Voor kaneel zal ik altijd een zwak houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin hoorde ik
Hij is een nachtbraker hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:51 schreef complicate het volgende:
Tok tok tok tok tok, Magnetronkoffie are you here? Have something to tell you
Waarom? Heb je goesting in een spannend verhaal ofzo?quote:
Ah zo. Thanx voor de info.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is een nachtbraker heWacht nog een paar uur
Ja hoor, maak me gekquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom? Heb je goesting in een spannend verhaal ofzo?
Je bent dus een curieuzeneus he? Zeg, wat is de betekenis van uw nick eigenlijk? I wanna know i wanna knowquote:
Goesting.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef complicate het volgende:
Waarom? Heb je goesting in een spannend verhaal ofzo?
ach zo, dacht even dat je van een ander planeet kwam:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:28 schreef kree het volgende:
Oh nou betekenis zit er niet echt achter, geloof dat ik eerst een aantal pogingen had gedaan die bezet waren.
Zit me nu eigenlijk af te vragen waarom ik me hier registreerde, is al zo lang terug.
Las volgens mij al een tijdje mee en toen zal er iets zijn geweest waarvan ik dacht daar reageer ik op ofzo.
Haha geen idee meer wat, zal vast onzinnig zijn geweest
Ik hoef me dus geen zorgen te maken. lolquote:De Kree komt van de planeet Hala in het Pama-systeem in de Magaelhese Nebula.
Waar heb je goesting in?nu nu nu?quote:
Raad eensquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Waar heb je goesting in?nu nu nu?
Niks specifieks eigenlijk. En jij?quote:
Seks? Tieten strelen? Gepijpt worden? Douchen? Wat wat?quote:
Een bad nemen met kaarsjesquote:
En ga je dat ook doen vanavond?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Seks? Tieten strelen? Gepijpt worden? Douchen? Wat wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Dat, maar niet in die volgordequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Seks? Tieten strelen? Gepijpt worden? Douchen? Wat wat?
Haha owh weer wat geleerd, maar een alu hoedje figuur ben ik niet neequote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:30 schreef complicate het volgende:
[..]
ach zo, dacht even dat je van een ander planeet kwam:
[..]
Ik hoef me dus geen zorgen te maken. lol
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef SiIk het volgende:
[..]Goede binnenkomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dat wil ik dus doen, maar ik ben naar de sauna (verslaving) geweest en normaal gezien raden ze dat af om dan nadien voor lange tijd een bad te nemen. Dus ja stom he. pfffffffffffquote:
Sorryquote:
Ik geloof in jouw bestaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft U het Faxisme al eens overwogen?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Dat klopt ook. Heb je dan niet gewoon zin om lekker te gaan slapen in een net-opgemaakt bed?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:36 schreef complicate het volgende:
Dat wil ik dus doen, maar ik ben naar de sauna (verslaving) geweest en normaal gezien raden ze dat af om dan nadien voor lange tijd een bad te nemen. Dus ja stom he. pfffffffffff
Naar het schijnt is het dan niet goed voor de huid.Maar bon
Tell me more tell me more.quote:
Da's niet genoeg.quote:
wat ben je dan wel Kree?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Haha owh weer wat geleerd, maar een alu hoedje figuur ben ik niet nee
Jammer dan.quote:
quote:
Ik ook , maar ik had gisteren nog zo van die geurkaarsjes gekocht en heb gewoon echt super veel goesting om ze te gebruikenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Heb je dan niet gewoon zin om lekker te gaan slapen in een net-opgemaakt bed?
Dat heb ik namelijk wel altijd na een dagje sauna.
Geduld. Oh ja, dat is iets wat jij niet zoveel hebt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:41 schreef complicate het volgende:
Ik ook , maar ik had gisteren nog zo van die geurkaarsjes gekocht en heb gewoon echt super veel goesting om ze te gebruikenZo van die jasmijn kaarsjes
Ik ben speciaal naar de zee geweest om ze te gaan halen. hehe Maar ok, ik moet geduld hebben.
Kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geduld. Oh ja, dat is iets wat jij niet zoveel hebt.
Oh ik dacht dat er wat meer ging komen. Je kan beter Faxie , tell me more tell me more hahaquote:
In....?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet jij niet verslonden worden door woeste tijgers ergens?
Raadseltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |