Ja, dat had je eerder moeten zeggen.quote:
Aan hoe verlegen ik ben rond Fas.quote:
Zijn het nu biggepootjes?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat had je eerder moeten zeggen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
Ik meette eens met een fokster en ik wist niet of ik haar moest zoenen of niet () toen zei ze: gaan we nu nog zoenen of wat?
De begroetingszoen, he. God, nu is het verhaal heel suf.quote:
Zoende ze lekker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
De begroetingszoen, he. God, nu is het verhaal heel suf.
Ow zo'n zoenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
De begroetingszoen, he. God, nu is het verhaal heel suf.
Klopt, ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zo'n zoen
Dat doe je toch standaard?
Helaas wel, zelfs tegen je zin inquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zo'n zoen
Ik geef wel een handje als ik jou de volgende keer tegenkomquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon zoenen, en gelijk knuffelen als je toch bezig bent
O, echt? Ik dacht alleen bij mensen die je echt al goed kent enz. Ook op meets?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow zo'n zoen
Ja toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
O, echt? Ik dacht alleen bij mensen die je echt al goed kent enz. Ook op meets?
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geef wel een handje als ik jou de volgende keer tegenkom
Jaquote:
Ja, jou ken ik al. Dus dan is dat wel oké. Maar als ik iemand voor het eerst meet ben ik niet gelijk van het zoenen. Dat is toch een stapje verder in mijn ogen.quote:
Ook niet als je ze al kent van het forum?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, jou ken ik al. Dus dan is dat wel oké. Maar als ik iemand voor het eerst meet ben ik niet gelijk van het zoenen. Dat is toch een stapje verder in mijn ogen.
Ben je nu aan het bedelen om kusjes?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet als je ze al kent van het forum?
Ik heb haar al gekust hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je nu aan het bedelen om kusjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |