want: buiten werken, geld enzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig gaan werken met mooi weer? ;ss
Staat vaak wel wind achter het station hoor.quote:
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Als ik weer warme chocomel krijg, ben ik blij.
Dag Yiha. Ben jij niet die jongen die lijkt op:quote:
jij kunt het weten zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat vaak wel wind achter het station hoor.
Het spijt me niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.
Tech core?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ludo, kun je je blog wijden aan tech core? bthnxbye
Ja, sssh.quote:
ja, ben ik, kankilelijk, ik weet het, dit kwetst me. Waarom doe je dit?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als je nog één keer naar doet tegen Meloewa mag die chocomel van mij part ook nog koud worden.
[..]
Dag Yiha. Ben jij niet die jongen die lijkt op:
[ afbeelding ]
Dat is mij onbekend, waar lees ik daar meer over?quote:
mij ook, daarom had ik mijn hoop op jou gevestigd als erkend fashionistaquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is mij onbekend, waar lees ik daar meer over?
Not hating br0v, gewoon pure interesse. Geen reden om overstuur te raken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:36 schreef Yiha het volgende:
[..]
ja, ben ik, kankilelijk, ik weet het, dit kwetst me. Waarom doe je dit?
ben je hommo fzo? boelerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Not hating br0v, gewoon pure interesse. Geen reden om overstuur te raken.
overleef je nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:41 schreef Rodawa het volgende:
(tenzij je een nachtje samen wil doorbrengen?)
Helaas, 't zegt mij niets. Gewoon door een enkeling verzonnen trend denk ik?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij ook, daarom had ik mijn hoop op jou gevestigd als erkend fashionista
Oh ja, even aflevering van maandag terugkijken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_lul_op_eiland.html ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |