Ok, thanks voor uw antwoord. Dus eigenlijk heeft het niets te maken met hoe goed/slecht iemand in bed is?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen bouwen het seksuele ervaring in eerste instantie op met masturberen. Dat is iets wat je stiekem en in stilte doet want je wil niet dat je ouders/broertjes/zusjes je horen en/of betrappen. Dat stille genieten blijft veelal, ook als het tot normale seks komt.
Als je dan wel een lawaaiige man treft, dan is het waarschijnlijk gewoon een uitzondering op bovenstaande regel.
Ik heb geen seksuele ervaring met mannen dus daar kan ik niet over oordelen. Mijn gok zou zijn: nee.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:14 schreef complicate het volgende:
Ok, thanks voor uw antwoord. Dus eigenlijk heeft het niets te maken met hoe goed/slecht iemand in bed is?
Ik vroeg me dat gewoon af, of het mogelijk was om al op voorhand (eventueel tijdens voorspel) te screenen of iemand goed is in bed.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen seksuele ervaring met mannen dus daar kan ik niet over oordelen. Mijn gok zou zijn: nee.
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat gewoon af, of het mogelijk was om al op voorhand (eventueel tijdens voorspel) te screenen of iemand goed is in bed.Maar het lijkt me een leuke vraag voor mijn vriendinnen straks. Ik wens u een goede avond
Slaap zacht
Klopt vandaar mijn voorkeur voor dansersquote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.
Heb ik wel eens gehoord, ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je danst zoals je neukt.
Het varieert van waardeloos op de dansvloer tot bijzonder matig in bed?quote:Op zondag 30 maart 2014 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik wel eens gehoord, ja.
Ik ben in bed toch wel iets beter dan op de dansvloer.
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het varieert van waardeloos op de dansvloer tot bijzonder matig in bed?
quote:
Nope. Vandaag niet.quote:
Goed zo, erg ongepast op zondag natuurlijk.quote:
Precies. Naar de kerk gaan en verder geen flikker doen. Hihi, flikker.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed zo, erg ongepast op zondag natuurlijk.
Sexdatingtopic?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik zal wel weer veel notes krijgen voor m'n posts in het sexdatingtopic, terwijl ik alleen maar het beste voor heb voor m'n geliefde mede-fokkers.
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik zal wel weer veel notes krijgen voor m'n posts in het sexdatingtopic, terwijl ik alleen maar het beste voor heb voor m'n geliefde mede-fokkers.
En dat voor zo'n altruïst als jij. Ongehoord.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
Ja, KPD.quote:
Hehe.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent de held die FOK! verdient, maar nu niet nodig heeft.
ze wilde neuken, niet cammen fas.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:25 schreef Fascination het volgende:
quote:
true that.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Faxie het volgende:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat meestal ook
nou en, ik ook als ik jonger was geweest. al was het maar om mijn nieuwsgierigheid naar die vriendin te bevredigen. en daarna die twee natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is dat ze het over omgeving Twente heeft, anders had ik een DM gestuurd![]()
Al het goede komt uit Twente lijkt het somsquote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef perro. het volgende:
[..]
nou en, ik ook als ik jonger was geweest. al was het maar om mijn nieuwsgierigheid naar die vriendin te bevredigen. en daarna die twee natuurlijk.
Tsk, stuur ze een DM, wissel foto's uit en wijs ze vervolgens af met een 'neh, ik kan leuker en beter krijgen dan jullie'.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
Het is dat ze het over omgeving Twente heeft, anders had ik een DM gestuurd![]()
wie nog meer dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al het goede komt uit Twente lijkt het soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |