Blijkbaar hebben we op PP bij QOTSA dus ook vlak bij elkaar gestaanquote:Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar vorenIk zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi
Hier kom ik altijd wel en vind ik een mooie plek, hopelijk bij de Stones in voorvak maar dat gaan we zien
[ afbeelding ]
Het verbaasde me ook toen ik dat artikel las, was me nog niet zo opgevallen in de line-up, maar kom op hey, paar hitjes op 3FM en je mag die stage al afsluiten tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook hele karige 3FM stage headliner overigens, normaal staat er wel wat beters. Verwacht dat er veel mensen lekker blijven staan naar John Mayer voor The Stones.
Ik zou ook zoetsappige muziek maken als Katy Perry daarmee zou kunnen strikken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mayer, zuigt echt harder dan 41 muggen, maar ja, dibs op een goed plekje achter het voorvak bij de stones
Precies, lekker beetje heartbreak warfare dit dat, en 's avonds dat mokkel met d'r dikke jopen helemaal aftoppenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou ook zoetsappige muziek maken als Katy Perry daarmee zou kunnen strikken.
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast hoef ik die John Mayer helemaal niet te zien maarja..
Ik stond voor de Foo's toen echt letterlijk de hele dag vooraanquote:Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.
Foo Fighters heb ik toen tijdens/vanaf Kaiser Chiefs achter het voorvak in het midden rij 6 gestaan. Vorig jaar stond ik bij 30 secs naar mars (quote:Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.
wees blijquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:58 schreef 1shot1kill het volgende:
30 Seconds to Mars heb ik 3 jaar geleden (gelukkig) gemist omdat ik toen in de rij stond daar.
Wat denk je zelf ?quote:Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef JessedeK het volgende:
Dillema : Gogol Bordello speel tot 19:40, dan begint ook Metallica,
Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?
Metallica is om half 9.quote:Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef JessedeK het volgende:
Dillema : Gogol Bordello speel tot 19:40, dan begint ook Metallica,
Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?
Mijn strategie voor alle optredens!quote:Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik blijf wel lekker met een biertje achteraan staan, genieten doe ik toch wel.
quote:
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Ik zoek nog 1 dag kaart voor de Zaterdag en ben ik er ook bij, ik laat de zondag schieten. Maandag hebi k wel kaarten.
Héél veel succes, denk dat alles wel vol zit, ik kon ook niks vinden voor 1 nacht, was wel voor 5 personen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?
Ga wel in Duitsland kijken, en ik hoef maar alleen dus dat scheelt alquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Héél veel succes, denk dat alles wel vol zit, ik kon ook niks vinden voor 1 nacht, was wel voor 5 personen.
Heb je geen Caravan ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?
Haha, met al m'n gear verblijf ik liever in een hotelquote:
Als de baas betaaldquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, met al m'n gear verblijf ik liever in een hotel
Ik heb op boekingssites gekeken, en Valkenburg was nog wel wat plek, maar das wel 17 km ver.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga wel in Duitsland kijken, en ik hoef maar alleen dus dat scheelt al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |