Sure, iets wat ik in principe altijd wel kan verbeteren dit.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Ik ken je niet, maar als je spreekt over stemmingen dan kan ik je alvast 1 ding aanraden. Probeer eens evenwichtig te eten. Dit lijkt voor u nu stom wat ik zeg maar geloof me. Goed én gezond eten draagt bij tot een goede stemming. Verder ook sporten kan je zeker helpen die negatieve gevoelens minder te maken. Dat betekent niet dat je dan wegloopt van wat er gaande is, maar dat je buiten uw comfortzone treedt. Dus gezond eten, sporten en genoeg slapen zou al een goed begin zijn.
Ik heb niet zoveel met SiIk haar kont.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Had pas na 3x lezen door dat je Faxie was en niet Kaneelstokje.
Matig dit.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Verder ook sporten kan je zeker helpen die negatieve gevoelens minder te maken. Dat betekent niet dat je dan wegloopt van wat er gaande is, maar dat je buiten uw comfortzone treedt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Probeer eens evenwichtig te eten. Dit lijkt voor u nu stom wat ik zeg maar geloof me. Goed én gezond eten draagt bij tot een goede stemming.
Wat is eigenlijk uw genre ?quote:
Koffie here you are againquote:Op maandag 31 maart 2014 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
O pff, dit topic is ineens weer verdergegaan
Jij kunt niet dansen?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand voelde zich geintimideerd toen ik met em ging dansen
En ik kan niet eens dansen
haha ik ging bijna een dringende oproep doen op Q-music! Doe me dat nooit meer aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, druk bezig enzo, dan schiet het er soms bij in enzo
Ik doe altijd maar wat.quote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er valt niks te leiden als er gewoon keihard gestampt moet worden.
Ik was maar een paar dagen weg, had een vriend op bezoek dus al mn tijd ging even daarheenquote:Op maandag 31 maart 2014 01:03 schreef complicate het volgende:
[..]
haha ik ging bijna een dringende oproep doen op Q-music! Doe me dat nooit meer aan.
Bezoek. Leuk. En wat games gespeeld?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was maar een paar dagen weg, had een vriend op bezoek dus al mn tijd ging even daarheen
Jij zei dat je goed danst en vraag je dus wat uw genre is? Wat voor dansstijl?quote:Op maandag 31 maart 2014 01:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik doe ook maar wat altijd
Kroegdanserquote:Op maandag 31 maart 2014 01:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Jij zei dat je goed danst en vraag je dus wat uw genre is? Wat voor dansstijl?
Uiteraardquote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Bezoek. Leuk. En wat games gespeeld?
Ah okquote:
Das cool!quote:
Zou kunnen.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik heb je zien dansen, toch?
Nee omdat mensen in discotheken meestal niet kunnen dansen. Opgelet -> over het algemeen!quote:Op maandag 31 maart 2014 01:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat![]()
Wat had je verwacht? Dat ik professioneel bezig zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |