Dat is vaak totaal anders dan wanneer je ze in 't echt ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet als je ze al kent van het forum?
Nou ja, dat had ik dus ook een beetje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, jou ken ik al. Dus dan is dat wel oké. Maar als ik iemand voor het eerst meet ben ik niet gelijk van het zoenen. Dat is toch een stapje verder in mijn ogen.
Aaaahwquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Heb medelijden met mij over 2 weken wordt mijn laatste stukje overgebleven verstand verwijderd
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook een beetje.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.
Vandaag ook al een stukje verstand verwijderd.quote:
Ik zal me zaterdag inhouden. :$quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.
*block*quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
O, God. Er heeft weer eens een stelletje een fotoshoot gedaan. Iedereen op fb moet het nu weten.
Neeeeeee, ze zegt toch net dat je je helemaal kunt laten gaan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal me zaterdag inhouden. :$
En toen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
Ik meette eens met een fokster en ik wist niet of ik haar moest zoenen of niet () toen zei ze: gaan we nu nog zoenen of wat?
En je date dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het is nu zeker misplaatst om te zeggen dat ik nooit zoenen krijg
Aww.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het is nu zeker misplaatst om te zeggen dat ik nooit zoenen krijg
Neequote:
Gaven we elkaar drie zoenen en een paar uur later hadden we seks.quote:
Oke vandaag sla ik zoenen even over, na oraal te zijn gefistfucked is het een beetje gevoeligquote:
Wat ben je toch ook een heerlijk vuige slet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaven we elkaar drie zoenen en een paar uur later hadden we seks.
Een herkenbaar gevoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |