Dat is vaak totaal anders dan wanneer je ze in 't echt ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook niet als je ze al kent van het forum?
Nou ja, dat had ik dus ook een beetje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, jou ken ik al. Dus dan is dat wel oké. Maar als ik iemand voor het eerst meet ben ik niet gelijk van het zoenen. Dat is toch een stapje verder in mijn ogen.
Aaaahwquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Heb medelijden met mij over 2 weken wordt mijn laatste stukje overgebleven verstand verwijderd
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook een beetje.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.
Vandaag ook al een stukje verstand verwijderd.quote:
Ik zal me zaterdag inhouden. :$quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel. Soms zijn er mensen die gelijk op je afvliegen en je 3 dikke pakkerds geven. Ik onderga het maar gewoon.
*block*quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Fera het volgende:
O, God. Er heeft weer eens een stelletje een fotoshoot gedaan. Iedereen op fb moet het nu weten.
Neeeeeee, ze zegt toch net dat je je helemaal kunt laten gaan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal me zaterdag inhouden. :$
En toen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
Ik meette eens met een fokster en ik wist niet of ik haar moest zoenen of niet () toen zei ze: gaan we nu nog zoenen of wat?
En je date dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het is nu zeker misplaatst om te zeggen dat ik nooit zoenen krijg
Aww.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
Het is nu zeker misplaatst om te zeggen dat ik nooit zoenen krijg
Neequote:
Gaven we elkaar drie zoenen en een paar uur later hadden we seks.quote:
Oke vandaag sla ik zoenen even over, na oraal te zijn gefistfucked is het een beetje gevoeligquote:
Wat ben je toch ook een heerlijk vuige slet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaven we elkaar drie zoenen en een paar uur later hadden we seks.
Een herkenbaar gevoel.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaven we elkaar drie zoenen en een paar uur later hadden we seks.
En of dit nog gaat gebeuren geen ideequote:
Ik wel.quote:
En dit geldt niet voor zoenen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja ach, inhoudsloze seks hoeft voor mij niet meer. Ik had gisteren even een openbaring gehad, en heb mijn liefdes- en seksverleden (voor zover daar over te spreken is) nog eens nader bekeken... Ik ben er voorlopig allemaal wel even klaar mee.
Maar ook niet teveel, straks denk ik dat je me niet mag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal me zaterdag inhouden. :$
Ja, wie doet dat nou?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijk vuige slet.
Ja maar jijquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
En dit geldt niet voor zoenen?
Bestel veel drankquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ook niet teveel, straks denk ik dat je me niet mag.
Ik ben zo moeilijk.
Ik ben skeer.quote:
Of je vraagt het gewoonquote:
quote:
Kut te laatquote:
Mensen die hun geslacht niet in hun broek kunnen houden.quote:
En alcohol maakt dik.quote:
Hihi je zei kutquote:
Abject gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die hun geslacht niet in hun broek kunnen houden.![]()
'Straks vliegt ie weg'quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die hun geslacht niet in hun broek kunnen houden.![]()
Dan vraag je het toch gewoon. Je weet wat er de vorige keer gebeurd isquote:
Zo groot zijn de flappen nou ook weer niet.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo groot zijn de flappen nou ook weer niet.
De vorige keer dat ... ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan vraag je het toch gewoon. Je weet wat er de vorige keer gebeurd is
Misschien maar beter zo.quote:
Fas en een fok!sterquote:
Oooooooo.quote:
Dan wil ik wel een verslag lezen hierquote:
Idd, we willen alle detailsquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een verslag lezen hier
Jij kan van alles willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een verslag lezen hier
Jaquote:
"Feer heeft 6/10 handen."quote:
Die andere vier vingers heb ik uit nervositeit afgebeten.quote:
Dat wordt een giechel meetquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere vier vingers heb ik uit nervositeit afgebeten.
Fas giechelt niet, die buldert.quote:
quote:
quote:
Ja wat rot. Oh, wacht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef xFriendx het volgende:
Arme FlippieeAron schiet penalty bar slecht in. Knuffel voor Flips.
Maar verder scheen het nogal een kutwedstrijd te zijn geweest. Wat vond jij?quote:
Niet gekeken, zoveel vertrouwen had ik er in.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar verder scheen het nogal een kutwedstrijd te zijn geweest. Wat vond jij?
Blind vertrouwen is het beste vertrouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet gekeken, zoveel vertrouwen had ik er in.
Lekker zitten CurveFeveren en Superior Spider-Man gelezen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Blind vertrouwen is het beste vertrouwen.
Ik heb blogs zitten lezen en een stukje Harold & Kumar gekeken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker zitten CurveFeveren en Superior Spider-Man gelezen.
Morgen ga ik om 8 uur opstaan zodat ik kaartjes kan bestellen voor de volgende afgang.quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen ga ik om 8 uur opstaan zodat ik kaartjes kan bestellen voor de volgende afgang.(AZ - Benfica) sorry voor voetbal praat maar SC'en in hvjjn vond ik ook niet kunnen
Uiteraard, uiteraard.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ach, als AZ fan ben je wel wat gewend natuurlijk.
Het is al zolang niet over auto's gegaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het kan niet altijd over auto´s gaan he?
Like I give a shit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is al zolang niet over auto's gegaan
Waar is Peu eigenlijk?
Geen commentaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sta toch wel minstens op de 5e plek he
Dank.quote:
Wat de vliegende neuk?quote:
Gelukkig niet.quote:
Dat welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch wel op zijn minst in de top 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |