Misschien maar beter zo.quote:
Fas en een fok!sterquote:
Oooooooo.quote:
Dan wil ik wel een verslag lezen hierquote:
Idd, we willen alle detailsquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een verslag lezen hier
Jij kan van alles willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een verslag lezen hier
Jaquote:
"Feer heeft 6/10 handen."quote:
Die andere vier vingers heb ik uit nervositeit afgebeten.quote:
Dat wordt een giechel meetquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere vier vingers heb ik uit nervositeit afgebeten.
Fas giechelt niet, die buldert.quote:
quote:
quote:
Ja wat rot. Oh, wacht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef xFriendx het volgende:
Arme FlippieeAron schiet penalty bar slecht in. Knuffel voor Flips.
Maar verder scheen het nogal een kutwedstrijd te zijn geweest. Wat vond jij?quote:
Niet gekeken, zoveel vertrouwen had ik er in.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar verder scheen het nogal een kutwedstrijd te zijn geweest. Wat vond jij?
Blind vertrouwen is het beste vertrouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet gekeken, zoveel vertrouwen had ik er in.
Lekker zitten CurveFeveren en Superior Spider-Man gelezen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Blind vertrouwen is het beste vertrouwen.
Ik heb blogs zitten lezen en een stukje Harold & Kumar gekeken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker zitten CurveFeveren en Superior Spider-Man gelezen.
Morgen ga ik om 8 uur opstaan zodat ik kaartjes kan bestellen voor de volgende afgang.quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgen ga ik om 8 uur opstaan zodat ik kaartjes kan bestellen voor de volgende afgang.(AZ - Benfica) sorry voor voetbal praat maar SC'en in hvjjn vond ik ook niet kunnen
Uiteraard, uiteraard.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ach, als AZ fan ben je wel wat gewend natuurlijk.
Het is al zolang niet over auto's gegaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het kan niet altijd over auto´s gaan he?
Like I give a shit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is al zolang niet over auto's gegaan
Waar is Peu eigenlijk?
Geen commentaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik sta toch wel minstens op de 5e plek he
Dank.quote:
Wat de vliegende neuk?quote:
Gelukkig niet.quote:
Dat welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch wel op zijn minst in de top 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |