Fappen met z'n allen. Nice.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
We gaan leuke dingen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hopelijk geen ambras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ambras, verbastering van het Franse embarras(ser), wat hinder(en) betekent, is een Vlaamse uitdrukking die niet zo makkelijk naar algemeen Nederlands te vertalen valt. Al naar gelang de context zou het kunnen zijn: heibel, moeilijkheden, ruzie, gedoe, drukte, ophef. Het hoeft ook niet altijd pejoratief te klinken. Soms staat "ambras" qua gevoelswaarde dichter bij "ambiance" dan bij "ruzie"quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
We gaan leuke dingen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hopelijk geen ambras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso masturberenquote:
Waar heb ik deze belediging aan verdient?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af of Complicate een kloon is van Kaneel. Maar nee.
Kortom, gezien jouw verhalen over makkelijk klaarkomen, masturbeer jij wel vaker dan één keer per dag.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:09 schreef complicate het volgende:
Sowieso masturberenwist je dat vrouwen die elke dag masturberen beter hun lichaam kennen en dus makkelijker een orgasme krijgen ?
Klopt, ambras betekent ruzie. Ik wou dus zeggen, dat ik hoop dat er geen ambras zal zijn, wat vaak gebeurtquote:Op zondag 30 maart 2014 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ambras, verbastering van het Franse embarras(ser), wat hinder(en) betekent, is een Vlaamse uitdrukking die niet zo makkelijk naar algemeen Nederlands te vertalen valt. Al naar gelang de context zou het kunnen zijn: heibel, moeilijkheden, ruzie, gedoe, drukte, ophef. Het hoeft ook niet altijd pejoratief te klinken. Soms staat "ambras" qua gevoelswaarde dichter bij "ambiance" dan bij "ruzie"
Aha
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb ik deze belediging aan verdient?
Ik dacht in het begin hetzelfdequote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.
Ja ja ervaring?quote:
Ik moet je teleurstellen.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.
LOL.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan toch niet soppen?![]()
Maar ik wil wel meedoen met het kringetje hoor
Uhuquote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, ambras betekent ruzie. Ik wou dus zeggen, dat ik hoop dat er geen ambras zal zijn, wat vaak gebeurtMaar bon, altijd wel fijn tussen meiden babbelen enzo.
Jij snapt hetquote:
Goed ik werd vooral gek als hij gitaar voor mij speeldequote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef habitue het volgende:
@complicate gaat goed hier. Was je niet in london?
Seems like you can read in my head.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, gezien jouw verhalen over makkelijk klaarkomen, masturbeer jij wel vaker dan één keer per dag.
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
Vraagje: even Hollands-Vlaams vertalen;
Fappen= masturberen
Soppen = vingeren
Leuk! Klinkt goed. London is mijn stad. 2 jaar gewoond. Ga zo avondje in utrecht stappenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed ik werd vooral gek als hij gitaar voor mij speelde. Ik krijg dan altijd van die kriebels (neen ik ben niet verliefd).
Verder heel goed, lekker gegeten , gedanst én gelachen.
Jij nog iets leuks gedaan? of ontdekt?
Je moest es weten...quote:
Oh leuk, ik voel me altijd thuis als ik in Londen ben. Maar zeg, amusement in Utrechtquote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Leuk! Klinkt goed. London is mijn stad. 2 jaar gewoond. Ga zo avondje in utrecht stappen
Veel plezier nog ]
Thanx. En wat betekent slapen weer? sappen?quote:
Ik ben bang van je.quote:
Da's nou ook weer niet nodig.quote:
Ah zo , troost je iemand die bang is. Woow___!quote:
Jij bang? Yeah, right.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:26 schreef complicate het volgende:
Ah zo , troost je iemand die bang is. Woow___!
Gewoon, slapenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Thanx. En wat betekent slapen weer? sappen?
Nee inderdaad, maar soms wel een bangeringske hoor.quote:
Ja ik heb je dagversiertips gemist. Doe er nog een paar nu ik in de taxi zitquote:Op zondag 30 maart 2014 00:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leuk, ik voel me altijd thuis als ik in Londen ben. Maar zeg, amusement in Utrecht, heb je versiertips nodig? haha grapje ik weet dat je ze niet nodig hebt!
Tip van de dag: oogcontact: heel diep in de ogen kijken alsof je precies weet wat ze op dat moment nodig heeft. Als je niet weet hoe je het het precies moet doen: kijk haar dan aan alsof je haar uitkleedt.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:34 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ik heb je dagversiertips gemist. Doe er nog een paar nu ik in de taxi zit
Ga je gang.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:29 schreef complicate het volgende:
Nee inderdaad, maar soms wel een bangeringske hoor.
Mag ik u iets vragen?
In principe maken vrouwen lawaai tijdens het vrijen en vooral geluid als ze klaarkomen, en mannen eigenlijk minder. Hoe komt het? en ander vraag is: wat als een man dan wel juist heel veel lawaai maakt dan de vrouw? Is het dan "abnormaal"?quote:
Mannen bouwen het seksuele ervaring in eerste instantie op met masturberen. Dat is iets wat je stiekem en in stilte doet want je wil niet dat je ouders/broertjes/zusjes je horen en/of betrappen. Dat stille genieten blijft veelal, ook als het tot normale seks komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
In principe maken vrouwen lawaai tijdens het vrijen en vooral geluid als ze klaarkomen, en mannen eigenlijk minder. Hoe komt het? en ander vraag is: wat als een man dan wel juist heel veel lawaai maakt dan de vrouw? Is het dan "abnormaal"?
Ok, thanks voor uw antwoord. Dus eigenlijk heeft het niets te maken met hoe goed/slecht iemand in bed is?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen bouwen het seksuele ervaring in eerste instantie op met masturberen. Dat is iets wat je stiekem en in stilte doet want je wil niet dat je ouders/broertjes/zusjes je horen en/of betrappen. Dat stille genieten blijft veelal, ook als het tot normale seks komt.
Als je dan wel een lawaaiige man treft, dan is het waarschijnlijk gewoon een uitzondering op bovenstaande regel.
Ik heb geen seksuele ervaring met mannen dus daar kan ik niet over oordelen. Mijn gok zou zijn: nee.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:14 schreef complicate het volgende:
Ok, thanks voor uw antwoord. Dus eigenlijk heeft het niets te maken met hoe goed/slecht iemand in bed is?
Ik vroeg me dat gewoon af, of het mogelijk was om al op voorhand (eventueel tijdens voorspel) te screenen of iemand goed is in bed.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen seksuele ervaring met mannen dus daar kan ik niet over oordelen. Mijn gok zou zijn: nee.
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat gewoon af, of het mogelijk was om al op voorhand (eventueel tijdens voorspel) te screenen of iemand goed is in bed.Maar het lijkt me een leuke vraag voor mijn vriendinnen straks. Ik wens u een goede avond
Slaap zacht
Klopt vandaar mijn voorkeur voor dansersquote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.
Heb ik wel eens gehoord, ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.
Het varieert van waardeloos op de dansvloer tot bijzonder matig in bed?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik wel eens gehoord, ja.
Ik ben in bed toch wel iets beter dan op de dansvloer.
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het varieert van waardeloos op de dansvloer tot bijzonder matig in bed?
quote:
Nope. Vandaag niet.quote:
Goed zo, erg ongepast op zondag natuurlijk.quote:
Precies. Naar de kerk gaan en verder geen flikker doen. Hihi, flikker.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed zo, erg ongepast op zondag natuurlijk.
Sexdatingtopic?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik zal wel weer veel notes krijgen voor m'n posts in het sexdatingtopic, terwijl ik alleen maar het beste voor heb voor m'n geliefde mede-fokkers.
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik zal wel weer veel notes krijgen voor m'n posts in het sexdatingtopic, terwijl ik alleen maar het beste voor heb voor m'n geliefde mede-fokkers.
En dat voor zo'n altruïst als jij. Ongehoord.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Ja, KPD.quote:
Hehe.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.
ze wilde neuken, niet cammen fas.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
quote:
true that.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat meestal ook
nou en, ik ook als ik jonger was geweest. al was het maar om mijn nieuwsgierigheid naar die vriendin te bevredigen. en daarna die twee natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is dat ze het over omgeving Twente heeft, anders had ik een DM gestuurd![]()
Al het goede komt uit Twente lijkt het somsquote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef perro. het volgende:
[..]
nou en, ik ook als ik jonger was geweest. al was het maar om mijn nieuwsgierigheid naar die vriendin te bevredigen. en daarna die twee natuurlijk.
Tsk, stuur ze een DM, wissel foto's uit en wijs ze vervolgens af met een 'neh, ik kan leuker en beter krijgen dan jullie'.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
Het is dat ze het over omgeving Twente heeft, anders had ik een DM gestuurd![]()
wie nog meer dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al het goede komt uit Twente lijkt het soms
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas, GND... en een paar anderen zitten ook een beetje in die richting
fas heb ik nooit gezien. girlnextdoor wel op zich ja. wie nog meer?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vergeet Grolsch nietquote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fas is heetquote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
fas heb ik nooit gezien. girlnextdoor wel op zich ja. wie nog meer?
Owjaquote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje komt daar ook vlakbij vandaan.
zouquote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ja die verdenk ik stiekem ook van het plaatsen een oproepje onder een kloon.
Ja zenne, daar heb ik nog niets van gemerkt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik goed kan dansen
Hoe was je schaarfeestje?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
Ja zenne, daar heb ik nog niets van gemerkt.
Overdosis Batman gehad de laatste dagen?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.
Like a moviequote:
Een dansdemo bedoel je toch? ...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Like a movie, alleen spijtig dat ik morgen moet werken.
![]()
Heb een demotje gegeven.
Demootje wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
Like a movie, alleen spijtig dat ik morgen moet werken.
![]()
Heb een demotje gegeven.
Ja in combinatie met voorstel van mijn nieuwe dildo uit Londen.quote:
Huh wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja in combinatie met voorstel van mijn nieuwe dildo uit Londen.
Dat is een soort dildo in vorm van een eitje en je kan dus een vrouw ermee bevredigen terwijl jullie gewoon in gesprek zijn op afstand.quote:
Ow ja daar heb ik wel van gehoord jaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is een soort dildo in vorm van een eitje en je kan dus een vrouw ermee bevredigen terwijl jullie gewoon in gesprek zijn op afstand.
Wel dan heb je toch nu een ideequote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja daar heb ik wel van gehoord ja
Maar je gaf een demo? Vertel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |