abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2014 @ 11:56:29 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_138357685
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen" :')
Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo :')

Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is :')
Maar het geeft wel een breed gedragen gevoel aan dat je inmiddels bijna vogelvrij bent in dit land. En dat de politiek er geen reet aan doet, behalve kwaad spreken over Wilders en PVV-stemmers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  PR en moderator maandag 31 maart 2014 @ 11:56:35 #122
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138357687
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik ben -nogmaals- al 23 uur op en ik snap het prima, dus dat zal wel meevallen.
Mooi *O*
Fuck the EBU.
pi_138357704
quote:
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen" Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Klopt. Het zijn emotionele reacties. Dat is natuurlijk precies waar Wilders op le eft.
(Wil overigens niet stellen dat emotie onbelangrijk is vwb het democratische proces.)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 11:58:55 ]
  PR en moderator maandag 31 maart 2014 @ 11:58:36 #124
288245 crew  Moira
pi_138357728
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Klopt. Het zijn emotionele reacties. Dat is natuurlijk precies waar Wilders op le eft.
Oh, Wilders.. :')

Ik mis Pim ;(
Fuck the EBU.
pi_138357739
quote:

[..]

Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen" :')
Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo :')

Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is :')
Mee eens.

Hij is niet meteen goed , maar ook niet meteen fout.

Hij gooit eruit wat hij denkt en mensen reageren daar op.

Daar zit soms zeker een kern van waarheid in maar hij doet het wat onhandig en draaft soms ook (te ver) door.

Met een aantal oorzaken daarvoor , dat wel.

Maar echt geloofwaardig maakt hij zich er niet mee.

Is best jammer.
pi_138357779
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:56 schreef Perrin het volgende:

[..]

Maar het geeft wel een breed gedragen gevoel aan dat je inmiddels bijna vogelvrij bent in dit land. En dat de politiek er geen reet aan doet, behalve kwaad spreken over Wilders en PVV-stemmers.
Mee eens.
pi_138357797
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:58 schreef Moira. het volgende:
Oh, Wilders.. Ik mis Pim
Wie niet... :(
pi_138358098
ze deed vast stoer
  maandag 31 maart 2014 @ 12:31:29 #129
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_138358507
quote:
Vrouw (75) breekt kaak, oogkas en armen na val van perron

DEN HAAG - De 75-jarige vrouw die zaterdagavond van het perron werd geduwd op station Den Haag Centraal heeft een gebroken oogkas, twee gebroken onderarmen en een gebroken kaak. Dat laat een kleindochter van de vrouw in een reactie op Omroepwest.nl weten.
De vrouw werd waarschijnlijk omver gelopen na een ruzie in de Randstadrail. De vrouw stond in de weg, kreeg een duw en viel van het perron.

De 75-jarige vrouw ligt in het ziekenhuis. "De kaakchirurg komt vandaag langs en ze gaan kijken voor een plaat in haar linkeronderarm. De breuk is zo ernstig dat die niet meer goed zal helen," schrijft kleinkind Alyssa.

Volgens Alyssa stond haar oma anderhalve meter van het spoor op het perron. "Hoe hard moet de duw zijn geweest...." schrijft ze. Het is zo snel gegaan dat haar oma zich niet meer alles kan herinneren.

De politie heeft op de kruising van de Korte Poten met de Herengracht in Den Haag drie mannen aangehouden. De verdachten zijn 17 en 18 jaar oud en zitten nog vast. Ze worden verdacht van zware mishandeling
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_138365615
Alle ouders doen hun stinkende best. Ga me niet vertellen dat ze zulks gedrag aanmoedigen.

De cultuur clash is voor de meerderheid te groot. Gepaard met armoede zorgt het voor veel problemen die niet te verklaren zijn. D
pi_138368202
quote:
8s.gif Op maandag 31 maart 2014 12:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

En dat allemaal door zulke randdebielen.
pi_138368561
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef Santello het volgende:
Alle ouders doen hun stinkende best. Ga me niet vertellen dat ze zulks gedrag aanmoedigen.
alle ouders? Oh?
En er is een verschil tussen aanmoedigen en geen flikker om je broedsel geven
pi_138368563
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het probleem is er alleen mee dat, om die groep aan te duiden, mensen te vaak het generaliserende 'Marokkanen' gebruiken. En die nuance 'criminele Marokkanen' klinkt dan weer zo politiek correct.
Maar daarmee trap je dus veel te veel mensen op hun teentjes, en leidt dat af van het daadwerkelijke feit dat er gewoon écht veel criminele Marokkanen zijn. Iedereen gaat zich dan schuilen onder de racisme/discriminatiekaart, waardoor de aanpak van die criminaliteit dan weer op de achtergrond komt te liggen.

Er zou gewoon een nieuw woord uitgevonden moeten worden voor criminele Marokkanen, daar kwets je de niet-criminelen ook niet mee dus hoeven die zich ook niet aangesproken te voelen en elke keer weer de terechte discussies daarmee te verneuken :P
Er was ooit een wethouder die het over 'kutmarokkanen' had, dat leek mij een weinig specifiek doch helder onderscheid met de rest van de Marokkanen. Maar dat viel ook niet goed.

Een ander probleem is dat je niet erg ver hoeft te zoeken, in dit topic bijvoorbeeld, voor mensen die dolblij worden wanneer verdachten Marokkaan blijken of lijken te zijn. Hele volksstammen die er als de kippen bij zijn om in een topic te reageren waarin Marokkanen verdacht zijn, maar ander nieuws over criminaliteit links laten liggen. Zo heb je ze ook die het nieuws afspeuren naar dergelijke berichten en alleen dan een topic aanmaken wanneer het (waarschijnlijk) Marokkanen betreft. En dan zijn er ook nog een aantal kranten die het nieuws veel groter brengen als het om Marokkanen gaat, en zelfs het signalement 'blank' weglaten als ze een nieuwsbericht overnemen van een lokale krant.

En dan gaan ze allemaal roepen dat het altijd weer Marokkanen zijn, handenwrijvend in hun onderbroekje. Dat lijkt mij eerlijk gezegd een groter probleem dan het ontbreken van een onderscheidende benaming. Niet omdat ze het begrip 'oververtegenwoordiging' niet snappen, maar omdat ze het onderscheid helemaal niet willen maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  PR en moderator maandag 31 maart 2014 @ 17:34:52 #134
288245 crew  Moira
pi_138369115
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef Santello het volgende:

De cultuur clash is voor de meerderheid te groot. Gepaard met armoede zorgt het voor veel problemen die niet te verklaren zijn. D
Nou nou, echt niet alle ouders doen hun stinkende best, hoor :')

Ik heb tering veel allochtone gezinnen gezien waar er van een fatsoenlijke opvoeding echt 0,0 sprake was.
Nederlandse kaas-gezinnen ook, hoor. Maar toch echt veul meer allochtone gezinnen :')

Je merkt echt gelijk het verschil wanneer een gezin waarde steekt in de opvoeding en wanneer ze gewoon geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 31 maart 2014 @ 17:36:40 #135
288245 crew  Moira
pi_138369172
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Prego het volgende:

[..]

alle ouders? Oh?
En er is een verschil tussen aanmoedigen en geen flikker om je broedsel geven
Vooral dat laatste hebben een hoop wel een handje van :')
Fuck the EBU.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 maart 2014 @ 18:38:56 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138370964
-edit- spuitelf

[ Bericht 98% gewijzigd door Swetsenegger op 31-03-2014 19:14:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')