quote:Op donderdag 24 april 2014 10:24 schreef Dagoduck het volgende:
Dit gaat hem worden denk ik:
ZaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaandagHoop achteraan staan dus, aangezien je vrijwel iedere dag pas bij de afsluiter naar main gaat? Ik zou wel blijven staan na John Mayer trouwens ja, als je tenminste The Stones wil zien, ongetwijfeld staat het bij John Mayer al helemaal vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Limp Bizkit staat ook wel vroeg hedat ze zich hier nog voor lenen, dat wordt toch ook wel steeds droeviger zo.
![]()
Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar vorenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoop achteraan staan dus, aangezien je vrijwel iedere dag pas bij de afsluiter naar main gaat? Ik zou wel blijven staan na John Mayer trouwens ja, als je tenminste The Stones wil zien, ongetwijfeld staat het bij John Mayer al helemaal vol.
Limp Bizkit staat ook wel vroeg hedat ze zich hier nog voor lenen, dat wordt toch ook wel steeds droeviger zo.
Ik zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi
Hier kom ik altijd wel en vind ik een mooie plek, hopelijk bij de Stones in voorvak maar dat gaan we zien
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik snap het, het was ook geen verwijt, meer een conclusie. Ik heb de tijd ook wel gehad dat ik om 16u al tegen de rail ga staan om om 2130 een band te gaan kijken ofzo. Beetje heen en weer wandelen en hoop zien is wel zo leuk, en mjah, soms heb je dan bij de afsluiter niet de meest geweldige plekken. So be it.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar vorenIk zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi
Hier kom ik altijd wel en vind ik een mooie plek, hopelijk bij de Stones in voorvak maar dat gaan we zien
[ afbeelding ]![]()
Mijn schema:
Ghost 13:40 - 14:40 - (Brand Bier Stage)
Biffy Clyro 16:40 - 17:40 (Mainstage)
Avenged Sevenfold 18:40 - 19:40 (Mainstage)
Metallica 20:40 - 22:30 (Mainstage)![]()
Daarnaast hoef ik die John Mayer helemaal niet te zien maarja..quote:Op donderdag 24 april 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het, het was ook geen verwijt, meer een conclusie. Ik heb de tijd ook wel gehad dat ik om 16u al tegen de rail ga staan om om 2130 een band te gaan kijken ofzo. Beetje heen en weer wandelen en hoop zien is wel zo leuk, en mjah, soms heb je dan bij de afsluiter niet de meest geweldige plekken. So be it.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Blijkbaar hebben we op PP bij QOTSA dus ook vlak bij elkaar gestaanquote:Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, ik wil Arcade Fire ook gewoon zien. Wat is achteraan staan? Voorgaande keren ook een aantal keren bij de laatste nog naar de main gegaan stond ik achter het voorvak tegen het hek. Gewoon doorlopen naar vorenIk zie liever meer bands dan dat ik helemaal aan de rail sta, behalve bij Queens of the Stone Age vorig jaar toen stond ik de hele dag aan de rail in het midden. Bij Foo Fighters zou ik ook direct als ik het terrein op kom aan de rail gaan staan maar bij deze bands vind ik het wel mooi
[ afbeelding ]
Na de bans voor QOTSA ben ik naar voren gelopen en eindigde met 1 iemand voor me. Nog gezellig gepraat met wat mede-fans daar
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
De plek vind ik verder niet zo belangrijk, zie/hoor liever een hoop bands eerlijk gezegd en er komt genoeg voorbij wat ik leuk vind.
Dan mis ik her en der maar een nummer omdat ik even moet switchen van act en sta ik ergens achteraan, so be it.![]()
Ook hele karige 3FM stage headliner overigens, normaal staat er wel wat beters. Verwacht dat er veel mensen lekker blijven staan naar John Mayer voor The Stones.![]()
Mayer, zuigt echt harder dan 41 muggen, maar ja, dibs op een goed plekje achter het voorvak bij de stones[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het verbaasde me ook toen ik dat artikel las, was me nog niet zo opgevallen in de line-up, maar kom op hey, paar hitjes op 3FM en je mag die stage al afsluiten tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook hele karige 3FM stage headliner overigens, normaal staat er wel wat beters. Verwacht dat er veel mensen lekker blijven staan naar John Mayer voor The Stones.![]()
Ik zou ook zoetsappige muziek maken als Katy Perry daarmee zou kunnen strikken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mayer, zuigt echt harder dan 41 muggen, maar ja, dibs op een goed plekje achter het voorvak bij de stones![]()
Precies, lekker beetje heartbreak warfare dit dat, en 's avonds dat mokkel met d'r dikke jopen helemaal aftoppenquote:Op donderdag 24 april 2014 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik zou ook zoetsappige muziek maken als Katy Perry daarmee zou kunnen strikken.![]()
![]()
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast hoef ik die John Mayer helemaal niet te zien maarja..![]()
Ik stond voor de Foo's toen echt letterlijk de hele dag vooraanquote:Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan.![]()
![]()
Foo Fighters heb ik toen tijdens/vanaf Kaiser Chiefs achter het voorvak in het midden rij 6 gestaan. Vorig jaar stond ik bij 30 secs naar mars (quote:Op donderdag 24 april 2014 17:47 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dan ga je als hij speelt vast in de rij staan om vooraan te staan bij de Stones als je dat al lukt. Het is geen overbodige luxe, 3 jaar geleden stonden wij op de maandag al om 18:50 daar in de menigte om proberen vooraan te komen staan bij de Foo Fighters, hebben de Kaiser Chiefs toen daar vanaf de zijkant moeten bewonderen. Uiteindelijk rond 20:40 konden wij als 1 van de laatste het voorste vak nog in. Zelfs voor Kings of Leon de dag ervoor moest je er al anderhalf uur van te voren staan."clap your hands hands hands"
) 3e rij achter voorvak iets links van het midden toen doorgeschoven naar dat hek achter het voorvak.
Ik denk dat het bij de Stones nog vroeger drukker gaat worden dan bij FF dus misschien al bij John Mayer achter de voorvak (voor de geluidstent) gaan staan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
wees blijquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:58 schreef 1shot1kill het volgende:
30 Seconds to Mars heb ik 3 jaar geleden (gelukkig) gemist omdat ik toen in de rij stond daar.![]()
![]()
Dillema : Gogol Bordello speel tot 19:40, dan begint ook Metallica,
Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Wat denk je zelf ?quote:Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef JessedeK het volgende:
Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?![]()
Metallica is om half 9.quote:Op zondag 27 april 2014 18:30 schreef JessedeK het volgende:
Heeft dus geen zin om naar Gogol Bordello te kijken, als je bij Metallica redelijk vooraan wil staan toch?![]()
Mijn strategie voor alle optredens!quote:Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik blijf wel lekker met een biertje achteraan staan, genieten doe ik toch wel.Coincidence
Makes sense
Only with you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |