Je bedoelt gay's?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
Klacht: geen fashionable mensen op het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi man! Laat al die onwetende maarJezus, wat ziet Adriaan eruit zeg, ik moet daar echt even van bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Volgens mij is hij ook niet meer zo acrobatischquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jezus, wat ziet Adriaan eruit zeg, ik moet daar echt even van bijkomen
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:47 schreef Pharkus het volgende:
Je denkt, ik kom op mijn werk uit de kast, laat ik dan ook maar op FOK! uit de kast komen?
Daar ziet het er nog wel goed uit, maar dat komt omdat die gozer er goed uit ziet. TS doet dat nietquote:
TS is knapper dan deze boiiquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Daar ziet het er nog wel goed uit, maar dat komt omdat die gozer er goed uit ziet. TS doet dat niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |