Ik kan bijna niet geloven dat jij zo praat.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kei sexy![]()
Hou er wel van als een vrouw daar helemaal in mee gaat.... Geeft spanning.
Als je daarin samen niet hetzelfde kunt dan ben je daar dus niet in verbonden en dat maakt dat je die binding op een andere manier tot stand moet brengen.
Nee niet helemaal. Flauwer, komop je kan hetquote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat jij zo praat.*Faxisme
Jouw broekjequote:Op maandag 31 maart 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil de bestemming weten. Please
Ik weet hetquote:Op maandag 31 maart 2014 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus fax, je wordt steeds erger.
Zo dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Flauwer, komop je kan het
quote:
Deze baasquote:Op maandag 31 maart 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet hetMisschien moet ik eens hulp gaan zoeken
Ah, omdat ik altijd zit te gallen op Fok (mijn stemming is ook daadwerkelijk vaak gewoon minder als ik op Fok zit, zeker in het versieren topic waar ik dan de focus leg op dingen in het leven die ik anders wil zien, daar word je zegmaar niet blij van)quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat jij zo praat.*Faxisme
Oh troubles in paradise?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet hetMisschien moet ik eens hulp gaan zoeken
Ah zo, dus in versiertopic ben je niet wie je bent?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, omdat ik altijd zit te gallen op Fok (mijn stemming is ook daadwerkelijk vaak gewoon minder als ik op Fok zit, zeker in het versieren topic waar ik dan de focus leg op dingen in het leven die ik anders wil zien, daar word je zegmaar niet blij van)
Maar allee niet iedereen vind het grappig blijkbaar. Ikke wel.quote:
Sure I am, maar mijn onzekerheden liggen dan onder een vergrootglas waardoor ik dus ook onzekerder post / voel, etc.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo, dus in versiertopic ben je niet wie je bent?
Je hebt geen 30+ cm FOK! piemel?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure I am, maar mijn onzekerheden liggen dan onder een vergrootglas waardoor ik dus ook onzekerder post / voel, etc.
Ah ok, maar hoe kan ik je helpen?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure I am, maar mijn onzekerheden liggen dan onder een vergrootglas waardoor ik dus ook onzekerder post / voel, etc.
Doe jij hier nou weer?quote:
Wil je me helpen dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar hoe kan ik je helpen?
Oh, daarom krijg ik ineens geen antwoord meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb me telefoon thuis gelaten dus moet ik hier maar idioten lastig vallen.
I see what you did therequote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je me helpen dan?
Nou help me maar een handje.
Vertel dan maar, ze noemen me ook wel eens Dr. Prof Wickedmen (erkend KLB WA psycholoog)quote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onzeker over mijn 30+ cm Fokpiemel.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, daarom krijg ik ineens geen antwoord meer.
ALtijd.quote:
Ik ben wel serieus he. Hoe kan ik u helpen? Maar als je geen goesting hebt om serieus te doen dan niet he.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wil je me helpen dan?
Nou help me maar een handje.
Helaas heb ik daar meestal geen reden toe.quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:50 schreef SiIk het volgende:
Complicate
Complicate die serieus is__!!!!!
Ons verblijden?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Helaas heb ik daar meestal geen reden toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |