Nope. Vandaag niet.quote:
Goed zo, erg ongepast op zondag natuurlijk.quote:
Precies. Naar de kerk gaan en verder geen flikker doen. Hihi, flikker.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed zo, erg ongepast op zondag natuurlijk.
Sexdatingtopic?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik zal wel weer veel notes krijgen voor m'n posts in het sexdatingtopic, terwijl ik alleen maar het beste voor heb voor m'n geliefde mede-fokkers.
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik zal wel weer veel notes krijgen voor m'n posts in het sexdatingtopic, terwijl ik alleen maar het beste voor heb voor m'n geliefde mede-fokkers.
En dat voor zo'n altruïst als jij. Ongehoord.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Ja, KPD.quote:
Hehe.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.
ze wilde neuken, niet cammen fas.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
quote:
true that.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat meestal ook
nou en, ik ook als ik jonger was geweest. al was het maar om mijn nieuwsgierigheid naar die vriendin te bevredigen. en daarna die twee natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is dat ze het over omgeving Twente heeft, anders had ik een DM gestuurd![]()
Al het goede komt uit Twente lijkt het somsquote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef perro. het volgende:
[..]
nou en, ik ook als ik jonger was geweest. al was het maar om mijn nieuwsgierigheid naar die vriendin te bevredigen. en daarna die twee natuurlijk.
Tsk, stuur ze een DM, wissel foto's uit en wijs ze vervolgens af met een 'neh, ik kan leuker en beter krijgen dan jullie'.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
Het is dat ze het over omgeving Twente heeft, anders had ik een DM gestuurd![]()
wie nog meer dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al het goede komt uit Twente lijkt het soms
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas, GND... en een paar anderen zitten ook een beetje in die richting
fas heb ik nooit gezien. girlnextdoor wel op zich ja. wie nog meer?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vergeet Grolsch nietquote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas is heetquote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
fas heb ik nooit gezien. girlnextdoor wel op zich ja. wie nog meer?
Owjaquote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje komt daar ook vlakbij vandaan.
zouquote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ja die verdenk ik stiekem ook van het plaatsen een oproepje onder een kloon.
Ja zenne, daar heb ik nog niets van gemerkt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik goed kan dansen
Hoe was je schaarfeestje?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
Ja zenne, daar heb ik nog niets van gemerkt.
Overdosis Batman gehad de laatste dagen?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.
Like a moviequote:
Een dansdemo bedoel je toch? ...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Like a movie, alleen spijtig dat ik morgen moet werken.
![]()
Heb een demotje gegeven.
Demootje wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
Like a movie, alleen spijtig dat ik morgen moet werken.
![]()
Heb een demotje gegeven.
Ja in combinatie met voorstel van mijn nieuwe dildo uit Londen.quote:
Huh wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja in combinatie met voorstel van mijn nieuwe dildo uit Londen.
Dat is een soort dildo in vorm van een eitje en je kan dus een vrouw ermee bevredigen terwijl jullie gewoon in gesprek zijn op afstand.quote:
Ow ja daar heb ik wel van gehoord jaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is een soort dildo in vorm van een eitje en je kan dus een vrouw ermee bevredigen terwijl jullie gewoon in gesprek zijn op afstand.
Wel dan heb je toch nu een ideequote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja daar heb ik wel van gehoord ja
Maar je gaf een demo? Vertel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |