En?quote:
Dit heb ik gedroomd een paar dagen terug. Ik was ineens mod enzo, maar dat drong pas tot me door toen ik allang al notes had gelezen, en had bijgelezen achter de schermen enzoquote:
Heb je 78 notes ?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk wel die notes lezen, kaart maar weer aan dat ik Tamashii echt een slechte mod vind.
Wacht maar 78 notes is echt heel veelquote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Leuk wel die notes lezen, kaart maar weer aan dat ik Tamashii echt een slechte mod vind.
Geeft aan dat je te veel in R&P zit en wat meer van het leven moet genieten buiten R&P.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Dan doen ze dat.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:23 schreef wickedmen het volgende:
Geniaal dat je notes kan lezen, weet je precies weer wat voor geniale dingen je hebt uitgespookt en dat het die note dubbel en dwars waard is.
P.s: @ Kaneelstokje, hoorde net dat je een ban kan krijgen voor notes zetten als niet mod, just saying.
Het is mogelijk om notes te verwijderen? Allee ik zie dat je daar op kan drukken en verwijderen?quote:
Vond deze net tussen mijn notes.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:25 schreef SiIk het volgende:
Wie is mijn negatieve notes aant verwijderen?
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vond deze net tussen mijn notes.
http://pastebin.com/CRvGicvL/
Goeie ouwe
Alca
Alsof ook maar iemand begrijpt waar het over gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |