want: buiten werken, geld enzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig gaan werken met mooi weer? ;ss
Staat vaak wel wind achter het station hoor.quote:
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Als ik weer warme chocomel krijg, ben ik blij.
Dag Yiha. Ben jij niet die jongen die lijkt op:quote:
jij kunt het weten zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat vaak wel wind achter het station hoor.
Het spijt me niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.
Tech core?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ludo, kun je je blog wijden aan tech core? bthnxbye
Ja, sssh.quote:
ja, ben ik, kankilelijk, ik weet het, dit kwetst me. Waarom doe je dit?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.
[..]
Dag Yiha. Ben jij niet die jongen die lijkt op:
[ afbeelding ]
Dat is mij onbekend, waar lees ik daar meer over?quote:
mij ook, daarom had ik mijn hoop op jou gevestigd als erkend fashionistaquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is mij onbekend, waar lees ik daar meer over?
Not hating br0v, gewoon pure interesse. Geen reden om overstuur te raken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:36 schreef Yiha het volgende:
[..]
ja, ben ik, kankilelijk, ik weet het, dit kwetst me. Waarom doe je dit?
ben je hommo fzo? boelerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Not hating br0v, gewoon pure interesse. Geen reden om overstuur te raken.
overleef je nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:41 schreef Rodawa het volgende:
(tenzij je een nachtje samen wil doorbrengen?)
Helaas, 't zegt mij niets. Gewoon door een enkeling verzonnen trend denk ik?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij ook, daarom had ik mijn hoop op jou gevestigd als erkend fashionista
Oh ja, even aflevering van maandag terugkijken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_lul_op_eiland.html ?
echt een vieze diequote:
Nee tetouaribo is de oorzaak.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Ah, hier ligt dus de oorzaak van het probleem, ik begreep het al niet.
Zouden jullie a.u.b. kunnen stoppen met praten over je-weet-wel-wie want ik krijg dm's van een gare kloon dat ik mijn bek moet houden.
KLB SC, the root of all problems.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Zouden jullie a.u.b. kunnen stoppen met praten over je-weet-wel-wie want ik krijg dm's van een gare kloon dat ik mijn bek moet houden.
meloewa is een hoer dame met een heel oud beroepquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Ik simplificeer graag, dat begrijpt de massa beter.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat simplistisch. De problemen beginnen voordat ze hier in de openbaarheid komen.
Chroestjov is het daarmee eensquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
meloewa is een hoer dame met een heel oud beroep
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan je haar lokken met een Bol.com lokroep.
indeedquote:
wij zijn al lang gestopt..quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
dus omdat jij problemen krijgt met een kloon, moeten wij ons bek houden¿ Ik zou die kloon aanspreken en/of aangeven bij pharkus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
zij heeft de benaming beefcurtains uitgevondenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef haan33 het volgende:
of zo'n uitgewoonde als die van haar zusje?
niveautje hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef Chloroform het volgende:
"Ik denk dat we allemaal naakt geboren zijn."
Denk jij dat ja?![]()
don't stick your dick in crazyquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan ons wat gaan lastig vallen
RIP J Dillaquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gratisssstwitter:Nalden twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:05:11Ik ga heerlijk op die De La Soul x J. Dilla "Smell The Da.I.S.Y." mixtape die je kratis wordt aangeboden… http://t.co/SADZA98qve reageer retweet
Diep eh.quote:
Jij bent altijd die stoere boy die iedereen belachelijk maakt en nu ga je opeens huilen om een DMquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Die met die grote lul?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |