Je zou de trein kunnen nemen naar Eindhoven en kijken of daar nog een hotel / stayokay / camping / herberg / hondenhok / bezemkast / afvoerputje is? Rondom Landgraaf zit alles volquote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef BMTH182 het volgende:
Heeft iemand een idee waar we na AM nog kunnen overnachten?
Allebei in Heerlen:quote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef BMTH182 het volgende:
Heeft iemand een idee waar we na AM nog kunnen overnachten?
Niet in de omstreken van Heerlen, Kerkrade en Landgraaf dan. Je wordt geheid bekeurd en weggestuurd.quote:
Ah thanks, die ga ik dan toch eerst maar even checken haha.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Allebei in Heerlen:
http://www.hitjesvijver.nl/
http://indenhof.nl/
Ga lopen met je luie reet!quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:09 schreef BMTH182 het volgende:
Nog een dingetje, staan er bij Heerlen CS ook taxi's klaar of is het dan verstandiger om de bus te nemen naar de camping?
Welke dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:02 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Het is 8 km![]()
Uiteindelijk heb ik toch nog een plek kunnen regelen op de camping in landgraaf.
twitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 03-04-2014 om 08:58:59Twee nieuwe namen voor Pinkpop 2014: @TheSceneNL en @TaymirMusic http://t.co/EDaNpyNaSb #PP14 reageer retweet
Wauw, Thé Lau is uitbehandeld en komt even als een baas op Pinkpop afscheid nemenquote:Op donderdag 3 april 2014 09:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 03-04-2014 om 08:58:59Twee nieuwe namen voor Pinkpop 2014: @TheSceneNL en @TaymirMusic http://t.co/EDaNpyNaSb #PP14 reageer retweet
Mooi ja, toch een band uit de neerlandse pophistorie, eerste keer Pinkpop maar trouwensquote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wauw, Thé Lau is uitbehandeld en komt even als een baas op Pinkpop afscheid nemen
Okquote:Op donderdag 3 april 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
leuk voor het bejaarde zaterdag publiek.
Heeft mooie muziek gemaakt maar hoeft van mij niet op pinkpop.
geen last van overigens aangezien ik toch alleen de zondag ga
de aanleiding is triest, het gebaar van PP mooi.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wauw, Thé Lau is uitbehandeld en komt even als een baas op Pinkpop afscheid nemen
Nope, dit waren alle namen. Alleen nog de namen voor dat 4e podium maar dat zal geen band zijn waar we van hebben gehoord. "Spannende programmering" vertaal ik als bands die gratis op Pinkpop spelen voor dagkaarten. Kan altijd leuk zijn maar verwacht er maar niks van.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet veel met The Scene.
Maar dit betekent dat er nóg een act op de zaterdag komt? Zou mooi zijn, want dan kan ik Epica en Bastille zien.
Oh, dan krijgen we dus het feest dat Les Djinns in hun eentje het festival openen?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nope, dit waren alle namen. Alleen nog de namen voor dat 4e podium maar dat zal geen band zijn waar we van hebben gehoord. "Spannende programmering" vertaal ik als bands die gratis op Pinkpop spelen voor dagkaarten. Kan altijd leuk zijn maar verwacht er maar niks van.
ik heb niks met Bastille, maar ja die zijn er ook... Niet dat ik weekendkaarten heb helaasquote:Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit betekent dat er nóg een act op de zaterdag komt? Zou mooi zijn, want dan kan ik Epica en Bastille zien.
Bastille vorig jaar gezien op Pinkpop, dat ene nummer was wel leuk.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien wel, maar ook weer niet...quote:Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
de aanleiding is triest, het gebaar van PP mooi.
FIREquote:Op donderdag 3 april 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fight Fire With Fire coverenquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:22 schreef paulvdb08 het volgende:
Ik wil met vrienden een nummer van een pinkpop act coveren om weekendkaarten te winnen, heeft iemand een goed idee voor een nummer waarmee we kans kunnen maken? We hebben één zangeres, pianospeler, en twee gitaren.
Maar dat is niet akoestisch te spelen (op de intro na dan)quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:07 schreef paulvdb08 het volgende:
[..]
Maar dat is niet akoestisch te spelen (op de intro na dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |