Hoeft niet, gewoon 'Volger van het Faxisme' in je ondetitel, en veel flauwe dubbelzinnige seksuele opmerkingen maken woehoequote:Op maandag 31 maart 2014 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar kan ik je grootheilige volgelingersboek downloaden?
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt.Had je nu echt een spoiler nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had veel gehoord over u, maar nooit over dansen vandaar mijn reactie.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Tis niet dat ik een show kan doen ofzo, maar beetje kroegdansen gaat mij erg goed af.. Heb wel controle over mijn heupenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Had je nu echt een spoiler nodig?Ik had veel gehoord over u, maar nooit over dansen vandaar mijn reactie.
Controle over je heupen is goedquote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik een show kan doen ofzo, maar beetje kroegdansen gaat mij erg goed af.. Heb wel controle over mijn heupenZie dat weinig mannen doen eigenlijk...
Ik kan gepassioneerd dansen dat weet ik.
Wat houdt dat in ?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoeft niet, gewoon 'Volger van het Faxisme' in je ondetitel, en veel flauwe dubbelzinnige seksuele opmerkingen maken woehoe
Keicool.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik een show kan doen ofzo, maar beetje kroegdansen gaat mij erg goed af.. Heb wel controle over mijn heupenZie dat weinig mannen doen eigenlijk...
Ik kan gepassioneerd dansen dat weet ik.
Misschien moet je nog even wat verhalen verzinnen voor nieuwe topics.quote:
En wat wil je bereiken als resultaat?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overal een seksgrap van maken![]()
Ow en de smileys, vergeet de smileys niet![]()
![]()
Het gaat om de reis, niet om de bestemmingquote:Op maandag 31 maart 2014 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
En wat wil je bereiken als resulaat?
Kei sexyquote:
Ok.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je nog even wat verhalen verzinnen voor nieuwe topics.
Ik wil de bestemming weten. Pleasequote:Op maandag 31 maart 2014 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het gaat om de reis, niet om de bestemming
Ik kan bijna niet geloven dat jij zo praat.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kei sexy![]()
Hou er wel van als een vrouw daar helemaal in mee gaat.... Geeft spanning.
Als je daarin samen niet hetzelfde kunt dan ben je daar dus niet in verbonden en dat maakt dat je die binding op een andere manier tot stand moet brengen.
Nee niet helemaal. Flauwer, komop je kan hetquote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat jij zo praat.*Faxisme
Jouw broekjequote:Op maandag 31 maart 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil de bestemming weten. Please
Ik weet hetquote:Op maandag 31 maart 2014 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus fax, je wordt steeds erger.
Zo dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Flauwer, komop je kan het
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |