Omdat vrouwen met nat haarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
Met nat haar is ze heet. Waarom is dat eigenlijk?
Ja, maar waarom is datquote:
Sorry, ik heb momenteel niksquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, drama verhalen doen het altijd beter.
Denk dat het wellicht iets te maken heeft met meteen ook een visualisatie van druppels die naar beneden glijden over de goed gevormd curves van een vrouwenlichaam. Omdat die druppels die lijnen volgen accentueert dat de boel nog eens extra. Just a guess.quote:
Rawr!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je niet te veel nadenken
Gewoon omdat, oke?
Zeker.quote:
Geeneens het resultaat op fb gepost?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.Ik vloek en tier me altijd een weg door de keuken, maar het resultaat mag er wezen.
Nee, gewoon meteen opgegeten. Ik had honger.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geeneens het resultaat op fb gepost?
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
Vraagt niet eens iemand wat je gemaakt hebt?
Ze draagt in die serie een bril en die heeft ze nu niet op. Dus ik denk dat ze het gewoon niet goed ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet / denkt zij?
Ze kijkt zo weg van: ''FUCKITTT'' en dan gaat ze weer terug kijken in de spiegel
Alsof ze iets met make-up doet en het niet naar haar zin gaat maar het wel goed moet lukken ofzo.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze draagt in die serie een bril en die heeft ze nu niet op. Dus ik denk dat ze het gewoon niet goed ziet.
Dat is ze zeker.quote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze draagt in die serie een bril en die heeft ze nu niet op. Dus ik denk dat ze het gewoon niet goed ziet.
Fasje, hoe laat zaterdag?quote:
Rond 13:00?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |