SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het al zo druk?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kiekje van het festivalterrein
Minder druk, want minder weekendkaarten toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gaat drukker zijn denk ik dit jaar.
Denk gewoon volle bak.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Minder druk, want minder weekendkaarten toch?
Grrr, heb nog steeds gaan slaapplaats.
Gewoon evenveel bezoekers, of misschien proppen ze er nog een paar duizend bij. Wel minder druk op de campings door minder weekendkaarten.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Minder druk, want minder weekendkaarten toch?
Grrr, heb nog steeds gaan slaapplaats.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel minder druk op de campings door minder weekendkaarten.
Ga je een weekend? Of 1 dag?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:29 schreef Luni het volgende:
Heb nu nog 2 dingen uit staan voor een overnachting, de spoeling wordt dunner en dunner......
Gaat hard, benieuwd of de zondag uitverkoopt, dat is toch wat meer voor de fijnproever, geen massale publiekstrekker (hihi ik zei trekker).quote:Op maandag 31 maart 2014 11:30 schreef JessedeK het volgende:
Maandag nu ook uitverkocht!
http://www.pinkpop.nl/201(...)et-meer-beschikbaar/
zeg maar gerust: de hipsterquote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat hard, benieuwd of de zondag uitverkoopt, dat is toch wat meer voor de fijnproever, geen massale publiekstrekker (hihi ik zei trekker).
Mwah niet perse, maar wel 'ander' volk dan de maandag en zaterdag. Meer een beetje het Lowlands volk zeg maar, die over het algemeen niet zoveel met Pinkpop hebben.quote:
Ja omdat pinkpop heel vaak te ''mainstream'' is voor die lui tochquote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah niet perse, maar wel 'ander' volk dan de maandag en zaterdag. Meer een beetje het Lowlands volk zeg maar, die over het algemeen niet zoveel met Pinkpop hebben.
Geen idee, meer omdat als je Lowlands (of andere festivals) gewend bent Pinkpop nogal kaal en saai over kan komen denk ik vooral?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:40 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja omdat pinkpop heel vaak te ''mainstream'' is voor die lui toch
Mwah Pinkpop is net zo leuk als de muziek op het podium. Ik denk dat acts als Flogging Molly of Gogol Bordello wel voor de nodige sfeer kan zorgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, meer omdat als je Lowlands (of andere festivals) gewend bent Pinkpop nogal kaal en saai over kan komen denk ik vooral?
Ik moet zeggen dat ik beide festivals vaak heb gedaan. Pinkpop van 2006 t/m 2010. Lowlands 2005 t/m 2009. Maar de festivals kan je gewoon niet vergelijken. Pinkpop ging ik voor de namen. Als je apart kaarten moest kopen voor elk concert was je duurder uit. Maar er is geen sfeer. Lowlands was goede sfeer maar is nu ook compleet weg. En ja, ze proberen het nog maar ze trekken de verkeerde mensen en maken slechte beslissingen. Nu kijk ik rond als ik qua namen iets leuks zie en dat pik ik wel mee.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, meer omdat als je Lowlands (of andere festivals) gewend bent Pinkpop nogal kaal en saai over kan komen denk ik vooral?
Klopt, maar dat is natuurlijk ook gelijk de (veelbesproken) makke van Pinkpop, als er iets speelt dat je niet interesseert is er weinig te beleven verder, en het is gewoon om 2230 klaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwah Pinkpop is net zo leuk als de muziek op het podium. Ik denk dat acts als Flogging Molly of Gogol Bordello wel voor de nodige sfeer kan zorgen.
Ik heb ook paar keer Pinkpop gedaan, je vermaakt je er prima als je inderdaad voor 'de namen' komt, een RHCP, Smashing Pumpkins, Linkin Park, Muse, etc. etc. Bands die vaak niet op Lowlands ziet. Lowlands had veel meer een eigen sfeertje, ben eigenlijk beetje afgehaakt toen het begon uit te verkopen toen er amper 10 namen bekend waren. Uitgeweken naar Pukkelpop, Rock am Ring, en dan zie je toch wel dat bv. bij RaR ze namen mét sfeer redelijk weten te combineren.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik beide festivals vaak heb gedaan. Pinkpop van 2006 t/m 2010. Lowlands 2005 t/m 2009. Maar de festivals kan je gewoon niet vergelijken. Pinkpop ging ik voor de namen. Als je apart kaarten moest kopen voor elk concert was je duurder uit. Maar er is geen sfeer. Lowlands was goede sfeer maar is nu ook compleet weg. En ja, ze proberen het nog maar ze trekken de verkeerde mensen en maken slechte beslissingen. Nu kijk ik rond als ik qua namen iets leuks zie en dat pik ik wel mee.
Toch heeft Rock Am Ring normaal gezien een wat "harder" concept dan Pinkpop en daar moet je van houden.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook paar keer Pinkpop gedaan, je vermaakt je er prima als je inderdaad voor 'de namen' komt, een RHCP, Smashing Pumpkins, Linkin Park, Muse, etc. etc. Bands die vaak niet op Lowlands ziet. Lowlands had veel meer een eigen sfeertje, ben eigenlijk beetje afgehaakt toen het begon uit te verkopen toen er amper 10 namen bekend waren. Uitgeweken naar Pukkelpop, Rock am Ring, en dan zie je toch wel dat bv. bij RaR ze namen mét sfeer redelijk weten te combineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |