Dat is dan wel vervelend inderdaad. Dat soort zaken hoor je liever niet als je naar zulke dagen toe gaat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Is niet nodig. Ik heb op eerdere voorlichtingsdagen ook ouders meegenomen. De reden dat ik het nu niet doe is omdat ik niet meer beïnvloed wil worden. Vooral m'n vader is soms een beetje irritant, omdat hij twijfelt aan alles wat ik kies en eigenlijk alleen de nadelen ziet.
M'n vader kijkt eigenlijk ook meer naar waar het geld zit. Vast met goede bedoelingen, hij wil dat ik goed terecht kom, maar meestal liggen dat soort dingen me gewoon niet. Onze interesses en belangen zijn heel erg verschillend. Ik hoef geen flitsende carrière of een dikke auto onder m'n kont. Als ik er maar van kan leven en het ook naar m'n zin heb.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dan wel vervelend inderdaad. Dat soort zaken hoor je liever niet als je naar zulke dagen toe gaat.
Opzich werd het bij mij ook altijd best wel gepushed, van kree ga nou doorleren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader kijkt eigenlijk ook meer naar waar het geld zit. Vast met goede bedoelingen, hij wil dat ik goed terecht kom, maar meestal liggen dat soort dingen me gewoon niet. Onze interesses en belangen zijn heel erg verschillend. Ik hoef geen flitsende carrière of een dikke auto onder m'n kont. Als ik er maar van kan leven en het ook naar m'n zin heb.
Bij mij was het andersom, HBO doen was de beste beslissing ooit. Ik was redelijk verlegen en schuw en door dat HBO, waar ik veel moest doen en mij niet kon verschuilen kroop ik uit mijn schulp en nam mijn zelfvertrouwen gigantisch toe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich werd het bij mij ook altijd best wel gepushed, van kree ga nou doorleren.
Ok toch HBO gaan doen, nu spijt want heb hard gefaald.
Had beter kunnen gaan werken na het MBO, maargoed.
Als er 1 tip is die waar is, ga altijd wat doen wat je echt echt leuk vindt.
Ik hoor het die gozer waarmee ik stage liep op het MBO nog zeggen (deed elektro werk) "Ga nou maar doen wat je leuk lijkt"
Ok we hadden beetje kletspraatje ed omdat ik best wel muzikaal ben, had toen nog twijfels of conservatorium gaan doen of verder in de Elektrotechniek waar ik al vanaf het VBO mee bezig was en ik ook wel leuk vond.
Had de aanmeldformulieren liggen zelfs.
Maargoed oei oei, heb er best wel spijt van nu, had liever conservatorium gedaan toch.
maarja achteraf is het makkelijk lullen.
Goed advies. Zelf probeer ik eigenlijk een soort gulden middenweg te vinden, maar dat is er bijna niet. Ik ben wat dat betreft een beetje apart en ga niet voor de standaard studies. Dat interesseert me namelijk helemaal geen ruk. Ik heb er wel een paar gedaan, maar ik voelde me daar gewoon niet op mijn plek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
Opzich werd het bij mij ook altijd best wel gepushed, van kree ga nou doorleren.
Ok toch HBO gaan doen, nu spijt want heb hard gefaald.
Had beter kunnen gaan werken na het MBO, maargoed.
Als er 1 tip is die waar is, ga altijd wat doen wat je echt echt leuk vindt.
Ik hoor het die gozer waarmee ik stage liep op het MBO nog zeggen (deed elektro werk) "Ga nou maar doen wat je leuk lijkt"
Ok we hadden beetje kletspraatje ed omdat ik best wel muzikaal ben, had toen nog twijfels of conservatorium gaan doen of verder in de Elektrotechniek waar ik al vanaf het VBO mee bezig was en ik ook wel leuk vond.
Had de aanmeldformulieren liggen zelfs.
Maargoed oei oei, heb er best wel spijt van nu, had liever conservatorium gedaan toch.
maarja achteraf is het makkelijk lullen.
Het HBO opzich was ook wel gezellig en met name de eerste jaren, beetje jammer alleen dat ik geen diploma heb gehaaldquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij mij was het andersom, HBO doen was de beste beslissing ooit. Ik was redelijk verlegen en schuw en door dat HBO, waar ik veel moest doen en mij niet kon verschuilen kroop ik uit mijn schulp en nam mijn zelfvertrouwen gigantisch toe.
Wat wil je nu gaan doen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed advies. Zelf probeer ik eigenlijk een soort gulden middenweg te vinden, maar dat is er bijna niet. Ik ben wat dat betreft een beetje apart en ga niet voor de standaard studies. Dat interesseert me namelijk helemaal geen ruk. Ik heb er wel een paar gedaan, maar ik voelde me daar gewoon niet op mijn plek.
Management, Economie & Recht (MER)quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
Het HBO opzich was ook wel gezellig en met name de eerste jaren, beetje jammer alleen dat ik geen diploma heb gehaald
Maar was het op een gegeven moment zo zat met fusies etc en achterlopen etc noem maar op.
Werd er niet vrolijk meer van gewoon en toen heb ik de knoop maar doorgehakt en gekapt.
Wat voor opleiding heb jij gedaan?
Gelukkig ben ik niet oud.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ons eerst oud noemen en dat advies vragen. Neenee Flippers, zo werkt het niet.
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar zowel Bos- en Natuurbeheer als Voeding en Diëtetiek spreken me aan.quote:
Volgens mij is m'n zusje nog met Bos- en natuurbeheer begonnen, maar die is er vrij snel mee gestopt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet oud.
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar zowel Bos- en Natuurbeheer als Voeding en Diëtetiek spreken me aan.
Wat een wereld van verschil jullie instelling.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader kijkt eigenlijk ook meer naar waar het geld zit. Vast met goede bedoelingen, hij wil dat ik goed terecht kom, maar meestal liggen dat soort dingen me gewoon niet. Onze interesses en belangen zijn heel erg verschillend. Ik hoef geen flitsende carrière of een dikke auto onder m'n kont. Als ik er maar van kan leven en het ook naar m'n zin heb.
Nou ik vind meerdere inzichten altijd fijn. Ik draaf zelf af en toe door in mijn enthousiasme en moet af en toe afgeremd worden. Uiteindelijk is mijn mening leidend inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:30 schreef xFriendx het volgende:
Op zich vond ik het altijd wel fijn. Vooral inderdaad omdat ze aan dingen dachten die ik vergat. Al hield ik mezelf wel voor dat ook al herinnerde zij mij aan punten, dat mijn mening over diezelfde punten leidend bleef.
Maar tof dat je door wil leren Flips!
HBO bijna klaar, dus uni.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef perro. het volgende:
wat wil je ongeveer gaan doen flip? of heb je nog helemaal geen idee? en hbo, uni .. ?
Stiekem noem ik jullie in gedachte jonge goden, maar telkens jullie ego opkrikken is natuurlijk niet goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ons eerst oud noemen en dat advies vragen. Neenee Flippers, zo werkt het niet.
Relatie is leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:01 schreef Flippiee het volgende:
Dag muhahaha. Vertel dan maar iets over relaties
Dank je, dit doet mij goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stiekem noem ik jullie in gedachte jonge goden, maar telkens jullie ego opkrikken is natuurlijk niet goed.
Omdat vrouwen met nat haarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
Met nat haar is ze heet. Waarom is dat eigenlijk?
Ja, maar waarom is datquote:
Sorry, ik heb momenteel niksquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, drama verhalen doen het altijd beter.
Denk dat het wellicht iets te maken heeft met meteen ook een visualisatie van druppels die naar beneden glijden over de goed gevormd curves van een vrouwenlichaam. Omdat die druppels die lijnen volgen accentueert dat de boel nog eens extra. Just a guess.quote:
Rawr!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je niet te veel nadenken
Gewoon omdat, oke?
Zeker.quote:
Geeneens het resultaat op fb gepost?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.Ik vloek en tier me altijd een weg door de keuken, maar het resultaat mag er wezen.
Nee, gewoon meteen opgegeten. Ik had honger.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geeneens het resultaat op fb gepost?
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Vraagt niet eens iemand wat je gemaakt hebt?
Ze draagt in die serie een bril en die heeft ze nu niet op. Dus ik denk dat ze het gewoon niet goed ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet / denkt zij?
Ze kijkt zo weg van: ''FUCKITTT'' en dan gaat ze weer terug kijken in de spiegel
Alsof ze iets met make-up doet en het niet naar haar zin gaat maar het wel goed moet lukken ofzo.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze draagt in die serie een bril en die heeft ze nu niet op. Dus ik denk dat ze het gewoon niet goed ziet.
Dat is ze zeker.quote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze draagt in die serie een bril en die heeft ze nu niet op. Dus ik denk dat ze het gewoon niet goed ziet.
Fasje, hoe laat zaterdag?quote:
Rond 13:00?quote:
Misschien iets eerder?quote:
Ik weet niet of ik dat red, moet daarvoor nog wat doen. Zal je wel op de hoogte houden.quote:
O, oké. Want ik ben er nog niet uit over hoe lang ik kan blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat red, moet daarvoor nog wat doen. Zal je wel op de hoogte houden.
Omdat de mannen anders geen eten krijgen? :$quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, oké. Want ik ben er nog niet uit over hoe lang ik kan blijven.
Ik denk dat die wel voor zichzelf kunnen zorgen. Er staat ook spul in de diepvries. Maar ze hadden het in het ziekenhuis erover om m'n moeder in het weekend al naar huis te sturen. Maar dat weten ze dus nog niet zeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat de mannen anders geen eten krijgen? :$
Ik wi je wel aflossen hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, oké. Want ik ben er nog niet uit over hoe lang ik kan blijven.
Ahh! Begrijpelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel voor zichzelf kunnen zorgen. Er staat ook spul in de diepvries. Maar ze hadden het in het ziekenhuis erover om m'n moeder in het weekend al naar huis te sturen. Maar dat weten ze dus nog niet zeker.
Anders neem ik d'r wel mee naar huis. Ik heb een tweepersoons bed.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders neem ik d'r wel mee naar huis. Ik heb een tweepersoons bed.
Sparren tegen je broertje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders neem ik d'r wel mee naar huis. Ik heb een tweepersoons bed.
Als hij jou met een vinger aanraakt maak ik 'm kapot. Maar dat zal wel niet. Hij is denk ik eerder bang voor je.quote:
Terecht. Zelfs ik ben bang van Fas.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij jou met een vinger aanraakt maak ik 'm kapot. Maar dat zal wel niet. Hij is denk ik eerder bang voor je.
En terecht. Angstzweet en bibberende knieën zaterdag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Zelfs ik ben bang van Fas.
Misschien moet je maar gaan zitten dan, dan valt het niet zo op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
En terecht. Angstzweet en bibberende knieën zaterdag.
Ik zal op een gegeven moment toch de trein uit moeten, anders zit ik in Zwolle.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gaan zitten dan, dan valt het niet zo op.
Zwollywoodquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal op een gegeven moment toch de trein uit moeten, anders zit ik in Zwolle.
Zwolle ook een leuke stadquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwollywood
Geef Fas maar een knuffel van me.
Mits ik dat durf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwollywood
Aww.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwollywood
Ik word misselijk van teveel snoep. Maar ik ga nu wel even een (gezonde) snack prepareren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Ik ga nooit meer die haribo-beertjes kopen.Zit me daar toch klem in te vreten.
Natuurlijk durf je dat.quote:
Whehehehe. Die zijn zo verslavend jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Maar Fas, denk aan je stalpootjesquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Dat ligt er helemaal aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk durf je dat.
[..]
Whehehehe. Die zijn zo verslavend ja
Ik dacht dat ze tegen het zonlicht in moest kijkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet / denkt zij?
Ze kijkt zo weg van: ''FUCKITTT'' en dan gaat ze weer terug kijken in de spiegel
Alsof ze iets met make-up doet en het niet naar haar zin gaat maar het wel goed moet lukken ofzo.
Ja, dat had je eerder moeten zeggen.quote:
Aan hoe verlegen ik ben rond Fas.quote:
Zijn het nu biggepootjes?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat had je eerder moeten zeggen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
Ik meette eens met een fokster en ik wist niet of ik haar moest zoenen of niet () toen zei ze: gaan we nu nog zoenen of wat?
De begroetingszoen, he. God, nu is het verhaal heel suf.quote:
Zoende ze lekker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
De begroetingszoen, he. God, nu is het verhaal heel suf.
Ow zo'n zoenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
De begroetingszoen, he. God, nu is het verhaal heel suf.
Klopt, ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zo'n zoen
Dat doe je toch standaard?
Helaas wel, zelfs tegen je zin inquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zo'n zoen
Ik geef wel een handje als ik jou de volgende keer tegenkomquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon zoenen, en gelijk knuffelen als je toch bezig bent
O, echt? Ik dacht alleen bij mensen die je echt al goed kent enz. Ook op meets?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zo'n zoen
Ja toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
O, echt? Ik dacht alleen bij mensen die je echt al goed kent enz. Ook op meets?
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef wel een handje als ik jou de volgende keer tegenkom
Jaquote:
Ja, jou ken ik al. Dus dan is dat wel oké. Maar als ik iemand voor het eerst meet ben ik niet gelijk van het zoenen. Dat is toch een stapje verder in mijn ogen.quote:
Ook niet als je ze al kent van het forum?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, jou ken ik al. Dus dan is dat wel oké. Maar als ik iemand voor het eerst meet ben ik niet gelijk van het zoenen. Dat is toch een stapje verder in mijn ogen.
Ben je nu aan het bedelen om kusjes?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet als je ze al kent van het forum?
Ik heb haar al gekust hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je nu aan het bedelen om kusjes?
Okequote:
Dat is vaak totaal anders dan wanneer je ze in 't echt ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet als je ze al kent van het forum?
Nou ja, dat had ik dus ook een beetje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, jou ken ik al. Dus dan is dat wel oké. Maar als ik iemand voor het eerst meet ben ik niet gelijk van het zoenen. Dat is toch een stapje verder in mijn ogen.
Aaaahwquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Heb medelijden met mij over 2 weken wordt mijn laatste stukje overgebleven verstand verwijderd
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook een beetje.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.
Vandaag ook al een stukje verstand verwijderd.quote:
Ik zal me zaterdag inhouden. :$quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.
*block*quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
O, God. Er heeft weer eens een stelletje een fotoshoot gedaan. Iedereen op fb moet het nu weten.
Neeeeeee, ze zegt toch net dat je je helemaal kunt laten gaan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal me zaterdag inhouden. :$
En toen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
Ik meette eens met een fokster en ik wist niet of ik haar moest zoenen of niet () toen zei ze: gaan we nu nog zoenen of wat?
En je date dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het is nu zeker misplaatst om te zeggen dat ik nooit zoenen krijg
Aww.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het is nu zeker misplaatst om te zeggen dat ik nooit zoenen krijg
Neequote:
Gaven we elkaar drie zoenen en een paar uur later hadden we seks.quote:
Oke vandaag sla ik zoenen even over, na oraal te zijn gefistfucked is het een beetje gevoeligquote:
Wat ben je toch ook een heerlijk vuige slet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaven we elkaar drie zoenen en een paar uur later hadden we seks.
Een herkenbaar gevoel.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaven we elkaar drie zoenen en een paar uur later hadden we seks.
En of dit nog gaat gebeuren geen ideequote:
Ik wel.quote:
En dit geldt niet voor zoenen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja ach, inhoudsloze seks hoeft voor mij niet meer. Ik had gisteren even een openbaring gehad, en heb mijn liefdes- en seksverleden (voor zover daar over te spreken is) nog eens nader bekeken... Ik ben er voorlopig allemaal wel even klaar mee.
Maar ook niet teveel, straks denk ik dat je me niet mag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal me zaterdag inhouden. :$
Ja, wie doet dat nou?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk vuige slet.
Ja maar jijquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
En dit geldt niet voor zoenen?
Bestel veel drankquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ook niet teveel, straks denk ik dat je me niet mag.
Ik ben zo moeilijk.
Ik ben skeer.quote:
Of je vraagt het gewoonquote:
quote:
Kut te laatquote:
Mensen die hun geslacht niet in hun broek kunnen houden.quote:
En alcohol maakt dik.quote:
Hihi je zei kutquote:
Abject gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die hun geslacht niet in hun broek kunnen houden.![]()
'Straks vliegt ie weg'quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die hun geslacht niet in hun broek kunnen houden.![]()
Dan vraag je het toch gewoon. Je weet wat er de vorige keer gebeurd isquote:
Zo groot zijn de flappen nou ook weer niet.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo groot zijn de flappen nou ook weer niet.
De vorige keer dat ... ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan vraag je het toch gewoon. Je weet wat er de vorige keer gebeurd is
Misschien maar beter zo.quote:
Fas en een fok!sterquote:
Oooooooo.quote:
Dan wil ik wel een verslag lezen hierquote:
Idd, we willen alle detailsquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een verslag lezen hier
Jij kan van alles willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een verslag lezen hier
Jaquote:
"Feer heeft 6/10 handen."quote:
Die andere vier vingers heb ik uit nervositeit afgebeten.quote:
Dat wordt een giechel meetquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere vier vingers heb ik uit nervositeit afgebeten.
Fas giechelt niet, die buldert.quote:
quote:
quote:
Ja wat rot. Oh, wacht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef xFriendx het volgende:
Arme FlippieeAron schiet penalty bar slecht in. Knuffel voor Flips.
Maar verder scheen het nogal een kutwedstrijd te zijn geweest. Wat vond jij?quote:
Niet gekeken, zoveel vertrouwen had ik er in.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar verder scheen het nogal een kutwedstrijd te zijn geweest. Wat vond jij?
Blind vertrouwen is het beste vertrouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet gekeken, zoveel vertrouwen had ik er in.
Lekker zitten CurveFeveren en Superior Spider-Man gelezen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Blind vertrouwen is het beste vertrouwen.
Ik heb blogs zitten lezen en een stukje Harold & Kumar gekeken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker zitten CurveFeveren en Superior Spider-Man gelezen.
Morgen ga ik om 8 uur opstaan zodat ik kaartjes kan bestellen voor de volgende afgang.quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen ga ik om 8 uur opstaan zodat ik kaartjes kan bestellen voor de volgende afgang.(AZ - Benfica) sorry voor voetbal praat maar SC'en in hvjjn vond ik ook niet kunnen
Uiteraard, uiteraard.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ach, als AZ fan ben je wel wat gewend natuurlijk.
Het is al zolang niet over auto's gegaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het kan niet altijd over auto´s gaan he?
Like I give a shit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is al zolang niet over auto's gegaan
Waar is Peu eigenlijk?
Geen commentaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sta toch wel minstens op de 5e plek he
Dank.quote:
Wat de vliegende neuk?quote:
Gelukkig niet.quote:
Dat welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch wel op zijn minst in de top 10?
Voor kaneel zal ik altijd een zwak houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin hoorde ik
Hij is een nachtbraker hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
Tok tok tok tok tok, Magnetronkoffie are you here? Have something to tell you
Waarom? Heb je goesting in een spannend verhaal ofzo?quote:
Ah zo. Thanx voor de info.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is een nachtbraker heWacht nog een paar uur
Ja hoor, maak me gekquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? Heb je goesting in een spannend verhaal ofzo?
Je bent dus een curieuzeneus he? Zeg, wat is de betekenis van uw nick eigenlijk? I wanna know i wanna knowquote:
Goesting.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
Waarom? Heb je goesting in een spannend verhaal ofzo?
ach zo, dacht even dat je van een ander planeet kwam:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:28 schreef kree het volgende:
Oh nou betekenis zit er niet echt achter, geloof dat ik eerst een aantal pogingen had gedaan die bezet waren.
Zit me nu eigenlijk af te vragen waarom ik me hier registreerde, is al zo lang terug.
Las volgens mij al een tijdje mee en toen zal er iets zijn geweest waarvan ik dacht daar reageer ik op ofzo.
Haha geen idee meer wat, zal vast onzinnig zijn geweest
Ik hoef me dus geen zorgen te maken. lolquote:De Kree komt van de planeet Hala in het Pama-systeem in de Magaelhese Nebula.
Waar heb je goesting in?nu nu nu?quote:
Raad eensquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Waar heb je goesting in?nu nu nu?
Niks specifieks eigenlijk. En jij?quote:
Seks? Tieten strelen? Gepijpt worden? Douchen? Wat wat?quote:
Een bad nemen met kaarsjesquote:
En ga je dat ook doen vanavond?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Seks? Tieten strelen? Gepijpt worden? Douchen? Wat wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dat, maar niet in die volgordequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Seks? Tieten strelen? Gepijpt worden? Douchen? Wat wat?
Haha owh weer wat geleerd, maar een alu hoedje figuur ben ik niet neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
ach zo, dacht even dat je van een ander planeet kwam:
[..]
Ik hoef me dus geen zorgen te maken. lol
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
[..]Goede binnenkomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat wil ik dus doen, maar ik ben naar de sauna (verslaving) geweest en normaal gezien raden ze dat af om dan nadien voor lange tijd een bad te nemen. Dus ja stom he. pfffffffffffquote:
Sorryquote:
Ik geloof in jouw bestaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft U het Faxisme al eens overwogen?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Dat klopt ook. Heb je dan niet gewoon zin om lekker te gaan slapen in een net-opgemaakt bed?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef complicate het volgende:
Dat wil ik dus doen, maar ik ben naar de sauna (verslaving) geweest en normaal gezien raden ze dat af om dan nadien voor lange tijd een bad te nemen. Dus ja stom he. pfffffffffff
Naar het schijnt is het dan niet goed voor de huid.Maar bon
Tell me more tell me more.quote:
Da's niet genoeg.quote:
wat ben je dan wel Kree?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Haha owh weer wat geleerd, maar een alu hoedje figuur ben ik niet nee
Jammer dan.quote:
quote:
Ik ook , maar ik had gisteren nog zo van die geurkaarsjes gekocht en heb gewoon echt super veel goesting om ze te gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Heb je dan niet gewoon zin om lekker te gaan slapen in een net-opgemaakt bed?
Dat heb ik namelijk wel altijd na een dagje sauna.
Geduld. Oh ja, dat is iets wat jij niet zoveel hebt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:41 schreef complicate het volgende:
Ik ook , maar ik had gisteren nog zo van die geurkaarsjes gekocht en heb gewoon echt super veel goesting om ze te gebruikenZo van die jasmijn kaarsjes
Ik ben speciaal naar de zee geweest om ze te gaan halen. hehe Maar ok, ik moet geduld hebben.
Kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geduld. Oh ja, dat is iets wat jij niet zoveel hebt.
Oh ik dacht dat er wat meer ging komen. Je kan beter Faxie , tell me more tell me more hahaquote:
In....?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet jij niet verslonden worden door woeste tijgers ergens?
Raadseltjequote:
Ik weet wel iets, maar weet niet of dat hetzelfde is als jij bedoelt.quote:
hehe KT, het was "ik heb geen geduld , behalve in...." dus wat je zegt klopt toch niet?quote:
Diga me. Vertel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel iets, maar weet niet of dat hetzelfde is als jij bedoelt.
Er valt nog wel een lekkere befbeurt tussen te plannenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er wat meer ging komen. Je kan beter Faxie , tell me more tell me more haha
quote:
Ohquote:
Ik vroeg me alleen af of je wegging vanavond ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:45 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe KT, het was "ik heb geen geduld , behalve in...." dus wat je zegt klopt toch niet?
Komaaaaaaaaaaaan vertel meeeeeeee pleaaaseeeeeee haha allé vertel het nu maar anders word ik boosquote:
Ik heb voor mijzelf iets bedacht waar het klopt, gebaseerd op eigen ervaring. Kan dus helemaal los staan van wat jij weet dat het is. Dus zeg jij het goede antwoord maar, dan vertel ik wel of ik dat ook bedoelde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:49 schreef complicate het volgende:
Komaaaaaaaaaaaan vertel meeeeeeee pleaaaseeeeeee haha allé vertel het nu maar anders word ik boosnee grapje, maar ik wil het weten of je weet wat het is.
Oh ik ben meerderjarig.quote:
Oh, dan ben je te oud voor me.quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:
48.quote:
Ah nee, want ik heb bezoek straksquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af of je wegging vanavond ?
quote:
Is het vreemd als ik mij hierop aftrek?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah nee, want ik heb bezoek straksPyjama-avond met de meiden
, ze komen hier bij mij om 2uur
Omg, je wil zo graag dat ik smeek , ga je het nu zeggen of moet ik tot daar komen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voor mijzelf iets bedacht waar het klopt, gebaseerd op eigen ervaring. Kan dus helemaal los staan van wat jij weet dat het is. Dus zeg jij het goede antwoord maar, dan vertel ik wel of ik dat ook bedoelde.
Ja best wel, zo een grote cliteraar is tamelijk uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik mij hierop aftrek?
hoe bedoel je? Aftrekken zoals "aftrekken"? of versta ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik mij hierop aftrek?
Nee, smeken is niet in alle gevallen aantrekkelijk. Dit is zo'n geval.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:54 schreef complicate het volgende:
Omg, je wil zo graag dat ik smeek , ga je het nu zeggen of moet ik tot daar komen?
Zo laat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Beetje ruis op de lijn denk ik ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:55 schreef complicate het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Aftrekken zoals "aftrekken"? of versta ik het verkeerd?
Hey sexy belg. Jij hier ]quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:55 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:
Vergeet niet ook met regelmaat op lelijke meisjes af te stappen!quote:
Ja want ze zitten in de before "party"quote:
Dan pas?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Fappenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is de bedoeling om niet te slapen Genoeg activiteiten tot 10 in de ochtendquote:
Is hij dan echt 48?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je ziet er nog goed uit voor je leeftijd hoor
Vanwaar dit inzicht?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vergeet niet ook met regelmaat op lelijke meisjes af te stappen!
Amai.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is de bedoeling om niet te slapen Genoeg activiteiten tot 10 in de ochtend
Heeeey Habitue , hoe is het met u?quote:
Lelijke meisjes moeten ook geneukt wordenquote:
Het is zaterdag he.quote:
Is het een 'bring your own' party of niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is de bedoeling om niet te slapen Genoeg activiteiten tot 10 in de ochtend
Ah zo.quote:
Kun je niet ff een live stream opzetten?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga jij pas fappen als je vriendinnen er zijn of voor die tijd nog?quote:
Vrijgezellenparty.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het een 'bring your own' party of niet?
Wie is Kaneel?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af of Complicate een kloon is van Kaneel. Maar nee.
We gaan leuke dingen doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij pas fappen als je vriendinnen er zijn of voor die tijd nog?
Er is een TCquote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af of Complicate een kloon is van Kaneel. Maar nee.
Circle vingeren?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
We gaan leuke dingen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()