Fappen met z'n allen. Nice.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
We gaan leuke dingen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hopelijk geen ambras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ambras, verbastering van het Franse embarras(ser), wat hinder(en) betekent, is een Vlaamse uitdrukking die niet zo makkelijk naar algemeen Nederlands te vertalen valt. Al naar gelang de context zou het kunnen zijn: heibel, moeilijkheden, ruzie, gedoe, drukte, ophef. Het hoeft ook niet altijd pejoratief te klinken. Soms staat "ambras" qua gevoelswaarde dichter bij "ambiance" dan bij "ruzie"quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
We gaan leuke dingen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hopelijk geen ambras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso masturberenquote:
Waar heb ik deze belediging aan verdient?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af of Complicate een kloon is van Kaneel. Maar nee.
Kortom, gezien jouw verhalen over makkelijk klaarkomen, masturbeer jij wel vaker dan één keer per dag.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:09 schreef complicate het volgende:
Sowieso masturberenwist je dat vrouwen die elke dag masturberen beter hun lichaam kennen en dus makkelijker een orgasme krijgen ?
Klopt, ambras betekent ruzie. Ik wou dus zeggen, dat ik hoop dat er geen ambras zal zijn, wat vaak gebeurtquote:Op zondag 30 maart 2014 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ambras, verbastering van het Franse embarras(ser), wat hinder(en) betekent, is een Vlaamse uitdrukking die niet zo makkelijk naar algemeen Nederlands te vertalen valt. Al naar gelang de context zou het kunnen zijn: heibel, moeilijkheden, ruzie, gedoe, drukte, ophef. Het hoeft ook niet altijd pejoratief te klinken. Soms staat "ambras" qua gevoelswaarde dichter bij "ambiance" dan bij "ruzie"
Aha
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb ik deze belediging aan verdient?
Ik dacht in het begin hetzelfdequote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.
Ja ja ervaring?quote:
Ik moet je teleurstellen.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.
LOL.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan toch niet soppen?![]()
Maar ik wil wel meedoen met het kringetje hoor
Uhuquote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, ambras betekent ruzie. Ik wou dus zeggen, dat ik hoop dat er geen ambras zal zijn, wat vaak gebeurtMaar bon, altijd wel fijn tussen meiden babbelen enzo.
Jij snapt hetquote:
Goed ik werd vooral gek als hij gitaar voor mij speeldequote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef habitue het volgende:
@complicate gaat goed hier. Was je niet in london?
Seems like you can read in my head.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, gezien jouw verhalen over makkelijk klaarkomen, masturbeer jij wel vaker dan één keer per dag.
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
Vraagje: even Hollands-Vlaams vertalen;
Fappen= masturberen
Soppen = vingeren
Leuk! Klinkt goed. London is mijn stad. 2 jaar gewoond. Ga zo avondje in utrecht stappenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed ik werd vooral gek als hij gitaar voor mij speelde. Ik krijg dan altijd van die kriebels (neen ik ben niet verliefd).
Verder heel goed, lekker gegeten , gedanst én gelachen.
Jij nog iets leuks gedaan? of ontdekt?
Je moest es weten...quote:
Oh leuk, ik voel me altijd thuis als ik in Londen ben. Maar zeg, amusement in Utrechtquote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Leuk! Klinkt goed. London is mijn stad. 2 jaar gewoond. Ga zo avondje in utrecht stappen
Veel plezier nog ]
Thanx. En wat betekent slapen weer? sappen?quote:
Ik ben bang van je.quote:
Da's nou ook weer niet nodig.quote:
Ah zo , troost je iemand die bang is. Woow___!quote:
Jij bang? Yeah, right.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
Ah zo , troost je iemand die bang is. Woow___!
Gewoon, slapenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx. En wat betekent slapen weer? sappen?
Nee inderdaad, maar soms wel een bangeringske hoor.quote:
Ja ik heb je dagversiertips gemist. Doe er nog een paar nu ik in de taxi zitquote:Op zondag 30 maart 2014 00:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leuk, ik voel me altijd thuis als ik in Londen ben. Maar zeg, amusement in Utrecht, heb je versiertips nodig? haha grapje ik weet dat je ze niet nodig hebt!
Tip van de dag: oogcontact: heel diep in de ogen kijken alsof je precies weet wat ze op dat moment nodig heeft. Als je niet weet hoe je het het precies moet doen: kijk haar dan aan alsof je haar uitkleedt.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik heb je dagversiertips gemist. Doe er nog een paar nu ik in de taxi zit
Ga je gang.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:29 schreef complicate het volgende:
Nee inderdaad, maar soms wel een bangeringske hoor.
Mag ik u iets vragen?
In principe maken vrouwen lawaai tijdens het vrijen en vooral geluid als ze klaarkomen, en mannen eigenlijk minder. Hoe komt het? en ander vraag is: wat als een man dan wel juist heel veel lawaai maakt dan de vrouw? Is het dan "abnormaal"?quote:
Mannen bouwen het seksuele ervaring in eerste instantie op met masturberen. Dat is iets wat je stiekem en in stilte doet want je wil niet dat je ouders/broertjes/zusjes je horen en/of betrappen. Dat stille genieten blijft veelal, ook als het tot normale seks komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
In principe maken vrouwen lawaai tijdens het vrijen en vooral geluid als ze klaarkomen, en mannen eigenlijk minder. Hoe komt het? en ander vraag is: wat als een man dan wel juist heel veel lawaai maakt dan de vrouw? Is het dan "abnormaal"?
Ok, thanks voor uw antwoord. Dus eigenlijk heeft het niets te maken met hoe goed/slecht iemand in bed is?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen bouwen het seksuele ervaring in eerste instantie op met masturberen. Dat is iets wat je stiekem en in stilte doet want je wil niet dat je ouders/broertjes/zusjes je horen en/of betrappen. Dat stille genieten blijft veelal, ook als het tot normale seks komt.
Als je dan wel een lawaaiige man treft, dan is het waarschijnlijk gewoon een uitzondering op bovenstaande regel.
Ik heb geen seksuele ervaring met mannen dus daar kan ik niet over oordelen. Mijn gok zou zijn: nee.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:14 schreef complicate het volgende:
Ok, thanks voor uw antwoord. Dus eigenlijk heeft het niets te maken met hoe goed/slecht iemand in bed is?
Ik vroeg me dat gewoon af, of het mogelijk was om al op voorhand (eventueel tijdens voorspel) te screenen of iemand goed is in bed.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen seksuele ervaring met mannen dus daar kan ik niet over oordelen. Mijn gok zou zijn: nee.
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat gewoon af, of het mogelijk was om al op voorhand (eventueel tijdens voorspel) te screenen of iemand goed is in bed.Maar het lijkt me een leuke vraag voor mijn vriendinnen straks. Ik wens u een goede avond
Slaap zacht
Klopt vandaar mijn voorkeur voor dansersquote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.
Heb ik wel eens gehoord, ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.
Het varieert van waardeloos op de dansvloer tot bijzonder matig in bed?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik wel eens gehoord, ja.
Ik ben in bed toch wel iets beter dan op de dansvloer.
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het varieert van waardeloos op de dansvloer tot bijzonder matig in bed?
quote:
Nope. Vandaag niet.quote:
Goed zo, erg ongepast op zondag natuurlijk.quote:
Precies. Naar de kerk gaan en verder geen flikker doen. Hihi, flikker.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed zo, erg ongepast op zondag natuurlijk.
Sexdatingtopic?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik zal wel weer veel notes krijgen voor m'n posts in het sexdatingtopic, terwijl ik alleen maar het beste voor heb voor m'n geliefde mede-fokkers.
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik zal wel weer veel notes krijgen voor m'n posts in het sexdatingtopic, terwijl ik alleen maar het beste voor heb voor m'n geliefde mede-fokkers.
En dat voor zo'n altruïst als jij. Ongehoord.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Ja, KPD.quote:
Hehe.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.
ze wilde neuken, niet cammen fas.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
quote:
true that.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat meestal ook
nou en, ik ook als ik jonger was geweest. al was het maar om mijn nieuwsgierigheid naar die vriendin te bevredigen. en daarna die twee natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is dat ze het over omgeving Twente heeft, anders had ik een DM gestuurd![]()
Al het goede komt uit Twente lijkt het somsquote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef perro. het volgende:
[..]
nou en, ik ook als ik jonger was geweest. al was het maar om mijn nieuwsgierigheid naar die vriendin te bevredigen. en daarna die twee natuurlijk.
Tsk, stuur ze een DM, wissel foto's uit en wijs ze vervolgens af met een 'neh, ik kan leuker en beter krijgen dan jullie'.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
Het is dat ze het over omgeving Twente heeft, anders had ik een DM gestuurd![]()
wie nog meer dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al het goede komt uit Twente lijkt het soms
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas, GND... en een paar anderen zitten ook een beetje in die richting
fas heb ik nooit gezien. girlnextdoor wel op zich ja. wie nog meer?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vergeet Grolsch nietquote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas is heetquote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
fas heb ik nooit gezien. girlnextdoor wel op zich ja. wie nog meer?
Owjaquote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje komt daar ook vlakbij vandaan.
zouquote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ja die verdenk ik stiekem ook van het plaatsen een oproepje onder een kloon.
Ja zenne, daar heb ik nog niets van gemerkt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik goed kan dansen
Hoe was je schaarfeestje?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
Ja zenne, daar heb ik nog niets van gemerkt.
Overdosis Batman gehad de laatste dagen?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.
Like a moviequote:
Een dansdemo bedoel je toch? ...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Like a movie, alleen spijtig dat ik morgen moet werken.
![]()
Heb een demotje gegeven.
Demootje wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
Like a movie, alleen spijtig dat ik morgen moet werken.
![]()
Heb een demotje gegeven.
Ja in combinatie met voorstel van mijn nieuwe dildo uit Londen.quote:
Huh wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja in combinatie met voorstel van mijn nieuwe dildo uit Londen.
Dat is een soort dildo in vorm van een eitje en je kan dus een vrouw ermee bevredigen terwijl jullie gewoon in gesprek zijn op afstand.quote:
Ow ja daar heb ik wel van gehoord jaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is een soort dildo in vorm van een eitje en je kan dus een vrouw ermee bevredigen terwijl jullie gewoon in gesprek zijn op afstand.
Wel dan heb je toch nu een ideequote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja daar heb ik wel van gehoord ja
Maar je gaf een demo? Vertel
Haha dat ga ik niet posten. Maar het was iig goed want ze gaan het allemaal kopen , mijn reisje en demo was dus een aanwinst voor de avond.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, liet je 'm gewoon zien, of deed je het voor?![]()
Leuke sleepovers heb je in dat geval
Zal vast wel een appje voor zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:59 schreef Faxie het volgende:
Kan ik dat ding laten afgaan met m'n mobiel?
De details hoeven ook niet hierquote:Op zondag 30 maart 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha dat ga ik niet posten. Maar het was iig goed want ze gaan het allemaal kopen , mijn reisje en demo was dus een aanwinst voor de avond.Ze belde me een uurtje geleden dat haar vriend het al getest heeft. Gisteren hebben het van elkaar nog geprobeerd
![]()
![]()
Meer details zal ik hier niet geven.
Nee, helaasquote:Op zondag 30 maart 2014 21:59 schreef Faxie het volgende:
Kan ik dat ding laten afgaan met m'n mobiel?
Lijkt me wel lachen om in een zaal oid dat appje aan te zetten en kijken wie er allemaal van hun stoel af springenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, helaasOf toch niet dat ik weet. Voorwaarde is dat ze dan het in haar heeft en liefst zo diep mogelijk.
Dat gaat niet want ze moet het in haar hebben. Snappie?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om in een zaal oid dat appje aan te zetten en kijken wie er allemaal van hun stoel af springen
Ja maar dat bedoel ik ookquote:Op zondag 30 maart 2014 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat gaat niet want ze moet het in haar hebben. Snappie?Dat kan je dus niet zomaar doen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik ookAls je die dingen met een appie kan activeren kun je best lachen denk ik
Hoe vergeet je dat?quote:
Boefjequote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon, druk bezig zijn met andere dingen.
Niet met je kaneelstaaf aan het spelen?quote:
Neuh, geen behoefte aan.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet met je kaneelstaaf aan het spelen?
Klopt.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja zenne, daar heb ik nog niets van gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:
Hoeft niet, gewoon 'Volger van het Faxisme' in je ondetitel, en veel flauwe dubbelzinnige seksuele opmerkingen maken woehoequote:Op maandag 31 maart 2014 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar kan ik je grootheilige volgelingersboek downloaden?
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt.Had je nu echt een spoiler nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had veel gehoord over u, maar nooit over dansen vandaar mijn reactie.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Tis niet dat ik een show kan doen ofzo, maar beetje kroegdansen gaat mij erg goed af.. Heb wel controle over mijn heupenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Had je nu echt een spoiler nodig?Ik had veel gehoord over u, maar nooit over dansen vandaar mijn reactie.
Controle over je heupen is goedquote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik een show kan doen ofzo, maar beetje kroegdansen gaat mij erg goed af.. Heb wel controle over mijn heupenZie dat weinig mannen doen eigenlijk...
Ik kan gepassioneerd dansen dat weet ik.
Wat houdt dat in ?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoeft niet, gewoon 'Volger van het Faxisme' in je ondetitel, en veel flauwe dubbelzinnige seksuele opmerkingen maken woehoe
Keicool.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik een show kan doen ofzo, maar beetje kroegdansen gaat mij erg goed af.. Heb wel controle over mijn heupenZie dat weinig mannen doen eigenlijk...
Ik kan gepassioneerd dansen dat weet ik.
Misschien moet je nog even wat verhalen verzinnen voor nieuwe topics.quote:
En wat wil je bereiken als resultaat?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overal een seksgrap van maken![]()
Ow en de smileys, vergeet de smileys niet![]()
![]()
Het gaat om de reis, niet om de bestemmingquote:Op maandag 31 maart 2014 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
En wat wil je bereiken als resulaat?
Kei sexyquote:
Ok.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je nog even wat verhalen verzinnen voor nieuwe topics.
Ik wil de bestemming weten. Pleasequote:Op maandag 31 maart 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat om de reis, niet om de bestemming
Ik kan bijna niet geloven dat jij zo praat.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kei sexy![]()
Hou er wel van als een vrouw daar helemaal in mee gaat.... Geeft spanning.
Als je daarin samen niet hetzelfde kunt dan ben je daar dus niet in verbonden en dat maakt dat je die binding op een andere manier tot stand moet brengen.
Nee niet helemaal. Flauwer, komop je kan hetquote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat jij zo praat.*Faxisme
Jouw broekjequote:Op maandag 31 maart 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil de bestemming weten. Please
Ik weet hetquote:Op maandag 31 maart 2014 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus fax, je wordt steeds erger.
Zo dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Flauwer, komop je kan het
quote:
Deze baasquote:Op maandag 31 maart 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet hetMisschien moet ik eens hulp gaan zoeken
Ah, omdat ik altijd zit te gallen op Fok (mijn stemming is ook daadwerkelijk vaak gewoon minder als ik op Fok zit, zeker in het versieren topic waar ik dan de focus leg op dingen in het leven die ik anders wil zien, daar word je zegmaar niet blij van)quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat jij zo praat.*Faxisme
Oh troubles in paradise?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet hetMisschien moet ik eens hulp gaan zoeken
Ah zo, dus in versiertopic ben je niet wie je bent?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, omdat ik altijd zit te gallen op Fok (mijn stemming is ook daadwerkelijk vaak gewoon minder als ik op Fok zit, zeker in het versieren topic waar ik dan de focus leg op dingen in het leven die ik anders wil zien, daar word je zegmaar niet blij van)
Maar allee niet iedereen vind het grappig blijkbaar. Ikke wel.quote:
Sure I am, maar mijn onzekerheden liggen dan onder een vergrootglas waardoor ik dus ook onzekerder post / voel, etc.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo, dus in versiertopic ben je niet wie je bent?
Je hebt geen 30+ cm FOK! piemel?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure I am, maar mijn onzekerheden liggen dan onder een vergrootglas waardoor ik dus ook onzekerder post / voel, etc.
Ah ok, maar hoe kan ik je helpen?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure I am, maar mijn onzekerheden liggen dan onder een vergrootglas waardoor ik dus ook onzekerder post / voel, etc.
Doe jij hier nou weer?quote:
Wil je me helpen dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar hoe kan ik je helpen?
Oh, daarom krijg ik ineens geen antwoord meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb me telefoon thuis gelaten dus moet ik hier maar idioten lastig vallen.
I see what you did therequote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je me helpen dan?
Nou help me maar een handje.
Vertel dan maar, ze noemen me ook wel eens Dr. Prof Wickedmen (erkend KLB WA psycholoog)quote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onzeker over mijn 30+ cm Fokpiemel.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, daarom krijg ik ineens geen antwoord meer.
ALtijd.quote:
Ik ben wel serieus he. Hoe kan ik u helpen? Maar als je geen goesting hebt om serieus te doen dan niet he.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je me helpen dan?
Nou help me maar een handje.
Helaas heb ik daar meestal geen reden toe.quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef SiIk het volgende:
Complicate
Complicate die serieus is__!!!!!
Ons verblijden?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Helaas heb ik daar meestal geen reden toe.
Nee. Sorry. Waarom zou je slechter willen dansen?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef SiIk het volgende:
Complicate, heb je ook tips om slechter te dansen?
Op dit punt zijn ze het ongetwijfeld met elkaar eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Had pas na 3x lezen door dat je Faxie was en niet Kaneelstokje.
Matig dit.
Als je dat maar weetquote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op dit punt zijn ze het ongetwijfeld met elkaar eens.
Dat doet mijn hartje goed.quote:
Ja, post eens iets leuks dan.quote:
Dus je wilt me daarin helpen?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus he. Hoe kan ik u helpen? Maar als je geen goesting hebt om serieus te doen dan niet he.
Iemand voelde zich geintimideerd toen ik met em ging dansenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Waarom zou je slechter willen dansen?
Het is de kont zeg ik je!quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand voelde zich geintimideerd toen ik met em ging dansen
En ik kan niet eens dansen
Misschien danste je als een gorilla die haar jong beschermd.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Laat de persoon dan leiden tijdens de dans.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik voelde me net ook geintimeerd door een vrouw (zie KLB topic zo) maar zij was gewoon eng.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
BAMquote:Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Laat de persoon dan leiden tijdens de dans.
Neequote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien danste je als een gorilla die haar jong beschermd.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Of probeer niet per ongeluk te intmideren.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Laat de persoon dan leiden tijdens de dans.
Er valt niks te leiden als er gewoon keihard gestampt moet worden.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er valt niks te leiden als er gewoon keihard gestampt moet worden.
Hardcorequote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hardstylequote:
Ik ken je niet, maar als je spreekt over stemmingen dan kan ik je alvast 1 ding aanraden. Probeer eens evenwichtig te eten. Dit lijkt voor u nu stom wat ik zeg maar geloof me. Goed én gezond eten draagt bij tot een goede stemming. Verder ook sporten kan je zeker helpen die negatieve gevoelens minder te maken. Dat betekent niet dat je dan wegloopt van wat er gaande is, maar dat je buiten uw comfortzone treedt. Dus gezond eten, sporten en genoeg slapen zou al een goed begin zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je wilt me daarin helpen?
Ehm, nou, die onzekerheden zijn er, ze uitvergroten heeft denk ik meer destructieve kanten dan constructieve dus... Ik moet stoppen met die onzekerheden uitvergroten.. De drang om dat te doen komt vanuit negatieve gevoelens dus minder meegaan in negatieve gevoelens is daarvan een oplossing... Als ik een opgewekte stemming heb of een neutrale stemming dan die proberen vast te houden.
Zeg maar wat je van deze gedachten vindt en wat je aanraadt.
Sure, iets wat ik in principe altijd wel kan verbeteren dit.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Ik ken je niet, maar als je spreekt over stemmingen dan kan ik je alvast 1 ding aanraden. Probeer eens evenwichtig te eten. Dit lijkt voor u nu stom wat ik zeg maar geloof me. Goed én gezond eten draagt bij tot een goede stemming. Verder ook sporten kan je zeker helpen die negatieve gevoelens minder te maken. Dat betekent niet dat je dan wegloopt van wat er gaande is, maar dat je buiten uw comfortzone treedt. Dus gezond eten, sporten en genoeg slapen zou al een goed begin zijn.
Ik heb niet zoveel met SiIk haar kont.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Had pas na 3x lezen door dat je Faxie was en niet Kaneelstokje.
Matig dit.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Verder ook sporten kan je zeker helpen die negatieve gevoelens minder te maken. Dat betekent niet dat je dan wegloopt van wat er gaande is, maar dat je buiten uw comfortzone treedt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Probeer eens evenwichtig te eten. Dit lijkt voor u nu stom wat ik zeg maar geloof me. Goed én gezond eten draagt bij tot een goede stemming.
Wat is eigenlijk uw genre ?quote:
Koffie here you are againquote:Op maandag 31 maart 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
O pff, dit topic is ineens weer verdergegaan
Jij kunt niet dansen?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
haha ik ging bijna een dringende oproep doen op Q-music! Doe me dat nooit meer aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, druk bezig enzo, dan schiet het er soms bij in enzo
Ik doe altijd maar wat.quote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik was maar een paar dagen weg, had een vriend op bezoek dus al mn tijd ging even daarheenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:03 schreef complicate het volgende:
[..]
haha ik ging bijna een dringende oproep doen op Q-music! Doe me dat nooit meer aan.
Bezoek. Leuk. En wat games gespeeld?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was maar een paar dagen weg, had een vriend op bezoek dus al mn tijd ging even daarheen
Jij zei dat je goed danst en vraag je dus wat uw genre is? Wat voor dansstijl?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik doe ook maar wat altijd
Kroegdanserquote:Op maandag 31 maart 2014 01:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Jij zei dat je goed danst en vraag je dus wat uw genre is? Wat voor dansstijl?
Uiteraardquote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Bezoek. Leuk. En wat games gespeeld?
Ah okquote:
Das cool!quote:
Zou kunnen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik heb je zien dansen, toch?
Nee omdat mensen in discotheken meestal niet kunnen dansen. Opgelet -> over het algemeen!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat![]()
Wat had je verwacht? Dat ik professioneel bezig zou zijn?
En?quote:
Dit heb ik gedroomd een paar dagen terug. Ik was ineens mod enzo, maar dat drong pas tot me door toen ik allang al notes had gelezen, en had bijgelezen achter de schermen enzoquote:
Heb je 78 notes ?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk wel die notes lezen, kaart maar weer aan dat ik Tamashii echt een slechte mod vind.
Wacht maar 78 notes is echt heel veelquote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk wel die notes lezen, kaart maar weer aan dat ik Tamashii echt een slechte mod vind.
Geeft aan dat je te veel in R&P zit en wat meer van het leven moet genieten buiten R&P.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Dan doen ze dat.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef wickedmen het volgende:
Geniaal dat je notes kan lezen, weet je precies weer wat voor geniale dingen je hebt uitgespookt en dat het die note dubbel en dwars waard is.
P.s: @ Kaneelstokje, hoorde net dat je een ban kan krijgen voor notes zetten als niet mod, just saying.
Het is mogelijk om notes te verwijderen? Allee ik zie dat je daar op kan drukken en verwijderen?quote:
Vond deze net tussen mijn notes.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:25 schreef SiIk het volgende:
Wie is mijn negatieve notes aant verwijderen?
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vond deze net tussen mijn notes.
http://pastebin.com/CRvGicvL/
Goeie ouwe
Alca
Alsof ook maar iemand begrijpt waar het over gaatquote:
Dat maakt niet uit, de rage is geweldig genoeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand begrijpt waar het over gaat
Toch jammer dat Alca niet naar die meet komt. Zou de 38 euro wel waard zijn geweestquote:Op maandag 31 maart 2014 01:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, de rage is geweldig genoeg.
Alhoewel
Ach scheelt hem deze keer iets van 2000 euroquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch jammer dat Alca niet naar die meet komt. Zou de 38 euro wel waard zijn geweest
Je hebt geen notes?quote:
quote:
Nee, dat is te veel werk.quote:
Wel. was mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is te veel werk.
Notes zijn toch niet boeiend.
Er stond weinig spannends in anders.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef SiIk het volgende:
Ik was op al mijn notes trots. Stuk voor stuk.
Toch wel grappig als je et niet eens bent met een mod dat het dan zo eenzijdig wordt opgeschreven bij die notesquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er stond weinig spannends in anders.
Allemaal liefde.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er stond weinig spannends in anders.
Heb jij die negatieve notes verwijderd?quote:
Ik heb niks verwijderd. Anders had ik het de eerste keer dat je het vroeg wel gezegd.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb jij die negatieve notes verwijderd?
Zo gemeenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks verwijderd. Anders had ik het de eerste keer dat je het vroeg wel gezegd.
Heb alleen een kusje toegevoegd.quote:
Nou, voor wie mijn notes gelezen heeft, de mijne sloegen dan ook nergens opquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel grappig als je et niet eens bent met een mod dat het dan zo eenzijdig wordt opgeschreven bij die notes
nou, over 60 jaar op je sterfbed zul je er nog aan denken!quote:Op maandag 31 maart 2014 03:40 schreef Faxie het volgende:
Hm er ging iets mis met het systeem ofzo...
Pfff zit ik onderhand de hele dag op Fok, en dan mis ik nog steeds alle pret
Ik heb er ook 2quote:Op maandag 31 maart 2014 03:37 schreef Faxie het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ik heb nog steeds maar 2 notesIk ben zo braaf
Dag Kree, 't zonnetje schijntquote:
Ja, de zon schijnt. Spijt dat ik niet op de motor ben gestapt vanmorgen om naar mijn werk te gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Dag Kree, 't zonnetje schijnt, hoe is het met je?
Leuk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:23 schreef kree het volgende:
Goed hoor, ik heb nog effe lekker door de duinen gelopen met de honden.
Mooi weertje inderdaad
Kan je dan met de motor rijden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt. Spijt dat ik niet op de motor ben gestapt vanmorgen om naar mijn werk te gaan.
Nee kan je alleen mee wandelen.quote:
quote:
Leer het verschil tussen 'op de fiets' en 'op die fiets'quote:Op woensdag 2 april 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat het misschien een Hollandse Nederlandse uitdrukking was, vandaar mijn vraag of hij met de motor kan rijden. Want ik heb dat al eens meegemaakt dat iemand op Fok! tegen me zei : "op de fiets".
En ik dacht hij dus aan het chatten was op de fiets. Dus vroeg ik "wat ? ben je aan het chatten terwijl je fietst" en hij zei dat "op de fiets " betekent : "ok ik snap het" oid .
Vlaams en Nederlands zijn soms echt verschillende talen he.
Dus misschien betekent "op de motor gestapt" weer iets ander bij jullie, vandaar dus mijn vraagje.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Leer het verschil tussen 'op de fiets' en 'op die fiets'
quote:
Ah ok dus:quote:Op woensdag 2 april 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de fiets, ben je op de fiets.
Op die fiets, dan begrijp je het.
huilenquote:Op woensdag 2 april 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geef op.
Ik ga liggen huilen in de voetushouding.
hihahoquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geef op.
Op de brommer. Dat is van der Gijps voor heel hard rennen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
hihahoça va Habitue? Ben je op de fiets?
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geef op.
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Op de brommer. Dat is van der Gijps voor heel hard rennen.
Prima met jou minder las ik.
Prachtig stukje tv was dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:12 schreef habitue het volgende:
[..]
Op de brommer. Dat is van der Gijps voor heel hard rennen.
Prima met jou minder las ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |