Afgelopen vier keer prima van genotenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kijk de set van Rock AM Ring van LB maar terug en je snapt waarom
Snap ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Afgelopen vier keer prima van genoten
Dat is voor mij ook de lastigste keuze. Limp Bizkit is jeugdsentiment en naar My Way heb ik toen het uit kwam heel veel geluisterd.quote:
Dat is wel zo, dat maakt de keuze ook wat lastigerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou voor LB gaan, andere band kan je vast nog keer ergens zien
Altijd The Scene dan, Haim komt net kijken, dit is zeker de laatste tour van The Scene. En niet een ' laatste maar we doen er nog 3', nee, echt de laatste, aangezien The Lau waarschijnlijk over een jaar dood is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel zo, dat maakt de keuze ook wat lastigerDatzelfde heb ik ook bij The Scene en Haim.
Mijn keuzes:
14.30-15.00 Les Djinns. Waarschijnlijk pak ik die niet eens mee
16.00-17.00 Thé Lau/The Scene vs. Haim. Geen idee nog. Normaal kies ik voor Haim
18.00-19.00 White Lies vs. Joe Bonamassa. De laatste had ik graag willen zien, helaas.
20.00-21.00 Epica vs. Bastille. Hoef ik allebei niet te zien.
12.45-13.30 Taymir vs. North Mississippi Allstars. Ken ze allebei niet, de beschrijving van de laatste klinkt interessanter
14.15-15.15 Portugal. The Man vs. Limp Bizkit. Keuze tussen goed of jeugdsentiment.
16.15-17.15 Twenty One Pilots vs. Rudimental. Al kan dit nog veranderen.
18.15-19.15 The Boxer Rebellion vs. Paolo Nutini. The Boxer Rebellion heb ik al twee keer gezien en hun nieuwe album valt tegen.
20.15-21.15 John Newman vs. Robert Plant. Ik kom alleen voor het laatste nummer van de setHet lijkt me prachtig om mijn favoriete Led Zeppelin nummer live te zien!
12.00-12.40 Clean Bandit vs. Jett Rebel. ontbijten bij de tent, het is nog vroeg
13.40-14.40 Ghost vs. Kodaline. Makkie. Ghost lijkt me tof, Kodaline is dat niet.
15.40-16.40 Young the Giant vs. Stromae. Formidabel om ze naast elkaar te zetten, dit is te makkelijk
17.40-18.40 Bombay Bicycle Club vs. Jake Bugg.
19.40-20.40 Gogol Bordello vs. Arcade Fire. Eén uurtje Arcade Fire maar? Ik hoopte toch op minimaal een kwartier extra.
Wat ik op het vierde podium ga bekijken weet ik nog niet.
Dit dus, Haim staat elk jaar op een festival in de buurt, vorig jaar op Pukkelpop ook overgeslagen. Komt vast wel weer een kansquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd The Scene dan, Haim komt net kijken, dit is zeker de laatste tour van The Scene. En niet een ' laatste maar we doen er nog 3', nee, echt de laatste, aangezien The Lau waarschijnlijk over een jaar dood is.
Het was meer een eerbetoon / vriendendienst dat ze op Pinkpop staan vanwege de situatie van The Lau. Denk dat de tent prima voldoet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:32 schreef Peter88Online het volgende:
Vreemd dat The Scene in de tent spelen. Hoofdpodium was wel logisch geweest, toch?
Gaat alleen wel gigantisch vol staan net als bij Die Antwoord vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het was meer een eerbetoon / vriendendienst dat ze op Pinkpop staan vanwege de situatie van The Lau. Denk dat de tent prima voldoet.
Op Pinkpop is de afstand niet heel groot, het is meer de drukte (aangezien meer mensen tussen de podia zullen switchen), en dat je dus iedere keer 'achteraan' kan sluiten, dus je zal weinig van dichtbij meemaken, tenzij vroeg op de dag.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:49 schreef Lastpost het volgende:
Even een vraagje als leek, ik zie nogal wat bands die een directe overlap hebben die ik beiden wel zou willen zien. Is dat een beetje te doen qua afstand tussen de verschillende podia?
Thanks. Heb daar niet zoveel moeite mee dus ga m'n dagen dan maar gewoon goed vol plannen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op Pinkpop is de afstand niet heel groot, het is meer de drukte (aangezien meer mensen tussen de podia zullen switchen), en dat je dus iedere keer 'achteraan' kan sluiten, dus je zal weinig van dichtbij meemaken, tenzij vroeg op de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaandagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 24-04-2014 11:47:11 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als ik ga:
Zaterdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: