpop kunnen ze gewoon tot 23:00 door hoor. Zullen ze ook wel doen gok ik.
Er zijn wel meer bands die gewoon tot 23:00 plannen met hun setlist, zoals bijvoorbeeld de Foo Fighters in 2011.quote:Op maandag 7 april 2014 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als uitloop misschien ja, tenzij ze een extra ontheffing oid krijgen zullen ze denk ik gewoon tot 2230 programmeren.
Nee hoor, Pinkpop programmeert tot 2230, leuk als bands uitlopen, maar dan trekken ze om 23u de stekker eruit, zie dezelfde Foo Fightersquote:Op dinsdag 8 april 2014 21:37 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Er zijn wel meer bands die gewoon tot 23:00 plannen met hun setlist, zoals bijvoorbeeld de Foo Fighters in 2011.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef paulvdb08 het volgende:
Foo Fighters was niet uitgelopen, stonden gewoon netjes om 21:00 op het podium en weinig momenten zonder muziek terwijl de KoL en Coldplay de dagen ervoor pas tussen 21:15 en 21:30 kwamen aankakken en niet veel langer dan 22:30 speelden, de Foo Fighters setlist was gewoon gericht op de 23:00.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor, Pinkpop programmeert tot 2230, leuk als bands uitlopen, maar dan trekken ze om 23u de stekker eruit, zie dezelfde Foo Fighters
Klopt. Er zijn meer acts die dat doen (Springsteen bijvoorbeeld). In het boekje staat netjes 22:30, maar van te voren is al wel duidelijk tot hoe laat ze echt spelen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Foo Fighters was niet uitgelopen, stonden gewoon netjes om 21:00 op het podium en weinig momenten zonder muziek terwijl de KoL en Coldplay de dagen ervoor pas tussen 21:15 en 21:30 kwamen aankakken en niet veel langer dan 22:30 speelden, de Foo Fighters setlist was gewoon gericht op de 23:00.
Dan nog, om 23u gaat gewoon die stekker eruit, en dat is zo'n beetje op ieder ander zichzelf respecterend festival de tijd dat de afsluiter net is begonnenquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:43 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Foo Fighters was niet uitgelopen, stonden gewoon netjes om 21:00 op het podium en weinig momenten zonder muziek terwijl de KoL en Coldplay de dagen ervoor pas tussen 21:15 en 21:30 kwamen aankakken en niet veel langer dan 22:30 speelden, de Foo Fighters setlist was gewoon gericht op de 23:00.
The Prodigy op Pukkelpop begon als headliner gewoon om 0:30quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, om 23u gaat gewoon die stekker eruit, en dat is zo'n beetje op ieder ander zichzelf respecterend festival de tijd dat de afsluiter net is begonnen
Je kan er over klagen, maar dat is nu eenmaal al jaren zo en als dat je niet bevalt moet je de grens over.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nog, om 23u gaat gewoon die stekker eruit, en dat is zo'n beetje op ieder ander zichzelf respecterend festival de tijd dat de afsluiter net is begonnen
Wel gaaf, begonnen op Lowlands denk ik om 21.00 uur, maar in de Alpha is het dan wel redelijk donker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The Prodigy op Pukkelpop begon als headliner gewoon om 0:30
En Jan Smeets heeft als Heilige Graal missie in zijn leven om dat keihard aan banden te leggen. Dat late is nergens voor nodig. Zeker omdat hij het niet mag van Landgraaf. Dan mag niemand het!quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
wanneer gaan deze acts spelen dan? Na 22:30?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:24 schreef Pino112 het volgende:
Pinkpop 2014 – 45ste editie – 7,8 & 9 juni 2014
pinkpop.nl
Met de komst van Kraantje Pappie, Brother & Bones, Gecko, Powerman 5000, Intergalactic Lovers, Afterpartees, Birth Of Joy, Nina Nesbitt en Paceshifters is het programma van Pinkpop 2014 compleet. Deze negen acts vormen samen het programma van het nieuwe podium: Stage 4. Al eerder kondigde de organisatie de komst van een nieuw, vierde podium aan. Een kleiner intiem podium in een sfeervolle tent met ruimte voor nieuwe acts.
Er worden drie acts per dag geprogrammeerd op het podium dat is gesitueerd naast de ingang op het terrein van de voormalige Openlucht Bioscoop.
http://www.pinkpop.nl/2014/programma-pinkpop-2014-compleet/
Er speelt niks na 22:30, dit is voor dat 4e podium, wat ook duidelijk in het artikel staat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer gaan deze acts spelen dan? Na 22:30?
intergalactic lovers is op zich wel een leuk (belgisch) bandje
ja, dat lees ik ook. maar het 4de podium is ipv de bioscoop. de film begon normaal pas na 22:30quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er speelt niks na 22:30, dit is voor dat 4e podium, wat ook duidelijk in het artikel staat?
Mjah er is al meerdere keren uitvoerig besproken dat er geen muziek na 22:30 geprogrammeerd staat aangezien dat gewoon niet mag vanwege de vergunning / autoriteiten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat lees ik ook. maar het 4de podium is ipv de bioscoop. de film begon normaal pas na 22:30
en 3 bands per dag is nou niet echt een dag vullend programma. dus zo vreemd vind ik mijn vraag niet
Jan Smeets heeft al aangegeven dat deze bands overdag gaan spelen. Ik gok tijdens podium 1 rond de eerste bands. Dus dan heb je een programma dat je kan kiezen tussen Stage 1 + 4 en Stage 2 + 3. Alleen tegenover de opener en headliner staat dan niks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat lees ik ook. maar het 4de podium is ipv de bioscoop. de film begon normaal pas na 22:30
en 3 bands per dag is nou niet echt een dag vullend programma. dus zo vreemd vind ik mijn vraag niet
Die films staan altijd zo zacht dat je er niks van kan verstaan. Is ook heel wat anders dan een luid concert. Dus nee, ze spelen niet na 22:30.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ruimte voor package deals zonder dat je verliest qua artiesten op je line-up.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom dat hele 4e podium dacht ik, toen ik de line-up zag
Ja, maar wat schiet je er als publiek mee op, het is dus eigenlijk gewoon een plek om artiesten te stallen die je eigenlijk niet wilde, maar bij een andere artiest verplicht was mede af te nemenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ruimte voor package deals zonder dat je verliest qua artiesten op je line-up.
Aan de andere kant, nu heb je en de line-up, en het publiek en vervolgens een uitverkocht huis. Ik denk dat de bezoeker bij deze constructie er alleen maar voordeel uit haalt hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar wat schiet je er als publiek mee op, het is dus eigenlijk gewoon een plek om artiesten te stallen die je eigenlijk niet wilde, maar bij een andere artiest verplicht was mede af te nemenSerieus, waar gaan we heen, 3,5mil voor een act, en een extra podium om wat ongewenste meuk te stallen
Het ligt eraan wat er tegelijk speelt maar ik zie mezelf nog wel naar Powerman 5000, Intergalactic Lovers, Paceshifters, Birth of Joy of Afterpartees kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar wat schiet je er als publiek mee op, het is dus eigenlijk gewoon een plek om artiesten te stallen die je eigenlijk niet wilde, maar bij een andere artiest verplicht was mede af te nemenSerieus, waar gaan we heen, 3,5mil voor een act, en een extra podium om wat ongewenste meuk te stallen
Dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nu heb je en de line-up, en het publiek en vervolgens een uitverkocht huis. Ik denk dat de bezoeker bij deze constructie er alleen maar voordeel uit haalt hoor.
Daarvoor is zo'n vierde podium zeker handigquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Das ook weer zo. Bedoel ook meer dat het vanuit de 'industrie' verneukeratief is dat je festivals package-deals opdringt, dan van Pinkpop dat ze er op in gaan. Beter zo dan dat het een plek inneemt van een leuke act op de main of 3fm.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alsof er iemand in de bioscoop zat.
En sommige packagedeals betekenen dat de hoofdartiest goedkoper naar je festival komt. En dat is voor een festival zoals Pinkpop hard nodig. Daarnaast kan je veel zeggen maar een Gers Pardoel zal gewoon weer headstage staan als hij succesvol is. Een Ed Sheeran staat bij Pinkpop net zo hoog als een Gers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook weer zo. Bedoel ook meer dat het vanuit de 'industrie' verneukeratief is dat je festivals package-deals opdringt, dan van Pinkpop dat ze er op in gaan. Beter zo dan dat het een plek inneemt van een leuke act op de main of 3fm.
Ik wil het vooral niet te moeilijk makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mojo sluit de deals he, niet pinkpop.
I know, maar dit is het Pinkpop topic, moeten we dan iedere keer als we het over acts op Pinkpop hebben roepen dat Mojo de deals sluit?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mojo sluit de deals he, niet pinkpop.
Waar maak je je in godsnaam druk om?quote:Op zondag 20 april 2014 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind 'm echt teringlelijk, en ook vrij nutteloos. "We zijn een festival wat het puur van z'n line-up moet hebben. Laten we die op 1/3e van de poster zetten en een wijf met een vogel op d'r kop op de andere 2/3e!"
Kijk eens om je heen, bij ieder festival beslaat de line-up 80/90% van de poster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch waar je publiek mee trekt? Je acts, en dan je headliners mooi geaccentueerd, niet 1 lettergrootte voor je headliner, een tikkie kleiner voor de rest, en dan nog een maatje kleiner voor wat opvulmeuk, alles lekker in één kolom onder elkaar gekwakt
Prachtig dit soort dingen, not
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat toch niet (alleen) om publiek trekken, ik vind t apart dat ze t ieder jaar weer voor elkaar krijgen om van die hondslelijke posters te maken, uitverkocht of niet.quote:Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef gazhims3lv het volgende:
Ga even lekker janken zeg. Waarom zouden ze publiek moeten trekken? Het is toch al zo goed als uitverkocht.
quote:
Afgelopen vier keer prima van genotenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kijk de set van Rock AM Ring van LB maar terug en je snapt waarom
Snap ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Afgelopen vier keer prima van genoten
Dat is voor mij ook de lastigste keuze. Limp Bizkit is jeugdsentiment en naar My Way heb ik toen het uit kwam heel veel geluisterd.quote:
Dat is wel zo, dat maakt de keuze ook wat lastigerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou voor LB gaan, andere band kan je vast nog keer ergens zien
Altijd The Scene dan, Haim komt net kijken, dit is zeker de laatste tour van The Scene. En niet een ' laatste maar we doen er nog 3', nee, echt de laatste, aangezien The Lau waarschijnlijk over een jaar dood is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel zo, dat maakt de keuze ook wat lastigerDatzelfde heb ik ook bij The Scene en Haim.
Mijn keuzes:
14.30-15.00 Les Djinns. Waarschijnlijk pak ik die niet eens mee
16.00-17.00 Thé Lau/The Scene vs. Haim. Geen idee nog. Normaal kies ik voor Haim
18.00-19.00 White Lies vs. Joe Bonamassa. De laatste had ik graag willen zien, helaas.
20.00-21.00 Epica vs. Bastille. Hoef ik allebei niet te zien.
12.45-13.30 Taymir vs. North Mississippi Allstars. Ken ze allebei niet, de beschrijving van de laatste klinkt interessanter
14.15-15.15 Portugal. The Man vs. Limp Bizkit. Keuze tussen goed of jeugdsentiment.
16.15-17.15 Twenty One Pilots vs. Rudimental. Al kan dit nog veranderen.
18.15-19.15 The Boxer Rebellion vs. Paolo Nutini. The Boxer Rebellion heb ik al twee keer gezien en hun nieuwe album valt tegen.
20.15-21.15 John Newman vs. Robert Plant. Ik kom alleen voor het laatste nummer van de setHet lijkt me prachtig om mijn favoriete Led Zeppelin nummer live te zien!
12.00-12.40 Clean Bandit vs. Jett Rebel. ontbijten bij de tent, het is nog vroeg
13.40-14.40 Ghost vs. Kodaline. Makkie. Ghost lijkt me tof, Kodaline is dat niet.
15.40-16.40 Young the Giant vs. Stromae. Formidabel om ze naast elkaar te zetten, dit is te makkelijk
17.40-18.40 Bombay Bicycle Club vs. Jake Bugg.
19.40-20.40 Gogol Bordello vs. Arcade Fire. Eén uurtje Arcade Fire maar? Ik hoopte toch op minimaal een kwartier extra.
Wat ik op het vierde podium ga bekijken weet ik nog niet.
Dit dus, Haim staat elk jaar op een festival in de buurt, vorig jaar op Pukkelpop ook overgeslagen. Komt vast wel weer een kansquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd The Scene dan, Haim komt net kijken, dit is zeker de laatste tour van The Scene. En niet een ' laatste maar we doen er nog 3', nee, echt de laatste, aangezien The Lau waarschijnlijk over een jaar dood is.
Het was meer een eerbetoon / vriendendienst dat ze op Pinkpop staan vanwege de situatie van The Lau. Denk dat de tent prima voldoet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef Peter88Online het volgende:
Vreemd dat The Scene in de tent spelen. Hoofdpodium was wel logisch geweest, toch?
Gaat alleen wel gigantisch vol staan net als bij Die Antwoord vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het was meer een eerbetoon / vriendendienst dat ze op Pinkpop staan vanwege de situatie van The Lau. Denk dat de tent prima voldoet.
Op Pinkpop is de afstand niet heel groot, het is meer de drukte (aangezien meer mensen tussen de podia zullen switchen), en dat je dus iedere keer 'achteraan' kan sluiten, dus je zal weinig van dichtbij meemaken, tenzij vroeg op de dag.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef Lastpost het volgende:
Even een vraagje als leek, ik zie nogal wat bands die een directe overlap hebben die ik beiden wel zou willen zien. Is dat een beetje te doen qua afstand tussen de verschillende podia?
Thanks. Heb daar niet zoveel moeite mee dus ga m'n dagen dan maar gewoon goed vol plannen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op Pinkpop is de afstand niet heel groot, het is meer de drukte (aangezien meer mensen tussen de podia zullen switchen), en dat je dus iedere keer 'achteraan' kan sluiten, dus je zal weinig van dichtbij meemaken, tenzij vroeg op de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 24-04-2014 11:47:11 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als ik ga:
Zaterdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:24 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gaat hem worden denk ik:
ZaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaandagHoop achteraan staan dus, aangezien je vrijwel iedere dag pas bij de afsluiter naar main gaat? Ik zou wel blijven staan na John Mayer trouwens ja, als je tenminste The Stones wil zien, ongetwijfeld staat het bij John Mayer al helemaal vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limp Bizkit staat ook wel vroeg hedat ze zich hier nog voor lenen, dat wordt toch ook wel steeds droeviger zo.
![]()
Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar vorenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoop achteraan staan dus, aangezien je vrijwel iedere dag pas bij de afsluiter naar main gaat? Ik zou wel blijven staan na John Mayer trouwens ja, als je tenminste The Stones wil zien, ongetwijfeld staat het bij John Mayer al helemaal vol.
Limp Bizkit staat ook wel vroeg hedat ze zich hier nog voor lenen, dat wordt toch ook wel steeds droeviger zo.
Ik zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi
Hier kom ik altijd wel en vind ik een mooie plek, hopelijk bij de Stones in voorvak maar dat gaan we zien
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik snap het, het was ook geen verwijt, meer een conclusie. Ik heb de tijd ook wel gehad dat ik om 16u al tegen de rail ga staan om om 2130 een band te gaan kijken ofzo. Beetje heen en weer wandelen en hoop zien is wel zo leuk, en mjah, soms heb je dan bij de afsluiter niet de meest geweldige plekken. So be it.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar vorenIk zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi
Hier kom ik altijd wel en vind ik een mooie plek, hopelijk bij de Stones in voorvak maar dat gaan we zien
[ afbeelding ]![]()
Mijn schema:
Ghost 13:40 - 14:40 - (Brand Bier Stage)
Biffy Clyro 16:40 - 17:40 (Mainstage)
Avenged Sevenfold 18:40 - 19:40 (Mainstage)
Metallica 20:40 - 22:30 (Mainstage)![]()
Daarnaast hoef ik die John Mayer helemaal niet te zien maarja..quote:Op donderdag 24 april 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het, het was ook geen verwijt, meer een conclusie. Ik heb de tijd ook wel gehad dat ik om 16u al tegen de rail ga staan om om 2130 een band te gaan kijken ofzo. Beetje heen en weer wandelen en hoop zien is wel zo leuk, en mjah, soms heb je dan bij de afsluiter niet de meest geweldige plekken. So be it.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Blijkbaar hebben we op PP bij QOTSA dus ook vlak bij elkaar gestaanquote:Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar vorenIk zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi
[ afbeelding ]
Na de bans voor QOTSA ben ik naar voren gelopen en eindigde met 1 iemand voor me. Nog gezellig gepraat met wat mede-fans daar
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
De plek vind ik verder niet zo belangrijk, zie/hoor liever een hoop bands eerlijk gezegd en er komt genoeg voorbij wat ik leuk vind.
Dan mis ik her en der maar een nummer omdat ik even moet switchen van act en sta ik ergens achteraan, so be it.![]()
Ook hele karige 3FM stage headliner overigens, normaal staat er wel wat beters. Verwacht dat er veel mensen lekker blijven staan naar John Mayer voor The Stones.![]()
Mayer, zuigt echt harder dan 41 muggen, maar ja, dibs op een goed plekje achter het voorvak bij de stones[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het verbaasde me ook toen ik dat artikel las, was me nog niet zo opgevallen in de line-up, maar kom op hey, paar hitjes op 3FM en je mag die stage al afsluiten tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook hele karige 3FM stage headliner overigens, normaal staat er wel wat beters. Verwacht dat er veel mensen lekker blijven staan naar John Mayer voor The Stones.![]()
Ik zou ook zoetsappige muziek maken als Katy Perry daarmee zou kunnen strikken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mayer, zuigt echt harder dan 41 muggen, maar ja, dibs op een goed plekje achter het voorvak bij de stones![]()
Precies, lekker beetje heartbreak warfare dit dat, en 's avonds dat mokkel met d'r dikke jopen helemaal aftoppenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou ook zoetsappige muziek maken als Katy Perry daarmee zou kunnen strikken.![]()
![]()
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast hoef ik die John Mayer helemaal niet te zien maarja..![]()
Ik stond voor de Foo's toen echt letterlijk de hele dag vooraanquote:Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.![]()
![]()
Foo Fighters heb ik toen tijdens/vanaf Kaiser Chiefs achter het voorvak in het midden rij 6 gestaan. Vorig jaar stond ik bij 30 secs naar mars (quote:Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan."clap your hands hands hands"
) 3e rij achter voorvak iets links van het midden toen doorgeschoven naar dat hek achter het voorvak.
Ik denk dat het bij de Stones nog vroeger drukker gaat worden dan bij FF dus misschien al bij John Mayer achter de voorvak (voor de geluidstent) gaan staan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
wees blijquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:58 schreef 1shot1kill het volgende:
30 Seconds to Mars heb ik 3 jaar geleden (gelukkig) gemist omdat ik toen in de rij stond daar.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dillema : Gogol Bordello speel tot 19:40, dan begint ook Metallica,
Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Wat denk je zelf ?quote:Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef JessedeK het volgende:
Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?![]()
Metallica is om half 9.quote:Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef JessedeK het volgende:
Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?![]()
Mijn strategie voor alle optredens!quote:Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik blijf wel lekker met een biertje achteraan staan, genieten doe ik toch wel.Coincidence
Makes sense
Only with you![]()
Toch wel jammer had Gogol Bordello graag willen zien, kan hun muziek wel waarderen. Maar goed tegen Arcade Fire zijn ze niet opgewassen.![]()
Zaterdag
Flogging Molly 17.00-18.00
Joe Bonamassa 18.00-19.00
John Mayer 19.00-20.00
The Rolling Stones 21.00-22.30
ik ga alleen zaterdag... deze 4 zijn interessant, maar zal vast vroeger bij Mayer zijn om een leuke plek te hebben gok ik.![]()
Yay ben er bij
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:![]()
Ik zoek nog 1 dag kaart voor de Zaterdag en ben ik er ook bij, ik laat de zondag schieten. Maandag hebi k wel kaarten.![]()
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Ik zoek nog 1 dag kaart voor de Zaterdag en ben ik er ook bij, ik laat de zondag schieten. Maandag hebi k wel kaarten.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Héél veel succes, denk dat alles wel vol zit, ik kon ook niks vinden voor 1 nacht, was wel voor 5 personen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?
Ik zet hier mijn tentje neer, misschien hebben ze nog plek voor 1 persoon in een slaapzaal?![]()
Ga wel in Duitsland kijken, en ik hoef maar alleen dus dat scheelt alquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Héél veel succes, denk dat alles wel vol zit, ik kon ook niks vinden voor 1 nacht, was wel voor 5 personen.
Heb je geen Caravan ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?.
![]()
Haha, met al m'n gear verblijf ik liever in een hotelquote:
Als de baas betaaldquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, met al m'n gear verblijf ik liever in een hotel.....
![]()
Ik heb op boekingssites gekeken, en Valkenburg was nog wel wat plek, maar das wel 17 km ver.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga wel in Duitsland kijken, en ik hoef maar alleen dus dat scheelt al![]()
In dit geval betaal ik 'm zelfquote:
En dat terwijl zondag best een goede dag is. Paolo Nutini, PtM, Arctic Monkeys, eigenlijk de dag waar ik het meest naar uit kijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Ik zoek nog 1 dag kaart voor de Zaterdag en ben ik er ook bij, ik laat de zondag schieten. Maandag hebi k wel kaarten.Al is het ook wel logisch dat die dag als enige nog niet uitverkocht is, want de headliners stonden de afgelopen jaren vaak genoeg in Nederland.
Ik vraag me af hoeveel rustiger het zal zijn op het terrein.Ga je één dag? dan kan je ook met de trein naar Eindhoven en daar een hotel pakken, daar hebben ze vast nog wel plekquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?![]()
![]()
Dat is de reden ook, de meeste namen van de zondag heb ik al wel paar keer gezien. En Paolo Nutini trek ik nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
En dat terwijl zondag best een goede dag is. Paolo Nutini, PtM, Arctic Monkeys, eigenlijk de dag waar ik het meest naar uit kijkAl is het ook wel logisch dat die dag als enige nog niet uitverkocht is, want de headliners stonden de afgelopen jaren vaak genoeg in Nederland.
Ik vraag me af hoeveel rustiger het zal zijn op het terrein..
Zaterdag is meer dag voor mijn vriendinnetje die wil John Mayer zien. En om dan The Stones en Joe Bonamassa op 1 dag mee te pikken kan ook geen kwijt.
Maandag is voor mij puur Arcade Fire, en dan is het leuk dat er ook Metallica staat.![]()
Dat was voor mij de reden om voor een weekendkaart te gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef indiaantje89 het volgende:
En om dan The Stones en Joe Bonamassa op 1 dag mee te pikken kan ook geen kwijt.
Maandag is voor mij puur Arcade Fire, en dan is het leuk dat er ook Metallica staat.Arcade Fire moest ik altijd nog een keer zien, Metallica is dan een leuk naprogramma.
Ik had verwacht dat ze nog wel een aantal weekendkaartjes in de verkoop zouden gooien met al die zwarthandelaren. Wie weet komt dit nog![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik blijf wel lekker met een biertje achteraan staan, genieten doe ik toch wel.quote:Dit dus!
Vooraan willen staan en daardoor optredens missen![]()
![]()
http://nos.nl/artikel/643130-dekoor-met-stones-op-pinkpop.htmlquote:Dekoor met Stones op Pinkpop
Het management van de Rolling Stones heeft het Utrechtse koor Dekoor gevraagd om samen met de Stones op te treden op Pinkpop en het Belgische TW Classic Festival in Werchter.
Het koor dankt de uitnodiging aan een bevriende dirigent in Duitsland. Die heeft Dekoor aanbevolen. Vanuit de VS legde het management daarna contact. "Dan hap je meteen toe", zegt voorzitter Eva Huisman.
Super-enthousiast
Niemand van de Stones heeft het koor ooit gezien, maar de beelden van optredens op YouTube waren goed genoeg. Huisman: "Ze zeggen dat we zeker geschikt zijn. We zijn jong, we zijn met genoeg mensen en super-enthousiast en de kwaliteit kunnen we ook leveren, zeggen ze."
Dekoor zingt jazz, pop en gospel, zo mogelijk meerstemmig. Welke nummers ze instuderen mag Huisman niet zeggen. Ze wil alleen kwijt dat ze een "encore supportact" zijn. Dat betekent dat ze bij een eventuele toegift op het podium zullen verschijnen. Een optreden van de Stones zonder toegift is ondenkbaar.
Het optreden van de Stones op Pinkpop is op 7 juni.![]()
http://clashfinder.com/s/pinkpop2014quote:Op maandag 5 mei 2014 01:19 schreef iAvani het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een normaal blokkenschema op de site plaatsen![]()
Nou, zet You Can't Always Get What You Want, dan maar op de setlist.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/643130-dekoor-met-stones-op-pinkpop.html![]()
Ha, dat was precies wat ik vrijdag ook dacht toen ik het nieuwsbericht las :-)quote:Op maandag 5 mei 2014 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou, zet You Can't Always Get What You Want, dan maar op de setlist.
Beetje voorspelbaar die Stones ...Take on the situation, but not the torment ...![]()
Even een vraag hier aan de ervaren pinkpopbezoeker. Wij gaan dit jaar voor het eerst heen en we komen met zn vieren. We waren van plan om met de auto te gaan, maar ik geloof dat dat nogal ingewikkeld is met files naar het festivalterrein enzo. Is het met ov goed te doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om daar ergens in de buurt te parkeren en het laatste stuk met het ov te doen? Tips please :-)![]()
Je zou de auto in Heerlen of Sittard neer kunnen zetten en dan met OV verder gaan. OV met Pinkpop is wel goed geregeld.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraag hier aan de ervaren pinkpopbezoeker. Wij gaan dit jaar voor het eerst heen en we komen met zn vieren. We waren van plan om met de auto te gaan, maar ik geloof dat dat nogal ingewikkeld is met files naar het festivalterrein enzo. Is het met ov goed te doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om daar ergens in de buurt te parkeren en het laatste stuk met het ov te doen? Tips please :-)![]()
Als je er gewoon vroeg bent dan heb je amper problemen. Zorg wel dat je cash bij hebt voor zo'n parkeerkaartquote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraag hier aan de ervaren pinkpopbezoeker. Wij gaan dit jaar voor het eerst heen en we komen met zn vieren. We waren van plan om met de auto te gaan, maar ik geloof dat dat nogal ingewikkeld is met files naar het festivalterrein enzo. Is het met ov goed te doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om daar ergens in de buurt te parkeren en het laatste stuk met het ov te doen? Tips please :-). Dat waren wij de vorige keer vergeten en toen mochten we weer terug
.
Feyenoord Rotterdam![]()
OV is ook niet alles, vanaf het treinstation moet je nog een kilometer lopen naar de camping. Met de auto is goed te doen als je op tijd bent en ik verwacht dit jaar toch geen topdrukte aangezien er minder weekendkaarten zijn dan andere jaren.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraag hier aan de ervaren pinkpopbezoeker. Wij gaan dit jaar voor het eerst heen en we komen met zn vieren. We waren van plan om met de auto te gaan, maar ik geloof dat dat nogal ingewikkeld is met files naar het festivalterrein enzo. Is het met ov goed te doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om daar ergens in de buurt te parkeren en het laatste stuk met het ov te doen? Tips please :-)Wat doe ik hier?![]()
Gewoon met de pendelbus gaan. Is gratis met een treinkaartje.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
OV is ook niet alles, vanaf het treinstation moet je nog een kilometer lopen naar de camping. Met de auto is goed te doen als je op tijd bent en ik verwacht dit jaar toch geen topdrukte aangezien er minder weekendkaarten zijn dan andere jaren.![]()
Hoe is het openbaar vervoer geregeld na afloop op maandag? Ik las dat de NS extra treinen inzet, weet iemand tot hoe laat die vertrekken?![]()
http://www.pinkpop.nl/201(...)a-treinen-pp2013.pdfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef ChrisVanart het volgende:
Hoe is het openbaar vervoer geregeld na afloop op maandag? Ik las dat de NS extra treinen inzet, weet iemand tot hoe laat die vertrekken?
Zal dit jaar bijna hetzelfde zijn.![]()
Wat is vroeg? We komen uit omgeving Haarlem, dus het is wel een stukkie karren...quote:Op maandag 5 mei 2014 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je er gewoon vroeg bent dan heb je amper problemen. Zorg wel dat je cash bij hebt voor zo'n parkeerkaart. Dat waren wij de vorige keer vergeten en toen mochten we weer terug
.
![]()
Volgens mij waren wij er rond 9/10 uur. Het is even doorbijten, maar liever er een keer vroeg uit dan een kut plek hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat is vroeg? We komen uit omgeving Haarlem, dus het is wel een stukkie karren.... Het is inderdaad een eind karren
Feyenoord Rotterdam![]()
Wij zijn er meestal rond een uur of 8. Dan kan je prima doorrijden en de auto ongeveer naast de camping zetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat is vroeg? We komen uit omgeving Haarlem, dus het is wel een stukkie karren...![]()
Ik ging altijd al de dag van tevoren al kamperen voor de ingang van de hoofdcamping. 200 man die Always look on the Bright Side of Life zingen in de stromende regen zonder regenjas of poncho.![]()
Je had wel een mooi plekje
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight![]()
Ik kom uit Den Helder, dat is nog een uur langerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:18 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat is vroeg? We komen uit omgeving Haarlem, dus het is wel een stukkie karren...Vorig jaar met de trein gegaan was bij camping B rond 10 uur. Dit jaar met de auto zijn we er waarschijnlijk ook rond die tijd.
Snake Pitquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
TofMetallica neemt hun snakepit mee
The Snake Pit was a large pit in the middle of Metallica's diamond-shaped "Wherever I May Roam" stage, set aside so a few lucky fans could stand right in the middle of the action on stage. It is also an online meeting place for Metallica fans on AOL.![]()
Voorbeschouwingen op de Pinkpop headliners:
The Rolling Stones http://festileaks.com/201(...)g-stones-op-pinkpop/
Arctic Monkeys http://festileaks.com/201(...)-monkeys-op-pinkpop/
Metallica http://festileaks.com/201(...)etallica-op-pinkpop/![]()
Het gaat trouwens om deze versie van de Snake Pit, niet de indoor versie die in de jaren '90 gebruikt is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:13 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Snake Pit
The Snake Pit was a large pit in the middle of Metallica's diamond-shaped "Wherever I May Roam" stage, set aside so a few lucky fans could stand right in the middle of the action on stage. It is also an online meeting place for Metallica fans on AOL.
Stop rockin' the boat.![]()
Net als bij Werchter twee jaar terugquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
TofMetallica neemt hun snakepit mee
Al wat gevonden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?![]()
Naja er staan wel wat dingen maar wacht het even tot het laatste moment af, kan prima een stukje rijden als dat noodzakelijk is.quote:
Of heb jij wat?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Iemand hier toevallig nog een kaartje voor de maandag over?
En hoe betrouwbaar is Ticketswap? ( daar staan genoeg maandag e-tickets ) .![]()
Als je het niet bij bekende kan kopen dan is Ticketswap wel een de meest betrouwbare doorverkoop sites die er op dit moment is. Maar helemaal 100% betrouwbaar is het niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef kurk_droog het volgende:
En hoe betrouwbaar is Ticketswap? ( daar staan genoeg maandag e-tickets ) .![]()
Sta je daar met je e-ticket inderdaad die 4x doorverkocht is..quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je het niet bij bekende kan kopen dan is Ticketswap wel een de meest betrouwbare doorverkoop sites die er op dit moment is. Maar helemaal 100% betrouwbaar is het niet.![]()
Als er bij staat, dat de code is gecontroleerd dan kunnen ze hem maar 1x op Ticketswap zelfte koop zetten(toegegeven, ze kunnen hem dan nog wel op marktplaats etc.) Ook is het gekoppeld aan iemands Facebook, maar die kan ook natuurlijk nep zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sta je daar met je e-ticket inderdaad die 4x doorverkocht is..
Maar Ticketswap is wel veiliger dan die louche ticketsites: zie ook http://www.weetwaarjekoopt.nl/waar-niet-te-kopen/. Daar staat Ticketswap dus niet bij.
Maar zoals gezegd, 100% waterdicht is het ook niet.![]()
Vaak via ticketswap al gekocht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sta je daar met je e-ticket inderdaad die 4x doorverkocht is..
Check degene zijn facebook of deze echt is, google de naam.
Kijk of er eerder tickets verkocht zijn, als de eticket niet werkt krijgt deze namelijk een ban op ticketswap.![]()
Ik heb er 1 over. Die heb ik op ticketswap gezet. Pm maar bij interessequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef kurk_droog het volgende:
En hoe betrouwbaar is Ticketswap? ( daar staan genoeg maandag e-tickets ) .Ik heb meer verloren dan jij ooit zult winnen![]()
Niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
Arcade Fire begint 20 minuten eerder en speelt nu van 19.20 tot 20.40.
Fijn![]()
![]()
Vraagje. Weet een van jullie of je een Camelbak mee het terrein mag op nemen? Op buitenlandse festivals nooit problemen mee gehad, maar weet uit ervaring dat de security van Pinkpop zeer streng is.![]()
Ik heb er zin iiiiinn
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche![]()
even geduld nogquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
En ook Indiaantje89 is er nu officieel 3 dagen bij, koste wat tijd maar dan heb je wat. Heb er zin in!![]()
Voor wat het waard is. Er wordt onweer voorspeldquote:Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dat we dit weer ook hebben in het Pinkster weekend![]()
![]()
beetje vroeg om te checken nog denk ik, maar mag toch niet hopen dat het gaat onweren het hele weekend.![]()
![]()
Ik kan niet wachten op toespraken van Jan. "Goed water drinken jongens" en "vergeet jezelf niet in te smeren". En het jaarlijks terugkerend verzoek om geen brandjes te stichten hoop ik dit jaar weer mee te pakken.
![]()
Arctic Monkeys staat sowieso op nummer één bij mijquote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Naar welke acts kijken het meest uit dit jaar?
Stromae, Ed Sheeran, Paolo Nutini, Bastille, Chef Special, The Boxer Rebellion, daar kijk ik ook wel naar uit![]()
![]()
Mooi lijstje, Bastille ga ik missen vrees ik. Wil toch enigszins goed staan bij The Stones. Ben ook wel benieuwd naar Mayer, zijn albums kan ik best waarderen. Maar weet niet het live uit gaat pakken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Arctic Monkeys staat sowieso op nummer één bij mij
Stromae, Ed Sheeran, Paolo Nutini, Bastille, Chef Special, The Boxer Rebellion, daar kijk ik ook wel naar uit
Hier is de mustsee toch wel Arcade Fire.![]()
Flogging Molly, John Mayer, Stones, Rudimental, Arctic Monkeys, Edje Sheeran, Editors, A7X en Metallica![]()
![]()
Ik hoor liever Fuelquote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
Fuel eruit gekicked voor Blackened, wat een mega goede ruil !![]()
![]()
Nu nog even voor de gein iets van St. Anger er inquote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
Fuel eruit gekicked voor Blackened, wat een mega goede ruil !![]()
![]()
Ah, ja, John Mayer heeft ook wel een paar aardige liedjesquote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Flogging Molly, John Mayer, Stones, Rudimental, Arctic Monkeys, Edje Sheeran, Editors, A7X en Metallica![]()
![]()
Nummer 17, 18 en 19 van de lijst zullen waarschijnlijk onderdeel maken van 'the vote of day', je kunt op de dag zelf sms'en op je favoriet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
Fuel eruit gekicked voor Blackened, wat een mega goede ruil !Stop rockin' the boat.![]()
En waar kan ik die huidige setlist/ stand vinden?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:31 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nummer 17, 18 en 19 van de lijst zullen waarschijnlijk onderdeel maken van 'the vote of day', je kunt op de dag zelf sms'en op je favoriet.![]()
http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=57quote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
En waar kan ik die huidige setlist/ stand vinden?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Dit zou ook de eindstand moeten zijn, aangezien je tot afgelopen week kon stemmen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:54 schreef JessedeK het volgende:
[..]
http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=57Stop rockin' the boat.![]()
klopt, dit is DÈ setlistquote:Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dit zou ook de eindstand moeten zijn, aangezien je tot afgelopen week kon stemmen.De volgorde weet ik alleen niet
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Seek & Destroy is de afsluiter.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef JessedeK het volgende:
[..]
klopt, dit is DÈ setlistDe volgorde weet ik alleen niet
Stop rockin' the boat.![]()
ja dat is bijna altijd hun afsluiter toch?quote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Klopt, sinds een paar jaar steevast de afsluiter.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:49 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ja dat is bijna altijd hun afsluiter toch?Stop rockin' the boat.![]()
Haters gonna hate. maar doet Mayer geen Heartbrake Warfare meer zo te zien? Jammer altijd leuk plaatje gevonden.
![]()
Joe Bonamassaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Naar welke acts kijken het meest uit dit jaar?
![]()
![]()
De bucketlist van dit jaar:
- Ed Kowalczyk
- The Scene (jammer dat HAIM tegelijk speelt)
- Joe Bonamassa
- John Mayer
- The Rolling Stones
- Chef'Special
- Limp Bizkit
- The Kooks
- Ed Sheeran
- The Boxer Rebellion
- Editors
- Robert Plant
- Arctic Monkeys
- Jett Rebel
- Young The Giant/Stromae
- Jake Bugg
- Arcade Fire
- Metallica
Alleen moet ik op zondag van 16u tot 22u watertappen voor het werk maar ik sta bij Mainstage. Wel jammer dat ik Robert Plant & The Boxer Rebellion dus compleet zal missen
![]()
Dat is het enige nummer van hem dat ik ken. Ah, ik bekijk even Spotify, Who Says en Half of my Heart heb ik ook wel eens gehoord op 3FM.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Haters gonna hate. maar doet Mayer geen Heartbrake Warfare meer zo te zien? Jammer altijd leuk plaatje gevonden.
Shame on you. Beste concert ooitquote:Op maandag 19 mei 2014 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is het enige nummer van hem dat ik ken. Ah, ik bekijk even Spotify, Who Says en Half of my Heart heb ik ook wel eens gehoord op 3FM.
![]()
Er is zoveel muziek, ik kan niet alles beluisteren.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is het een beetje te doen om met de auto naar Pinkpop te gaan? Ik kom van Venlo af; er gaan dan wel extra treinen, maar die gaan naar Eindhoven en dan zit ik nog met de laatste trein in Roermond naar Venlo te kijken dus het liefste ga ik met de auto zodat ik niet met tijd rekening hoef te houden. Heb alleen gehoord dat het echt enorm druk is altijd?![]()
Laatste trein vanaf Roermond naar Venlo gaat rond 00.30 uur. Haal je makkelijk, althans ik wel altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Remy669 het volgende:
Is het een beetje te doen om met de auto naar Pinkpop te gaan? Ik kom van Venlo af; er gaan dan wel extra treinen, maar die gaan naar Eindhoven en dan zit ik nog met de laatste trein in Roermond naar Venlo te kijken dus het liefste ga ik met de auto zodat ik niet met tijd rekening hoef te houden. Heb alleen gehoord dat het echt enorm druk is altijd?![]()
Parkeer gewoon lekker ergens in een woonwijk in de buurt, en vraag dan de weg of iets dergelijks, ik woon zelf in de buurt (Kerkrade) op 20 minuutjes lopen.![]()
Gaat dat gewoon ja? Geen speciale regels voor parkeren met zo'n festival?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef TRNR het volgende:
Parkeer gewoon lekker ergens in een woonwijk in de buurt, en vraag dan de weg of iets dergelijks, ik woon zelf in de buurt (Kerkrade) op 20 minuutjes lopen.![]()
Dus Blackened kan nog eruit vallen voor Fuel? Oh my godquote:Op maandag 19 mei 2014 08:31 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nummer 17, 18 en 19 van de lijst zullen waarschijnlijk onderdeel maken van 'the vote of day', je kunt op de dag zelf sms'en op je favoriet.![]()
Zal helaas wel Fuel worden wegens de grotere bekendheid bij het grote publiek dan Blackenedquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Dus Blackened kan nog eruit vallen voor Fuel? Oh my god![]()
![]()
Ik zat eraan te denken om BBQtje mee te nemen om 's avonds/ 's nachts nog ff wat te eten maar hoe kan ik dat het beste doen met vlees? Om 23 uur zijn de winkels dicht, als ik het 's ochtends haal is het dan nog goed 's avonds?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: