....quote:
Bedoel die nieuwsjequote:
Dacht de TT. Zat hier al van "FOR REAL??!!!quote:
Was te lui om te quoten uit het vorige topic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht de TT. Zat hier al van "FOR REAL??!!!"
Wat?quote:
Gvd klootjes je ziet toch dat ik net zeg dat het over dat nieuwsbericht gingquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?wat heb ik nuw eer verkeerd getypt?
Ja als ze zo vroeg beginnen trapt iedereen er wel inquote:
Kan niet anders...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als ze zo vroeg beginnen trapt iedereen er wel in
Hahaha ja nu welquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gvd klootjes je ziet toch dat ik net zeg dat het over dat nieuwsbericht ging
Echt he, men wil niet meer investeren in deze scquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is het hier rustig. Snap wel waarom 2nutz klaagt.
Hahahahaquote:
2nutz klaagt altijdquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is het hier rustig. Snap wel waarom 2nutz klaagt.
True. Daarom KLB ook gekozen als mijn thuisquote:
Ja. Wil wel vaker posten, maar ik ben zuur geworden en labiel zeggen ze.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he, men wil niet meer investeren in deze sc![]()
[..]
Hahahaha
btw
[ afbeelding ]
Geworden? was je altijd al hoor, onder al je accounts. Maar doe maar, misschien dan wat meer leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Wil wel vaker posten, maar ik ben zuur geworden en labiel zeggen ze.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alle limburgers horen thuis in een kamp?
Hmmmmm. Tegenwoordig wel echt minder zuur hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geworden? was je altijd al hoor, onder al je accounts. Maar doe maar, misschien dan wat meer leven in de brouwerij.
Dat zou kunnen, je zit hier nauwelijks meer... en eerder wel dus kan niet goed vergelijken met nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmmm. Tegenwoordig wel echt minder zuur hoor.
wtfquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:22 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wist haar naam, vanaaf ff zoeken
gewoon eens pics posten ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wacht maar lekker tot vanavondquote:
Die is ook minder zuur bedoel je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, je zit hier nauwelijks meer... en eerder wel dus kan niet goed vergelijken met nu.
Goeie ontwikkeling, chlo ook al
quote:
Ja, lijkt wel zo idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is ook minder zuur bedoel je?
Zie het morgen welquote:
Vrouwen zijn soms gewoon labiel. En de een mag ze wel en de ander niet. Kijk hoe poeslief ze tegen mn lover doet bijv.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel zo idd.
[..]
Zie het morgen wel
damnquote:
Eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms gewoon labiel. En de een mag ze wel en de ander niet. Kijk hoe poeslief ze tegen mn lover doet bijv.
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:
Je geheugen is ook niet al te best, en dat voor een vrouw!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ohhh. dan kan ik ook weer gewoon zeggen dat je een kutwijf bent dusquote:
Dat is gewoon zo'n wenfer figuurtje die geilt op negatieve aandacht.quote:
Warm gevoel van binnen gekregen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh. dan kan ik ook weer gewoon zeggen dat je een kutwijf bent dus
Kutwijf.
Mag ze proberen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
ja tegen Che ook he, volgens mij wil ze die gewoon hosselenzou het niet pikken.
Wat dan? laat je je op dit moment volspuiten door een random buitenlander?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warm gevoel van binnen gekregen.
Welk account post ze nu onder?quote:
Groetjes terug.quote:
Vind ik net zo erg als een man met een muts op met oortjes eraan.quote:
Niet op dit moment.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? laat je je op dit moment volspuiten door een random buitenlander?
Slogan zou ook op mij van toepassing kunnen zijn.quote:
ja, als man heb je max maar 4 dingen ofzo bij je; sleutels, je mobiel en porto. (misschien kauwgom). Heb je toch geen handtasje voor nodig.quote:
lekker anders, lekker raarquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind ik net zo erg als een man met een muts op met oortjes eraan.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n wenfer figuurtje die geilt op negatieve aandacht.
Of van die linnen tassen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind ik net zo erg als een man met een muts op met oortjes eraan.
Ff voor alle duidelijkheid: Stimo heeft het niet over je gehad en Vasje post hier nooit.quote:
watquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of van die linnen tassen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Of nog veel erger: mannen met heuptasjes.![]()
Haha.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Of nog veel erger: mannen met heuptasjes.![]()
Ze cared toch niet? ze is er klaar mee, daarom FOK!t ze niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:47 schreef haan33 het volgende:
KAPPEN MET HET PESTEN VAN MELOEWA ZE IS LIEF!!!!!!111
ik gebruik zoiets als boodschappentasquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of van die linnen tassen.
[ afbeelding ]
ga toch een schultebrau pijpenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:47 schreef haan33 het volgende:
Ik kom hier nooit en heb niets lelijks over haar geschreven. Echt!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:47 schreef haan33 het volgende:
fixed. Matras van fok is hetquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:48 schreef haan33 het volgende:
Dat meloewa met 30 FOK!ers heeft geneukt zegt helemaal niks over haar als persoon!!
ik geloof er niks van!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit en heb niets lelijks over haar geschreven. Echt!!
Het zegt alleen maar dat ze FOK!kers een kans geeft om ontmaagd te worden. Heb ik respect voor, deden meer vrouwelijke FOK!kers dit maar maar nee, ze voelen zich veel te goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:48 schreef haan33 het volgende:
Dat meloewa met 3 FOK!ers heeft geneukt zegt helemaal niks over haar als persoon!!
gvdquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het zegt alleen maar dat ze FOK!kers een kans geeft om ontmaagd te worden. Heb ik respect voor, deden meer vrouwelijke FOK!kers dit maar maar nee, ze voelen zich veel te goed.
Inderdaad, dat je enkel FOK!piemels in je kutje hebt gehad is helemaal niet erg!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het zegt alleen maar dat ze FOK!kers een kans geeft om ontmaagd te worden. Heb ik respect voor, deden meer vrouwelijke FOK!kers dit maar maar nee, ze voelen zich veel te goed.
VASquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:50 schreef Chloroform het volgende:
In ieder geval, morgen is het Nationale Pannenkoekendag.
Pannenkoek met Vas?quote:
Recordhoudster van KLB'ers neuken. En een daarvan post in deze SC.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:51 schreef Yiha het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom is Meloewa nu opeens hot topic?
Nee, jij niet.quote:
Nee, gisteravond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Recordhoudster van KLB'ers neuken. En een daarvan post in deze SC.
Jaloezie is een bitch. (jij ook btw)quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Recordhoudster van KLB'ers neuken. En een daarvan post in deze SC.
quote:
Bedankt voor de boodschap.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Inderdaad
Chloro, ik moet van rozzje zeggen dat jij een dikke turkoe met een vage stem bent
Ik sta bijna quitte, dus nee hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jaloezie is een bitch. (jij ook btw)
Jij hebt mozy en wickedmen gehad toch? dus ook al bijna 3 hahaha ;pquote:
Wat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt mozy en wickedmen gehad toch? dus ook al bijna 3 hahaha ;p
wickedmen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ben er bijna xDquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meloewa heeft gewoon iedereen ingepikt waar al deze klagende dames ooit een oogje op hadden. Jammer dan, hadden ze maar van hun zolderkamertje af moeten komen. En nu zijn ze boos, boos en nog eens boos.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:51 schreef Yiha het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom is Meloewa nu opeens hot topic?
Heb je nog tips?quote:
Meer tietenpics posten.quote:
Ze zouden blij moeten zijn dat ze zich kunnen weerhouden hebben van masterpik CB.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Meloewa heeft gewoon iedereen ingepikt waar al deze klagende dames ooit een oogje op hadden. Jammer dan, hadden ze maar van hun zolderkamertje af moeten komen. En nu zijn ze boos, boos en nog eens boos.
het land uitquote:
waskebeurtquote:
Nee, laat maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Topics openen over je saaie leventje waarin je heel hard piemel kan gebruiken.
quote:
Wie is CB? Chroestjov?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:58 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ze zouden blij moeten zijn dat ze zich kunnen weerhouden hebben van masterpik CB.
kansloos van rozzje welquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Inderdaad
Chloro, ik moet van rozzje zeggen dat jij een dikke turkoe met een vage stem bent
minder, minder, minder!quote:
Terug naar Marokko zeker?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]!
CB laat zijn mooie volle lippen niet door herpes verpesten.
Speciaal voor jou blijf ik lekker hier, hahahah xdquote:
Hoi?quote:
gelukkigquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speciaal voor jou blijf ik lekker hier, hahahah xd
Net alsof lief zijn een pluspunt is. Iedereen is liefquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:04 schreef haan33 het volgende:
Meloewa is dan ook een achterlijk mormel, alleen wel een lieve!!11
Moest lachen.quote:
Ook Ambipur? WTF. Die bril van jou wil ik wel eens lenen dan...quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof lief zijn een pluspunt is. Iedereen is liefBovendien heb je er niks aan als iemand te egocentrisch is.
Niet iedereen hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof lief zijn een pluspunt is. Iedereen is liefBovendien heb je er niks aan als iemand te egocentrisch is.
Mijn wereld is zo mooi hè.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook Ambipur? WTF. Die bril van jou wil ik wel eens lenen dan...
Mur is er niet, Vas is er niet. Hmmmmmm.quote:
quote:
Vas is een hoer!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mur is er niet, Vas is er niet. Hmmmmmm.![]()
Wowquote:
Gelukkig ben jij wel een super eerlijk en geweldig meisje :$quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel een lieve!!1quote:
Gvd nootjesquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trendy begravenisondernemer outfitdope fit, goeie tech core
#younggraafdracula #Bootschoenenmetmetaal
Hij woont Meloewa uit.quote:
ik vraag me af in wat voor omgeving zulke mensen opgroeien. Ik zou echt keihard lachen als ik iemand op die schoenen zagquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij woont Meloewa uit.
*duikt weg voor de komende tirade die Chai gaat afsteken over Meloewa*
vertelquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
Snap wel waarom men hier minder post..
Heb topic geopend met een kloon, zoiets bedoelde je toch? :$$:$$quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha weer een van Nootjes op de lijst.
Jaloezie is een bitch. (jij blijkbaar niet meerquote:
Jij nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat gekut als men een fokker doet. Meloewa neukt. Boeieee
Pcies!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
het doet mij vrij weinig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houdoe.quote:
Komt doordat de wederhelft hier post. Zie Panzer en CY.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarheid is hard, net als mijn plassertje momenteel.quote:
Hahahaquote:
Vind het ook raar, zou het in emo/goth hokje duwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me af in wat voor omgeving zulke mensen opgroeien. Ik zou echt keihard lachen als ik iemand op die schoenen zag
Panzerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat de wederhelft hier post. Zie Panzer en CY.
Ok ok ok jij ook je portie aandacht... hahaha ambi doet chequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok ok ok jij ook je portie aandacht... hahaha ambi doet che![]()
Ja, ze houd er alleen niet van het aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!
quote:
Moet ze maar niet zo in de schijnwerpers gaan staan (wie kent Ambi nu niet?) en nu doodleuk opzij stappen en denken dat ze weer anoniem kan worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ze houd er alleen niet van het aan de grote klok te hangen.
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!
Ga weg mattiequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal tegen Meloewa man, potverdomme. Wie was het nu weer haan? Chloroform?
en dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Je zou zaterdag maar moeten werken.
Ik was het ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal tegen Meloewa man, potverdomme. Wie was het nu weer haan? Chloroform?
Mooi weer alles. 20 graden.quote:
Ik hoop dat je ruit een barst krijgt en ze volgende keer zonder hoes over je stoel je auto naar binnen rijden, vlegel.quote:
Hey Ro jij hierquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
hee bangbroquote:
Hahaha.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ruit een barst krijgt en ze volgende keer zonder hoes over je stoel je auto naar binnen rijden, vlegel.
Ja man, huil mezelf al weken in slaap.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij bent jaloers hè, jij vuile slet.
Gratisssstwitter:Nalden twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:05:11Ik ga heerlijk op die De La Soul x J. Dilla "Smell The Da.I.S.Y." mixtape die je kratis wordt aangeboden… http://t.co/SADZA98qve reageer retweet
Helemaal topquote:
nee, kratisquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gratisssstwitter:Nalden twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:05:11Ik ga heerlijk op die De La Soul x J. Dilla "Smell The Da.I.S.Y." mixtape die je kratis wordt aangeboden… http://t.co/SADZA98qve reageer retweet
Wat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan ga ik misschien toch maar "werken"
Beetje moe, maar wel prima verder. Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was in de omgeving, dus ik kom eens even buurten. Hoe is het?
Waarom zou je vrijwillig gaan werken met mooi weer? ;ssquote:
Mag niet.quote:
want: buiten werken, geld enzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig gaan werken met mooi weer? ;ss
Staat vaak wel wind achter het station hoor.quote:
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Als ik weer warme chocomel krijg, ben ik blij.
Dag Yiha. Ben jij niet die jongen die lijkt op:quote:
jij kunt het weten zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat vaak wel wind achter het station hoor.
Het spijt me niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.
Tech core?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ludo, kun je je blog wijden aan tech core? bthnxbye
Ja, sssh.quote:
ja, ben ik, kankilelijk, ik weet het, dit kwetst me. Waarom doe je dit?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.
[..]
Dag Yiha. Ben jij niet die jongen die lijkt op:
[ afbeelding ]
Dat is mij onbekend, waar lees ik daar meer over?quote:
mij ook, daarom had ik mijn hoop op jou gevestigd als erkend fashionistaquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is mij onbekend, waar lees ik daar meer over?
Not hating br0v, gewoon pure interesse. Geen reden om overstuur te raken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:36 schreef Yiha het volgende:
[..]
ja, ben ik, kankilelijk, ik weet het, dit kwetst me. Waarom doe je dit?
ben je hommo fzo? boelerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Not hating br0v, gewoon pure interesse. Geen reden om overstuur te raken.
overleef je nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:41 schreef Rodawa het volgende:
(tenzij je een nachtje samen wil doorbrengen?)
Helaas, 't zegt mij niets. Gewoon door een enkeling verzonnen trend denk ik?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij ook, daarom had ik mijn hoop op jou gevestigd als erkend fashionista
Oh ja, even aflevering van maandag terugkijken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_lul_op_eiland.html ?
echt een vieze diequote:
Nee tetouaribo is de oorzaak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Ah, hier ligt dus de oorzaak van het probleem, ik begreep het al niet.
Zouden jullie a.u.b. kunnen stoppen met praten over je-weet-wel-wie want ik krijg dm's van een gare kloon dat ik mijn bek moet houden.
KLB SC, the root of all problems.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Zouden jullie a.u.b. kunnen stoppen met praten over je-weet-wel-wie want ik krijg dm's van een gare kloon dat ik mijn bek moet houden.
meloewa is een hoer dame met een heel oud beroepquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Ik simplificeer graag, dat begrijpt de massa beter.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat simplistisch. De problemen beginnen voordat ze hier in de openbaarheid komen.
Chroestjov is het daarmee eensquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
meloewa is een hoer dame met een heel oud beroep
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan je haar lokken met een Bol.com lokroep.
indeedquote:
wij zijn al lang gestopt..quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
dus omdat jij problemen krijgt met een kloon, moeten wij ons bek houden¿ Ik zou die kloon aanspreken en/of aangeven bij pharkus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
zij heeft de benaming beefcurtains uitgevondenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef haan33 het volgende:
of zo'n uitgewoonde als die van haar zusje?
niveautje hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef Chloroform het volgende:
"Ik denk dat we allemaal naakt geboren zijn."
Denk jij dat ja?![]()
don't stick your dick in crazyquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan ons wat gaan lastig vallen
RIP J Dillaquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
Diep eh.quote:
Jij bent altijd die stoere boy die iedereen belachelijk maakt en nu ga je opeens huilen om een DMquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Die met die grote lul?quote:
van die tieten die van links naar rechts zwaaien en 3 lantaarnpalen breken in het proces.quote:
Ja, nouja, je doet maar wat je niet laten kan.quote:
Ik roep het al jaren.quote:
Vechten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
meloewa is een hoer dame met een heel oud beroep
En dan dit hier verzoekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Dat donkere meisje was ook wel apart, eerst huilen dat hij 'm in dat wijf heeft gedipt en vervolgens wel met hem op date willen en alles. Durf te wedden dat zij 's nachts ook gewoon op zijn spies is gaan zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die had diezelfde avond dat blonde meisje er nog aangeregen.
Ok, goed advies.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
dus omdat jij problemen krijgt met een kloon, moeten wij ons bek houden¿ Ik zou die kloon aanspreken en/of aangeven bij pharkus.
Misschien moet je werken aan je skills om sarcasme te spotten, ik geef geen enkele neuk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij bent altijd die stoere boy die iedereen belachelijk maakt en nu ga je opeens huilen om een DM
Kneusje jij
jullie kijken die crap ook nog echtquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat donkere meisje was ook wel apart, eerst huilen dat hij 'm in dat wijf heeft gedipt en vervolgens wel met hem op date willen en alles. Durf te wedden dat zij 's nachts ook gewoon op zijn spies is gaan zitten.
is goed flikker, ik scheur je navel afquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, nouja, je doet maar wat je niet laten kan.
[..]
Ik roep het al jaren.
[..]
Vechten.
Morgen 20:00 op het dak van NEMO.
hij heeft een grote lúúúúúúlquote:
Echo'd dit na in je bewustzijn?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hij heeft een grote lúúúúúúl
Ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie kijken die crap ook nog echt
Altijd in de SC hè.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, nouja, je doet maar wat je niet laten kan.
Hier worden geen tieten privé gestuurd waardoor relaties kapot gaan en dergelijke. Dit is gewoon de plek waar de confrontatie niet wordt geschuwd.quote:[..]
Ik roep het al jaren.
Hij wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hij heeft een grote lúúúúúúl
Het was dan ook een ludieke actie van mijn kant om tegenover het kloontje duidelijk te maken dat ze mij er niet mee lastig moet vallen als jullie praten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan dit hier verzoekenlekker handig. En niet slim.
En wat was het probleem met dat blonde meisje nou? Waarom vond ze hem daarna stom?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat donkere meisje was ook wel apart, eerst huilen dat hij 'm in dat wijf heeft gedipt en vervolgens wel met hem op date willen en alles. Durf te wedden dat zij 's nachts ook gewoon op zijn spies is gaan zitten.
quote:
voelde afgunstquote:
Ze had natuurlijk niet verwacht dat er nog een tweede dame bij zou komen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat was het probleem met dat blonde meisje nou? Waarom vond ze hem daarna stom?ze was er zelf op gaan zitten.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was dan ook een ludieke actie van mijn kant om tegenover het kloontje duidelijk te maken dat ze mij er niet mee lastig moet vallen als jullie praten.
wie is dit¿twitter:BigDickedBrother twitterde op donderdag 27-03-2014 om 14:05:11Haha, ik moest lachen om klbsc waar ze het over die HOER hebben; KLB / [KLB SC] Dope fit tech core alles bon reageer retweet
Ze was al een beetje boos voordat dat tweede meisje kwam. Omdat hij niet verliefd was oid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk niet verwacht dat er nog een tweede dame bij zou komen.
Ik scheid je kop van je romp.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is goed flikker, ik scheur je navel af
okquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was dan ook een ludieke actie van mijn kant om tegenover het kloontje duidelijk te maken dat ze mij er niet mee lastig moet vallen als jullie praten.
Oh echt? Nou ja, jammer voor d'r.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze was al een beetje boos voordat dat tweede meisje kwam. Omdat hij niet verliefd was oid.
ik denk chaiquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef wise het volgende:
wie is dit¿twitter:BigDickedBrother twitterde op donderdag 27-03-2014 om 14:05:11Haha, ik moest lachen om klbsc waar ze het over die HOER hebben; KLB / [KLB SC] Dope fit tech core alles bon reageer retweet
Blijkt maar weer dat jij een bitchboy bent en een sukkeltje, had je vriendinnetje toch gelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Krio obvquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef wise het volgende:
Echt dom iigquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh echt? Nou ja, jammer voor d'r.
Heeft het geholpen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
kop is niet een onderdeel van de romp dus ik weet niet precies wat je probeert te zeggen.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef wise het volgende:
Wat dan? Want zat met een half oog te kijken, heb niet alles meegekregen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt dom iigEn dat antwoord van haar toen hij vroeg of ze van een grote lul hield.
Lijkt mij fijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het niet. Kloontje komt vast nog wel hier posten.
Weet niet meer, maar ze zei het heel aseksueel met die slome stem van d'r terwijl ze die boomstam wel wilde hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat dan? Want zat met een half oog te kijken, heb niet alles meegekregen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet meer, maar ze zei het heel aseksueel met die slome stem van d'r terwijl ze die boomstam wel wilde hebben.
Ik ga het even terugkijken.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef wise het volgende:
twitter:AIbertVerlinde twitterde op woensdag 26-03-2014 om 17:44:18Die wise uit de KLB SC laatst ook met Onno betrapt. Werd gealarmeerd door de ketting van Onno die hij om zijn nek had hangen terwijl hij op zijn knieën op bed lag. reageer retweet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]twitter:AIbertVerlinde twitterde op woensdag 26-03-2014 om 17:44:18Die wise uit de KLB SC laatst ook bij Onno betrapt. Werd gealarmeerd door de ketting van Onno die hij om zijn nek had hangen terwijl hij op zijn knieën op bed lag. reageer retweet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja beestenboel beetje wel.
[..]
[..]
Hey Modus, nice tech core heb je
Geen idee. Er is nu wel een Nike kledinglijn onder de naam Tech Fleece maar die heeft niks te maken met wat Aboy aan heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowook nog dik gezocht.
Naja dan maar even wachten op Modus, die weet het wel
Leuke poging tot uitlokking, Chai.quote:
Helaas voor jou geef ik geen enkele neuk om de mening van obese kutjochies met een grote bek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat jij een bitchboy bent en een sukkeltje, had je vriendinnetje toch gelijk
De tijd zal het leren.quote:
Morgen 20:00, niet vergeten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kop is niet een onderdeel van de romp dus ik weet niet precies wat je probeert te zeggen.
klootzakquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]twitter:AIbertVerlinde twitterde op woensdag 26-03-2014 om 17:44:18Die wise uit de KLB SC laatst ook met Onno betrapt. Werd gealarmeerd door de ketting van Onno die hij om zijn nek had hangen terwijl hij op zijn knieën op bed lag. reageer retweet
Mening? Het was toch echt die blonde die dat zei.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leuke poging tot uitlokking, Chai.
[..]
Helaas voor jou geef ik geen enkele neuk om de mening van obese kutjochies met een grote bek.
[..]
De tijd zal het leren.
[..]
Morgen 20:00, niet vergeten.
geen ontkenning, mensenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Leuke poging tot uitlokking, Chai.
Gvd man je krijgt al echt kennis van zakenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:09 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. Er is nu wel een Nike kledinglijn onder de naam Tech Fleece maar die heeft niks te maken met wat Aboy aan heeft.
Enige wat ik anders kan bedenken is dat core op zijn bovenlichaam moet slaan en tech als in: technische jas, welke term al heel lang gebruikt wordt door outdoorkledingmerken (zoals The North Face op de foto) en slaat op hele dure jassen die door gebruik van allerlei 'high tech' materialen zeer weerbestendig zijn en vaak toch superlicht en comfortabel.
Vraag het hem anders..
echt, die gastquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
Hardop btw om CB zijn 'koeie tieten' o.i.d. opmerking![]()
KutFOK!
Na dat het uit was zeker? nog nooit van gefrustreerde wijven gehoord? Of ben jij zo 1 die ze met begrip aan hoort en meeknikt dat die jongens zo stom zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mening? Het was toch echt die blonde die dat zei.
Betrouwbare bron wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mening? Het was toch echt die blonde die dat zei.
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]twitter:AIbertVerlinde twitterde op woensdag 26-03-2014 om 17:44:18Die wise uit de KLB SC laatst ook met Onno betrapt. Werd gealarmeerd door de ketting van Onno die hij om zijn nek had hangen terwijl hij op zijn knieën op bed lag. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |