Ruimte voor package deals zonder dat je verliest qua artiesten op je line-up.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom dat hele 4e podium dacht ik, toen ik de line-up zag
Ja, maar wat schiet je er als publiek mee op, het is dus eigenlijk gewoon een plek om artiesten te stallen die je eigenlijk niet wilde, maar bij een andere artiest verplicht was mede af te nemenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ruimte voor package deals zonder dat je verliest qua artiesten op je line-up.
Aan de andere kant, nu heb je en de line-up, en het publiek en vervolgens een uitverkocht huis. Ik denk dat de bezoeker bij deze constructie er alleen maar voordeel uit haalt hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar wat schiet je er als publiek mee op, het is dus eigenlijk gewoon een plek om artiesten te stallen die je eigenlijk niet wilde, maar bij een andere artiest verplicht was mede af te nemenSerieus, waar gaan we heen, 3,5mil voor een act, en een extra podium om wat ongewenste meuk te stallen
Het ligt eraan wat er tegelijk speelt maar ik zie mezelf nog wel naar Powerman 5000, Intergalactic Lovers, Paceshifters, Birth of Joy of Afterpartees kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar wat schiet je er als publiek mee op, het is dus eigenlijk gewoon een plek om artiesten te stallen die je eigenlijk niet wilde, maar bij een andere artiest verplicht was mede af te nemenSerieus, waar gaan we heen, 3,5mil voor een act, en een extra podium om wat ongewenste meuk te stallen
Dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nu heb je en de line-up, en het publiek en vervolgens een uitverkocht huis. Ik denk dat de bezoeker bij deze constructie er alleen maar voordeel uit haalt hoor.
Daarvoor is zo'n vierde podium zeker handigquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Das ook weer zo. Bedoel ook meer dat het vanuit de 'industrie' verneukeratief is dat je festivals package-deals opdringt, dan van Pinkpop dat ze er op in gaan. Beter zo dan dat het een plek inneemt van een leuke act op de main of 3fm.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alsof er iemand in de bioscoop zat.
En sommige packagedeals betekenen dat de hoofdartiest goedkoper naar je festival komt. En dat is voor een festival zoals Pinkpop hard nodig. Daarnaast kan je veel zeggen maar een Gers Pardoel zal gewoon weer headstage staan als hij succesvol is. Een Ed Sheeran staat bij Pinkpop net zo hoog als een Gers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook weer zo. Bedoel ook meer dat het vanuit de 'industrie' verneukeratief is dat je festivals package-deals opdringt, dan van Pinkpop dat ze er op in gaan. Beter zo dan dat het een plek inneemt van een leuke act op de main of 3fm.
Ik wil het vooral niet te moeilijk makenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mojo sluit de deals he, niet pinkpop.
I know, maar dit is het Pinkpop topic, moeten we dan iedere keer als we het over acts op Pinkpop hebben roepen dat Mojo de deals sluit?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mojo sluit de deals he, niet pinkpop.
Waar maak je je in godsnaam druk om?quote:Op zondag 20 april 2014 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind 'm echt teringlelijk, en ook vrij nutteloos. "We zijn een festival wat het puur van z'n line-up moet hebben. Laten we die op 1/3e van de poster zetten en een wijf met een vogel op d'r kop op de andere 2/3e!"
Kijk eens om je heen, bij ieder festival beslaat de line-up 80/90% van de poster.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch waar je publiek mee trekt? Je acts, en dan je headliners mooi geaccentueerd, niet 1 lettergrootte voor je headliner, een tikkie kleiner voor de rest, en dan nog een maatje kleiner voor wat opvulmeuk, alles lekker in één kolom onder elkaar gekwakt
Prachtig dit soort dingen, not
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat toch niet (alleen) om publiek trekken, ik vind t apart dat ze t ieder jaar weer voor elkaar krijgen om van die hondslelijke posters te maken, uitverkocht of niet.quote:Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef gazhims3lv het volgende:
Ga even lekker janken zeg. Waarom zouden ze publiek moeten trekken? Het is toch al zo goed als uitverkocht.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |