Ik denk niks, want dat tuig kan vast niet lezen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Even een beetje offtopic, maar ik vind die borden die nu op de stations staan over dat je met je handen van ns personeel e.d. af moet blijven wel goed. Hoewel ik me afvraag of zulk volk er zich wat van aantrekt.
deden ze ook, daarom kreeg die vrouw als alternatief dan maar een dreun..quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef kwiwi het volgende:
Even een beetje offtopic, maar ik vind die borden die nu op de stations staan over dat je met je handen van ns personeel e.d. af moet blijven wel goed. Hoewel ik me afvraag of zulk volk er zich wat van aantrekt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
deden ze ook, daarom kreeg die vrouw als alternatief dan maar een dreun..
Juist.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:56 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Er zaten bij die gasten van toen niet dit soort randdebielen.
En als ze er toen ook al waren , dan zouden die gasten van toen dit soort debiele knulletjes kapot slaan.
Met de straffe Marokkaanse hand.
Die hadden niet hoeven komen. Ze werden niet gedwongen hier te komen werken. Ze wilden allemaal blijkbaar graag omdat er meer te verdienen viel. Overigens hebben direct na de tweede wereldoorlog gewoon de autochtone Nederlanders uit het hele koninkrijk geholpen de boel op te bouwen, niet de gastarbeiders.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef hoas het volgende:
[..]
Oja en wie waren er vroeger te lui om het vuile werk te doen en hebben al die gasten hierheen laten komen?
Juist.
Terwijl de Telegraaf normaal gesproken alleen het signalement weglaat wanneer het blanken zijn. Het lijkt me dan ook vooral wishful thinking van mensen met bijzonder weinig lerend vermogen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het geen Marrokanen waren?. Alleen blijken sommigen hier op basis van het bericht zeker te weten dat het marrokanen zijn. Das apart, want dat staat nergens.
Gokje natuurlijk, maar waarschijnlijk wel een goede gok... Meestal vertonen alleen die achterlijke kutmarokkanen dit gedrag.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh ja, waar staat dat het drie marrokanen waren dan?
Hoe dan, door aardappels te koken met wat spruiten?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef superniger het volgende:
Te triest.
Ben je 75 jaar. Heb je meegeholpen met het land weer op te bouwen. En als dank krijg je dit nog in de laatste fase van je leven.
Wat is die ene van je beste vriendinnen dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef Robuustheid het volgende:
Twee Marokkanen in Deurne die bij inbreken en mishandelen van een juwelier, neergeschoten worden.
Twee Marokkanen die een oude vrouw voor een tram duwen.
Mijn vriendin is Turks. 1 van m'n beste 2 vrienden is Marokkaans/Algerijns. En we zijn allen erover eens, dat Marokkanen vooral half mens/half beest zijn.
MINDER! MINDER! MINDER!
Haha, policor-gekkies. Dit zijn meestal ook de mensen die het hardst bijdraaien als ze zelf slachtoffer worden. Leven in een bubbel.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, dit kan de beste overkomen natuurlijk. Heb je net lopen rellen in de trein, gaat er ook nog zo'n kutbejaarde niet voor je aan de kant, terwijl het toch duidelijk was dat er een échte baas aan kwam lopen waar je respect voor moet tonen![]()
[ afbeelding ]
Dat is meer dan wat de meeste huisvrouwen tegenwoordig kunnen. Badum tss.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hoe dan, door aardappels te koken met wat spruiten?
Laten we hopen dat de vrouw heeft meegedaan aan deze actie, is het toch nog een soort koekje van eigen deeg. Anders is het wel heel erg triest.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:17 schreef LoggedIn het volgende:
Tja, dit kan de beste overkomen natuurlijk. Heb je net lopen rellen in de trein, gaat er ook nog zo'n kutbejaarde niet voor je aan de kant, terwijl het toch duidelijk was dat er een échte baas aan kwam lopen waar je respect voor moet tonen![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, het is verbanden herkennen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl de Telegraaf normaal gesproken alleen het signalement weglaat wanneer het blanken zijn. Het lijkt me dan ook vooral wishful thinking van mensen met bijzonder weinig lerend vermogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |