Helaas heb ik daar meestal geen reden toe.quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef SiIk het volgende:
Complicate
Complicate die serieus is__!!!!!
Ons verblijden?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Helaas heb ik daar meestal geen reden toe.
Nee. Sorry. Waarom zou je slechter willen dansen?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef SiIk het volgende:
Complicate, heb je ook tips om slechter te dansen?
Op dit punt zijn ze het ongetwijfeld met elkaar eens.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Had pas na 3x lezen door dat je Faxie was en niet Kaneelstokje.
Matig dit.
Als je dat maar weetquote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Op dit punt zijn ze het ongetwijfeld met elkaar eens.
Dat doet mijn hartje goed.quote:
Ja, post eens iets leuks dan.quote:
Dus je wilt me daarin helpen?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus he. Hoe kan ik u helpen? Maar als je geen goesting hebt om serieus te doen dan niet he.
Iemand voelde zich geintimideerd toen ik met em ging dansenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Waarom zou je slechter willen dansen?
Het is de kont zeg ik je!quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand voelde zich geintimideerd toen ik met em ging dansen
En ik kan niet eens dansen
Misschien danste je als een gorilla die haar jong beschermd.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Laat de persoon dan leiden tijdens de dans.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik voelde me net ook geintimeerd door een vrouw (zie KLB topic zo) maar zij was gewoon eng.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
BAMquote:Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Laat de persoon dan leiden tijdens de dans.
Neequote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien danste je als een gorilla die haar jong beschermd.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Of probeer niet per ongeluk te intmideren.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Laat de persoon dan leiden tijdens de dans.
Er valt niks te leiden als er gewoon keihard gestampt moet worden.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er valt niks te leiden als er gewoon keihard gestampt moet worden.
Hardcorequote:Op maandag 31 maart 2014 00:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er valt niks te leiden als er gewoon keihard gestampt moet worden.
Hardstylequote:
Ik ken je niet, maar als je spreekt over stemmingen dan kan ik je alvast 1 ding aanraden. Probeer eens evenwichtig te eten. Dit lijkt voor u nu stom wat ik zeg maar geloof me. Goed én gezond eten draagt bij tot een goede stemming. Verder ook sporten kan je zeker helpen die negatieve gevoelens minder te maken. Dat betekent niet dat je dan wegloopt van wat er gaande is, maar dat je buiten uw comfortzone treedt. Dus gezond eten, sporten en genoeg slapen zou al een goed begin zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je wilt me daarin helpen?
Ehm, nou, die onzekerheden zijn er, ze uitvergroten heeft denk ik meer destructieve kanten dan constructieve dus... Ik moet stoppen met die onzekerheden uitvergroten.. De drang om dat te doen komt vanuit negatieve gevoelens dus minder meegaan in negatieve gevoelens is daarvan een oplossing... Als ik een opgewekte stemming heb of een neutrale stemming dan die proberen vast te houden.
Zeg maar wat je van deze gedachten vindt en wat je aanraadt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |