Geworden? was je altijd al hoor, onder al je accounts. Maar doe maar, misschien dan wat meer leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Wil wel vaker posten, maar ik ben zuur geworden en labiel zeggen ze.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alle limburgers horen thuis in een kamp?
Hmmmmm. Tegenwoordig wel echt minder zuur hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geworden? was je altijd al hoor, onder al je accounts. Maar doe maar, misschien dan wat meer leven in de brouwerij.
Dat zou kunnen, je zit hier nauwelijks meer... en eerder wel dus kan niet goed vergelijken met nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmmm. Tegenwoordig wel echt minder zuur hoor.
wtfquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:22 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wist haar naam, vanaaf ff zoeken
gewoon eens pics posten ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wacht maar lekker tot vanavondquote:
Die is ook minder zuur bedoel je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, je zit hier nauwelijks meer... en eerder wel dus kan niet goed vergelijken met nu.
Goeie ontwikkeling, chlo ook al
quote:
Ja, lijkt wel zo idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die is ook minder zuur bedoel je?
Zie het morgen welquote:
Vrouwen zijn soms gewoon labiel. En de een mag ze wel en de ander niet. Kijk hoe poeslief ze tegen mn lover doet bijv.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel zo idd.
[..]
Zie het morgen wel
damnquote:
Eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms gewoon labiel. En de een mag ze wel en de ander niet. Kijk hoe poeslief ze tegen mn lover doet bijv.
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:
Je geheugen is ook niet al te best, en dat voor een vrouw!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ohhh. dan kan ik ook weer gewoon zeggen dat je een kutwijf bent dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |