Niet vermeld, dus het zullen geen Nederlanders zijn geweest, niet dat die nog wonen in Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:54 schreef hoas het volgende:
Afkomst? Of moeten e eerst een dag wachten voor een politiek correct bericht?
Arme knullen, ik zou er ook bejaarden van op het spoor gaan duwen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rustig jongens, zijn gewoon Nederlanders die toevallig een extra paspoort hebben waar ze niet vanaf komen.
Ik vraag mij trouwens ook af wat deze gekkies bezielt om zo'n volkomen gestoord t-shirt aan te trekken.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, dit kan de beste overkomen natuurlijk. Heb je net lopen rellen in de trein, gaat er ook nog zo'n kutbejaarde niet voor je aan de kant, terwijl het toch duidelijk was dat er een échte baas aan kwam lopen waar je respect voor moet tonen![]()
[ afbeelding ]
Dit. Wtf?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:20 schreef nomoredrama het volgende:
[..]
Ik vraag mij trouwens ook af wat deze gekkies bezielt om zo'n volkomen gestoord t-shirt aan te trekken.
Nog nooit geweten wat een Marokkaan voor ¤5 doet?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je zomaar iemand het spoor op duwen.
Wat denk je?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:54 schreef hoas het volgende:
Afkomst? Of moeten e eerst een dag wachten voor een politiek correct bericht?
Het waren er 3quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar staat dat het hier twee marrokanen betreft?
Oh ja, waar staat dat het drie marrokanen waren dan?quote:
Er is een aantal bewijsstukken: Rotterdam, drie man, oud vrouwtje.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar staat dat het hier twee marrokanen betreft?
Je hebt geen idee dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is een aantal bewijsstukken: Rotterdam, drie man, oud vrouwtje.
Neuh, maar ik doe ook geen dergelijke aannamesquote:
Wel jij denkt dat het geen Marokkanen waren.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neuh, maar ik doe ook geen dergelijke aannames
Zeg ik ergens dat het geen Marrokanen waren?. Alleen blijken sommigen hier op basis van het bericht zeker te weten dat het marrokanen zijn. Das apart, want dat staat nergens.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wel jij denkt dat het geen Marokkanen waren.
Op basis van het bericht is die kans best groot, agressie in Randstadrail, 2 oudere mishandelen, Den Haag, groep.
Ik denk dat niemand het zeker weet. Alleen zie ik een aantal mensen met sterke vermoedens door uit het verleden behaalde resultaten. Wat uiteraard geen garantie is.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het geen Marrokanen waren?. Alleen blijken sommigen hier op basis van het bericht zeker te weten dat het marrokanen zijn. Das apart, want dat staat nergens.
hahaha die hippies in die t-hirtsquote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, dit kan de beste overkomen natuurlijk. Heb je net lopen rellen in de trein, gaat er ook nog zo'n kutbejaarde niet voor je aan de kant, terwijl het toch duidelijk was dat er een échte baas aan kwam lopen waar je respect voor moet tonen![]()
[ afbeelding ]
Hoezo, is ze verdachte dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef MisterCe het volgende:
De vrouw is naar het ziekenhuis vervoerd. Zij kon nog niet worden verhoord.
Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
bewijsstukken moeten bestaan, als jij ze verzint is het geen bewijsquote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is een triest en slecht soort mensen , die hier zijn / waarvan er steeds meer hierheen komen / er hier steeds meer gemaakt worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef MisterCe het volgende:
DEN HAAG -
Een 75-jarige vrouw is vannacht zwaargewond geraakt toen zij van een peroon op het spoor werd geduwd bij Den Haag Centraal. De vrouw liep kneuzingen en botbreuken op. De politie heeft twee mannen van 18 en een van 17 jaar gearresteerd.
Aan het incident ging een opstootje vooraf in de Randstadrail. Eén van de drie deelde daarbij een klap uit aan een 54-jarige medepassagier. Het drietal ging er vandoor.
De vrouw stond te wachten op het perron en werd waarschijnlijk opzettelijk aan de kant geduwd door één van de drie. Door de duw kwam het slachtoffer hard op het spoor terecht.
De jongens zijn korte tijd later aan de hand van een signalement opgepakt op de kruising van de Korte Poten en de Herengracht.
De vrouw is naar het ziekenhuis vervoerd. Zij kon nog niet worden verhoord. De 54-jarige man heeft aangifte gedaan van mishandeling.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_spoor_geduwd__.html
Ik vraag me af wat voor mensen dit zijn, die zo'n lafhartige daad kunnen uitvoeren. Vergelijkbaar het het bestelen van een kankerpatiënt.
Oja en wie waren er vroeger te lui om het vuile werk te doen en hebben al die gasten hierheen laten komen?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef superniger het volgende:
Te triest.
Ben je 75 jaar. Heb je meegeholpen met het land weer op te bouwen. En als dank krijg je dit nog in de laatste fase van je leven.
Je kan ook gewoon Marokkanen zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh en ik heb bevestiging. Het zijn in ieder geval 2 Nederlandse jongeren met een noord Afrikaans uiterlijk.
Bron is mijn collega die bestuurder was van die bewuste RR.
Willen we dus meer of minder van dit soort gasten?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het is een triest en slecht soort mensen , die hier zijn / waarvan er steeds meer hierheen komen / er hier steeds meer gemaakt worden.
Er zaten bij die gasten van toen niet dit soort randdebielen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef hoas het volgende:
[..]
Oja en wie waren er vroeger te lui om het vuile werk te doen en hebben al die gasten hierheen laten komen?
Juist.
Hij heeft hun paspoorten niet gezien dus weet niet of ze hier toevallig op vakantie waren of hier geboren en getogen zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 16:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Marokkanen zeggen.
Poteto potato, zelfde resultaatquote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij heeft hun paspoorten niet gezien dus weet niet of ze hier toevallig op vakantie waren of hier geboren en getogen zijn
Ik denk niks, want dat tuig kan vast niet lezen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Even een beetje offtopic, maar ik vind die borden die nu op de stations staan over dat je met je handen van ns personeel e.d. af moet blijven wel goed. Hoewel ik me afvraag of zulk volk er zich wat van aantrekt.
deden ze ook, daarom kreeg die vrouw als alternatief dan maar een dreun..quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Even een beetje offtopic, maar ik vind die borden die nu op de stations staan over dat je met je handen van ns personeel e.d. af moet blijven wel goed. Hoewel ik me afvraag of zulk volk er zich wat van aantrekt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
deden ze ook, daarom kreeg die vrouw als alternatief dan maar een dreun..
Juist.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:56 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Er zaten bij die gasten van toen niet dit soort randdebielen.
En als ze er toen ook al waren , dan zouden die gasten van toen dit soort debiele knulletjes kapot slaan.
Met de straffe Marokkaanse hand.
Die hadden niet hoeven komen. Ze werden niet gedwongen hier te komen werken. Ze wilden allemaal blijkbaar graag omdat er meer te verdienen viel. Overigens hebben direct na de tweede wereldoorlog gewoon de autochtone Nederlanders uit het hele koninkrijk geholpen de boel op te bouwen, niet de gastarbeiders.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef hoas het volgende:
[..]
Oja en wie waren er vroeger te lui om het vuile werk te doen en hebben al die gasten hierheen laten komen?
Juist.
Terwijl de Telegraaf normaal gesproken alleen het signalement weglaat wanneer het blanken zijn. Het lijkt me dan ook vooral wishful thinking van mensen met bijzonder weinig lerend vermogen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het geen Marrokanen waren?. Alleen blijken sommigen hier op basis van het bericht zeker te weten dat het marrokanen zijn. Das apart, want dat staat nergens.
Gokje natuurlijk, maar waarschijnlijk wel een goede gok... Meestal vertonen alleen die achterlijke kutmarokkanen dit gedrag.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh ja, waar staat dat het drie marrokanen waren dan?
Hoe dan, door aardappels te koken met wat spruiten?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef superniger het volgende:
Te triest.
Ben je 75 jaar. Heb je meegeholpen met het land weer op te bouwen. En als dank krijg je dit nog in de laatste fase van je leven.
Wat is die ene van je beste vriendinnen dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef Robuustheid het volgende:
Twee Marokkanen in Deurne die bij inbreken en mishandelen van een juwelier, neergeschoten worden.
Twee Marokkanen die een oude vrouw voor een tram duwen.
Mijn vriendin is Turks. 1 van m'n beste 2 vrienden is Marokkaans/Algerijns. En we zijn allen erover eens, dat Marokkanen vooral half mens/half beest zijn.
MINDER! MINDER! MINDER!
Haha, policor-gekkies. Dit zijn meestal ook de mensen die het hardst bijdraaien als ze zelf slachtoffer worden. Leven in een bubbel.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is meer dan wat de meeste huisvrouwen tegenwoordig kunnen. Badum tss.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoe dan, door aardappels te koken met wat spruiten?
Laten we hopen dat de vrouw heeft meegedaan aan deze actie, is het toch nog een soort koekje van eigen deeg. Anders is het wel heel erg triest.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, het is verbanden herkennen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl de Telegraaf normaal gesproken alleen het signalement weglaat wanneer het blanken zijn. Het lijkt me dan ook vooral wishful thinking van mensen met bijzonder weinig lerend vermogen.
Waarom zou de Marokkaanse gemeenschap bij zichzelf te rade moeten? Wat ga je anders doen? Nou? Veel gelul, weinig inhoud weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Los van de vraag of deze daders (ook weer) Marokkanen waren, is het eigenlijk al erg genoeg dat de speculatie hierover volop plaatsvindt. En dat we, wanneer over dit soort walgelijke incidenten lezen, haast automatisch al denken dat het wel weer Marokkanen geweest zullen zijn.
De Marokkaanse gemeenschap zou echt eens bij zichzelf te rade moeten: hoe heeft het zo ver kunnen komen dat de Marokkanen in zo'n negatief daglicht zijn komen te staan, zo breed worden verafschuwd en zo snel aan criminele gebeurtenissen worden gelinkt. Komt dat door die akelige, racistische Nederlanders of moeten meer mensen eens een spiegel in huis halen?
JE VERWACHT HET NIETquote:Op zondag 30 maart 2014 16:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh en ik heb bevestiging. Het zijn in ieder geval 2 Nederlandse jongeren met een noord Afrikaans uiterlijk.
Bron is mijn collega die bestuurder was van die bewuste RR.
Omdat ze dat de afgelopen 50 jaar nog nooit gedaan hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom zou de Marokkaanse gemeenschap bij zichzelf te rade moeten? Wat ga je anders doen? Nou? Veel gelul, weinig inhoud weer.
Hoe zie je dat voor je, alle dorpsoudsten bij elkaar in een conferentie?quote:Op maandag 31 maart 2014 07:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat ze dat de afgelopen 50 jaar nog nooit gedaan hebben.
Ja, ze verzamelen zich namelijk wekelijks in de moskee (en koffiehuizen en shoarmatentjes), die oudjes.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je, alle dorpsoudsten bij elkaar in een conferentie?
Wat een onzin jongens. Ik heb ook nog nooit gehoord dat Nederlanders zich verantwoordelijk voelen voor de grote aantallen pedofielen die naar Thailand gaan. Of voor de Nederlandse drugssmokkelaars rond de VS en Zuid-Amerika.
We hebben het over jeugd dat losgeslagen is. Ze luisteren niet, een boze blik van een verkaasde Marokkaan doet ze echt niks.
Die mogen mee naar de boksles die hun kinders van de staat krijgen aangeboden.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:04 schreef Moira. het volgende:
Hoop dat die ouders ook een opvoedcursus krijgen.
Denk niet dat dat veel zoden aan de dijk gaat zetten.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
Los van de vraag of deze daders (ook weer) Marokkanen waren, is het eigenlijk al erg genoeg dat de speculatie hierover volop plaatsvindt. En dat we, wanneer over dit soort walgelijke incidenten lezen, haast automatisch al denken dat het wel weer Marokkanen geweest zullen zijn.
De Marokkaanse gemeenschap zou echt eens bij zichzelf te rade moeten: hoe heeft het zo ver kunnen komen dat de Marokkanen in zo'n negatief daglicht zijn komen te staan, zo breed worden verafschuwd en zo snel aan criminele gebeurtenissen worden gelinkt. Komt dat door die akelige, racistische Nederlanders of moeten meer mensen eens een spiegel in huis halen?
Gedeeltelijk mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Denk niet dat dat veel zoden aan de dijk gaat zetten.
De grote groep oude Marokkanen - die met die rare hoedjes, baardjes en rare kleding - hebben de ratjes toch geen respect voor.
De groep Marokkanen die wel iets van hun leven hier maken, daar hebben die ratjes ook geen respect voor.
Het enige wat nu nog helpt is de pakkans verhogen, zero-tolerance en kei- en keihard straffen. Laten we dan inderdaad een mogelijkheid openhouden als Nederlands paspoort afpakken en dumpen in Marokko. Zoals Wilders zelf al zegt: "Degenen die daar direct het meest van profiteren zijn de Marokkanen die hier wel iets van hun leven willen maken"
Ligt er aan, als hij zijn neefjes en broertjes niet toespreekt bij onbehoorlijk gedrag wel, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:32 schreef theunderdog het volgende:
Dus een Marokkaan met een diploma, werk en gewoon een normaal leven moet zich verantwoordelijk voelen voor een Marokkaan die zich niet zo netjes gedraagt?Wat een onzin.
Want?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ligt er aan, als hij zijn neefjes en broertjes niet toespreekt bij onbehoorlijk gedrag wel, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:32 schreef theunderdog het volgende:
Dus een Marokkaan met een diploma, werk en gewoon een normaal leven moet zich verantwoordelijk voelen voor een Marokkaan die zich niet zo netjes gedraagt?
Wat een onzin.
Pfff... die 30 Marokkanen daar zijn inderdaad representatief voor alle Marokkanen in Nederland.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hun cultuurgenoten zijn er anders wel altijd als de kippen bij om hun criminele broeders te verdedigen.
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hun cultuurgenoten zijn er anders wel altijd als de kippen bij om hun criminele broeders te verdedigen.
Als hij ze NIET toespreekt: dus als deel zijnde van de samenleving, als iemand (bv een familielid) die dichtbij een probleemgeval staat, niets onderneemt, dan ben je in mijn ogen mede-verantwoordelijk voor het problem, ongeacht de juridische conclusie of het individualistische denken. We zijn en blijven groepsdieren die elkaar moeten sturen. Valt dat weg, dan valt je samenleving uit elkaar, of je nou wetten in een boek geschreven hebt of niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:34 schreef theunderdog het volgende:
Want?Waarom is iemand verantwoordelijk voor het gedrag van zijn neefje?
Geef toe, omgekeerd zie je zelden. Marokkanen die zich duidelijk uitspreken tegen het - helaas veelvoorkomende - criminele en onaangepaste gedrag van hun cultuurgenoten waardoor zijzelf een slechte naam krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pfff... die 30 Marokkanen daar zijn inderdaad representatief voor alle Marokkanen in Nederland.
1: Hoe weet jij dat ze er niets van zeggen?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als hij ze NIET toespreekt: dus als deel zijnde van de samenleving, als iemand (bv een familielid) die dichtbij een probleemgeval staat, niets onderneemt, dan ben je in mijn ogen mede-verantwoordelijk voor het problem, ongeacht de juridische conclusie of het individualistische denken. We zijn en blijven groepsdieren die elkaar moeten sturen. Valt dat weg, dan valt je samenleving uit elkaar, of je nou wetten in een boek geschreven hebt of niet.
Stoer man..quote:Op maandag 31 maart 2014 11:39 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben volgens mij nog best wel scherp voor iemand die zijn bed al 23 uur niet gezien he eft.
Klopt, voetbal hooliganisme is een complot van de reptilians.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geef toe, omgekeerd zie je zelden. Marokkanen die zich duidelijk uitspreken tegen het - helaas veelvoorkomende - criminele en onaangepaste gedrag van hun cultuurgenoten waardoor zijzelf een slechte naam krijgen.
Ze zijn representatief voor een gedachte die leeft bij veel Marokkaanse jongeren.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pfff... die 30 Marokkanen daar zijn inderdaad representatief voor alle Marokkanen in Nederland.
Ik zie ze constant. Maar ze worden niet zo in de spotlights gezet aangezien het nogal wiedes is dat mensen dit soort gedrag afkeuren. Het is veel interessanter om op het nieuws iemand te laten zien die achter de daders staat dan de zoveelste 'oh wat erg, wat vreselijk'.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geef toe, omgekeerd zie je zelden. Marokkanen die zich duidelijk uitspreken tegen het - helaas veelvoorkomende - criminele en onaangepaste gedrag van hun cultuurgenoten waardoor zijzelf een slechte naam krijgen.
Deze gedachte speelt alleen onder de straatratten van de Marokkanen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ze zijn representatief voor een gedachte die leeft bij veel Marokkaanse jongeren.
Het "kom niet aan mij" / "mijn broeder" principe , het denken dat ze boven alles staan.
Geen zelfinzicht en gevoel van schaamte.
Ook echt compleet onleesbare 'spandoeken', lijkt wel van ongeschoolde handquote:Op maandag 31 maart 2014 11:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1. Vandaar dat ik dus zeg 'als'. ALS ze niets zeggen DAN zijn ze mede-verantwoordelijk imo.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:40 schreef theunderdog het volgende:
1: Hoe weet jij dat ze er niets van zeggen?2: De mens is een sociaaldier/groepsdier, maar dat wil niet zeggen dat dat iemand zijn individuele mentaliteit is.Er is geen enkel rationeel argument die zou moeten kunnen uitleggen waarom een "goede" Marokkaan verantwoordelijk is voor de straatratten.
Iedereen zou dat moeten doen, niet alleen Marokkanen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
1. Vandaar dat ik dus zeg 'als'. ALS ze niets zeggen DAN zijn ze mede-verantwoordelijk imo.
2. Wat?
Ik zeg niet dat een ''goede'' Marokkaan inherent verantwoordelijk is voor het gedrag van zijn naamsgenoten, ik zeg enkel dat een Marokkaan mede verantwoordelijkheid draagt voor de mensen die dicht bij hem staan, in zijn geval dus waarschijnlijk Marokkanen.
Het betreft hier alleen Marokkanen, dus daar heeft men het dan overquote:Op maandag 31 maart 2014 11:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen zou dat moeten doen, niet alleen Marokkanen.
Probleem is dat die straatratten overlast snel de overhand neemt , hun aandeel / bijdrage snel vergroten in de criminaliteit.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze gedachte speelt alleen onder de straatratten van de Marokkanen.
Net zoals het "ik hoef met niemand rekening te houden mentaliteit" speelt onder de blanke autochtonen Tokkies.
Uiteraard, dat ga ik dan ook nergens ontkennen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Probleem is dat die straatratten overlast snel de overhand neemt , hun aandeel / bijdrage snel vergroten in de criminaliteit.
Je ziet er ook nog knap fris uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:39 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben volgens mij nog best wel scherp voor iemand die zijn bed al 23 uur niet gezien he eft.
Exact dat is dus mijn hele punt. En laat het nou net zo zijn dat het bij de Marokkanen niet aan de hand is.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:46 schreef Moira. het volgende:
Het betreft hier alleen Marokkanen, dus daar heeft men het dan over
Die hebben het erover dat die racistische Marina hen zeker alleen maar dood schoot omdat ze Marokkanen waren, niet omdat ze hen overvielen ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Exact dat is dus mijn hele punt. En laat het nou net zo zijn dat het bij de Marokkanen niet aan de hand is.
Cijfers liegen er niet om.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, dat ga ik dan ook nergens ontkennen.
Ofja, het lijkt voornamelijk dat die de overhand nemen. Media doet veel.
Zo bijzonder zijn die cijfers helemaal niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Cijfers liegen er niet om.
En de ervaringen van de vriend van me (als agent) gaf toen al aan dat er iets heel erg fout zit in een deel van dat volk.
Nee , het zijn je ogen die zo fris en kwiek stralen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Thanks. Komt omdat ik m'n tanden nog wel gewoon heb gepoetst vanochtend.
Jep, komt door Wilders, want zij waren de allereerste en enige Marokkanen ooit die daar in een winkel stonden het gevoel van vrijheid en veiligheid van een ander te vernaggelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Moira. het volgende:
Die hebben het erover dat die racistische Marina hen zeker alleen maar dood schoot omdat ze Marokkanen waren, niet omdat ze hen overvielen ofzo
Het probleem is er alleen mee dat, om die groep aan te duiden, mensen te vaak het generaliserende 'Marokkanen' gebruiken. En die nuance 'criminele Marokkanen' klinkt dan weer zo politiek correct.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Cijfers liegen er niet om.
En de ervaringen van de vriend van me (als agent) gaf toen al aan dat er iets heel erg fout zit in een deel van dat volk.
Aanname. Misschien was het wel een uitkeringstrekker?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef superniger het volgende:
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen"quote:Op maandag 31 maart 2014 11:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jep, komt door Wilders, want zij waren de allereerste en enige Marokkanen ooit die daar in een winkel stonden het gevoel van vrijheid en veiligheid van een ander te vernaggelen.
Zit wat in.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het probleem is er alleen mee dat, om die groep aan te duiden, mensen te vaak het generaliserende 'Marokkanen' gebruiken. En die nuance 'criminele Marokkanen' klinkt dan weer zo politiek correct.
Maar daarmee trap je dus veel te veel mensen op hun teentjes, en leidt dat af van het daadwerkelijke feit dat er gewoon écht veel criminele Marokkanen zijn. Iedereen gaat zich dan schuilen onder de racisme/discriminatiekaart, waardoor de aanpak van die criminaliteit dan weer op de achtergrond komt te liggen.
Er zou gewoon een nieuw woord uitgevonden moeten worden voor criminele Marokkanen, daar kwets je de niet-crimenelen ook niet mee dus hoeven die zich ook niet aangesproken te voelen en elke keer weer de terechte discussies daarmee te verneuken
Geen idee of men dit snapt, beetje vaag omschreven
Ik ben -nogmaals- al 23 uur op en ik snap het prima, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:
Geen idee of men dit snapt, beetje vaag omschreven
Tsja, maar dan ligt het écht aan hén en niet aan de bewoording.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:55 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar ook met die nieuwe naam zal die groep de lange teentjes behouden.
Maar het geeft wel een breed gedragen gevoel aan dat je inmiddels bijna vogelvrij bent in dit land. En dat de politiek er geen reet aan doet, behalve kwaad spreken over Wilders en PVV-stemmers.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen"
Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo
Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 11:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben -nogmaals- al 23 uur op en ik snap het prima, dus dat zal wel meevallen.
Klopt. Het zijn emotionele reacties. Dat is natuurlijk precies waar Wilders op le eft.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen" Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Oh, Wilders..quote:Op maandag 31 maart 2014 11:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn emotionele reacties. Dat is natuurlijk precies waar Wilders op le eft.
Mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen"
Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo
Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar het geeft wel een breed gedragen gevoel aan dat je inmiddels bijna vogelvrij bent in dit land. En dat de politiek er geen reet aan doet, behalve kwaad spreken over Wilders en PVV-stemmers.
quote:Vrouw (75) breekt kaak, oogkas en armen na val van perron
DEN HAAG - De 75-jarige vrouw die zaterdagavond van het perron werd geduwd op station Den Haag Centraal heeft een gebroken oogkas, twee gebroken onderarmen en een gebroken kaak. Dat laat een kleindochter van de vrouw in een reactie op Omroepwest.nl weten.
De vrouw werd waarschijnlijk omver gelopen na een ruzie in de Randstadrail. De vrouw stond in de weg, kreeg een duw en viel van het perron.
De 75-jarige vrouw ligt in het ziekenhuis. "De kaakchirurg komt vandaag langs en ze gaan kijken voor een plaat in haar linkeronderarm. De breuk is zo ernstig dat die niet meer goed zal helen," schrijft kleinkind Alyssa.
Volgens Alyssa stond haar oma anderhalve meter van het spoor op het perron. "Hoe hard moet de duw zijn geweest...." schrijft ze. Het is zo snel gegaan dat haar oma zich niet meer alles kan herinneren.
De politie heeft op de kruising van de Korte Poten met de Herengracht in Den Haag drie mannen aangehouden. De verdachten zijn 17 en 18 jaar oud en zitten nog vast. Ze worden verdacht van zware mishandeling
alle ouders? Oh?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef Santello het volgende:
Alle ouders doen hun stinkende best. Ga me niet vertellen dat ze zulks gedrag aanmoedigen.
Er was ooit een wethouder die het over 'kutmarokkanen' had, dat leek mij een weinig specifiek doch helder onderscheid met de rest van de Marokkanen. Maar dat viel ook niet goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het probleem is er alleen mee dat, om die groep aan te duiden, mensen te vaak het generaliserende 'Marokkanen' gebruiken. En die nuance 'criminele Marokkanen' klinkt dan weer zo politiek correct.
Maar daarmee trap je dus veel te veel mensen op hun teentjes, en leidt dat af van het daadwerkelijke feit dat er gewoon écht veel criminele Marokkanen zijn. Iedereen gaat zich dan schuilen onder de racisme/discriminatiekaart, waardoor de aanpak van die criminaliteit dan weer op de achtergrond komt te liggen.
Er zou gewoon een nieuw woord uitgevonden moeten worden voor criminele Marokkanen, daar kwets je de niet-criminelen ook niet mee dus hoeven die zich ook niet aangesproken te voelen en elke keer weer de terechte discussies daarmee te verneuken
Nou nou, echt niet alle ouders doen hun stinkende best, hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef Santello het volgende:
Alle ouders doen hun stinkende best. Ga me niet vertellen dat ze zulks gedrag aanmoedigen.
De cultuur clash is voor de meerderheid te groot. Gepaard met armoede zorgt het voor veel problemen die niet te verklaren zijn. D
Vooral dat laatste hebben een hoop wel een handje vanquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Prego het volgende:
[..]
alle ouders? Oh?
En er is een verschil tussen aanmoedigen en geen flikker om je broedsel geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |