1. Vandaar dat ik dus zeg 'als'. ALS ze niets zeggen DAN zijn ze mede-verantwoordelijk imo.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:40 schreef theunderdog het volgende:
1: Hoe weet jij dat ze er niets van zeggen?2: De mens is een sociaaldier/groepsdier, maar dat wil niet zeggen dat dat iemand zijn individuele mentaliteit is.Er is geen enkel rationeel argument die zou moeten kunnen uitleggen waarom een "goede" Marokkaan verantwoordelijk is voor de straatratten.
Iedereen zou dat moeten doen, niet alleen Marokkanen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
1. Vandaar dat ik dus zeg 'als'. ALS ze niets zeggen DAN zijn ze mede-verantwoordelijk imo.
2. Wat?
Ik zeg niet dat een ''goede'' Marokkaan inherent verantwoordelijk is voor het gedrag van zijn naamsgenoten, ik zeg enkel dat een Marokkaan mede verantwoordelijkheid draagt voor de mensen die dicht bij hem staan, in zijn geval dus waarschijnlijk Marokkanen.
Het betreft hier alleen Marokkanen, dus daar heeft men het dan overquote:Op maandag 31 maart 2014 11:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iedereen zou dat moeten doen, niet alleen Marokkanen.
Probleem is dat die straatratten overlast snel de overhand neemt , hun aandeel / bijdrage snel vergroten in de criminaliteit.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze gedachte speelt alleen onder de straatratten van de Marokkanen.
Net zoals het "ik hoef met niemand rekening te houden mentaliteit" speelt onder de blanke autochtonen Tokkies.
Uiteraard, dat ga ik dan ook nergens ontkennen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Probleem is dat die straatratten overlast snel de overhand neemt , hun aandeel / bijdrage snel vergroten in de criminaliteit.
Je ziet er ook nog knap fris uit.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:39 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben volgens mij nog best wel scherp voor iemand die zijn bed al 23 uur niet gezien he eft.
Exact dat is dus mijn hele punt. En laat het nou net zo zijn dat het bij de Marokkanen niet aan de hand is.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:46 schreef Moira. het volgende:
Het betreft hier alleen Marokkanen, dus daar heeft men het dan over
Die hebben het erover dat die racistische Marina hen zeker alleen maar dood schoot omdat ze Marokkanen waren, niet omdat ze hen overvielen ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Exact dat is dus mijn hele punt. En laat het nou net zo zijn dat het bij de Marokkanen niet aan de hand is.
Cijfers liegen er niet om.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, dat ga ik dan ook nergens ontkennen.
Ofja, het lijkt voornamelijk dat die de overhand nemen. Media doet veel.
Zo bijzonder zijn die cijfers helemaal niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Cijfers liegen er niet om.
En de ervaringen van de vriend van me (als agent) gaf toen al aan dat er iets heel erg fout zit in een deel van dat volk.
Nee , het zijn je ogen die zo fris en kwiek stralen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Thanks. Komt omdat ik m'n tanden nog wel gewoon heb gepoetst vanochtend.
Jep, komt door Wilders, want zij waren de allereerste en enige Marokkanen ooit die daar in een winkel stonden het gevoel van vrijheid en veiligheid van een ander te vernaggelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Moira. het volgende:
Die hebben het erover dat die racistische Marina hen zeker alleen maar dood schoot omdat ze Marokkanen waren, niet omdat ze hen overvielen ofzo
Het probleem is er alleen mee dat, om die groep aan te duiden, mensen te vaak het generaliserende 'Marokkanen' gebruiken. En die nuance 'criminele Marokkanen' klinkt dan weer zo politiek correct.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Cijfers liegen er niet om.
En de ervaringen van de vriend van me (als agent) gaf toen al aan dat er iets heel erg fout zit in een deel van dat volk.
Aanname. Misschien was het wel een uitkeringstrekker?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef superniger het volgende:
Ben je 75 jaar. Heb je meegeholpen met het land weer op te bouwen. En als dank krijg je dit nog in de laatste fase van je leven.
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen"quote:Op maandag 31 maart 2014 11:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jep, komt door Wilders, want zij waren de allereerste en enige Marokkanen ooit die daar in een winkel stonden het gevoel van vrijheid en veiligheid van een ander te vernaggelen.
Zit wat in.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het probleem is er alleen mee dat, om die groep aan te duiden, mensen te vaak het generaliserende 'Marokkanen' gebruiken. En die nuance 'criminele Marokkanen' klinkt dan weer zo politiek correct.
Maar daarmee trap je dus veel te veel mensen op hun teentjes, en leidt dat af van het daadwerkelijke feit dat er gewoon écht veel criminele Marokkanen zijn. Iedereen gaat zich dan schuilen onder de racisme/discriminatiekaart, waardoor de aanpak van die criminaliteit dan weer op de achtergrond komt te liggen.
Er zou gewoon een nieuw woord uitgevonden moeten worden voor criminele Marokkanen, daar kwets je de niet-crimenelen ook niet mee dus hoeven die zich ook niet aangesproken te voelen en elke keer weer de terechte discussies daarmee te verneuken
Geen idee of men dit snapt, beetje vaag omschreven
Ik ben -nogmaals- al 23 uur op en ik snap het prima, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef Moira. het volgende:
Geen idee of men dit snapt, beetje vaag omschreven
Tsja, maar dan ligt het écht aan hén en niet aan de bewoording.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:55 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zit wat in.
Maar ook met die nieuwe naam zal die groep de lange teentjes behouden.
Maar het geeft wel een breed gedragen gevoel aan dat je inmiddels bijna vogelvrij bent in dit land. En dat de politiek er geen reet aan doet, behalve kwaad spreken over Wilders en PVV-stemmers.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen"
Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo
Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 11:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik ben -nogmaals- al 23 uur op en ik snap het prima, dus dat zal wel meevallen.
Klopt. Het zijn emotionele reacties. Dat is natuurlijk precies waar Wilders op le eft.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen" Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
Oh, Wilders..quote:Op maandag 31 maart 2014 11:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn emotionele reacties. Dat is natuurlijk precies waar Wilders op le eft.
Mee eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Las in de krant btw ook dat er buurtgenoten gelijk zeiden van "Als er nu verkiezingen waren zou ik op Wilders stemmen"
Dat getuigt ook niet echt van intelligentie, ofzo
Dat er 2 Marokkanen een overval plegen (wat dagelijks gebeurt) maakt nog niet dat Wilders ineens 'goed' is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |