Nu nog even voor de gein iets van St. Anger er inquote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
Fuel eruit gekicked voor Blackened, wat een mega goede ruil !
Ah, ja, John Mayer heeft ook wel een paar aardige liedjesquote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Flogging Molly, John Mayer, Stones, Rudimental, Arctic Monkeys, Edje Sheeran, Editors, A7X en Metallica
Nummer 17, 18 en 19 van de lijst zullen waarschijnlijk onderdeel maken van 'the vote of day', je kunt op de dag zelf sms'en op je favoriet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
Fuel eruit gekicked voor Blackened, wat een mega goede ruil !
En waar kan ik die huidige setlist/ stand vinden?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:31 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nummer 17, 18 en 19 van de lijst zullen waarschijnlijk onderdeel maken van 'the vote of day', je kunt op de dag zelf sms'en op je favoriet.
http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=57quote:Op maandag 19 mei 2014 10:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
En waar kan ik die huidige setlist/ stand vinden?
Dit zou ook de eindstand moeten zijn, aangezien je tot afgelopen week kon stemmen.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:54 schreef JessedeK het volgende:
[..]
http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=57
klopt, dit is DÈ setlistquote:Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dit zou ook de eindstand moeten zijn, aangezien je tot afgelopen week kon stemmen.
Seek & Destroy is de afsluiter.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef JessedeK het volgende:
[..]
klopt, dit is DÈ setlistDe volgorde weet ik alleen niet
ja dat is bijna altijd hun afsluiter toch?quote:
Klopt, sinds een paar jaar steevast de afsluiter.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:49 schreef JessedeK het volgende:
[..]
ja dat is bijna altijd hun afsluiter toch?
Joe Bonamassaquote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Naar welke acts kijken het meest uit dit jaar?
Dat is het enige nummer van hem dat ik ken. Ah, ik bekijk even Spotify, Who Says en Half of my Heart heb ik ook wel eens gehoord op 3FM.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Haters gonna hate. maar doet Mayer geen Heartbrake Warfare meer zo te zien? Jammer altijd leuk plaatje gevonden.
Shame on you. Beste concert ooitquote:Op maandag 19 mei 2014 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is het enige nummer van hem dat ik ken. Ah, ik bekijk even Spotify, Who Says en Half of my Heart heb ik ook wel eens gehoord op 3FM.
Er is zoveel muziek, ik kan niet alles beluisteren.quote:
Laatste trein vanaf Roermond naar Venlo gaat rond 00.30 uur. Haal je makkelijk, althans ik wel altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Remy669 het volgende:
Is het een beetje te doen om met de auto naar Pinkpop te gaan? Ik kom van Venlo af; er gaan dan wel extra treinen, maar die gaan naar Eindhoven en dan zit ik nog met de laatste trein in Roermond naar Venlo te kijken dus het liefste ga ik met de auto zodat ik niet met tijd rekening hoef te houden. Heb alleen gehoord dat het echt enorm druk is altijd?
Gaat dat gewoon ja? Geen speciale regels voor parkeren met zo'n festival?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef TRNR het volgende:
Parkeer gewoon lekker ergens in een woonwijk in de buurt, en vraag dan de weg of iets dergelijks, ik woon zelf in de buurt (Kerkrade) op 20 minuutjes lopen.
Dus Blackened kan nog eruit vallen voor Fuel? Oh my godquote:Op maandag 19 mei 2014 08:31 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Nummer 17, 18 en 19 van de lijst zullen waarschijnlijk onderdeel maken van 'the vote of day', je kunt op de dag zelf sms'en op je favoriet.
Zal helaas wel Fuel worden wegens de grotere bekendheid bij het grote publiek dan Blackenedquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Dus Blackened kan nog eruit vallen voor Fuel? Oh my god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |