quote:
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Ik zoek nog 1 dag kaart voor de Zaterdag en ben ik er ook bij, ik laat de zondag schieten. Maandag hebi k wel kaarten.
Héél veel succes, denk dat alles wel vol zit, ik kon ook niks vinden voor 1 nacht, was wel voor 5 personen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moet alleen nog even een hotel scoren, iemand goede tips nog?
Ga wel in Duitsland kijken, en ik hoef maar alleen dus dat scheelt alquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Héél veel succes, denk dat alles wel vol zit, ik kon ook niks vinden voor 1 nacht, was wel voor 5 personen.
Heb je geen Caravan ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, met al m'n gear verblijf ik liever in een hotelquote:
Als de baas betaaldquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, met al m'n gear verblijf ik liever in een hotel
Ik heb op boekingssites gekeken, en Valkenburg was nog wel wat plek, maar das wel 17 km ver.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga wel in Duitsland kijken, en ik hoef maar alleen dus dat scheelt al
In dit geval betaal ik 'm zelfquote:
En dat terwijl zondag best een goede dag is. Paolo Nutini, PtM, Arctic Monkeys, eigenlijk de dag waar ik het meest naar uit kijkquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]![]()
Ik zoek nog 1 dag kaart voor de Zaterdag en ben ik er ook bij, ik laat de zondag schieten. Maandag hebi k wel kaarten.
Ga je één dag? dan kan je ook met de trein naar Eindhoven en daar een hotel pakken, daar hebben ze vast nog wel plekquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is de reden ook, de meeste namen van de zondag heb ik al wel paar keer gezien. En Paolo Nutini trek ik nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
En dat terwijl zondag best een goede dag is. Paolo Nutini, PtM, Arctic Monkeys, eigenlijk de dag waar ik het meest naar uit kijkAl is het ook wel logisch dat die dag als enige nog niet uitverkocht is, want de headliners stonden de afgelopen jaren vaak genoeg in Nederland.
Ik vraag me af hoeveel rustiger het zal zijn op het terrein.
Dat was voor mij de reden om voor een weekendkaart te gaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef indiaantje89 het volgende:
En om dan The Stones en Joe Bonamassa op 1 dag mee te pikken kan ook geen kwijt.
Maandag is voor mij puur Arcade Fire, en dan is het leuk dat er ook Metallica staat.
quote:Op zondag 27 april 2014 19:14 schreef Lastpost het volgende:
Ik blijf wel lekker met een biertje achteraan staan, genieten doe ik toch wel.
quote:
http://nos.nl/artikel/643130-dekoor-met-stones-op-pinkpop.htmlquote:Dekoor met Stones op Pinkpop
Het management van de Rolling Stones heeft het Utrechtse koor Dekoor gevraagd om samen met de Stones op te treden op Pinkpop en het Belgische TW Classic Festival in Werchter.
Het koor dankt de uitnodiging aan een bevriende dirigent in Duitsland. Die heeft Dekoor aanbevolen. Vanuit de VS legde het management daarna contact. "Dan hap je meteen toe", zegt voorzitter Eva Huisman.
Super-enthousiast
Niemand van de Stones heeft het koor ooit gezien, maar de beelden van optredens op YouTube waren goed genoeg. Huisman: "Ze zeggen dat we zeker geschikt zijn. We zijn jong, we zijn met genoeg mensen en super-enthousiast en de kwaliteit kunnen we ook leveren, zeggen ze."
Dekoor zingt jazz, pop en gospel, zo mogelijk meerstemmig. Welke nummers ze instuderen mag Huisman niet zeggen. Ze wil alleen kwijt dat ze een "encore supportact" zijn. Dat betekent dat ze bij een eventuele toegift op het podium zullen verschijnen. Een optreden van de Stones zonder toegift is ondenkbaar.
Het optreden van de Stones op Pinkpop is op 7 juni.
http://clashfinder.com/s/pinkpop2014quote:Op maandag 5 mei 2014 01:19 schreef iAvani het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een normaal blokkenschema op de site plaatsen
Nou, zet You Can't Always Get What You Want, dan maar op de setlist.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/643130-dekoor-met-stones-op-pinkpop.html
Ha, dat was precies wat ik vrijdag ook dacht toen ik het nieuwsbericht las :-)quote:Op maandag 5 mei 2014 09:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou, zet You Can't Always Get What You Want, dan maar op de setlist.
Je zou de auto in Heerlen of Sittard neer kunnen zetten en dan met OV verder gaan. OV met Pinkpop is wel goed geregeld.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraag hier aan de ervaren pinkpopbezoeker. Wij gaan dit jaar voor het eerst heen en we komen met zn vieren. We waren van plan om met de auto te gaan, maar ik geloof dat dat nogal ingewikkeld is met files naar het festivalterrein enzo. Is het met ov goed te doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om daar ergens in de buurt te parkeren en het laatste stuk met het ov te doen? Tips please :-)
Als je er gewoon vroeg bent dan heb je amper problemen. Zorg wel dat je cash bij hebt voor zo'n parkeerkaartquote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraag hier aan de ervaren pinkpopbezoeker. Wij gaan dit jaar voor het eerst heen en we komen met zn vieren. We waren van plan om met de auto te gaan, maar ik geloof dat dat nogal ingewikkeld is met files naar het festivalterrein enzo. Is het met ov goed te doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om daar ergens in de buurt te parkeren en het laatste stuk met het ov te doen? Tips please :-)
OV is ook niet alles, vanaf het treinstation moet je nog een kilometer lopen naar de camping. Met de auto is goed te doen als je op tijd bent en ik verwacht dit jaar toch geen topdrukte aangezien er minder weekendkaarten zijn dan andere jaren.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Ooi86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |