Misschien iets eerder?quote:
Ik weet niet of ik dat red, moet daarvoor nog wat doen. Zal je wel op de hoogte houden.quote:
O, oké. Want ik ben er nog niet uit over hoe lang ik kan blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat red, moet daarvoor nog wat doen. Zal je wel op de hoogte houden.
Omdat de mannen anders geen eten krijgen? :$quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, oké. Want ik ben er nog niet uit over hoe lang ik kan blijven.
Ik denk dat die wel voor zichzelf kunnen zorgen. Er staat ook spul in de diepvries. Maar ze hadden het in het ziekenhuis erover om m'n moeder in het weekend al naar huis te sturen. Maar dat weten ze dus nog niet zeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat de mannen anders geen eten krijgen? :$
Ik wi je wel aflossen hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
O, oké. Want ik ben er nog niet uit over hoe lang ik kan blijven.
Ahh! Begrijpelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel voor zichzelf kunnen zorgen. Er staat ook spul in de diepvries. Maar ze hadden het in het ziekenhuis erover om m'n moeder in het weekend al naar huis te sturen. Maar dat weten ze dus nog niet zeker.
Anders neem ik d'r wel mee naar huis. Ik heb een tweepersoons bed.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders neem ik d'r wel mee naar huis. Ik heb een tweepersoons bed.
Sparren tegen je broertje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders neem ik d'r wel mee naar huis. Ik heb een tweepersoons bed.
Als hij jou met een vinger aanraakt maak ik 'm kapot. Maar dat zal wel niet. Hij is denk ik eerder bang voor je.quote:
Terecht. Zelfs ik ben bang van Fas.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij jou met een vinger aanraakt maak ik 'm kapot. Maar dat zal wel niet. Hij is denk ik eerder bang voor je.
En terecht. Angstzweet en bibberende knieën zaterdag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Zelfs ik ben bang van Fas.
Misschien moet je maar gaan zitten dan, dan valt het niet zo op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
En terecht. Angstzweet en bibberende knieën zaterdag.
Ik zal op een gegeven moment toch de trein uit moeten, anders zit ik in Zwolle.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gaan zitten dan, dan valt het niet zo op.
Zwollywoodquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal op een gegeven moment toch de trein uit moeten, anders zit ik in Zwolle.
Zwolle ook een leuke stadquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwollywood
Geef Fas maar een knuffel van me.
Mits ik dat durf.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwollywood
Aww.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwollywood
Ik word misselijk van teveel snoep. Maar ik ga nu wel even een (gezonde) snack prepareren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Ik ga nooit meer die haribo-beertjes kopen.Zit me daar toch klem in te vreten.
Natuurlijk durf je dat.quote:
Whehehehe. Die zijn zo verslavend jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Maar Fas, denk aan je stalpootjesquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
Dat ligt er helemaal aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk durf je dat.
[..]
Whehehehe. Die zijn zo verslavend ja
Ik dacht dat ze tegen het zonlicht in moest kijkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet / denkt zij?
Ze kijkt zo weg van: ''FUCKITTT'' en dan gaat ze weer terug kijken in de spiegel
Alsof ze iets met make-up doet en het niet naar haar zin gaat maar het wel goed moet lukken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |