Naja er staan wel wat dingen maar wacht het even tot het laatste moment af, kan prima een stukje rijden als dat noodzakelijk is.quote:
Als je het niet bij bekende kan kopen dan is Ticketswap wel een de meest betrouwbare doorverkoop sites die er op dit moment is. Maar helemaal 100% betrouwbaar is het niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand hier toevallig nog een kaartje voor de maandag over?
En hoe betrouwbaar is Ticketswap? ( daar staan genoeg maandag e-tickets ) .
Sta je daar met je e-ticket inderdaad die 4x doorverkocht is..quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je het niet bij bekende kan kopen dan is Ticketswap wel een de meest betrouwbare doorverkoop sites die er op dit moment is. Maar helemaal 100% betrouwbaar is het niet.
Als er bij staat, dat de code is gecontroleerd dan kunnen ze hem maar 1x op Ticketswap zelfte koop zetten(toegegeven, ze kunnen hem dan nog wel op marktplaats etc.) Ook is het gekoppeld aan iemands Facebook, maar die kan ook natuurlijk nep zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sta je daar met je e-ticket inderdaad die 4x doorverkocht is..
Vaak via ticketswap al gekocht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sta je daar met je e-ticket inderdaad die 4x doorverkocht is..
Ik heb er 1 over. Die heb ik op ticketswap gezet. Pm maar bij interessequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:37 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand hier toevallig nog een kaartje voor de maandag over?
En hoe betrouwbaar is Ticketswap? ( daar staan genoeg maandag e-tickets ) .
Niet verkeerdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
Arcade Fire begint 20 minuten eerder en speelt nu van 19.20 tot 20.40.
Fijn
Voor wat het waard is. Er wordt onweer voorspeldquote:Op zondag 18 mei 2014 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dat we dit weer ook hebben in het Pinkster weekend
Arctic Monkeys staat sowieso op nummer één bij mijquote:Op zondag 18 mei 2014 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Naar welke acts kijken het meest uit dit jaar?
Mooi lijstje, Bastille ga ik missen vrees ik. Wil toch enigszins goed staan bij The Stones. Ben ook wel benieuwd naar Mayer, zijn albums kan ik best waarderen. Maar weet niet het live uit gaat pakken.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Arctic Monkeys staat sowieso op nummer één bij mij
Stromae, Ed Sheeran, Paolo Nutini, Bastille, Chef Special, The Boxer Rebellion, daar kijk ik ook wel naar uit
Ik hoor liever Fuelquote:Op zondag 18 mei 2014 22:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
Fuel eruit gekicked voor Blackened, wat een mega goede ruil !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |