Maar het geeft wel een breed gedragen gevoel aan dat je inmiddels bijna vogelvrij bent in dit land. En dat de politiek er geen reet aan doet, behalve kwaad spreken over Wilders en PVV-stemmers.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen"
Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo
Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 11:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben -nogmaals- al 23 uur op en ik snap het prima, dus dat zal wel meevallen.
Klopt. Het zijn emotionele reacties. Dat is natuurlijk precies waar Wilders op le eft.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen" Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Oh, Wilders..quote:Op maandag 31 maart 2014 11:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn emotionele reacties. Dat is natuurlijk precies waar Wilders op le eft.
Mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen"
Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo
Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar het geeft wel een breed gedragen gevoel aan dat je inmiddels bijna vogelvrij bent in dit land. En dat de politiek er geen reet aan doet, behalve kwaad spreken over Wilders en PVV-stemmers.
quote:Vrouw (75) breekt kaak, oogkas en armen na val van perron
DEN HAAG - De 75-jarige vrouw die zaterdagavond van het perron werd geduwd op station Den Haag Centraal heeft een gebroken oogkas, twee gebroken onderarmen en een gebroken kaak. Dat laat een kleindochter van de vrouw in een reactie op Omroepwest.nl weten.
De vrouw werd waarschijnlijk omver gelopen na een ruzie in de Randstadrail. De vrouw stond in de weg, kreeg een duw en viel van het perron.
De 75-jarige vrouw ligt in het ziekenhuis. "De kaakchirurg komt vandaag langs en ze gaan kijken voor een plaat in haar linkeronderarm. De breuk is zo ernstig dat die niet meer goed zal helen," schrijft kleinkind Alyssa.
Volgens Alyssa stond haar oma anderhalve meter van het spoor op het perron. "Hoe hard moet de duw zijn geweest...." schrijft ze. Het is zo snel gegaan dat haar oma zich niet meer alles kan herinneren.
De politie heeft op de kruising van de Korte Poten met de Herengracht in Den Haag drie mannen aangehouden. De verdachten zijn 17 en 18 jaar oud en zitten nog vast. Ze worden verdacht van zware mishandeling
alle ouders? Oh?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef Santello het volgende:
Alle ouders doen hun stinkende best. Ga me niet vertellen dat ze zulks gedrag aanmoedigen.
Er was ooit een wethouder die het over 'kutmarokkanen' had, dat leek mij een weinig specifiek doch helder onderscheid met de rest van de Marokkanen. Maar dat viel ook niet goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het probleem is er alleen mee dat, om die groep aan te duiden, mensen te vaak het generaliserende 'Marokkanen' gebruiken. En die nuance 'criminele Marokkanen' klinkt dan weer zo politiek correct.
Maar daarmee trap je dus veel te veel mensen op hun teentjes, en leidt dat af van het daadwerkelijke feit dat er gewoon écht veel criminele Marokkanen zijn. Iedereen gaat zich dan schuilen onder de racisme/discriminatiekaart, waardoor de aanpak van die criminaliteit dan weer op de achtergrond komt te liggen.
Er zou gewoon een nieuw woord uitgevonden moeten worden voor criminele Marokkanen, daar kwets je de niet-criminelen ook niet mee dus hoeven die zich ook niet aangesproken te voelen en elke keer weer de terechte discussies daarmee te verneuken
Nou nou, echt niet alle ouders doen hun stinkende best, hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 15:58 schreef Santello het volgende:
Alle ouders doen hun stinkende best. Ga me niet vertellen dat ze zulks gedrag aanmoedigen.
De cultuur clash is voor de meerderheid te groot. Gepaard met armoede zorgt het voor veel problemen die niet te verklaren zijn. D
Vooral dat laatste hebben een hoop wel een handje vanquote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Prego het volgende:
[..]
alle ouders? Oh?
En er is een verschil tussen aanmoedigen en geen flikker om je broedsel geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |