Niet vermeld, dus het zullen geen Nederlanders zijn geweest, niet dat die nog wonen in Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:54 schreef hoas het volgende:
Afkomst? Of moeten e eerst een dag wachten voor een politiek correct bericht?
Arme knullen, ik zou er ook bejaarden van op het spoor gaan duwen.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Rustig jongens, zijn gewoon Nederlanders die toevallig een extra paspoort hebben waar ze niet vanaf komen.
Ik vraag mij trouwens ook af wat deze gekkies bezielt om zo'n volkomen gestoord t-shirt aan te trekken.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, dit kan de beste overkomen natuurlijk. Heb je net lopen rellen in de trein, gaat er ook nog zo'n kutbejaarde niet voor je aan de kant, terwijl het toch duidelijk was dat er een échte baas aan kwam lopen waar je respect voor moet tonen![]()
[ afbeelding ]
Dit. Wtf?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:20 schreef nomoredrama het volgende:
[..]
Ik vraag mij trouwens ook af wat deze gekkies bezielt om zo'n volkomen gestoord t-shirt aan te trekken.
Nog nooit geweten wat een Marokkaan voor ¤5 doet?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je zomaar iemand het spoor op duwen.
Wat denk je?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:54 schreef hoas het volgende:
Afkomst? Of moeten e eerst een dag wachten voor een politiek correct bericht?
Het waren er 3quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar staat dat het hier twee marrokanen betreft?
Oh ja, waar staat dat het drie marrokanen waren dan?quote:
Er is een aantal bewijsstukken: Rotterdam, drie man, oud vrouwtje.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waar staat dat het hier twee marrokanen betreft?
Je hebt geen idee dus.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is een aantal bewijsstukken: Rotterdam, drie man, oud vrouwtje.
Neuh, maar ik doe ook geen dergelijke aannamesquote:
Wel jij denkt dat het geen Marokkanen waren.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neuh, maar ik doe ook geen dergelijke aannames
Zeg ik ergens dat het geen Marrokanen waren?. Alleen blijken sommigen hier op basis van het bericht zeker te weten dat het marrokanen zijn. Das apart, want dat staat nergens.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wel jij denkt dat het geen Marokkanen waren.
Op basis van het bericht is die kans best groot, agressie in Randstadrail, 2 oudere mishandelen, Den Haag, groep.
Ik denk dat niemand het zeker weet. Alleen zie ik een aantal mensen met sterke vermoedens door uit het verleden behaalde resultaten. Wat uiteraard geen garantie is.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het geen Marrokanen waren?. Alleen blijken sommigen hier op basis van het bericht zeker te weten dat het marrokanen zijn. Das apart, want dat staat nergens.
hahaha die hippies in die t-hirtsquote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, dit kan de beste overkomen natuurlijk. Heb je net lopen rellen in de trein, gaat er ook nog zo'n kutbejaarde niet voor je aan de kant, terwijl het toch duidelijk was dat er een échte baas aan kwam lopen waar je respect voor moet tonen![]()
[ afbeelding ]
Hoezo, is ze verdachte dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef MisterCe het volgende:
De vrouw is naar het ziekenhuis vervoerd. Zij kon nog niet worden verhoord.
Den Haag.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
bewijsstukken moeten bestaan, als jij ze verzint is het geen bewijsquote:Op zondag 30 maart 2014 16:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is een triest en slecht soort mensen , die hier zijn / waarvan er steeds meer hierheen komen / er hier steeds meer gemaakt worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:49 schreef MisterCe het volgende:
DEN HAAG -
Een 75-jarige vrouw is vannacht zwaargewond geraakt toen zij van een peroon op het spoor werd geduwd bij Den Haag Centraal. De vrouw liep kneuzingen en botbreuken op. De politie heeft twee mannen van 18 en een van 17 jaar gearresteerd.
Aan het incident ging een opstootje vooraf in de Randstadrail. Eén van de drie deelde daarbij een klap uit aan een 54-jarige medepassagier. Het drietal ging er vandoor.
De vrouw stond te wachten op het perron en werd waarschijnlijk opzettelijk aan de kant geduwd door één van de drie. Door de duw kwam het slachtoffer hard op het spoor terecht.
De jongens zijn korte tijd later aan de hand van een signalement opgepakt op de kruising van de Korte Poten en de Herengracht.
De vrouw is naar het ziekenhuis vervoerd. Zij kon nog niet worden verhoord. De 54-jarige man heeft aangifte gedaan van mishandeling.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_spoor_geduwd__.html
Ik vraag me af wat voor mensen dit zijn, die zo'n lafhartige daad kunnen uitvoeren. Vergelijkbaar het het bestelen van een kankerpatiënt.
Oja en wie waren er vroeger te lui om het vuile werk te doen en hebben al die gasten hierheen laten komen?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef superniger het volgende:
Te triest.
Ben je 75 jaar. Heb je meegeholpen met het land weer op te bouwen. En als dank krijg je dit nog in de laatste fase van je leven.
Je kan ook gewoon Marokkanen zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh en ik heb bevestiging. Het zijn in ieder geval 2 Nederlandse jongeren met een noord Afrikaans uiterlijk.
Bron is mijn collega die bestuurder was van die bewuste RR.
Willen we dus meer of minder van dit soort gasten?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het is een triest en slecht soort mensen , die hier zijn / waarvan er steeds meer hierheen komen / er hier steeds meer gemaakt worden.
Er zaten bij die gasten van toen niet dit soort randdebielen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef hoas het volgende:
[..]
Oja en wie waren er vroeger te lui om het vuile werk te doen en hebben al die gasten hierheen laten komen?
Juist.
Hij heeft hun paspoorten niet gezien dus weet niet of ze hier toevallig op vakantie waren of hier geboren en getogen zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 16:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Marokkanen zeggen.
Poteto potato, zelfde resultaatquote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij heeft hun paspoorten niet gezien dus weet niet of ze hier toevallig op vakantie waren of hier geboren en getogen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |