Niet vermeld, dus het zullen geen Nederlanders zijn geweest, niet dat die nog wonen in Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:54 schreef hoas het volgende:
Afkomst? Of moeten e eerst een dag wachten voor een politiek correct bericht?
Arme knullen, ik zou er ook bejaarden van op het spoor gaan duwen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rustig jongens, zijn gewoon Nederlanders die toevallig een extra paspoort hebben waar ze niet vanaf komen.
Ik vraag mij trouwens ook af wat deze gekkies bezielt om zo'n volkomen gestoord t-shirt aan te trekken.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, dit kan de beste overkomen natuurlijk. Heb je net lopen rellen in de trein, gaat er ook nog zo'n kutbejaarde niet voor je aan de kant, terwijl het toch duidelijk was dat er een échte baas aan kwam lopen waar je respect voor moet tonen![]()
[ afbeelding ]
Dit. Wtf?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:20 schreef nomoredrama het volgende:
[..]
Ik vraag mij trouwens ook af wat deze gekkies bezielt om zo'n volkomen gestoord t-shirt aan te trekken.
Nog nooit geweten wat een Marokkaan voor ¤5 doet?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je zomaar iemand het spoor op duwen.
Wat denk je?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:54 schreef hoas het volgende:
Afkomst? Of moeten e eerst een dag wachten voor een politiek correct bericht?
Het waren er 3quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar staat dat het hier twee marrokanen betreft?
Oh ja, waar staat dat het drie marrokanen waren dan?quote:
Er is een aantal bewijsstukken: Rotterdam, drie man, oud vrouwtje.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar staat dat het hier twee marrokanen betreft?
Je hebt geen idee dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is een aantal bewijsstukken: Rotterdam, drie man, oud vrouwtje.
Neuh, maar ik doe ook geen dergelijke aannamesquote:
Wel jij denkt dat het geen Marokkanen waren.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neuh, maar ik doe ook geen dergelijke aannames
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |