Haha dat ga ik niet posten. Maar het was iig goed want ze gaan het allemaal kopen , mijn reisje en demo was dus een aanwinst voor de avond.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, liet je 'm gewoon zien, of deed je het voor?![]()
Leuke sleepovers heb je in dat geval
Zal vast wel een appje voor zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:59 schreef Faxie het volgende:
Kan ik dat ding laten afgaan met m'n mobiel?
De details hoeven ook niet hierquote:Op zondag 30 maart 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha dat ga ik niet posten. Maar het was iig goed want ze gaan het allemaal kopen , mijn reisje en demo was dus een aanwinst voor de avond.Ze belde me een uurtje geleden dat haar vriend het al getest heeft. Gisteren hebben het van elkaar nog geprobeerd
![]()
![]()
Meer details zal ik hier niet geven.
Nee, helaasquote:Op zondag 30 maart 2014 21:59 schreef Faxie het volgende:
Kan ik dat ding laten afgaan met m'n mobiel?
Lijkt me wel lachen om in een zaal oid dat appje aan te zetten en kijken wie er allemaal van hun stoel af springenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, helaasOf toch niet dat ik weet. Voorwaarde is dat ze dan het in haar heeft en liefst zo diep mogelijk.
Dat gaat niet want ze moet het in haar hebben. Snappie?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen om in een zaal oid dat appje aan te zetten en kijken wie er allemaal van hun stoel af springen
Ja maar dat bedoel ik ookquote:Op zondag 30 maart 2014 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat gaat niet want ze moet het in haar hebben. Snappie?Dat kan je dus niet zomaar doen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik ookAls je die dingen met een appie kan activeren kun je best lachen denk ik
Hoe vergeet je dat?quote:
Boefjequote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon, druk bezig zijn met andere dingen.
Niet met je kaneelstaaf aan het spelen?quote:
Neuh, geen behoefte aan.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet met je kaneelstaaf aan het spelen?
Klopt.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja zenne, daar heb ik nog niets van gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |