Dat maakt niet uit, de rage is geweldig genoeg.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand begrijpt waar het over gaat
Toch jammer dat Alca niet naar die meet komt. Zou de 38 euro wel waard zijn geweestquote:Op maandag 31 maart 2014 01:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, de rage is geweldig genoeg.
Alhoewel
Ach scheelt hem deze keer iets van 2000 euroquote:Op maandag 31 maart 2014 01:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch jammer dat Alca niet naar die meet komt. Zou de 38 euro wel waard zijn geweest
Je hebt geen notes?quote:
quote:
Nee, dat is te veel werk.quote:
Wel. was mooiquote:Op maandag 31 maart 2014 01:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is te veel werk.
Notes zijn toch niet boeiend.
Er stond weinig spannends in anders.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef SiIk het volgende:
Ik was op al mijn notes trots. Stuk voor stuk.
Toch wel grappig als je et niet eens bent met een mod dat het dan zo eenzijdig wordt opgeschreven bij die notesquote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er stond weinig spannends in anders.
Allemaal liefde.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er stond weinig spannends in anders.
Heb jij die negatieve notes verwijderd?quote:
Ik heb niks verwijderd. Anders had ik het de eerste keer dat je het vroeg wel gezegd.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb jij die negatieve notes verwijderd?
Zo gemeenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks verwijderd. Anders had ik het de eerste keer dat je het vroeg wel gezegd.
Heb alleen een kusje toegevoegd.quote:
Nou, voor wie mijn notes gelezen heeft, de mijne sloegen dan ook nergens opquote:Op maandag 31 maart 2014 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel grappig als je et niet eens bent met een mod dat het dan zo eenzijdig wordt opgeschreven bij die notes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |